quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:05 schreef Skittles het volgende:
Ik mankeer zo weinig dat ik denk gewoon ongesteld te worden. Ik zou nog eerder denken dat mijn vriend zwanger is, die schoonmaakdrang die hij opeens heeft en behoefte aan grote hoeveelheden chocola.Ik heb net maar brownies gebakken zodat hij even op de bank gaat zitten en zijn mond houdt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 januari 2014 08:53 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Zien jullie iets?En of ik iets zie! OMG OMG! Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
Ach, waarom maakt niet uit, het is gewoon fijn dat je een wat kortere cyclus hebt, toch? Duurt het allemaal wat minder lang.quote:Op zondag 26 januari 2014 08:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, zelf net ongesteld geworden na een cyclus van 26 in plaats van 33 dagen. Lag in de lijn der verwachting na een eisprong die een week eerder was, maar waarom ie dat was...
Zien jullie iets?jaaaaaa! GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens while you are busy making other plans...
Zien jullie iets?gefeliciteerd!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |