Gewoon, omdat honk honk. Niet te serieuze antwoorden proberen te zoeken, die zijn er namelijk nietquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:07 schreef LuDann het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik zit ook graag aan tetten (ben bi), maar ik vraag me een beetje af in welke context ik dit moet zien.
"Honk Honk"quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gewoon, omdat honk honk. Niet te serieuze antwoorden proberen te zoeken, die zijn er namelijk niet
Ja.. ik wel.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
Hopelijk weer een ontopic topic met STREEPJES!
(ik heb Naena en Ggirl uit de lijst gehaald wegens lange tijd niet gepost, moest dat anders zijn, dan hoor ik het graag)
Ik weet niet of Dottey en NTS nog in de lijst willen blijven eigenlijk?
oh, zo dringend is het nou ook weer niet hoor, niemand zit in de weg daar volgens mijquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:01 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ja.. ik wel.
Overigens is het handig denk ik om een DM of PM te sturen naar diegene waarvan je denkt dat die er wel uit kan.....
Ik wil niet vervelend zijn maarquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, zo dringend is het nou ook weer niet hoor, niemand zit in de weg daar volgens mij
daar doel ik opquote:(ik heb Naena en Ggirl uit de lijst gehaald wegens lange tijd niet gepost, moest dat anders zijn, dan hoor ik het graag)
ze zijn al maanden niet op FOK geweest dus een PM lijkt me weinig zinvol maar hey, ik zet ze zo weer terug hoorquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:16 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend zijn maar
[..]
daar doel ik op
Tetten ^_^quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gewoon, omdat honk honk. Niet te serieuze antwoorden proberen te zoeken, die zijn er namelijk niet
En dat je dan als niet nagellak maar wel Brabants meisje bij stormqueen op de verjaardag komt, en dan ook vol bij je theezakjes wordt gepakt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:19 schreef Stormqueen het volgende:
Geen idee, ik zal niet zo snel naar iemand kruis grijpen ofc. Maar ik had beter niks kunnen zeggen denk ik, het is moeilijk te begrijpen voor velen![]()
Ik heb hier eigenlijk niks te zoeken maar ik vind jou zo ontzettend droogquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:19 schreef Stormqueen het volgende:
Hypochondermomentje van de dag: mijn rug is ineens een soort maanlandschap
Dus òf mijn hormoonhuishouding is weer eens in de war, òf mijn rugrot probeert via de huid een weg naar buiten te zoeken
Zeg me alsjeblieft dat ik toen al heel dronken wasquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
En dat je dan als niet nagellak maar wel Brabants meisje bij stormqueen op de verjaardag komt, en dan ook vol bij je theezakjes wordt gepakt.
Van jou kan ik het hebben babe. Maar je had die avond geen ranja gedronken zeg maarquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zeg me alsjeblieft dat ik toen al heel dronken was
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
Van jou kan ik het hebben babe. Maar je had die avond geen ranja gedronken zeg maar
Hehehehe, tnxquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:23 schreef geppie het volgende:
[..]
Ik heb hier eigenlijk niks te zoeken maar ik vind jou zo ontzettend droogdat ik elke keer weer kom lezen
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]Die tijden zijn overigens wel voorbij denk ik, dus je hoeft geen gepantserde BH meer aan te doen naar mijn feestjes
[..]
Hehehehe, tnx
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:19 schreef Stormqueen het volgende:
Hypochondermomentje van de dag: mijn rug is ineens een soort maanlandschap
Dus òf mijn hormoonhuishouding is weer eens in de war, òf mijn rugrot probeert via de huid een weg naar buiten te zoeken
Er zit wel progressie in geloof ik. Regelmatig McKenzie-en en op de buik slapen doen hun werk. Ik kon vanmorgen in 1 beweging uit bed stappen in plaats van zes laffe pogingen al vloekend als een bootwerkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |