Donequote:Op woensdag 22 januari 2014 13:01 schreef Cholula het volgende:
Ik mag er weer in. 10-13 weer begonnen. En ik ben voor streepjes!
Ik denk niet dat we deze week nog strepen gaan zien hierquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:28 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Wat is het hier rustig! Is er al niet iemand aan testen toe?
(Ik ben nog steeds de coolheid zelve)
is jouw NOD echt de 26e, of zet je 'm wat ruimer in?quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:04 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik voel overigens vanalles.. Maar dat zegt net zo min iets als het niks van Skittles.
je plast toch niet over je moeder heen toch?quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:01 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kan iig met zekerheid zeggen dat mijn moeder een betere zwangerschapstest is dan mijn drie katten
De 26e is in mijn cyclus dag 29. Vorige maand was dat ook de dag dat het echt doorzette. Ik zag al op de avond van dag 27 dat het slijm heel licht roze kleurde en op dag 28 had ik wat bruin spul. Dus niet echt heel ruim, maar mijn cyclus is verder ook heel regelmatig.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is jouw NOD echt de 26e, of zet je 'm wat ruimer in?
Dat zal ik vast wel een keer hebben gedaan, maar niet recent nee.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:12 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
je plast toch niet over je moeder heen toch?
Ah kijk, dus je echte echte NOD. Spannend! Ik heb een positief gevoel!quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:12 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
De 26e is in mijn cyclus dag 29. Vorige maand was dat ook de dag dat het echt doorzette. Ik zag al op de avond van dag 27 dat het slijm heel licht roze kleurde en op dag 28 had ik wat bruin spul. Dus niet echt heel ruim, maar mijn cyclus is verder ook heel regelmatig.
ik ook cygne. Als er een golf is, is er altijd wel eentje die weer terug moet hierheen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:31 schreef Cygne het volgende:
Ik vind streepjesgolven een beetje eng.![]()
Mijn moeder is ook een wandelende zwangerschapstest, die ziet het altijd meteen. Laatst zei ze: 'volgens mij is x van neef huppeldepup zwanger!'. Paar weken later bleek dat idd zo te zijn.
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen, misschien nog extra confronterend als de rest wel verder kanquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:42 schreef Cholula het volgende:
Ik hoop de volgende keer ook niet in een streepjesregen terecht te komen, puur om het gevoel wat ik er bij heb.
Overigens dacht ik dat het bij mij ging 'lopen/beginnen' maar het zet nog niet door. Ren ik de heel de dag voor jan met de korte achternaam naar het toilet, grmmbl.
morgenochtend! Ik hoop voor jou ook echt dat het snel los breektquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:43 schreef Cholula het volgende:
Heb je ook gelijk in sq! Heeft de fysiotherapeut nog magische tips gegeven?
ja dat herken ik welquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:57 schreef Heliotrope het volgende:
Herkennen jullie dit: we hebben wat moeite om een evenwicht te vinden. Mijn vriend zit ergens bij 'we zijn er klaar voor, maar zien wel wat er gebeurt, en het is ook nog wel een beetje eng.' Terwijl ik heel blij ben dat we er voor gaan, er veel mee bezig ben, mijn libido omhoog schiet rondom vruchtbare dagen etc. Beetje nuchter versus neurotisch, wat onze karakters in andere situaties ook wel zijn. Nu vind ik dat in andere situaties ook niet zo erg, maar bij zoiets belangrijks wel weer lastig.. terwijl het ook wel voordelem heeft, meestal houdt het elkaar juist wel in evenwicht.
Dit... Denk je 9 mnd verlost te zijn van maandverband en inlegkruisjes krijg je afscheiding...quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:27 schreef StefanieV het volgende:
Moeilijk om te zeggen, sinds ik zwanger ben heb ik superveel afscheiding
Ah gelukkig! En dat overwoog ik ook, voelt een beetje sneaky maar ach, hij is er zelf bijquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat herken ik weldus ik zorg gewoon dat ik hem verleid op vruchtbare dagen zonder dat ik zeg dat ik vruchtbaar ben. Zo krijgt iedereen zn zin
Je mist zeer weinig aan zere tetten hoorquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
Maar doen ze dan ook echt pìjn DND? Of is het dan dat ze iets gevoeliger zijn dan normaal?
(bedoel ik verder niks mee, maar ik kan me er gewoon zo weinig bij voorstellen. Ik "voel wel iets", maar pijn doen dingen zelden hier)
AUW! Dat doet al zeer als ik eraan denk!quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:27 schreef DagenNachtdromer het volgende:
oh en bij het slapen. mijn man zette er vannacht per ongeluk een schouder opdat was ook leuk... not!
dat kan ik me al helemaal niet meer herinneren, dat is 23 jaar geleden. die van mij begonnen al met groeien in groep 7quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:30 schreef LuDann het volgende:
Bij mij voelt het als de groeipijn die ik had toen ik in de puberteit zat en borsten kreeg.
Hier ook maar een TMI dan: ik heb precies het omgekeerde. Vrijwel alles is af te lezen aan mijn slijm, heb altijd alles volgens het boekje volgens mij en in redelijk grote hoeveelheden.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:09 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben nooit overdreven nat of droog eigenlijk....
Zoveel TMI
Dat kan nog altijd alle kanten op heb ik gemerkt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:13 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik dacht net 'ben ik gaan bloeden?', maar het was een golf afscheiding (:')). Maar dat is niet heel positief he? Dat wordt vaak meer vlak voor je ongesteld wordt?
Wow, das jong zeg! Ik was een laatbloeier, maar weet niet meer welke leeftijd precies. Ik weet alleen nog dat ik gym op de middelbare school vreselijk vond als we iets gingen doen waar ballen bij te pas kwamen, of ik het risico liep een elleboog in mijn tiet te krijgen. Pff, wat deed dat zeer altijd zeg.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:34 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
dat kan ik me al helemaal niet meer herinneren, dat is 23 jaar geleden. die van mij begonnen al met groeien in groep 7
Jonge, da's nooit leukquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:27 schreef DagenNachtdromer het volgende:
oh en bij het slapen. mijn man zette er vannacht per ongeluk een schouder opdat was ook leuk... not!
Toen ik de derde keer (totaal onverwacht) zwanger raakte was dat het eerste dat een alarmbelletje af deed gaan. Ik was op reis voor mijn werk en voelde ineens bij het aankleden, toen ik met mijn arm erlangs kwam dat ze echt flink gevoeliger waren dan normaal. Maar ja, het kon toch helemaal niet, want ik had een spiraaltje, dus verder niet meer aan gedacht. Tot het toch niet weg ging en ik er bij thuiskomst een grapje over maakte tegen F. Na nog 2 voor mij duidelijke symptomen (bandenpijn en achterlijk vroeg wakker worden) deed ik toch een test. En de rest is history zeg maar.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
Maar doen ze dan ook echt pìjn DND? Of is het dan dat ze iets gevoeliger zijn dan normaal?
(bedoel ik verder niks mee, maar ik kan me er gewoon zo weinig bij voorstellen. Ik "voel wel iets", maar pijn doen dingen zelden hier)
Oh, maar dat had ik ook bij mijn eerste "zwangerschap" met een week of zes wel, dat ze veel gevoeliger waren. Maar niet zo vroeg en ik zou het zelf ook geen pijn noemen. Maar dat het bij iedereen anders is staat buiten kijf.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Toen ik de derde keer (totaal onverwacht) zwanger raakte was dat het eerste dat een alarmbelletje af deed gaan. Ik was op reis voor mijn werk en voelde ineens bij het aankleden, toen ik met mijn arm erlangs kwam dat ze echt flink gevoeliger waren dan normaal. Maar ja, het kon toch helemaal niet, want ik had een spiraaltje, dus verder niet meer aan gedacht. Tot het toch niet weg ging en ik er bij thuiskomst een grapje over maakte tegen F. Na nog 2 voor mij duidelijke symptomen (bandenpijn en achterlijk vroeg wakker worden) deed ik toch een test. En de rest is history zeg maar.
Het kan dus echt.
Maar ik moet erbij zeggen dat ik me van mijn eerste zwangerschap helemaal geen zere tieten kan herinneren. Mss moesten ze toen nog wakker worden ofzo.
ik heb met mijn Brabantse nagelmeisjes een beetje een tietending... we knijpen graag (stevig) in elkanders tetten zeg maarquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:39 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat is idd waar, pijn was het niet echt, maar wel dat je ze bij elke aanraking voelde. En dat heb ik normaal nooit. Echt pijn was pas met stuwing na de bevalling van nr 2!![]()
![]()
Huh, waarom doen jullie dat?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb met mijn Brabantse nagelmeisjes een beetje een tietending... we knijpen graag (stevig) in elkanders tetten zeg maarNormaal vind ik dat leuk maar die ene keer dat ze het deden terwijl ik zwangerschapshormonen in mijn lijf had schreeuwde ik het vrij onverwachts uit.
Toen hadden ze het natuurlijk meteen allemaal door
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik zit ook graag aan tetten (ben bi), maar ik vraag me een beetje af in welke context ik dit moet zien.quote:
Gewoon, omdat honk honk. Niet te serieuze antwoorden proberen te zoeken, die zijn er namelijk nietquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:07 schreef LuDann het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik zit ook graag aan tetten (ben bi), maar ik vraag me een beetje af in welke context ik dit moet zien.
"Honk Honk"quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gewoon, omdat honk honk. Niet te serieuze antwoorden proberen te zoeken, die zijn er namelijk niet
Ja.. ik wel.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
Hopelijk weer een ontopic topic met STREEPJES!
(ik heb Naena en Ggirl uit de lijst gehaald wegens lange tijd niet gepost, moest dat anders zijn, dan hoor ik het graag)
Ik weet niet of Dottey en NTS nog in de lijst willen blijven eigenlijk?
oh, zo dringend is het nou ook weer niet hoor, niemand zit in de weg daar volgens mijquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:01 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ja.. ik wel.
Overigens is het handig denk ik om een DM of PM te sturen naar diegene waarvan je denkt dat die er wel uit kan.....
Ik wil niet vervelend zijn maarquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, zo dringend is het nou ook weer niet hoor, niemand zit in de weg daar volgens mij
daar doel ik opquote:(ik heb Naena en Ggirl uit de lijst gehaald wegens lange tijd niet gepost, moest dat anders zijn, dan hoor ik het graag)
ze zijn al maanden niet op FOK geweest dus een PM lijkt me weinig zinvol maar hey, ik zet ze zo weer terug hoorquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:16 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend zijn maar
[..]
daar doel ik op
Tetten ^_^quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gewoon, omdat honk honk. Niet te serieuze antwoorden proberen te zoeken, die zijn er namelijk niet
En dat je dan als niet nagellak maar wel Brabants meisje bij stormqueen op de verjaardag komt, en dan ook vol bij je theezakjes wordt gepakt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:19 schreef Stormqueen het volgende:
Geen idee, ik zal niet zo snel naar iemand kruis grijpen ofc. Maar ik had beter niks kunnen zeggen denk ik, het is moeilijk te begrijpen voor velen![]()
Ik heb hier eigenlijk niks te zoeken maar ik vind jou zo ontzettend droogquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:19 schreef Stormqueen het volgende:
Hypochondermomentje van de dag: mijn rug is ineens een soort maanlandschap
Dus òf mijn hormoonhuishouding is weer eens in de war, òf mijn rugrot probeert via de huid een weg naar buiten te zoeken
Zeg me alsjeblieft dat ik toen al heel dronken wasquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
En dat je dan als niet nagellak maar wel Brabants meisje bij stormqueen op de verjaardag komt, en dan ook vol bij je theezakjes wordt gepakt.
Van jou kan ik het hebben babe. Maar je had die avond geen ranja gedronken zeg maarquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zeg me alsjeblieft dat ik toen al heel dronken was
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
Van jou kan ik het hebben babe. Maar je had die avond geen ranja gedronken zeg maar
Hehehehe, tnxquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:23 schreef geppie het volgende:
[..]
Ik heb hier eigenlijk niks te zoeken maar ik vind jou zo ontzettend droogdat ik elke keer weer kom lezen
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]Die tijden zijn overigens wel voorbij denk ik, dus je hoeft geen gepantserde BH meer aan te doen naar mijn feestjes
[..]
Hehehehe, tnx
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:19 schreef Stormqueen het volgende:
Hypochondermomentje van de dag: mijn rug is ineens een soort maanlandschap
Dus òf mijn hormoonhuishouding is weer eens in de war, òf mijn rugrot probeert via de huid een weg naar buiten te zoeken
Er zit wel progressie in geloof ik. Regelmatig McKenzie-en en op de buik slapen doen hun werk. Ik kon vanmorgen in 1 beweging uit bed stappen in plaats van zes laffe pogingen al vloekend als een bootwerkerquote:
+1quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:51 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Wat lastig Loj.. Misschien toch nog een testje dan?
Fijn Cholula, wat SQ zegt.
dat tweede streepje wordt waarschijnlijk veroorzaakt door je hgcquote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:42 schreef Risu het volgende:
Heb een ovutestje gedaan, en daar was wel een tweede streepje op te zien. Misschien dus toch een eisprong. Maar kan em ook gemist hebben. Ben namelijk vergeten verder te testen. Maar ja, dan maar een gemiste kans hoor. Ergens vind ik dat niet zo heel erg. Weer een normale menstruatie tussendoor is misschien wel even goed ook. Morgen maar nog een keer testen, als hij lichter is, laat ik het verder deze ronde, anders test ik nog even door. Temperatuur kan ik geen wijs meer uit maken. Die is van slag. Enieweej, dag 19 vandaag.
Cholula, fijn dat het nou toch op gang is gekomen. Je lichaam werkt dus super.![]()
En fijn ook dat je er niet zoveel last van lijkt te hebben. Ik had best wel aardig veel buikkrampen erbij.
Blob, wat jammer, weer een ronde verder. 27e lijkt heel ver ja. De mijne staat op 7 februari maar ik geloof er eigenlijk niet zoveel van.
Geef eens een voorbeeld?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:19 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik lees wel eens op het viva-forum, als vermaak![]()
Maar van sommige mensen denk ik: fijn als je er heel relaxed mee bezig bent, maar je leest je toch wel een klein beetje in over wat je van plan bent?
Of ligt dat aan mij?
Nou dingen als geen idee hebben hoe je cyclus in elkaar steekt (even los van onregelmatigheid, maar gewoon the basics zeg maar).quote:
daarom vertik ik pijnstillers, is de vorige keer precies zo fout gegaanquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:29 schreef Skittles het volgende:
Jammer BlobEn wat klinkt je NOD inderdaad zo ver weg.. Maar beter te vroeg bloed dan overtijd zijn en 4 dagen langer moeten wachten (met evt. bijbehorende hoop dat het toch raak is)
IMA hoe gaat het met jou en klachten?
Fijn dat het wat beter gaat SQ, maar niet teveel willen doen nu. Ik zie het bij m'n vriend die dezelfde klachten heeft. Dan is hij er met pijnstilling redelijk goed van de pijn af, gaat weer veel te veel doen en ligt, zodra de medicijnen zijn uitgewerkt probeert hij weer dubbelliggend van de pijn uit bed te walrussen.
Precies, helemaal waar. Had heel stiekem toch wel gehoopt dat het binnen 6 maanden (blijkbaar 5 cyclussen) toch wel raak zou zijn. De zen-gedachte "t komt wanneer t komt en dan is het goed" (perfectie kost tijd, fijne quote) is vanavond ver te zoeken. Al weet ik dat ik die overmorgen wel weer te pakken heb. Nu lekker aan de wijn. Voordeel.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:29 schreef Skittles het volgende:
Jammer BlobEn wat klinkt je NOD inderdaad zo ver weg.. Maar beter te vroeg bloed dan overtijd zijn en 4 dagen langer moeten wachten (met evt. bijbehorende hoop dat het toch raak is)
Lekker ff schelden luct enorm op! Komt goed! Ik wens streepjes voor jullie allemaal!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:26 schreef blob87 het volgende:
[..]
Precies, helemaal waar. Had heel stiekem toch wel gehoopt dat het binnen 6 maanden (blijkbaar 5 cyclussen) toch wel raak zou zijn. De zen-gedachte "t komt wanneer t komt en dan is het goed" (perfectie kost tijd, fijne quote) is vanavond ver te zoeken. Al weet ik dat ik die overmorgen wel weer te pakken heb. Nu lekker aan de wijn. Voordeel.
Ik vind het trouwens wel super fijn om hier te posten. Zo veel fijner om te weten dat er meer mensen precies het zelfde of iig ook zo (intensief) mee bezig zijn.
Liefde voel ik
dat schijnt bij mijn klachten niets uit te maken, het is namelijk een verslapping in de spieren die me parten speeltquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:28 schreef Cholula het volgende:
Serieus SQ, probeer eens de chiropractor. Geen pijnstillers en straks in de zwangerschap kan hij je ook helpen. Ik weet een goede, maar geen idee hoe ver dat van jou huis is.
U bikkelquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat schijnt bij mijn klachten niets uit te maken, het is namelijk een verslapping in de spieren die me parten speelt(heb het al nagevraagd. Mijn vader heeft ook een historie met deze kwalen en het is puur een kwestie van krachttraining
maar bedankt voor je zorgen
komt goed, is al eerder goed gekomen
Tja.. Ik heb er nog steeds wel een aantal.. En geen bloed.. Dus spannend!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:29 schreef Skittles het volgende:
IMA hoe gaat het met jou en klachten?
Fijn dat het wat beter gaat SQ, maar niet teveel willen doen nu. Ik zie het bij m'n vriend die dezelfde klachten heeft. Dan is hij er met pijnstilling redelijk goed van de pijn af, gaat weer veel te veel doen en ligt, zodra de medicijnen zijn uitgewerkt probeert hij weer dubbelliggend van de pijn uit bed te walrussen.
Ah ja. Misschien lezen wij ons wel te veel in.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:27 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Nou dingen als geen idee hebben hoe je cyclus in elkaar steekt (even los van onregelmatigheid, maar gewoon the basics zeg maar).
Nouja, wat ik zei, kan ook aan mij liggen. Ik ben zeker iemand die dat (te) veel doet.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 08:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ah ja. Misschien lezen wij ons wel te veel in..
Kan ik me wel goed voorstellen. Tot nu toe vind ik voor mezelf m'n cyclus te regelmatig, dus heb niet het gevoel dat dat veel toevoegt.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 09:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Precies ook waarom ik al vrij snel ben begonnen met ovulatietesten. Zonder testen zou ik niet hebben geweten dat m'n eisprong deze maand ineens een week eerder was! Al denk ik niet dat het raak is.
Ik maak mezelf wel een beetje gek met het idee dat ik denk dat het ons nooit gaat lukken. Het zit in m'n hoofd en wil er niet uit..
Dat heb ik ook meerdere keren gedacht, soms klopte er geen ruk van mijn cyclus, nou dat boezemde ook geen vertrouwen in, maar toch zit ik nu in het volgende topic,quote:Op zaterdag 25 januari 2014 09:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Precies ook waarom ik al vrij snel ben begonnen met ovulatietesten. Zonder testen zou ik niet hebben geweten dat m'n eisprong deze maand ineens een week eerder was! Al denk ik niet dat het raak is.
Ik maak mezelf wel een beetje gek met het idee dat ik denk dat het ons nooit gaat lukken. Het zit in m'n hoofd en wil er niet uit..
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:05 schreef Skittles het volgende:
Ik mankeer zo weinig dat ik denk gewoon ongesteld te worden. Ik zou nog eerder denken dat mijn vriend zwanger is, die schoonmaakdrang die hij opeens heeft en behoefte aan grote hoeveelheden chocola.Ik heb net maar brownies gebakken zodat hij even op de bank gaat zitten en zijn mond houdt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 januari 2014 08:53 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Zien jullie iets?En of ik iets zie! OMG OMG! Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
Ach, waarom maakt niet uit, het is gewoon fijn dat je een wat kortere cyclus hebt, toch? Duurt het allemaal wat minder lang.quote:Op zondag 26 januari 2014 08:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, zelf net ongesteld geworden na een cyclus van 26 in plaats van 33 dagen. Lag in de lijn der verwachting na een eisprong die een week eerder was, maar waarom ie dat was...
Zien jullie iets?jaaaaaa! GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens while you are busy making other plans...
Zien jullie iets?gefeliciteerd!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
Een cb digital? Enig idee hoever je bent?quote:Op zondag 26 januari 2014 10:18 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Dankjullie
We hebben ook meteen een CB gedaan vanochtend, die zei ook echt zwanger, maar wilde niet zo goed op de fotoEn eerst bij de KV kwam meteen dat controlestreepje en verder nog niks. Dus we zeiden tegen elkaar 'nou, toch weer niks'. Maar dat was bij 1 minuut 40 of zo. En toen ineens: 'volgens mij zie ik iets.. Zie jij iets? Daar is iets he?'
![]()
Ik zit inmiddels niet meer echt te shaken
Ja, maar eentje die geen weken aangeeft. Maar aangezien mijn cyclus heel regelmatig is weet ik wel 99% zeker dat ik nu gewoon precies vier weken benquote:Op zondag 26 januari 2014 10:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Een cb digital? Enig idee hoever je bent?
Apart die verschillen. Bij mij verscheen de tweede streep echt gelijk.quote:Op zondag 26 januari 2014 10:37 schreef Twinkle20 het volgende:
Die van de kv had ik al bijna in de prullenbak liggen toen mijn man ineens riep.. hee ik zie een tweede streep!
Dus mijn advies bij een kv test: pies er overheen .. ga even vijf minuten iets anders doen en dan pas kijken
Haha. Beetje onwerkelijk is het he.quote:Op zondag 26 januari 2014 10:18 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik zit inmiddels niet meer echt te shaken
Ja, zeker onwerkelijk. Je denkt er al heel lang over na en nu staat het bijvoorbeeld hier en alle reacties eronder en nu denk ik echt 'gaat dat over mij?'quote:Op zondag 26 januari 2014 10:59 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Haha. Beetje onwerkelijk is het he.
Ik had op een zaterdagochtend de test gedaan. 's Middag had ik een afspraak met een vriendin om naar een museum te gaan. Ik heb daar echt als een zombie rondgelopen. Geen idee meer wat voor tentoonstelling het was.
Zo ging dat bij ons ook.quote:Op zondag 26 januari 2014 10:18 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
En toen ineens: 'volgens mij zie ik iets.. Zie jij iets? Daar is iets he?'![]()
Sure, hoe korter hoe beter. Maar op deze manier heb ik geen idee waar ik aan toe ben en kom ik alleen te weten wanneer m'n eisprong is door vrijwel de hele cyclus te testen.quote:Op zondag 26 januari 2014 09:06 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Ach, waarom maakt niet uit, het is gewoon fijn dat je een wat kortere cyclus hebt, toch? Duurt het allemaal wat minder lang.
Wel getest, maar negatief. Geen bloed ook nog, dus het is maar afwachten welke van de twee het wordt.quote:
Hmm lastig, dan wordt dus het toch afwachten voorlopig... Ik denk aan je en duim voor je in ieder geval.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:11 schreef Skittles het volgende:
[..]
Wel getest, maar negatief. Geen bloed ook nog, dus het is maar afwachten welke van de twee het wordt.
Tja, ik vraag me af hoe belangrijk dat is hoor, om te weten. Behalve als je ook alleen maar dan gaat 'klussen' om maar even een afgrijselijk woord te gebruiken. Ik weet dat het voor veel vrouwen hier normaal is om het bij te houden, maar het is niet perse nodig toch?quote:Op zondag 26 januari 2014 15:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Sure, hoe korter hoe beter. Maar op deze manier heb ik geen idee waar ik aan toe ben en kom ik alleen te weten wanneer m'n eisprong is door vrijwel de hele cyclus te testen.
Nee,het is niet perse nodig, maar je wordt wel sneller zwanger als je je eisprong weet. Tenzij je elke dag of om de dag seks hebt, dan maakt het niet uit. Maar als je niet weet wanneer je eisprong is komt het vaker voor dat je dan ( door omstandigheden bijvoorbeeld ) geen seks hebt op je meest vruchtbare dagen.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:20 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Tja, ik vraag me af hoe belangrijk dat is hoor, om te weten. Behalve als je ook alleen maar dan gaat 'klussen' om maar even een afgrijselijk woord te gebruiken. Ik weet dat het voor veel vrouwen hier normaal is om het bij te houden, maar het is niet perse nodig toch?
Ja, ik snap wel hoe het werkt, maar kan me ook voorstellen dat je - juist door het zo bij te houden - er ook erg op gefocust raakt en dat je er daardoor ook op een manier mee bezig bent dat je snel zenuwachtig ervan word en het ook niet meer helemaal leuk is. Het is gewoon best moeilijk om er relaxed mee om te gaan als je het zo graag wilt. Bewust niet (veel) testen kan dan een idee zijn, toch? En verder gewoon gaan voor een gezond seksleven, zullen we maar zeggen.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:47 schreef LuDann het volgende:
[..]
Nee,het is niet perse nodig, maar je wordt wel sneller zwanger als je je eisprong weet. Tenzij je elke dag of om de dag seks hebt, dan maakt het niet uit. Maar als je niet weet wanneer je eisprong is komt het vaker voor dat je dan ( door omstandigheden bijvoorbeeld ) geen seks hebt op je meest vruchtbare dagen.
Zo beetje goed uitgelegd?
Maar Franny, jij bent toch al zwanger? Hebben jullie dat gewoon op de gok gedaan?
quote:
Probeer te vertrouwen op je lijf! Als je 2 x afscheiding hebt waarvan je denkt 'Ei!', dan betekent dat niet per definitie dat het misgaat, alleen dat je dus wat extra aan de klus kuntquote:Op zondag 26 januari 2014 17:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..].
Afgelopen maand merkte ik het aan mijn afscheiding, maar dat was de eerste keer dat ik dat heb gezien. Ik weet dus niet of ik daar op durf te vertrouwen, maar misschien moet ik dat toch maar proberen. Zo gaat het ook niet.
Dit was inderdaad de tweede keer, IMA. (Is het besef al een beetje geland?.)
Je lijf is wat dat betreft best heel betrouwbaar hoor! Je moet het alleen wat leren kennen, de volgende keer herken je het misschien al wat eerder.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..].
Afgelopen maand merkte ik het aan mijn afscheiding, maar dat was de eerste keer dat ik dat heb gezien. Ik weet dus niet of ik daar op durf te vertrouwen, maar misschien moet ik dat toch maar proberen. Zo gaat het ook niet.
Dit was inderdaad de tweede keer, IMA. (Is het besef al een beetje geland?.)
Lekker gevoel he?quote:Op zondag 26 januari 2014 09:09 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Echt omgomg..dit is best eng en geweldig tegelijk..
En raar van je cyclus DaD.. Als ie dan zo blijft is het prima natuurlijk, maar als 't blijft schommelen is het wel lastig..
vervelend hè, als de lol er af is. Bij mij is dat ook zo. Word er heel koppig van. Ben nu al van plan die kleine flesjes heineken te halen wanneer ik woensdag ongesteld word. Die ruiken het lekkerstquote:Op zondag 26 januari 2014 18:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo fijn dat je hier met gelijkgestemden kan praten.. Ik heb de mentale kant van dit zwanger proberen te worden zwaar onderschat. Ik dacht altijd maar, als we eenmaal bezig zijn gaat het vast beter en wordt het verlangen vast minder prangend. Niets is minder waar.
.
mooi zo meid! En dan op naar de knalstrepen!quote:Op zondag 26 januari 2014 18:32 schreef Risu het volgende:
Trouwens, mijn tweede streepje is langzamerhand een tuurstreepje aan het worden.![]()
Eind van de week nog 1 keer checken, en dan vind ik het wel best.
Eerst had je een maand in gedachte waarin je er eindelijk voor zou gaan. En ja iedereen weet dat het even kan duren, maar je hebt ook stiekem de hoop dat jij die ene bent die pats-boem zwanger is. Nu ben je er mee bezig en heb je geen datum in gedachte wanneer je je kindje vast zal kunnen helpen. En dat is misschien nog wel zwaarder dan de wens hebben maar er nog niets mee kunnen doen.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo fijn dat je hier met gelijkgestemden kan praten.. Ik heb de mentale kant van dit zwanger proberen te worden zwaar onderschat. Ik dacht altijd maar, als we eenmaal bezig zijn gaat het vast beter en wordt het verlangen vast minder prangend. Niets is minder waar.
.
Ja, dat is heel jammer. Ik had ook zo'n 'zie je wel, wij mogen niet.' Gedachte toen het misging ook. En later veranderde dat ook weer in, pff dan niet hoor. Lekker met z'n twee. Ik denk dat het ook een soort zelfbescherming is. Het lukt ons wel hoor. En dan zijn we straks met drie. (Of vier, voor degene die voor een tweede gaan)quote:Op zondag 26 januari 2014 18:25 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
vervelend hè, als de lol er af is. Bij mij is dat ook zo. Word er heel koppig van. Ben nu al van plan die kleine flesjes heineken te halen wanneer ik woensdag ongesteld word. Die ruiken het lekkerst![]()
ik had verwacht dat het spannend zou zijn, mijn man en ik samen afwachten enzo... maar ik merk echt dat mijn hoofd steeds meer de 'laat dan maar' kant op gaat.
Herkenbaar. En ook aan het begin van de cyclus of dat de vruchtbare dagen eraan komen "Waarom nog de moeite doen, het lukt toch niet".quote:Op zondag 26 januari 2014 18:25 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
vervelend hè, als de lol er af is. Bij mij is dat ook zo. Word er heel koppig van. Ben nu al van plan die kleine flesjes heineken te halen wanneer ik woensdag ongesteld word. Die ruiken het lekkerst![]()
ik had verwacht dat het spannend zou zijn, mijn man en ik samen afwachten enzo... maar ik merk echt dat mijn hoofd steeds meer de 'laat dan maar' kant op gaat.
Herkenbaarquote:Op zondag 26 januari 2014 18:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind het alleen stom dat ik er niet meer relax onder ben..(oh en wou van de week testjes halen, maar toen stond er opeens een moeder van m'n werk naast me... Toen maar vitamine D meegenomen)
quote:Op zondag 26 januari 2014 18:40 schreef Cholula het volgende:
[..]
Eerst had je een maand in gedachte waarin je er eindelijk voor zou gaan. En ja iedereen weet dat het even kan duren, maar je hebt ook stiekem de hoop dat jij die ene bent die pats-boem zwanger is. Nu ben je er mee bezig en heb je geen datum in gedachte wanneer je je kindje vast zal kunnen helpen. En dat is misschien nog wel zwaarder dan de wens hebben maar er nog niets mee kunnen doen.![]()
Iets heel anders: ik heb het wel gehad met leegbloeden. Wat een bloedbad geeft dit gedoe!
Hopelijk groeit het goed!quote:Op maandag 27 januari 2014 10:23 schreef MevrouwCactus het volgende:
Morgen heb ik een tweede follikel-meting. Vrijdag was alles nog te klein. Ik ben benieuwd
Heel herkenbaar. Wat ik uit mijn omgeving hoorde aan zwangere vrouwen, leek het ook echt alsof iedereen in 1 keer zwanger was. Kennelijk heerst er toche en taboe op om te vertellen dat je een jaar aan het kutten bent geweest. Iedereen weet dat het zonder problemen gerust een jaar kan duren, maar toch hoor je haast van niemand dat dat ook echt het geval is.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:40 schreef Cholula het volgende:
[..]
En ja iedereen weet dat het even kan duren, maar je hebt ook stiekem de hoop dat jij die ene bent die pats-boem zwanger is.
Dat loslaten is denk ik nog wel het allermoeilijkstquote:Op maandag 27 januari 2014 11:17 schreef Cholula het volgende:
Spannend Cactus!
Sq ik heb geen idee of ik het vruchtzakje al ben verloren. Ik weet wel dat ik er klaar mee ben. Ik loop serieus helemaal leeg.
Ik begrijp je gevoel! Maar drie keer is scheepsrecht toch? Ik ben nu redelijk zen, hoewel ik wel weer aan het tellen ben wanneer mijn eisprong zou kunnen zijn en wanneer ik dan uitgerekend zou kunnen zijn en hoe dat uitkomt met mijn verlof. Dus aan de ene kant blijf ik redelijk rustig, maar aan de andere kant ben ik er ontzettend mee bezig.
Mag ik eigenlijk komende ronde er al weer voor gaan? Anders wordt het sowieso 2015...
Check! Was iets van de laatste tijd want daarvoor alleen tijdens menstruatie...quote:Op maandag 27 januari 2014 11:11 schreef droomvrouwtje het volgende:
Even binnensluipt, herkend een van jullie migraine tijdens de eisprong??
Tijdens eisprong en erna weer tijdens menstruatie, mij geheel en al niet onbekend (ookal is het bij mij clusterhoofdpijn, die hormonen zijn de baas op dat moment)quote:Op maandag 27 januari 2014 11:11 schreef droomvrouwtje het volgende:
Even binnensluipt, herkend een van jullie migraine tijdens de eisprong??
Al een update, Skittles?quote:Op zondag 26 januari 2014 15:11 schreef Skittles het volgende:
[..]
Wel getest, maar negatief. Geen bloed ook nog, dus het is maar afwachten welke van de twee het wordt.
Balenquote:Op maandag 27 januari 2014 15:00 schreef Skittles het volgende:
Nog steeds hetzelfde LuDann, geen bloed en geen streep. Maar ik heb de follikel zien groeien en een positieve ovulatietest gehad, dus het is maar gewoon afwachten.
En hij vond het nog oprecht een grappig rijmpje voor op een geboortekaart ook
Klinkt alsof ze straks een kleine cactus gaat baren *auw*quote:Op maandag 27 januari 2014 15:10 schreef DagenNachtdromer het volgende:
vingers gekruisd voor cactusgroei!!
whoops gelijk heb je... dat wens ik je echt niet toe mw cactus! ik wens je heel gewoon een superei toequote:Op maandag 27 januari 2014 15:42 schreef LuDann het volgende:
[..]
Klinkt alsof ze straks een kleine cactus gaat baren *auw*![]()
quote:Op maandag 27 januari 2014 15:55 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
whoops gelijk heb je... dat wens ik je echt niet toe mw cactus! ik wens je heel gewoon een superei toe
Je burgert al goed in zie ikquote:Op maandag 27 januari 2014 16:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Spannend DND
Skittles nog geen duidelijkheid![]()
Helio met een goed humeur!
Ooooh zoquote:Op maandag 27 januari 2014 16:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is een schoolvoorbeeld van een Z&G post![]()
Keihard gevetood jaquote:Op maandag 27 januari 2014 15:10 schreef DagenNachtdromer het volgende:
die heb je vast en zeker gevetood?!
kut is dat afwachten, hoop dat je snel duidelijkheid krijgt.
vingers gekruisd voor cactusgroei!!
hier ook nog steeds wachten. een helft van mijn hersenen is er van overtuigd dat ik ongesteld ga worden woensdag. want het lukt toch nooit. en voel steeds kramp in mijn onderbuik en mijn humeur!!!!! woef! ik hou me heel netjes in maar ik ben echt niet te genieten
maar mijn andere hersenhelft fluistert steeds... maar die grote tieten die steeds heftige steken voelen de hele tijd.
heb gevoelige testen in huis maar ik wil eigenlijk na mijn nod testen, ik hoor ze gewoon vanuit de la roepen.
Zien jullie iets?Ik zie net je twee strepen! Hartstikke gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OmgOmgOmg!
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Dankjequote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:39 schreef Dottey het volgende:
ik gluurde even hier...
en toen zag ik:
[..]
Ik zie net je twee strepen! Hartstikke gefeliciteerd!OmgOmgOmg!
Kan het me wel voorstellen ja, zo onderhandquote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:08 schreef Loj het volgende:
Ja gewoon negatief, wist ik wel..
Maar ik wil bloed
Oh meis wat vervelend. op naar duidelijkheid..quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:08 schreef Loj het volgende:
Ja gewoon negatief, wist ik wel..
Maar ik wil bloed
Het kwartje valt nu pas dat dit een antwoord op mijn vraag wasquote:Op maandag 27 januari 2014 17:35 schreef MevrouwCactus het volgende:
Whahaha jullie zijn leuk![]()
De IUI doen wij zolang we het mentaal (en lichamelijk) aan kunnen. We mogen het qua verzekering onbeperkt doen, dat is erg fijn. We weten nog niet hoe vaak we het gaan proberen. We zien wel hoe het gaat
ik weet het niet, plas er eens over?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:16 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Zijn er nog dames die het spannend hebben?
En een knuf voor iedereen die het nodig heeft. En een stoere stoot tegen sq's schouder.
ik sta nu bovenop mijn aanrecht om bovenop de kastjes schoon te maken... zou het?
En dan gewoon doorFOKken, ik heb respectquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:22 schreef DagenNachtdromer het volgende:
K sta nu wel precies boven de gootsteen
Dat was het bij mij bijna een jaar geleden wel. Ik was helemaal manisch van de schoonmaakwoede, terwijl ik daar doorgaans niet zo last van heb (understatement).quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:16 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Zijn er nog dames die het spannend hebben?
En een knuf voor iedereen die het nodig heeft. En een stoere stoot tegen sq's schouder.
ik sta nu bovenop mijn aanrecht om bovenop de kastjes schoon te maken... zou het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |