quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal gewoon Ajacieden. Ze weten dat niemand zo'n kutspeler zal kopen, behalve Feyenoorders, dus daarom hebben ze 'm zo hoog gepricefixed
potverdomme die moek hebbenquote:
Truequote:Op woensdag 22 januari 2014 19:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
Stelt 'm nooit op. Wordt ontslagen. 2 IFs in een maand
Pffff dat is niet verkeerd inderdaad. Zal wel wat gaan kosten.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
SIF Cabaye al bekend? ALles 99 wat met schieten te maken heeft ofzo
nicequote:Op woensdag 22 januari 2014 19:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tof. De panna die je op 0:06 ziet (twee filmpje in die hele compilatie) gebruik ik op het veld heel veel.Heel effectief.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:25 schreef Tobi-wan het volgende:
Nou, ik haal een 5e pakje. Zou wel fijn zijn als ik nu in ieder geval een rare speler krijg...
Je kreeg waar je om vroegquote:
Goddomme, die Rainbow-flick op 2:05.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:04 schreef poker4lifee het volgende:
mooi filmpje. gisteren met clubs gaf ik ook zo'n panna als op 1:11, was echt perfect ook
Veroordeelde racist in je pack hihahoquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:35 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Kompany stond gelukkig op pagina 2. Die had ik al in mijn club.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
[..]
Je kreeg waar je om vroegbeter had je om Ronaldo gevraagd.
Pele van Anholtquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:37 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Kompany stond gelukkig op pagina 2. Die had ik al in mijn club.
Ok, nu graag IF Vidal, Cristiano Ronaldo en Pèle
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |