Keihard gevetood jaquote:Op maandag 27 januari 2014 15:10 schreef DagenNachtdromer het volgende:
die heb je vast en zeker gevetood?!
kut is dat afwachten, hoop dat je snel duidelijkheid krijgt.
vingers gekruisd voor cactusgroei!!
hier ook nog steeds wachten. een helft van mijn hersenen is er van overtuigd dat ik ongesteld ga worden woensdag. want het lukt toch nooit. en voel steeds kramp in mijn onderbuik en mijn humeur!!!!! woef! ik hou me heel netjes in maar ik ben echt niet te genieten
maar mijn andere hersenhelft fluistert steeds... maar die grote tieten die steeds heftige steken voelen de hele tijd.
heb gevoelige testen in huis maar ik wil eigenlijk na mijn nod testen, ik hoor ze gewoon vanuit de la roepen.
quote:Op zondag 26 januari 2014 08:53 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Zien jullie iets?Ik zie net je twee strepen! Hartstikke gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OmgOmgOmg!
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Dankjequote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:39 schreef Dottey het volgende:
ik gluurde even hier...
en toen zag ik:
[..]
Ik zie net je twee strepen! Hartstikke gefeliciteerd!OmgOmgOmg!
Kan het me wel voorstellen ja, zo onderhandquote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:08 schreef Loj het volgende:
Ja gewoon negatief, wist ik wel..
Maar ik wil bloed
Oh meis wat vervelend. op naar duidelijkheid..quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:08 schreef Loj het volgende:
Ja gewoon negatief, wist ik wel..
Maar ik wil bloed
Het kwartje valt nu pas dat dit een antwoord op mijn vraag wasquote:Op maandag 27 januari 2014 17:35 schreef MevrouwCactus het volgende:
Whahaha jullie zijn leuk![]()
De IUI doen wij zolang we het mentaal (en lichamelijk) aan kunnen. We mogen het qua verzekering onbeperkt doen, dat is erg fijn. We weten nog niet hoe vaak we het gaan proberen. We zien wel hoe het gaat
ik weet het niet, plas er eens over?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:16 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Zijn er nog dames die het spannend hebben?
En een knuf voor iedereen die het nodig heeft. En een stoere stoot tegen sq's schouder.
ik sta nu bovenop mijn aanrecht om bovenop de kastjes schoon te maken... zou het?
En dan gewoon doorFOKken, ik heb respectquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:22 schreef DagenNachtdromer het volgende:
K sta nu wel precies boven de gootsteen
Dat was het bij mij bijna een jaar geleden wel. Ik was helemaal manisch van de schoonmaakwoede, terwijl ik daar doorgaans niet zo last van heb (understatement).quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:16 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Zijn er nog dames die het spannend hebben?
En een knuf voor iedereen die het nodig heeft. En een stoere stoot tegen sq's schouder.
ik sta nu bovenop mijn aanrecht om bovenop de kastjes schoon te maken... zou het?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |