abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135884926
Oh ik vind het zo vervelend als ik dingen niet kan ;(
Ik hoop echt dat je er snel vanaf bent. :*
pi_135898958
Bloed! 4 dagen te vroeg maar goed.. Voelde t dus wel aan met het jankerige van gister. Wel wat kort met normaal cyclus van 33 dagen en nu positieve ovulatie op 13-01..
Deze maand maar weer ovulatietesten.

[ Bericht 0% gewijzigd door blob87 op 24-01-2014 18:04:17 ]
pi_135899119
Oh, dat is stom Blob! -O-
pi_135899235
Blob87 -O- :*
  vrijdag 24 januari 2014 @ 17:34:01 #105
149959 SQ
snelle trees
pi_135900048
Balen Blob! :*
disclaimer
pi_135901450
Blob. :*
pi_135901747
Jammer is het toch. Maaaaaaaaar heb hoop op een GM87-etje, heb haar ovulatietesten gekregen en dit was mijn 1e maand met (misschien net te laat getest), dus dan kan ik net als haar de 2de maand met wel streepjes plassen :)

NOD mag op 27 feb (gatsie wat ver weg)
pi_135902183
Het klinkt ver weg, maar als ik terugkijk gingen alle maanden toch ook wel weer snel. Komt goed!
pi_135902243
Hier was de ronde dat ik dacht dat het noooit ging lukken raak.
En toch heul slecht getimed.

En ik ga keihard duimen. :*
pi_135902547
Ik zit hier nu op 19 dagen overtijd en ga ik rekenen vanaf de ene dag dat ik een miniem beetje bloed zag ben ik 3 dagen overtijd :(
Ik begin te denken dat ik nooit meer bloed ga zien :'( (stom om dat hier te zeggen, maar test was negatief vorige week)
pi_135902785
Wanneer was die test Loj? Nog een keer testen misschien?
pi_135903091
Balen Blob! Op naar de volgende ronde :*
SQ fijn dat het wat beter gaat. Ben je wel eens bij een chiropractor geweest? Dat heeft bij mij wonderen gedaan.
Loj nog een keer testen? Vervelend als het zo onduidelijk is!
Ik heb bloed, best veel zelfs. Ik ben opgelucht dat het door heeft gezet en ik heb er niet heel erg veel last van. Kijken wat de komende ronde brengt.
pi_135903693
Vorige week zaterdag en die week ervoor..

:* Cholula , fijn dat het doorzet
  vrijdag 24 januari 2014 @ 19:23:02 #114
149959 SQ
snelle trees
pi_135903949
Cholula, toch wel fijn dat het spontaan komt :* kun je weer vooruit kijken :)
disclaimer
pi_135905107
Wat lastig Loj.. Misschien toch nog een testje dan?

Fijn Cholula, wat SQ zegt.
pi_135905946
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 19:51 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Wat lastig Loj.. Misschien toch nog een testje dan?

Fijn Cholula, wat SQ zegt.
+1
pi_135905985
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 20:17 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

+1
+2
S. 2014
J. 2016
pi_135906255
Oooh wat zijn jullie weer lief O+
Ik ben overigens blij dat ik weekend heb, afgelopen week was toch wel pittig. Afgelopen week leek een kantoorbaan erg aantrekkelijk (ipv achter een stel pubers aanrennen op legerkisten). Aan de andere kant is dat ook wel een fijne uitlaatklep.
Loj ik ben even kwijt hoe je cyclus eruit zag (en te lui om terug te zoeken, sorry) maar misschien voor je eigen gemoedsrust er nog een test tegen aan gooien?
pi_135906940
Heb een ovutestje gedaan, en daar was wel een tweede streepje op te zien. Misschien dus toch een eisprong. Maar kan em ook gemist hebben. Ben namelijk vergeten verder te testen. Maar ja, dan maar een gemiste kans hoor. Ergens vind ik dat niet zo heel erg. Weer een normale menstruatie tussendoor is misschien wel even goed ook. Morgen maar nog een keer testen, als hij lichter is, laat ik het verder deze ronde, anders test ik nog even door. Temperatuur kan ik geen wijs meer uit maken. Die is van slag. Enieweej, dag 19 vandaag.

Cholula, fijn dat het nou toch op gang is gekomen. Je lichaam werkt dus super. ^O^
En fijn ook dat je er niet zoveel last van lijkt te hebben. Ik had best wel aardig veel buikkrampen erbij.

Blob, wat jammer, weer een ronde verder. 27e lijkt heel ver ja. De mijne staat op 7 februari maar ik geloof er eigenlijk niet zoveel van.
pi_135908777
Ik lees wel eens op het viva-forum, als vermaak :+
Maar van sommige mensen denk ik: fijn als je er heel relaxed mee bezig bent, maar je leest je toch wel een klein beetje in over wat je van plan bent?
Of ligt dat aan mij?
  vrijdag 24 januari 2014 @ 21:41:57 #121
149959 SQ
snelle trees
pi_135909878
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 20:42 schreef Risu het volgende:
Heb een ovutestje gedaan, en daar was wel een tweede streepje op te zien. Misschien dus toch een eisprong. Maar kan em ook gemist hebben. Ben namelijk vergeten verder te testen. Maar ja, dan maar een gemiste kans hoor. Ergens vind ik dat niet zo heel erg. Weer een normale menstruatie tussendoor is misschien wel even goed ook. Morgen maar nog een keer testen, als hij lichter is, laat ik het verder deze ronde, anders test ik nog even door. Temperatuur kan ik geen wijs meer uit maken. Die is van slag. Enieweej, dag 19 vandaag.

Cholula, fijn dat het nou toch op gang is gekomen. Je lichaam werkt dus super. ^O^
En fijn ook dat je er niet zoveel last van lijkt te hebben. Ik had best wel aardig veel buikkrampen erbij.

Blob, wat jammer, weer een ronde verder. 27e lijkt heel ver ja. De mijne staat op 7 februari maar ik geloof er eigenlijk niet zoveel van.
dat tweede streepje wordt waarschijnlijk veroorzaakt door je hgc :@ die kun je pas je volgende cyclus weer gebruiken ;)
disclaimer
pi_135911882
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 21:19 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik lees wel eens op het viva-forum, als vermaak :+
Maar van sommige mensen denk ik: fijn als je er heel relaxed mee bezig bent, maar je leest je toch wel een klein beetje in over wat je van plan bent?
Of ligt dat aan mij?
Geef eens een voorbeeld?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_135911993
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 22:25 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Geef eens een voorbeeld?
Nou dingen als geen idee hebben hoe je cyclus in elkaar steekt (even los van onregelmatigheid, maar gewoon the basics zeg maar).
pi_135912073
Jammer Blob -O- En wat klinkt je NOD inderdaad zo ver weg.. Maar beter te vroeg bloed dan overtijd zijn en 4 dagen langer moeten wachten (met evt. bijbehorende hoop dat het toch raak is)

IMA hoe gaat het met jou en klachten?

Fijn dat het wat beter gaat SQ, maar niet teveel willen doen nu. Ik zie het bij m'n vriend die dezelfde klachten heeft. Dan is hij er met pijnstilling redelijk goed van de pijn af, gaat weer veel te veel doen en ligt, zodra de medicijnen zijn uitgewerkt probeert hij weer dubbelliggend van de pijn uit bed te walrussen. :')
pi_135912107
Ik wil er wel graag bij blijven hoor..
Drukke tijd gehad (appartement in de verkoop, huis gekocht, iedere drie weken ongesteld, drie ritten kaart naar het crematorium, de vreemde ex van broertje..) maar toch komt er 2 februari weer een NOD aan en mocht het niet raak zijn dan gaan we aan de ovulatietesten. Want op 17 maart zijn we én 1 jaar aan het proberen en krijgen we de sleutel van ons huis! :)
pi_135912183
Gefeliciteerd met je nieuwe huis Ggirl. En wat een drukke periode heb je gehad.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 23:00:07 #127
149959 SQ
snelle trees
pi_135913501
Ik zet je er weer bij, g!
disclaimer
  vrijdag 24 januari 2014 @ 23:00:59 #128
149959 SQ
snelle trees
pi_135913530
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 22:29 schreef Skittles het volgende:
Jammer Blob -O- En wat klinkt je NOD inderdaad zo ver weg.. Maar beter te vroeg bloed dan overtijd zijn en 4 dagen langer moeten wachten (met evt. bijbehorende hoop dat het toch raak is)

Fijn dat het wat beter gaat SQ, maar niet teveel willen doen nu. Ik zie het bij m'n vriend die dezelfde klachten heeft. Dan is hij er met pijnstilling redelijk goed van de pijn af, gaat weer veel te veel doen en ligt, zodra de medicijnen zijn uitgewerkt probeert hij weer dubbelliggend van de pijn uit bed te walrussen. :')
daarom vertik ik pijnstillers, is de vorige keer precies zo fout gegaan :@
disclaimer
pi_135914278
Ik lees ook wel eens op t vivaforum.
Zag een keer een topic, met een hele normale vraag over zwanger worden of zo. Meteen allemaal antwoorden over je kunt er ook teveel mee bezig zijn. op een heel lullig toontje. :{w
pi_135914825
quote:
Precies, helemaal waar. Had heel stiekem toch wel gehoopt dat het binnen 6 maanden (blijkbaar 5 cyclussen) toch wel raak zou zijn. De zen-gedachte "t komt wanneer t komt en dan is het goed" (perfectie kost tijd, fijne quote) is vanavond ver te zoeken. Al weet ik dat ik die overmorgen wel weer te pakken heb. Nu lekker aan de wijn. Voordeel.

Ik vind het trouwens wel super fijn om hier te posten. Zo veel fijner om te weten dat er meer mensen precies het zelfde of iig ook zo (intensief) mee bezig zijn.
Liefde voel ik :)
pi_135914913
Serieus SQ, probeer eens de chiropractor. Geen pijnstillers en straks in de zwangerschap kan hij je ook helpen. Ik weet een goede, maar geen idee hoe ver dat van jou huis is.
pi_135915280
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 23:26 schreef blob87 het volgende:

[..]

Precies, helemaal waar. Had heel stiekem toch wel gehoopt dat het binnen 6 maanden (blijkbaar 5 cyclussen) toch wel raak zou zijn. De zen-gedachte "t komt wanneer t komt en dan is het goed" (perfectie kost tijd, fijne quote) is vanavond ver te zoeken. Al weet ik dat ik die overmorgen wel weer te pakken heb. Nu lekker aan de wijn. Voordeel.

Ik vind het trouwens wel super fijn om hier te posten. Zo veel fijner om te weten dat er meer mensen precies het zelfde of iig ook zo (intensief) mee bezig zijn.
Liefde voel ik :)
Lekker ff schelden luct enorm op! Komt goed! Ik wens streepjes voor jullie allemaal!
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 24 januari 2014 @ 23:50:35 #133
149959 SQ
snelle trees
pi_135916036
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 23:28 schreef Cholula het volgende:
Serieus SQ, probeer eens de chiropractor. Geen pijnstillers en straks in de zwangerschap kan hij je ook helpen. Ik weet een goede, maar geen idee hoe ver dat van jou huis is.
dat schijnt bij mijn klachten niets uit te maken, het is namelijk een verslapping in de spieren die me parten speelt ;) (heb het al nagevraagd. Mijn vader heeft ook een historie met deze kwalen en het is puur een kwestie van krachttraining ;) maar bedankt voor je zorgen O+ komt goed, is al eerder goed gekomen :Y)
disclaimer
pi_135917611
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 23:50 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dat schijnt bij mijn klachten niets uit te maken, het is namelijk een verslapping in de spieren die me parten speelt ;) (heb het al nagevraagd. Mijn vader heeft ook een historie met deze kwalen en het is puur een kwestie van krachttraining ;) maar bedankt voor je zorgen O+ komt goed, is al eerder goed gekomen :Y)
U bikkel
  zaterdag 25 januari 2014 @ 00:41:26 #135
149959 SQ
snelle trees
pi_135917761
Smaakt het wijntje, blob? :Y)
disclaimer
pi_135918050
Hahahaha ja heerlijk
pi_135920932
quote:

Tja.. Ik heb er nog steeds wel een aantal.. En geen bloed.. Dus spannend!
pi_135921059
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 22:27 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Nou dingen als geen idee hebben hoe je cyclus in elkaar steekt (even los van onregelmatigheid, maar gewoon the basics zeg maar).
Ah ja. Misschien lezen wij ons wel te veel in. :+.
pi_135921125
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 08:50 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ah ja. Misschien lezen wij ons wel te veel in. :+.
Nouja, wat ik zei, kan ook aan mij liggen. Ik ben zeker iemand die dat (te) veel doet. :+
pi_135921259
Ik ook, hoor. Hoeveel tijd ik wel al niet heb zitten verdoen op zwangerschapspagina's en hier in OUD. :').
pi_135921283
Haha, maar ja, waarom zou je het helemaal aan het toeval overlaten als je door wat te lezen beter begrijpt wat er gebeurd en wanneer je het beste wat kunt doen. Wetenschap bestaat niet voor niets denk ik dan :+ maar je wordt er wel minder relaxed van..
pi_135921306
Precies ook waarom ik al vrij snel ben begonnen met ovulatietesten. Zonder testen zou ik niet hebben geweten dat m'n eisprong deze maand ineens een week eerder was! Al denk ik niet dat het raak is.

Ik maak mezelf wel een beetje gek met het idee dat ik denk dat het ons nooit gaat lukken. Het zit in m'n hoofd en wil er niet uit. ;(.
pi_135921327
:* dad !
pi_135921461
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 09:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Precies ook waarom ik al vrij snel ben begonnen met ovulatietesten. Zonder testen zou ik niet hebben geweten dat m'n eisprong deze maand ineens een week eerder was! Al denk ik niet dat het raak is.

Ik maak mezelf wel een beetje gek met het idee dat ik denk dat het ons nooit gaat lukken. Het zit in m'n hoofd en wil er niet uit. ;(.
Kan ik me wel goed voorstellen. Tot nu toe vind ik voor mezelf m'n cyclus te regelmatig, dus heb niet het gevoel dat dat veel toevoegt.

En dat is rot dat die gedachte niet weg wil! Kan wel rationele argumenten geven waarom het wel mee zal vallen, maar dat helpt niet, dat ken ik zelf ook wel. Hoop dat je wel wat vertrouwen kunt houden, ook als het wat langer duurt :* maar dit hele zwanger worden is wel iets om heel onzeker van te worden..
pi_135921709
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 09:27 schreef DevilsAndDust het volgende:

Dat heb ik ook meerdere keren gedacht, soms klopte er geen ruk van mijn cyclus, nou dat boezemde ook geen vertrouwen in, maar toch zit ik nu in het volgende topic,
Daarmee wil ik niks bagataliseren hoor, ik hoop dat het een beetje vertrouwen geeft :)
S. 2014
J. 2016
pi_135922706
Loj, ga je weer testen vandaag?

Ik wil je absoluut geen valse hoop geven, maar zou het ienieminie beetje bloed dat je hebt gezien geen innestelingsbloeding geweest kunnen zijn? En dat je met de test van vorige week gewoon net iets te vroeg was? Ik hoop dat je, welke kant het ook op gaat, snel duidelijkheid hebt!
pi_135924664
Vorige maand had ik op deze dag in de cyclus al tampons in gebruik :X maakt het de langste cyclus sinds die rare uitschieters in augustus/september..

/zen
pi_135924881
Wat spannend, IMA! Ben je van plan te testen of wacht je liever af?

Bedankt voor je bemoedigende woorden, GM. Het stelt me gerust dat ik wel al weet dat ik zwanger kan raken, maar het proberen vind ik een lastiger proces dan ik had verwacht.
pi_135925024
Wacht vandaag nog af en als het zo blijft wil ik morgen wel weten waar ik aan toe ben, anders maak ik mezelf gek :+
pi_135926088
Spannend IMA!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')