Donequote:Op woensdag 22 januari 2014 13:01 schreef Cholula het volgende:
Ik mag er weer in. 10-13 weer begonnen. En ik ben voor streepjes!
Ik denk niet dat we deze week nog strepen gaan zien hierquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:28 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Wat is het hier rustig! Is er al niet iemand aan testen toe?
(Ik ben nog steeds de coolheid zelve)
is jouw NOD echt de 26e, of zet je 'm wat ruimer in?quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:04 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik voel overigens vanalles.. Maar dat zegt net zo min iets als het niks van Skittles.
je plast toch niet over je moeder heen toch?quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:01 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kan iig met zekerheid zeggen dat mijn moeder een betere zwangerschapstest is dan mijn drie katten
De 26e is in mijn cyclus dag 29. Vorige maand was dat ook de dag dat het echt doorzette. Ik zag al op de avond van dag 27 dat het slijm heel licht roze kleurde en op dag 28 had ik wat bruin spul. Dus niet echt heel ruim, maar mijn cyclus is verder ook heel regelmatig.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is jouw NOD echt de 26e, of zet je 'm wat ruimer in?
Dat zal ik vast wel een keer hebben gedaan, maar niet recent nee.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:12 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
je plast toch niet over je moeder heen toch?
Ah kijk, dus je echte echte NOD. Spannend! Ik heb een positief gevoel!quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:12 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
De 26e is in mijn cyclus dag 29. Vorige maand was dat ook de dag dat het echt doorzette. Ik zag al op de avond van dag 27 dat het slijm heel licht roze kleurde en op dag 28 had ik wat bruin spul. Dus niet echt heel ruim, maar mijn cyclus is verder ook heel regelmatig.
ik ook cygne. Als er een golf is, is er altijd wel eentje die weer terug moet hierheen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:31 schreef Cygne het volgende:
Ik vind streepjesgolven een beetje eng.![]()
Mijn moeder is ook een wandelende zwangerschapstest, die ziet het altijd meteen. Laatst zei ze: 'volgens mij is x van neef huppeldepup zwanger!'. Paar weken later bleek dat idd zo te zijn.
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen, misschien nog extra confronterend als de rest wel verder kanquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:42 schreef Cholula het volgende:
Ik hoop de volgende keer ook niet in een streepjesregen terecht te komen, puur om het gevoel wat ik er bij heb.
Overigens dacht ik dat het bij mij ging 'lopen/beginnen' maar het zet nog niet door. Ren ik de heel de dag voor jan met de korte achternaam naar het toilet, grmmbl.
morgenochtend! Ik hoop voor jou ook echt dat het snel los breektquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:43 schreef Cholula het volgende:
Heb je ook gelijk in sq! Heeft de fysiotherapeut nog magische tips gegeven?
ja dat herken ik welquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:57 schreef Heliotrope het volgende:
Herkennen jullie dit: we hebben wat moeite om een evenwicht te vinden. Mijn vriend zit ergens bij 'we zijn er klaar voor, maar zien wel wat er gebeurt, en het is ook nog wel een beetje eng.' Terwijl ik heel blij ben dat we er voor gaan, er veel mee bezig ben, mijn libido omhoog schiet rondom vruchtbare dagen etc. Beetje nuchter versus neurotisch, wat onze karakters in andere situaties ook wel zijn. Nu vind ik dat in andere situaties ook niet zo erg, maar bij zoiets belangrijks wel weer lastig.. terwijl het ook wel voordelem heeft, meestal houdt het elkaar juist wel in evenwicht.
Dit... Denk je 9 mnd verlost te zijn van maandverband en inlegkruisjes krijg je afscheiding...quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:27 schreef StefanieV het volgende:
Moeilijk om te zeggen, sinds ik zwanger ben heb ik superveel afscheiding
Ah gelukkig! En dat overwoog ik ook, voelt een beetje sneaky maar ach, hij is er zelf bijquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat herken ik weldus ik zorg gewoon dat ik hem verleid op vruchtbare dagen zonder dat ik zeg dat ik vruchtbaar ben. Zo krijgt iedereen zn zin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |