Zo ging dat bij ons ook.quote:Op zondag 26 januari 2014 10:18 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
En toen ineens: 'volgens mij zie ik iets.. Zie jij iets? Daar is iets he?'![]()
Sure, hoe korter hoe beter. Maar op deze manier heb ik geen idee waar ik aan toe ben en kom ik alleen te weten wanneer m'n eisprong is door vrijwel de hele cyclus te testen.quote:Op zondag 26 januari 2014 09:06 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Ach, waarom maakt niet uit, het is gewoon fijn dat je een wat kortere cyclus hebt, toch? Duurt het allemaal wat minder lang.
Wel getest, maar negatief. Geen bloed ook nog, dus het is maar afwachten welke van de twee het wordt.quote:
Hmm lastig, dan wordt dus het toch afwachten voorlopig... Ik denk aan je en duim voor je in ieder geval.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:11 schreef Skittles het volgende:
[..]
Wel getest, maar negatief. Geen bloed ook nog, dus het is maar afwachten welke van de twee het wordt.
Tja, ik vraag me af hoe belangrijk dat is hoor, om te weten. Behalve als je ook alleen maar dan gaat 'klussen' om maar even een afgrijselijk woord te gebruiken. Ik weet dat het voor veel vrouwen hier normaal is om het bij te houden, maar het is niet perse nodig toch?quote:Op zondag 26 januari 2014 15:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Sure, hoe korter hoe beter. Maar op deze manier heb ik geen idee waar ik aan toe ben en kom ik alleen te weten wanneer m'n eisprong is door vrijwel de hele cyclus te testen.
Nee,het is niet perse nodig, maar je wordt wel sneller zwanger als je je eisprong weet. Tenzij je elke dag of om de dag seks hebt, dan maakt het niet uit. Maar als je niet weet wanneer je eisprong is komt het vaker voor dat je dan ( door omstandigheden bijvoorbeeld ) geen seks hebt op je meest vruchtbare dagen.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:20 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Tja, ik vraag me af hoe belangrijk dat is hoor, om te weten. Behalve als je ook alleen maar dan gaat 'klussen' om maar even een afgrijselijk woord te gebruiken. Ik weet dat het voor veel vrouwen hier normaal is om het bij te houden, maar het is niet perse nodig toch?
Ja, ik snap wel hoe het werkt, maar kan me ook voorstellen dat je - juist door het zo bij te houden - er ook erg op gefocust raakt en dat je er daardoor ook op een manier mee bezig bent dat je snel zenuwachtig ervan word en het ook niet meer helemaal leuk is. Het is gewoon best moeilijk om er relaxed mee om te gaan als je het zo graag wilt. Bewust niet (veel) testen kan dan een idee zijn, toch? En verder gewoon gaan voor een gezond seksleven, zullen we maar zeggen.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:47 schreef LuDann het volgende:
[..]
Nee,het is niet perse nodig, maar je wordt wel sneller zwanger als je je eisprong weet. Tenzij je elke dag of om de dag seks hebt, dan maakt het niet uit. Maar als je niet weet wanneer je eisprong is komt het vaker voor dat je dan ( door omstandigheden bijvoorbeeld ) geen seks hebt op je meest vruchtbare dagen.
Zo beetje goed uitgelegd?
Maar Franny, jij bent toch al zwanger? Hebben jullie dat gewoon op de gok gedaan?
quote:
Probeer te vertrouwen op je lijf! Als je 2 x afscheiding hebt waarvan je denkt 'Ei!', dan betekent dat niet per definitie dat het misgaat, alleen dat je dus wat extra aan de klus kuntquote:Op zondag 26 januari 2014 17:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..].
Afgelopen maand merkte ik het aan mijn afscheiding, maar dat was de eerste keer dat ik dat heb gezien. Ik weet dus niet of ik daar op durf te vertrouwen, maar misschien moet ik dat toch maar proberen. Zo gaat het ook niet.
Dit was inderdaad de tweede keer, IMA. (Is het besef al een beetje geland?.)
Je lijf is wat dat betreft best heel betrouwbaar hoor! Je moet het alleen wat leren kennen, de volgende keer herken je het misschien al wat eerder.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..].
Afgelopen maand merkte ik het aan mijn afscheiding, maar dat was de eerste keer dat ik dat heb gezien. Ik weet dus niet of ik daar op durf te vertrouwen, maar misschien moet ik dat toch maar proberen. Zo gaat het ook niet.
Dit was inderdaad de tweede keer, IMA. (Is het besef al een beetje geland?.)
Lekker gevoel he?quote:Op zondag 26 januari 2014 09:09 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Echt omgomg..dit is best eng en geweldig tegelijk..
En raar van je cyclus DaD.. Als ie dan zo blijft is het prima natuurlijk, maar als 't blijft schommelen is het wel lastig..
vervelend hè, als de lol er af is. Bij mij is dat ook zo. Word er heel koppig van. Ben nu al van plan die kleine flesjes heineken te halen wanneer ik woensdag ongesteld word. Die ruiken het lekkerstquote:Op zondag 26 januari 2014 18:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo fijn dat je hier met gelijkgestemden kan praten.. Ik heb de mentale kant van dit zwanger proberen te worden zwaar onderschat. Ik dacht altijd maar, als we eenmaal bezig zijn gaat het vast beter en wordt het verlangen vast minder prangend. Niets is minder waar.
.
mooi zo meid! En dan op naar de knalstrepen!quote:Op zondag 26 januari 2014 18:32 schreef Risu het volgende:
Trouwens, mijn tweede streepje is langzamerhand een tuurstreepje aan het worden.![]()
Eind van de week nog 1 keer checken, en dan vind ik het wel best.
Eerst had je een maand in gedachte waarin je er eindelijk voor zou gaan. En ja iedereen weet dat het even kan duren, maar je hebt ook stiekem de hoop dat jij die ene bent die pats-boem zwanger is. Nu ben je er mee bezig en heb je geen datum in gedachte wanneer je je kindje vast zal kunnen helpen. En dat is misschien nog wel zwaarder dan de wens hebben maar er nog niets mee kunnen doen.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo fijn dat je hier met gelijkgestemden kan praten.. Ik heb de mentale kant van dit zwanger proberen te worden zwaar onderschat. Ik dacht altijd maar, als we eenmaal bezig zijn gaat het vast beter en wordt het verlangen vast minder prangend. Niets is minder waar.
.
Ja, dat is heel jammer. Ik had ook zo'n 'zie je wel, wij mogen niet.' Gedachte toen het misging ook. En later veranderde dat ook weer in, pff dan niet hoor. Lekker met z'n twee. Ik denk dat het ook een soort zelfbescherming is. Het lukt ons wel hoor. En dan zijn we straks met drie. (Of vier, voor degene die voor een tweede gaan)quote:Op zondag 26 januari 2014 18:25 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
vervelend hè, als de lol er af is. Bij mij is dat ook zo. Word er heel koppig van. Ben nu al van plan die kleine flesjes heineken te halen wanneer ik woensdag ongesteld word. Die ruiken het lekkerst![]()
ik had verwacht dat het spannend zou zijn, mijn man en ik samen afwachten enzo... maar ik merk echt dat mijn hoofd steeds meer de 'laat dan maar' kant op gaat.
Herkenbaar. En ook aan het begin van de cyclus of dat de vruchtbare dagen eraan komen "Waarom nog de moeite doen, het lukt toch niet".quote:Op zondag 26 januari 2014 18:25 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
vervelend hè, als de lol er af is. Bij mij is dat ook zo. Word er heel koppig van. Ben nu al van plan die kleine flesjes heineken te halen wanneer ik woensdag ongesteld word. Die ruiken het lekkerst![]()
ik had verwacht dat het spannend zou zijn, mijn man en ik samen afwachten enzo... maar ik merk echt dat mijn hoofd steeds meer de 'laat dan maar' kant op gaat.
Herkenbaarquote:Op zondag 26 januari 2014 18:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind het alleen stom dat ik er niet meer relax onder ben..(oh en wou van de week testjes halen, maar toen stond er opeens een moeder van m'n werk naast me... Toen maar vitamine D meegenomen)
quote:Op zondag 26 januari 2014 18:40 schreef Cholula het volgende:
[..]
Eerst had je een maand in gedachte waarin je er eindelijk voor zou gaan. En ja iedereen weet dat het even kan duren, maar je hebt ook stiekem de hoop dat jij die ene bent die pats-boem zwanger is. Nu ben je er mee bezig en heb je geen datum in gedachte wanneer je je kindje vast zal kunnen helpen. En dat is misschien nog wel zwaarder dan de wens hebben maar er nog niets mee kunnen doen.![]()
Iets heel anders: ik heb het wel gehad met leegbloeden. Wat een bloedbad geeft dit gedoe!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |