Jupquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:50 schreef Downstar het volgende:
Wanneer komen de TOTW in de packs? vanaf 7 uur ofzo?
Zat gisteren te twijfelen of ik IF Fabregas zou halen, maar Iniesta is echt bizar goed.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Fabregas lijkt me ook wel een goede inderdaad.![]()
foxsport app wat wat wat?quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:36 schreef wonton het volgende:
Ahaha yes de foxsports app werkt gewoon voor de xbox. Ik profiteer lekker op het adres van de zaak.
Sexy.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:04 schreef poker4lifee het volgende:
mooi filmpje. gisteren met clubs gaf ik ook zo'n panna als op 1:11, was echt perfect ook
Xbox prijzen zijn echt laag:quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:16 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
godverdomme wat moet die IF wel niet gaan kosten
quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:18 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
+ 10 long shots
+ 10 shot power
+ 9 finishing
+ 9 volleys
+ 9 curve
Villas Boasquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Eerste SIF Adje met een BIN 100k gespot
Dat zijn allemaal gewoon Ajacieden. Ze weten dat niemand zo'n kutspeler zal kopen, behalve Feyenoorders, dus daarom hebben ze 'm zo hoog gepricefixedquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Xbox prijzen zijn echt laag:
[ afbeelding ]
de enige op de markt boven de 8.9k.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:18 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
+ 10 long shots
+ 10 shot power
+ 9 finishing
+ 9 volleys
+ 9 curve
Tof. De panna die je op 0:06 ziet (twee filmpje in die hele compilatie) gebruik ik op het veld heel veel.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:04 schreef poker4lifee het volgende:
mooi filmpje. gisteren met clubs gaf ik ook zo'n panna als op 1:11, was echt perfect ook
Alles staat al op WeFUTquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
SIF Cabaye al bekend? ALles 99 wat met schieten te maken heeft ofzo
quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal gewoon Ajacieden. Ze weten dat niemand zo'n kutspeler zal kopen, behalve Feyenoorders, dus daarom hebben ze 'm zo hoog gepricefixed
potverdomme die moek hebbenquote:
Truequote:Op woensdag 22 januari 2014 19:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
Stelt 'm nooit op. Wordt ontslagen. 2 IFs in een maand
Pffff dat is niet verkeerd inderdaad. Zal wel wat gaan kosten.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
SIF Cabaye al bekend? ALles 99 wat met schieten te maken heeft ofzo
nicequote:Op woensdag 22 januari 2014 19:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tof. De panna die je op 0:06 ziet (twee filmpje in die hele compilatie) gebruik ik op het veld heel veel.Heel effectief.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:25 schreef Tobi-wan het volgende:
Nou, ik haal een 5e pakje. Zou wel fijn zijn als ik nu in ieder geval een rare speler krijg...
Je kreeg waar je om vroegquote:
Goddomme, die Rainbow-flick op 2:05.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:04 schreef poker4lifee het volgende:
Veroordeelde racist in je pack hihahoquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:35 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Kompany stond gelukkig op pagina 2. Die had ik al in mijn club.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
[..]
Je kreeg waar je om vroegbeter had je om Ronaldo gevraagd.
Pele van Anholtquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:37 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Kompany stond gelukkig op pagina 2. Die had ik al in mijn club.
Ok, nu graag IF Vidal, Cristiano Ronaldo en Pèle
NIF Calunga lijkt me beter dan IF Javito.. en natuurlijk kun je Jese daar neerzetten.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:41 schreef rolls-reus het volgende:
If javito, eindelijk een redelijke spaanse wide-cam met 4* skills
quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Agh wat lief. Ze hebben ook eindelijk een keer een sfeer actie.
quote:
Jese heeft al een plekje in de spitsquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:44 schreef DutchSL het volgende:
Ik had nog een ST ticket pakje van maandag over, maar er zat niks in behalve Alessandrini en een 1k kaartje plus wat rotzooi.
[..]
NIF Calunga lijkt me beter dan IF Javito.. en natuurlijk kun je Jese daar neerzetten.
Wat wat?quote:
Jij postte "quote:
Ik dacht dat je aan het haten was op Ajacieden bij RTL 4quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jij postte "" ik vroeg me af waarom?
O dat deed ik ook hoor.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:53 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik dacht dat je aan het haten was op Ajacieden bij RTL 4
Suarezquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:54 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team speelt echt![]()
Misschien alleen De Bruyne vervangen, wie is een goede vervanger?
Oscar?quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:54 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Nasri vind ik de beste CAM.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:54 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee man, ik heb alleen nog maar met De Bruyne op CAM gepseeld en die bevalt echt dikke primaquote:
Suarez krijgt geen full chem.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik heb geen idee man, ik heb alleen nog maar met De Bruyne op CAM gepseeld en die bevalt echt dikke prima
op de xbox. Toen het nog eredivisie live heette moest je voor een wedstrijd 12eu betalen om op de console te kijken. Nu hoeft dat niet meer. Je hoeft alleen een abo te hebben en in te loggen. Stream is nog hd ook.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:03 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Zat gisteren te twijfelen of ik IF Fabregas zou halen, maar Iniesta is echt bizar goed.
[..]
foxsport app wat wat wat?
Achterlijkquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:18 schreef DutchSL het volgende:
Mata voor bijna 50 miljoen naar ManU, bijna rond
Een abo waarop te hebben? Kan ik die zomaar aanmaken en moet ik daar voor betalen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:15 schreef wonton het volgende:
[..]
op de xbox. Toen het nog eredivisie live heette moest je voor een wedstrijd 12eu betalen om op de console te kijken. Nu hoeft dat niet meer. Je hoeft alleen een abo te hebben en in te loggen. Stream is nog hd ook.
Een abo op fox sports natuurlijkquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:22 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Een abo waarop te hebben? Kan ik die zomaar aanmaken en moet ik daar voor betalen?
DM.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:31 schreef Tobi-wan het volgende:
Heeft iemand een redelijke stream te pakken?
hou me ook aanbevolenquote:
4231 middelste CAMquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:40 schreef TBakkert het volgende:
Op welke plek denken jullie dat Del Piero het best zal werken? Ik zat zelf te denk aan een CAM of CF.
Okee, bedankt!quote:
Nou... nee. Erger dan Leo kan nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |