quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:47 schreef dion_v_k het volgende:
Vermoedelijke opstelling Ajax: Vermeer, Van Rhijn, Veltman, Denswil, Boilesen; Klaassen, Blind, Duarte; Schone, Bojan en Fischer.
[ afbeelding ]
Terwijl zijn shooting dan het enige is dat me (een beetje) tegen staatquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:52 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb SIF Matuidi in mijn bazenteam, redde mij gisteren nog nadat IF Benzema faalde en Xabi Alonso een pingel mistte door zelf even 2x van rand 16 binnen te knallen met zijn linker
Ik ga niet meer handelen, al sinds November niet meer gedaanquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite. Je nu nog op Ieren richten is tevergeefs, ben ik bang
IF Alaba op CDM of SIF Matuidi op LB?quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:54 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Hoe is hij verdedigend? Ik wil hem zelf ook halen; twijfel tussen IF Alaba enSIF Matuidi
false 9 systeem met TOTY Iniesta - Xabi Alonso - SIF Matuidiquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Terwijl zijn shooting dan het enige is dat me (een beetje) tegen staat
Hoe heb je hem op een middenveld met Xabi? 2 CDM's?
Shit! Mijn geheim is ontdekt!quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
IF Alaba op CDM of SIF Matuidi op LB?
Is het overwegen waard. Heb nu een budget Frans team wat erg lekker speelt, en dat overweeg ik te upgradenquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
false 9 systeem met TOTY Iniesta - Xabi Alonso - SIF Matuidi
Hij is overal op het veld te vinden, vind hem erg fijn, maar de NIF ook (ook die als CM though)
's Nachts wordt er sowieso meer betaald voor kaarten dan overdag. Komt waarschijnlijk omdat er minder op de markt staat.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:02 schreef rolls-reus het volgende:
De dls methode werkttoty silva verkocht voor 948k vannacht, net teruggekocht voor 670
Zijn wel meer gekke dingen. Eergisteren werd ik geslacht door een team met 56 chem.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Mensen die IF Montillo als CDM gebruiken...hoe krijg je het verzonnen
Ik heb nog nooit verloren van een team met dermate weinig chem (behalve dan met die 11 nations/competitions cup)...maar misschien komt dat ook omdat een beetje fatsoenlijke speler het doorgaans niet in zijn hoofd haalt om er mee te spelenquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:05 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Zijn wel meer gekke dingen. Eergisteren werd ik geslacht door een team met 56 chem.
Dat hele chemistry gebeuren is gewoon onzin
We zullen zien of je vanavond nog zo'n grote mond hebt Trapsjeequote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:02 schreef rolls-reus het volgende:
De dls methode werkttoty silva verkocht voor 948k vannacht, net teruggekocht voor 670
Ik heb met een low chem team gespeeld en het was gewoon ronduit kut, daarmee om kunnen gaan is ook een kwaliteit blijkbaar.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:05 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Zijn wel meer gekke dingen. Eergisteren werd ik geslacht door een team met 56 chem.
Dat hele chemistry gebeuren is gewoon onzin
Zo'n deal heb ik nog niet gehadquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:02 schreef rolls-reus het volgende:
Oh die heb ik altijd hoor ook al verliezen ze.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:07 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
We zullen zien of je vanavond nog zo'n grote mond hebt Trapsjee![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |