Vooral neukenquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:26 schreef Macrador het volgende:
Is Tinder nu sowieso neuken of is het nogal een date-app die vooral om neuken draait?
Foto! Mag prima in de Whatsappquote:
vooral neukenquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:26 schreef Macrador het volgende:
Is Tinder nu sowieso neuken of is het nogal een date-app die vooral om neuken draait?
Inderdaad geen broekjequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-___-
quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:30 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]kijk maar:
Zeg juffie, mag dat wel op je werk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijne dag hupsquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Op naar een afspraak, fijne dag allemaal
quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zeg juffie, mag dat wel op je werk?
quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:30 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]kijk maar:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en daarna een kusje! maar die wou je nietquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En als ik het doe krijg ik een dikke
meh stom wief
Ik zou denk ik wel een te preutse Belg zijn om zo maar even via een app wat vlees te regelen.quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:41 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
en daarna een kusje! maar die wou je niet
Lees PI eensquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geilen op een stipjes panty![]()
oversexte hont
nou, zo makkelijk gaat het nou ook weer nietquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:42 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik zou denk ik wel een te preutse Belg zijn om zo maar even via een app wat vlees te regelen.
Ik ben nog van eerst leren kennen.
Fijn dan mensen hier nog altijd zo makkelijk zijnquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:43 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
nou, zo makkelijk gaat het nou ook weer niet
eh nee juist niet dusquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:46 schreef Macrador het volgende:
[..]
Fijn dan mensen hier nog altijd zo makkelijk zijn
Heulemaal welquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:43 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
nou, zo makkelijk gaat het nou ook weer niet
Als ze op s.com al makkelijk zijn, zijn dat hier zeker!quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:47 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
eh nee juist niet duswel LEZEN hè..
quote:
Wat heb jij van snoepie dat ik niet heb?!?!?quote:
Gewoon foto van je pik tonen. Als vliegen op stront.quote:
van jou valt nog meequote:
Ouwe poepstamper van me.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon foto van je pik tonen. Als vliegen op stront.
wat ben je toch mooi als je jaloers bent, schatjequote:Op woensdag 22 januari 2014 14:00 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
Wat heb jij van snoepie dat ik niet heb?!?!?
*KABOEEEEEEEEEEEEEEEM*quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:03 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
wat ben je toch mooi als je jaloers bent, schatje
ik denk heusch niet dat dit een echt nummer is, hoorquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:04 schreef Dven het volgende:
[..]
OEPS. Toevoegen en snel een beetje!
Over twintig seconden vernietigd dit bericht zich automatisch
Is het wel. Dus graag toevoegen en even uit de quote verwijderenquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:05 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik denk heusch niet dat dit een echt nummer is, hoor
en dan nog.
De leuke mensen willen mijn nummer nietquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:04 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]moet je wat leuke mensen toevoegen misschien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |