Vooral neukenquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:26 schreef Macrador het volgende:
Is Tinder nu sowieso neuken of is het nogal een date-app die vooral om neuken draait?
Foto! Mag prima in de Whatsappquote:
vooral neukenquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:26 schreef Macrador het volgende:
Is Tinder nu sowieso neuken of is het nogal een date-app die vooral om neuken draait?
Inderdaad geen broekjequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-___-
quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:30 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]kijk maar:
Zeg juffie, mag dat wel op je werk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijne dag hupsquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Op naar een afspraak, fijne dag allemaal
quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zeg juffie, mag dat wel op je werk?
quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:30 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]kijk maar:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en daarna een kusje! maar die wou je nietquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En als ik het doe krijg ik een dikke
meh stom wief
Ik zou denk ik wel een te preutse Belg zijn om zo maar even via een app wat vlees te regelen.quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:41 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
en daarna een kusje! maar die wou je niet
Lees PI eensquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geilen op een stipjes panty![]()
oversexte hont
nou, zo makkelijk gaat het nou ook weer nietquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:42 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik zou denk ik wel een te preutse Belg zijn om zo maar even via een app wat vlees te regelen.
Ik ben nog van eerst leren kennen.
Fijn dan mensen hier nog altijd zo makkelijk zijnquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:43 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
nou, zo makkelijk gaat het nou ook weer niet
eh nee juist niet dusquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:46 schreef Macrador het volgende:
[..]
Fijn dan mensen hier nog altijd zo makkelijk zijn
Heulemaal welquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:43 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
nou, zo makkelijk gaat het nou ook weer niet
Als ze op s.com al makkelijk zijn, zijn dat hier zeker!quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:47 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
eh nee juist niet duswel LEZEN hè..
quote:
Wat heb jij van snoepie dat ik niet heb?!?!?quote:
Gewoon foto van je pik tonen. Als vliegen op stront.quote:
van jou valt nog meequote:
Ouwe poepstamper van me.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon foto van je pik tonen. Als vliegen op stront.
wat ben je toch mooi als je jaloers bent, schatjequote:Op woensdag 22 januari 2014 14:00 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
Wat heb jij van snoepie dat ik niet heb?!?!?
*KABOEEEEEEEEEEEEEEEM*quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:03 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
wat ben je toch mooi als je jaloers bent, schatje
ik denk heusch niet dat dit een echt nummer is, hoorquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:04 schreef Dven het volgende:
[..]
OEPS. Toevoegen en snel een beetje!
Over twintig seconden vernietigd dit bericht zich automatisch
Is het wel. Dus graag toevoegen en even uit de quote verwijderenquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:05 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik denk heusch niet dat dit een echt nummer is, hoor
en dan nog.
De leuke mensen willen mijn nummer nietquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:04 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]moet je wat leuke mensen toevoegen misschien?
quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:05 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik denk heusch niet dat dit een echt nummer is, hoor
en dan nog.
ps. I'm a f-ing ninja. forever vastgelegd
Heyquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:04 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]moet je wat leuke mensen toevoegen misschien?
quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Is het wel. Dus graag toevoegen en even uit de quote verwijderen
Misschien moet je dan zelf leuker doenquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De leuke mensen willen mijn nummer niet
padum pum tssquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:08 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien moet je dan zelf leuker doen
Nog leuker?quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:08 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:08 schreef rival het volgende:
[..]
Die kan je muten.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:11 schreef Macrador het volgende:
Whatsapp-groepsgespreken zijn maar kut als je wil slapen hoor.
wat is daar kut aan?quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:11 schreef Macrador het volgende:
kan je op stil zetten hoor dan krijg je geen meldingen...quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:11 schreef Macrador het volgende:
Eventjes in gezeten. Van KLB. Na 3 minuten heb ik m'n telefoon in de Donau gegooidquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:11 schreef Macrador het volgende:
Ze zijn sowieso kut. Het is nooit boeiend.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:11 schreef Macrador het volgende:
is er een speciaal thema die avond? Bedenk er anders zelf eenquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben een drie gangen dinertje aan het plannen, maar ik ben inspiratieloos.
Ik maak me wel drukquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:10 schreef rival het volgende:
[..]
Maak je niet druk want
[..]
blijkbaar zat ik verkeerd![]()
Mexicaans?quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waar gaat het toch heen als zelfs jij geen inspiratie hebt?quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh dat is misschien wel leuk. Al moet het niet te overdreven zijn. Het moet wel romantisch blijven. Misschien is romantisch een goed thema.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
is er een speciaal thema die avond? Bedenk er anders zelf een
Leuk voor een feestje, maar niet voor een dinertje.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mexicaans?
met miniwrapjes
of tapashapjes
hmm okequote:Op woensdag 22 januari 2014 14:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Leuk voor een feestje, maar niet voor een dinertje.
toedeloequote:Op woensdag 22 januari 2014 14:16 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga mijn camera pakken en er vandoor.
Fijne middag mensen
Lekker romantischquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh dat is misschien wel leuk. Al moet het niet te overdreven zijn. Het moet wel romantisch blijven. Misschien is romantisch een goed thema.
Kleine gebraden tortelduifjes.
Doeg Lolaquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:16 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga mijn camera pakken en er vandoor.
Fijne middag mensen
Kan je hier alvast je toetje uitzoekenquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh dat is misschien wel leuk. Al moet het niet te overdreven zijn. Het moet wel romantisch blijven. Misschien is romantisch een goed thema.
Kleine gebraden tortelduifjes.
iets doen is overrated.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:17 schreef PeuRac het volgende:
Geen slecht idee, om nog eens wat te gaan doen vandaag
Oei oei forumgroepsgesprekken.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Eventjes in gezeten. Van KLB. Na 3 minuten heb ik m'n telefoon in de Donau gegooid
Kook jij nog zo veel?quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze zijn sowieso kut. Het is nooit boeiend.
Aardbeien in chocolade.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:18 schreef rival het volgende:
[..]
Kan je hier alvast je toetje uitzoeken
http://allrecipes.nl/rece(...)?o_is=Hub_Breadcrumb
Bij die lekkere zweedse collega ja?quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:20 schreef Vinniiee het volgende:
Rest van de dag vullen met kut klusjes
Was het maar zo'n feest, dan zou ik elke dag wel kut klusjes willen doenquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij die lekkere zweedse collega ja?
Geen 50 tinten grijs?quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:40 schreef rival het volgende:
Vriendinnetje vraagt op facebook, Wat is nou een echte must read?
dan komen de reacties...
Wacht tot het rode licht gedoofd is..
Pas op; heet
Hoogspanning levensgevaar![]()
*annuleert bestelling*quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is kindvriendelijk. Zit geen seks in.
Ik zou hem ook niet voor de seks halen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is kindvriendelijk. Zit geen seks in.
Waarvoor dan wel?quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zou hem ook niet voor de seks halen.
Terecht. Kunnen ze horen hoe tof hun peetvader was.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Voorleesboek voor het nageslacht.
Ik heb er geen woorden voorquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:10 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
nee, echt! ik ben bijna een uur zoet geweestgoed he?
Zo ken ik je weerquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:49 schreef Snoepie85 het volgende:
ik heb ondertussen even een foto in m'n fobo gezet waarop ik nog lang haar heb..
wie vroeg daar nou laatst naar?
Staat je goedquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:49 schreef Snoepie85 het volgende:
ik heb ondertussen even een foto in m'n fobo gezet waarop ik nog lang haar heb..
quote:
Ik was het niet, maar het wordt gewaardeerdquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:49 schreef Snoepie85 het volgende:
Ik zei de gekquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:49 schreef Snoepie85 het volgende:
Ik heb nog wel voor 40u aan werk liggen, 55~60 als je rustig aan doet.quote:
Oké, mooi. Kan ik dat ook? Ik haat het als ik geen werkdruk hebquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb nog wel voor 40u aan werk liggen, 55~60 als je rustig aan doet.
je hebt technisch inzicht toch? Dit is vrij eenvoudig werk, maar het is werk en ik doe elk keer maar een beetjequote:Op woensdag 22 januari 2014 16:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oké, mooi. Kan ik dat ook? Ik haat het als ik geen werkdruk heb
Sorry, ik had moeten schrijven: "Ik", zei de gek.quote:
daarom bestaat er dus interpunctiequote:Op woensdag 22 januari 2014 16:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sorry, ik had moeten schrijven: "Ik", zei de gek.
Kloptquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je hebt technisch inzicht toch? Dit is vrij eenvoudig werk, maar het is werk en ik doe elk keer maar een beetjeVind er geen flikker aan
Sorryquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:26 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
daarom bestaat er dus interpunctie
Oi Buufquote:
Hehe, kan je LPG boer bellen voor een offerte voor een GTV lpg inbouwquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt![]()
Ja wat ik nu aan het doen ben is ook geen flikker aan. Zou een dag werk moet zijn maar ben nog niet eens halverwege
volgende keer beter, schatquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sorryhet spijt me
hoe kan ik het goedmaken?
Gelukkig welquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:35 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
volgende keer beter, schatvergevingsgezind ben ik vandaag
Zal wel zo'n beetje hetzelfde zijn als voor BMW 6-cilinderquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hehe, kan je LPG boer bellen voor een offerte voor een GTV lpg inbouw
En in Dld verder kijken naar GTV's
Oja want ik heb het elke dag over auto's.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alsof er uit jullie iets zinnigs komt
Spierpijn is goedquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Spierpijn is goedJe hebt goed gesport zag ik al
Trots zijn op jezelf
![]()
En lekker optijd naar bed vanavond?
Ik ook niet.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja want ik heb het elke dag over auto's.
Ohquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]dank je .....
Ik en op tijd naar bed gaat niet samen
quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
1 keer oh was voldoende
Helaas was je een ninjaatjuh
Ohquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh
Ik vinnem nie zo... Maar veel plezier
quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
1 keer oh was voldoende
Helaas was je een ninjaatjuh
Ik welquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:50 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]niet dat ik anders gemeen was geworden, hoor. ik hou niet van gemeen
Stiekem ben ik in het echt een mietjequote:
Stop eens met liegenquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:50 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]niet dat ik anders gemeen was geworden, hoor. ik hou niet van gemeen
Maar wel een lief mietjequote:Op woensdag 22 januari 2014 16:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stiekem ben ik in het echt een mietje
Wilde net zeggen... als er iemand niet van gemeen houdtquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stiekem ben ik in het echt een mietje
Je hebt verschillende manieren van gemeenquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:01 schreef rival het volgende:
[..]
Wilde net zeggen... als er iemand niet van gemeen houdt
Een pak slaag krijgen in bed is niet gemeenquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hebt verschillende manieren van gemeen
Dan doe je het niet goed genoeg.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:22 schreef rival het volgende:
[..]
Een pak slaag krijgen in bed is niet gemeen
Maar ik bedoel dat is wat je wilt dus dat is dan toch niet gemeen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan doe je het niet goed genoeg.
maar iemand op z'n ass meppen is niet gemeen, dat is geilquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:19 schreef rival het volgende:
[..]
Ik "ken" je al wat langer dan vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-___-
quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:25 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
maar iemand op z'n ass meppen is niet gemeen, dat is geil*pets* *pets*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:25 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
maar iemand op z'n ass meppen is niet gemeen, dat is geilDat blijkt jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent gemeen als in, dat je gemeen bent![]()
Wel als het net ff te hard isquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:25 schreef rival het volgende:
[..]
Maar ik bedoel dat is wat je wilt dus dat is dan toch niet gemeen?
gemeen
gemeen bijv.naamw.Uitspraak: [xəˈmen] 1) met de bedoeling iemand te benadelen
quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:27 schreef rival het volgende:
[..]
Dat blijkt ja
Jij bent gemeen als in, dat je gemeen bent
Dat is dan gemeenquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo hard dat je niet meer kunt zitten, best een nadeel.
Kant en klare aardappelpuree? Toch niet zo'n poedertje he?quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb keurig snijbonen, gehakt en aardappelpuree gehaald, heb ik geen honger
Tutendag?quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:44 schreef PeuRac het volgende:
Vandaag is het tutendag bij de snackbar, dus daar ga ik me aan zondigen
Snackbar, lang niet meer van gegetenquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:44 schreef PeuRac het volgende:
Dan krijg je een zoentje bij de patat?quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:44 schreef PeuRac het volgende:
Kipquote:
Jij gaat naar Timmies?quote:
Jawel, ik ben lui voor mezelf.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kant en klare aardappelpuree? Toch niet zo'n poedertje he?
quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:44 schreef Myraela het volgende:
Ik maak noodles, ik heb hele lekkere kippetjes voor erbij.
Kaneeltje. Je stelt me nu wel een beetje teleur. Doe dan krieltjes bakken of iets. Maar die poedertjes zijn echt smerig.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jawel, ik ben lui voor mezelf.
Sorry
Nicequote:Op woensdag 22 januari 2014 17:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker
Ik heb Texas liggen voor morgen
Je moet ze niet begrijpen, maar eten.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:54 schreef Myraela het volgende:
Die pizza's zijn net broden. Nooit begrepen.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je moet ze niet begrijpen, maar eten.
Ze zijn zo zoet en zacht.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Had ik geen trek in.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kaneeltje. Je stelt me nu wel een beetje teleur. Doe dan krieltjes bakken of iets. Maar die poedertjes zijn echt smerig.
Dat kan. Ik vind ze wel lekkerquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze zijn zo zoet en zacht.Ik vind het niet lekker. Je had er eentje met spinazie en kaas, en extreem veel knoflook. Die was wel lekker als snackbrood.
Whut, uit de diepvries?quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, sommige dingen zijn wel bestemd voor de diepvries, andere dingen nietquote:
lol ja. Hoe ken jij dat?quote:
Ooit was ik student..... blablablaquote:
Pizza's moeten versquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, sommige dingen zijn wel bestemd voor de diepvries, andere dingen niet
Duurder dan een kant en klare halen, jawelquote:
Metdie tut bedoelen ze toch gewoon het plestik zakkie waar die 2 kip en 2 friet ingedumpt worden?quote:
Nee, de tuut is de haan.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Metdie tut bedoelen ze toch gewoon het plestik zakkie waar die 2 kip en 2 friet ingedumpt worden?
kloptquote:
een hele of een halve?quote:
Ik heb een halve op.quote:
lola je bent lekquote:
zat er ook 1 bal bijquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zat er ook 1 bal bij![]()
anders kan het een halve kip zijn geweest
pics?quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Horlogeketting besteld via Etsy
gewoon allesquote:
quote:
Je viel van grote hoogte?quote:
zo heb ik een keer stennis staan te maken in een friettent daaromquote:
Als ik die frietbakker was geweest, dan zou ik die haan in je hol gedrukt hebben.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zo heb ik een keer stennis staan te maken in een friettent daarom
taal toch weerquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik die frietbakker was geweest, dan zou ik die haan in je hol gedrukt hebben.
die frietbakker moet nog geboren wordenquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik die frietbakker was geweest, dan zou ik die haan in je hol gedrukt hebben.
*MEP*quote:
Hmm... niet echt iets waar ik direct rustig word hoorquote:
wel door die rubberhamer waar ik die mep mee uitdeelquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm... niet echt iets waar ik direct rustig word hoor
Maar dan mis ik de klassiekerquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wel door die rubberhamer waar ik die mep mee uitdeel
Ik vind het heel boeiend en dus zal ik dan iets zeer boeiends missen.quote:
Voeballuh?quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het heel boeiend en dus zal ik dan iets zeer boeiends missen.
Jij vindt het niets, prima.
Ajax - Feyenoord!!quote:
welke klassiekerquote:
Ghehequote:
Ja, had ik wel kunnen gokken.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ajax - Feyenoord!!
Dat kan ik niet missen natuurlijk
Nu wel een succes?quote:
Je mag niet lekker blijven zitten van de mannen?quote:
de eerste 2 keren terug geveerdquote:
ik lees nou net pas waar het overgaatquote:
Stiekem wel hequote:
Kan gebeuren schatjequote:Op woensdag 22 januari 2014 19:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik lees nou net pas waar het overgaat
van de jongste niet neequote:Op woensdag 22 januari 2014 19:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je mag niet lekker blijven zitten van de mannen?
Wat moet je doen dat hij niet zelf kan dan?quote:
Ziek? Lastig? Gewoon aandacht aan het vragen?quote:
Overstuur vooral.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ziek? Lastig? Gewoon aandacht aan het vragen?
Gelukkig ben ik geen Rotterdammer.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stiekem wel he![]()
Bier staat al koud, ik kruip straks de bank op, kijken en vooral vervelende rotterdammers negeren
+1quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik geen Rotterdammer.
-2quote:
ik heb ook niets met voetbalquote:
Rotterdammers belachelijk maken scoort automatisch min veelquote:
rotterdammers hoef je niet belachelijk te makenquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Rotterdammers belachelijk maken scoort automatisch min veel
quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik was geen rotterdammers belachelijk aan het maken!quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |