Vooral neukenquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:26 schreef Macrador het volgende:
Is Tinder nu sowieso neuken of is het nogal een date-app die vooral om neuken draait?
Foto! Mag prima in de Whatsappquote:
vooral neukenquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:26 schreef Macrador het volgende:
Is Tinder nu sowieso neuken of is het nogal een date-app die vooral om neuken draait?
Inderdaad geen broekjequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-___-
quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:30 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]kijk maar:
Zeg juffie, mag dat wel op je werk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijne dag hupsquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Op naar een afspraak, fijne dag allemaal
quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zeg juffie, mag dat wel op je werk?
quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:30 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]kijk maar:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en daarna een kusje! maar die wou je nietquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En als ik het doe krijg ik een dikke
meh stom wief
Ik zou denk ik wel een te preutse Belg zijn om zo maar even via een app wat vlees te regelen.quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:41 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
en daarna een kusje! maar die wou je niet
Lees PI eensquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geilen op een stipjes panty![]()
oversexte hont
nou, zo makkelijk gaat het nou ook weer nietquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:42 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik zou denk ik wel een te preutse Belg zijn om zo maar even via een app wat vlees te regelen.
Ik ben nog van eerst leren kennen.
Fijn dan mensen hier nog altijd zo makkelijk zijnquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:43 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
nou, zo makkelijk gaat het nou ook weer niet
eh nee juist niet dusquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:46 schreef Macrador het volgende:
[..]
Fijn dan mensen hier nog altijd zo makkelijk zijn
Heulemaal welquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:43 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
nou, zo makkelijk gaat het nou ook weer niet
Als ze op s.com al makkelijk zijn, zijn dat hier zeker!quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:47 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
eh nee juist niet duswel LEZEN hè..
quote:
Wat heb jij van snoepie dat ik niet heb?!?!?quote:
Gewoon foto van je pik tonen. Als vliegen op stront.quote:
van jou valt nog meequote:
Ouwe poepstamper van me.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon foto van je pik tonen. Als vliegen op stront.
wat ben je toch mooi als je jaloers bent, schatjequote:Op woensdag 22 januari 2014 14:00 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
Wat heb jij van snoepie dat ik niet heb?!?!?
*KABOEEEEEEEEEEEEEEEM*quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:03 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
wat ben je toch mooi als je jaloers bent, schatje
ik denk heusch niet dat dit een echt nummer is, hoorquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:04 schreef Dven het volgende:
[..]
OEPS. Toevoegen en snel een beetje!
Over twintig seconden vernietigd dit bericht zich automatisch
Is het wel. Dus graag toevoegen en even uit de quote verwijderenquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:05 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik denk heusch niet dat dit een echt nummer is, hoor
en dan nog.
De leuke mensen willen mijn nummer nietquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:04 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]moet je wat leuke mensen toevoegen misschien?
quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:05 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik denk heusch niet dat dit een echt nummer is, hoor
en dan nog.
ps. I'm a f-ing ninja. forever vastgelegd
Heyquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:04 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]moet je wat leuke mensen toevoegen misschien?
quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Is het wel. Dus graag toevoegen en even uit de quote verwijderen
Misschien moet je dan zelf leuker doenquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De leuke mensen willen mijn nummer niet
padum pum tssquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:08 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien moet je dan zelf leuker doen
Nog leuker?quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:08 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:08 schreef rival het volgende:
[..]
Die kan je muten.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:11 schreef Macrador het volgende:
Whatsapp-groepsgespreken zijn maar kut als je wil slapen hoor.
wat is daar kut aan?quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:11 schreef Macrador het volgende:
kan je op stil zetten hoor dan krijg je geen meldingen...quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:11 schreef Macrador het volgende:
Eventjes in gezeten. Van KLB. Na 3 minuten heb ik m'n telefoon in de Donau gegooidquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:11 schreef Macrador het volgende:
Ze zijn sowieso kut. Het is nooit boeiend.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:11 schreef Macrador het volgende:
is er een speciaal thema die avond? Bedenk er anders zelf eenquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben een drie gangen dinertje aan het plannen, maar ik ben inspiratieloos.
Ik maak me wel drukquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:10 schreef rival het volgende:
[..]
Maak je niet druk want
[..]
blijkbaar zat ik verkeerd![]()
Mexicaans?quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waar gaat het toch heen als zelfs jij geen inspiratie hebt?quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh dat is misschien wel leuk. Al moet het niet te overdreven zijn. Het moet wel romantisch blijven. Misschien is romantisch een goed thema.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
is er een speciaal thema die avond? Bedenk er anders zelf een
Leuk voor een feestje, maar niet voor een dinertje.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mexicaans?
met miniwrapjes
of tapashapjes
hmm okequote:Op woensdag 22 januari 2014 14:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Leuk voor een feestje, maar niet voor een dinertje.
toedeloequote:Op woensdag 22 januari 2014 14:16 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga mijn camera pakken en er vandoor.
Fijne middag mensen
Lekker romantischquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh dat is misschien wel leuk. Al moet het niet te overdreven zijn. Het moet wel romantisch blijven. Misschien is romantisch een goed thema.
Kleine gebraden tortelduifjes.
Doeg Lolaquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:16 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga mijn camera pakken en er vandoor.
Fijne middag mensen
Kan je hier alvast je toetje uitzoekenquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh dat is misschien wel leuk. Al moet het niet te overdreven zijn. Het moet wel romantisch blijven. Misschien is romantisch een goed thema.
Kleine gebraden tortelduifjes.
iets doen is overrated.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:17 schreef PeuRac het volgende:
Geen slecht idee, om nog eens wat te gaan doen vandaag
Oei oei forumgroepsgesprekken.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Eventjes in gezeten. Van KLB. Na 3 minuten heb ik m'n telefoon in de Donau gegooid
Kook jij nog zo veel?quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze zijn sowieso kut. Het is nooit boeiend.
Aardbeien in chocolade.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:18 schreef rival het volgende:
[..]
Kan je hier alvast je toetje uitzoeken
http://allrecipes.nl/rece(...)?o_is=Hub_Breadcrumb
Bij die lekkere zweedse collega ja?quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:20 schreef Vinniiee het volgende:
Rest van de dag vullen met kut klusjes
Was het maar zo'n feest, dan zou ik elke dag wel kut klusjes willen doenquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij die lekkere zweedse collega ja?
Geen 50 tinten grijs?quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:40 schreef rival het volgende:
Vriendinnetje vraagt op facebook, Wat is nou een echte must read?
dan komen de reacties...
Wacht tot het rode licht gedoofd is..
Pas op; heet
Hoogspanning levensgevaar![]()
*annuleert bestelling*quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is kindvriendelijk. Zit geen seks in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |