Jezelf vast indekken hequote:Op woensdag 22 januari 2014 15:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oh die heb ik altijd hoor ook al verliezen ze.
Enige echt kutte aan Matuidi's shooting is dan ook zijn FK Accuracy. Die is maar 58. 72 longshots is ook niet super, maar wel gewoon hele goede allround stats...quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:59 schreef Tobi-wan het volgende:
Iniesta heeft ook maar 72 shooting en die knalt alles erin bij mij. 5 doelpunten uit 6 wedstrijden en stuk voor stuk prachtdoelpunten (op 1 kopbal na dan).
Nee hoor ik verwacht een paar mooie goals van Pelle maar ik dek mezelf niet in.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:12 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Jezelf vast indekken he!!!1!!1!!EINS!!1
Dude! Van de 11 hoeven er maar 1 of 2 een fatsoenlijke vrije trap te kunnen nemen hoorquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Enige echt kutte aan Matuidi's shooting is dan ook zijn FK Accuracy. Die is maar 58. 72 longshots is ook niet super, maar wel gewoon hele goede allround stats...
Nee, maar daarom is het ook niet zo raar dat er slechte shooting op zijn kaart staat, maar dat hij wel gewoon goed kan schieten in het spelletje. Die vrije trappen zullen mij inderdaad worst wezen, genoeg spelers die dat kunnen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dude! Van de 11 hoeven er maar 1 of 2 een fatsoenlijke vrije trap te kunnen nemen hoor
Ik heb ook een team met NIF Matuidi - Pogba op CMquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:22 schreef DutchSL het volgende:
Ik had NIF Matuidi in een team met Pogba en Matuidi schoot vaker van afstand raak dan Pogba op de 1 of andere manier, terwijl Pogba toch duidelijk betere stats er voor heeft.
Linkspoten zijn wel fijn, want vaak zijn mensen geneigd aan de verkeerde kant te dekken
quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:23 schreef Freire het volgende:
[..]
Ik heb ook een team met NIF Matuidi - Pogba op CM
Matuidi 10 wedstrijden 4 goals
Pogba 10 wedstrijden 1 goal
Als ik jullie mag geloven zou SIF Matuidi meer waard kunnen worden dan IF Pogbaquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:22 schreef DutchSL het volgende:
Ik had NIF Matuidi in een team met Pogba en Matuidi schoot vaker van afstand raak dan Pogba op de 1 of andere manier, terwijl Pogba toch duidelijk betere stats er voor heeft.
Linkspoten zijn wel fijn, want vaak zijn mensen geneigd aan de verkeerde kant te dekken
Je moet alleen niet teveel van hem verwachten op gebied van passen, maar hij kan aardig een balletje afpakken en wint de meeste kopduels op het middenveldquote:
Post team eens als je wilt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:31 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Je moet alleen niet teveel van hem verwachten op gebied van passen, maar hij kan aardig een balletje afpakken en wint de meeste kopduels op het middenveld. Heb hem in een team voor de chem met Diego Costa en dat team loopt als een trein
Thx. Ga het gewoon proberen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:38 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Is als CM trouwens zie ik![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |