Is te langzaam en die balhandeling van hem op CDM krijg ik echt pure ebola van op CDMquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zou Xabi nemen. Modric op CM speelt prima.
Prima longshots, en heb hem op het middenveld met Santi, Modric en Isco. Staat heel vaak op de goede plek, geen pace nodig.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:42 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Is te langzaam en die balhandeling van hem op CDM krijg ik echt pure ebola van op CDM
quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Prima longshots, en heb hem op het middenveld met Santi, Modric en Isco. Staat heel vaak op de goede plek, geen pace nodig.
Volgende stap: IF Baloquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:48 schreef Grandesco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat ik nu heb.
Ik had Xabi Alonso op CDM maar die voelde echt aan of dat hij een oude man van 73 was.
geen kat op je keeperquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:48 schreef Grandesco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat ik nu heb.
Ik had Xabi Alonso op CDM maar die voelde echt aan of dat hij een oude man van 73 was.
Nee, zou beter zijn als CAM en Saudi's zijn nog kutter dan Russen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:49 schreef TBakkert het volgende:
Trouwens, heeft iemand van jullie die Thiago Neves SIF wel eens gebruikt? Lijkt me echt een baas op LW.
Hij heeft wel een sterke link met Jobson, Elton en Bruno Cesar. Dan hoef je dus eigenlijk niet veel Saudi's te gebruiken... zijn gewone IF is CAM, maar die stats zijn niet zo indrukwekkend...quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, zou beter zijn als CAM en Saudi's zijn nog kutter dan Russen.
Zijn SIF in FUT 12 was wel 1 van de beste spelers die ik heb gehad.
Oh ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |