Krijg je met die razzia-schoonmaak, klopt de nummering niet meer helemaal voor je refreshtquote:
Zo'n scenario ben ik dus ook bang voor.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:26 schreef Cara het volgende:
Mijn voorspelling: Feyenoord gaat er de eerste 15 minuten vol voor, krijgt 2 of 3 grote kansen die het mist, vervolgens vliegt het eerste de beste schot er aan de andere kant in. Feyenoord stort in, 2-0 einduitslag.
1-2, laatste minuut Immers.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:26 schreef Cara het volgende:
Mijn voorspelling: Feyenoord gaat er de eerste 15 minuten vol voor, krijgt 2 of 3 grote kansen die het mist, vervolgens vliegt het eerste de beste schot er aan de andere kant in. Feyenoord stort in, 2-0 einduitslag.
Het is vaak ook gewoon je omgeving die bepaald waar je voor bent. Ik ben een aantal keer naar de meer/arena rond 95/96 geweest met m'n oom, maar was gewoon te jong om echt een mening te hebben denk ik..quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Op zich wel bijzonder dat je als 14-jarige nog van club switcht.
Ik ben in de omgeving van Rotterdam opgegroeid en m'n opa nam mij altijd mee naar De Kuip. Hier was m''n vader niet echt content mee, die me weer zo vaak mogelijk mee naar Amsterdam nam. Uiteindelijk zelf voor Ajax gekozen omdat het spel, de ideologie en de historie mij (veel) meer aanspreken. Anderzijds zal ik niet ontkennen dat ik wat dat betreft Feyenoord ook een mooi club vind.
Wel in reguliere speeltijd graagquote:
Wanneer draait die film eigenlijk? IFFR is vandaag begonnen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:27 schreef Muto het volgende:
Even Olli in de OP ingeruild voor The Other Side Of The Heart Is White trailers
12-02quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Wanneer draait die film eigenlijk? IFFR is vandaag begonnen.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:23 schreef Happel het volgende:
Is er overigens iemand hier met een legioenkaart, die niet van plan is 2 maart naar Feyenoord - Ajax te gaan?
True. Mijn ouders waren/zijn voor Ajax, terwijl m'n broer (3 jaar ouder) voor Feyenoord was/is.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:28 schreef Akilla het volgende:
[..]
Het is vaak ook gewoon je omgeving die bepaald waar je voor bent. Ik ben een aantal keer naar de meer/arena rond 95/96 geweest met m'n oom, maar was gewoon te jong om echt een mening te hebben denk ik..
Toen ik 12 was nam een vriend me is mee naar de kuip...daar was ik toen gewoon echt onder de indruk van.. dat seizoen nog paar keer "neutraal" mee gegaan en eigenlijk langzamerhand supporter geworden dankzij spelers als tomasson, cruz, van gastel, bosvelt...
Jawel, maar SCC's kunnen geen extra kaarten kopen. Heb het gister zelf ook geprobeerd, maar werkt niet. Je moet dus iemand hebben die alleen lid is van Het Legioen en geen SCC heeftquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:34 schreef Freire het volgende:
[..]
Krijg je zo een kaart niet bij je seizoenskaart??
Ah oké. In dat geval kan ik helaas niet helpen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:38 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Jawel, maar SCC's kunnen geen extra kaarten kopen. Heb het gister zelf ook geprobeerd, maar werkt niet. Je moet dus iemand hebben die alleen lid is van Het Legioen en geen SCC heeft
quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:40 schreef Tomatenboer het volgende:
Vermeer zal erop gebrand zijn aan te tonen dat hij in de basis hoort, en hij is een goede lijnkeeper met goede reflexen inderdaad.
Verder vind ik vooral Klaassen een goede speler bij Ajax, ben benieuwd of hij speelt.
Geschorst ivm rode kaart in de vorige bekerwedstrijd.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:43 schreef Akilla het volgende:
waarom eigenlijk van beek ipv de vrij?
Geschorst, 2x geel tegen Heracles vorige wedstrijdquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:43 schreef Akilla het volgende:
Geschorst (2x geel tegen Heracles)quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:43 schreef Akilla het volgende:
Snap dat niet zo. Is toch altijd hetzelfde liedje daar. Zelfs als je ze overklast zoals een paar seizoenen terug speel je er nog gelijk.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:30 schreef Slobeend het volgende:
Heb werkelijk waar geen flauw idee wat voor wedstrijd het gaat worden.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:43 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
Geschorst ivm rode kaart in de vorige bekerwedstrijd.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:43 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Geschorst, 2x geel tegen Heracles vorige wedstrijd
Jezus, hoe kan i kdat nou vergeten..quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:44 schreef Freire het volgende:
[..]
Geschorst (2x geel tegen Heracles)
Wat Bombvis zegt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:34 schreef Freire het volgende:
[..]
Krijg je zo een kaart niet bij je seizoenskaart??
quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:45 schreef Akilla het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jezus, hoe kan i kdat nou vergeten..
quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:09 schreef Akilla het volgende:
Vanavond voor mij de 2e klassieker in de arena![]()
Het erge is alleen... de vorige klassieker (1996/97) was ik voor de verkeerde partij
En toen was bijna alles vrij vervoer, zelfs naar Twente! Nu gebeurd er bijna geen fuck meer, maar is bijna alles combi!quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wel echt andere tijden, zulke dingen kunnen amper nog.
Maar, daar heb ik dan eigenlijk ook wel vrede mee, laat mij maar gewoon lekker voetbal kijken met af en toe wat verbaal geweld tussendoor.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:49 schreef Akilla het volgende:
[..]
hahaha
ik vergat eigenlijk dat het een bekerwedstrijd was..
Tja: er gebeurt niks meer, omdat er combi is (knvb/burgemeester-redenering)quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:50 schreef Luni het volgende:
[..]
En toen was bijna alles vrij vervoer, zelfs naar Twente! Nu gebeurd er bijna geen fuck meer, maar is bijna alles combi!
Leuke oneliner, zelf verzonnen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:07 schreef Grifte het volgende:
We zullen ze laten beven, ze zullen wat beleven.
Ga lekker in je eigen topic rondneuzen en de TT-pagina vast opzoekenquote:
Ik heb ELquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:11 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ga lekker in je eigen topic rondneuzen en de TT-pagina vast opzoeken
Triest eigenlijk dat het dadelijk moeilijker is je eigen stadion in te kunnen dan een uitwedstrijdje bezoekenquote:
Volgende week is CC-verkoop, maar Legioenleden hebben voorrang. Wat dat betreft is het niet moeilijk, maar die voorrangsperiode is toch wel erg lekker als je er gebruik van kan makenquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:13 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Triest eigenlijk dat het dadelijk moeilijker is je eigen stadion in te kunnen dan een uitwedstrijdje bezoeken
Kan je overigens ook niet helpen
Klopt, maar er zijn volgens mij bijzonder weinig legioencardhouders. Eigenlijk of seizoenskaart of normale CC.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:15 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Volgende week is CC-verkoop, maar Legioenleden hebben voorrang. Wat dat betreft is het niet moeilijk, maar die voorrangsperiode is toch wel erg lekker als je er gebruik van kan maken
Voor de mensen die zaterdag gaanquote:* De poorten gaan om 16.45 uur open. Je dient uiterlijk om 17.00 uur aanwezig te zijn.
* Vertrek van de eerste bussen omstreeks 17.15 uur vanaf Rotterdam. Er wordt gereden in twee clusters.
FLKGquote:
CC is gratis. Legioenkaart klost je toch weer ¤40 per jaar. Daar krijg je bar weinig voor terug.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:16 schreef Grifte het volgende:
[..]
Klopt, maar er zijn volgens mij bijzonder weinig legioencardhouders. Eigenlijk of seizoenskaart of normale CC.
en ik moet vannacht werkenquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hopelijk maken ze het niet te laat vanavond, morgen 6:00 m'n nest uit.
Hoho: je mag kiezen hoe de SCC eruit gaat zien, en uh.. uh.. je krijgt Feyenoord Magazine, en uh.. oh ja, 2 dagen eerder kaartverkoop (in dit geval dan een week). Oh ja, en dit jaar dan een keer zeggen hoe ze het geld moeten besteden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:27 schreef Happel het volgende:
[..]
CC is gratis. Legioenkaart klost je toch weer ¤40 per jaar. Daar krijg je bar weinig voor terug.
En 10% korting in de PUMA shopquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:31 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hoho: je mag kiezen hoe de SCC eruit gaat zien, en uh.. uh.. je krijgt Feyenoord Magazine, en uh.. oh ja, 2 dagen eerder kaartverkoop (in dit geval dan een week). Oh ja, en dit jaar dan een keer zeggen hoe ze het geld moeten besteden.
Het Legioen
Je zult geen last meer van deze man hebben.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:39 schreef sonnyspek het volgende:
Wat vinden jullie van dit soort filmpjes? Ik vind het echt walgelijk, ik weet ook niet wat ik zou doen in zo'n situatie.
Zou andersom ook niet kunnenquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:39 schreef sonnyspek het volgende:
Wat vinden jullie van dit soort filmpjes? Ik vind het echt walgelijk, ik weet ook niet wat ik zou doen in zo'n situatie.
Ik heb twee CC's en ga niet naar de Klassieker. Week erop gaan we met 20 man naar Bastards - Burnley (in het uitvak uiteraard) en ik moet dus de weken ervoor goed sparen. Dus wordt de Klassieker thuis op de bank kijken.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Is er iemand van hier die nog een CC (code) heeft die hij niet gebruikt voor de Klassieker in maart? Ben ook al in m'n omgeving aan het rondvragen, maar bijna iedereen gebruikt 'm dan tot nu toe.
Heb er nog 1 nodig.
Ach. Dat neusje komt vast nog wel een keer de verkeerde tegen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:39 schreef sonnyspek het volgende:
Sven Westendorp ja, oprichter/leider van AFCA. Wereldwijd bekend in de graffitiwereld.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:43 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
http://www.elsevier.nl/Ne(...)den-ELSEVIER313140W/ Deze?
twitter:UltrasUnited_ twitterde op woensdag 22-01-2014 om 11:35:42Heerlijk al dat gedoe rond #ajafey !!!Hadden ze maar gewoon uitsupporters toe moeten laten. reageer retweet
twitter:C__L___ twitterde op woensdag 22-01-2014 om 11:40:49@UltrasUnited_ door dat kut gezeik is mijn kaart geblokkeerd. Ze laten nu eigen supporters niet eens meer naar binnen. BELACHELIJK! reageer retweet
quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:47 schreef Grifte het volgende:
Zit ik een beetje op twitter rond te neuzen bij de hashtag #ajafey, komt het volgende langs:twitter:UltrasUnited_ twitterde op woensdag 22-01-2014 om 11:35:42Heerlijk al dat gedoe rond #ajafey !!!Hadden ze maar gewoon uitsupporters toe moeten laten. reageer retweet
twitter:C__L___ twitterde op woensdag 22-01-2014 om 11:40:49@UltrasUnited_ door dat kut gezeik is mijn kaart geblokkeerd. Ze laten nu eigen supporters niet eens meer naar binnen. BELACHELIJK! reageer retweet
![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach. Dat neusje komt vast nog wel een keer de verkeerde tegen.
Oh wacht...
Jezusquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:47 schreef Grifte het volgende:
Zit ik een beetje op twitter rond te neuzen bij de hashtag #ajafey, komt het volgende langs:twitter:UltrasUnited_ twitterde op woensdag 22-01-2014 om 11:35:42Heerlijk al dat gedoe rond #ajafey !!!Hadden ze maar gewoon uitsupporters toe moeten laten. reageer retweet
![]()
Die donkere gozer of die blanke?quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh wacht...
Het was inderdaad natuurlijk alles behalve een lieverdje.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh wacht...
Is dat de befaamde Daan uit Rotjeknorquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:47 schreef Grifte het volgende:
![]()
Ja, dat, of het was gewoon een niet zo erg in voetbal geinteresseerde medewerker van een in Amsterdam gevestigd bedrijf, toen dat bedrijf besloot als bedrijfsuitje een balletje te gaan trappen in een lege ArenA (voor een echte ajax-beleving) en hij besloot een oud voetbalshirtje aan te trekken dat hij nog had liggen of kon lenen van een vriend.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het was inderdaad natuurlijk alles behalve een lieverdje.
Maar goed, terecht dat 'ie actie ondernam daar. Die gast in dat Feijenoord-shirt had natuurlijk wekenlang op lopen scheppen tegen z'n vrienden dat hij wel even in Feijenoord-shirt in de ArenA ging voetballen. Dan kun je dit krijgen natuurlijk.
Op zijn twitter te zien is hij in ieder geval flink aan het janken dat hij niet naar binnen mag.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Is dat de befaamde Daan uit Rotjeknor
quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:52 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, dat, of het was gewoon een niet zo erg in voetbal geinteresseerde medewerker van een in Amsterdam gevestigd bedrijf, toen dat bedrijf besloot als bedrijfsuitje een balletje te gaan trappen in een lege ArenA (voor een echte ajax-beleving) en hij besloot een oud voetbalshirtje aan te trekken dat hij nog had liggen of kon lenen van een vriend.
Dan blijft het alsnog volkomen dom. Ook niet zo erg in voetbal geïnteresseerde mensen zijn op de hoogte van die rivaliteit. Je vraagt er zo gewoon wel een beetje om.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:52 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, dat, of het was gewoon een niet zo erg in voetbal geinteresseerde medewerker van een in Amsterdam gevestigd bedrijf, toen dat bedrijf besloot als bedrijfsuitje een balletje te gaan trappen in een lege ArenA (voor een echte ajax-beleving) en hij besloot een oud voetbalshirtje aan te trekken dat hij nog had liggen of kon lenen van een vriend.
Ik hoorde ze volgens mij in het filmpje zeggen dat het Hagenezen waren.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:52 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, ik kan me wel voorstellen dat het niet op prijs wordt gesteld ja, en ik sta er persoonlijk niet zo heel erg raar van te kijken. Maar om nou te zeggen dat die man zo ontzettend aan het provoceren was is wel een beetje misplaatst. En jij brengt zelf een zelfverzonnen theorie aan over hoe hij van tevoren heeft opgeschept tegen zijn vrienden, lijkt me niet wat hier aan de hand was.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dan blijft het alsnog volkomen dom. Ook niet zo erg in voetbal geïnteresseerde mensen zijn op de hoogte van die rivaliteit. Je vraagt er zo gewoon wel een beetje om.
Oja, I stand correctedquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik hoorde ze volgens mij in het filmpje zeggen dat het Hagenezen waren.
Als hij iemand aanvalt duiken gewoon al die medewerkers op hem.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik hoorde ze volgens mij in het filmpje zeggen dat het Hagenezen waren.
Nu doe je hetzelfde als ik door het stellen dat het niet aan de hand was. Ik geef alleen aan dat zulke dingen vaker gebeuren en ik echt denk dat dit ook zo gebeurd is. Kunnen we nooit zeker weten, dus kunnen we wel over ophouden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:57 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, ik kan me wel voorstellen dat het niet op prijs wordt gesteld ja, en ik sta er persoonlijk niet zo heel erg raar van te kijken. Maar om nou te zeggen dat die man zo ontzettend aan het provoceren was is wel een beetje misplaatst. En jij brengt zelf een zelfverzonnen theorie aan over hoe hij van tevoren heeft opgeschept tegen zijn vrienden, lijkt me niet wat hier aan de hand was.
[..]
Oja, I stand corrected
Ik stel "Ja, dat, of het was gewoon een" waarmee ik inderdaad aangeef dat ik hetzelfde doe als jij, je eigen gedachte de vrije loop geven over de context die je niet kent en daar conclusies uit trekken...quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nu doe je hetzelfde als ik door het stellen dat het niet aan de hand was. Ik geef alleen aan dat zulke dingen vaker gebeuren en ik echt denk dat dit ook zo gebeurd is.
Dit lijkt me zinnig. Het is een oud filmpje en de dader zal ik niet missen.quote:Kunnen we nooit zeker weten, dus kunnen we wel over ophouden.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je zult geen last meer van deze man hebben.
R.I.P Sven HIGH CBS
Gewoon op de voorzet dan toch?quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:34 schreef Cara het volgende:
Kut, Vermeer in de goal. Dat is wel de laatste die ik in de goal wil hebben staan met al die kopballen en afstandschoten die wij produceren. Als iemand ze pakt is hij het wel
Moisander rust voor Denswil is ook wel fijn, die eerstgenoemde is zowat de enige die weet hoe je Pelle moet bespelen.
van de overkant hebben we in elk geval weinig te vrezen. Bojan zit in de broekzak van BMI.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gewoon op de voorzet dan toch?
Ja want ik zeg dat ook continu inderdaad.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:06 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]was ik maar zo gevaarlijke hoolie als rens
Bojan wordt waarschijnlijk gekoppeld aan Van Beek, en Schone/ Klaassen (aangezien Vilhena waarschijnlijk half verdedigt) aan BMI, maar even goed voorzie ik daar weinig problemenquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:14 schreef Cara het volgende:
[..]
van de overkant hebben we in elk geval weinig te vrezen. Bojan zit in de broekzak van BMI.
Godverdomme Calandquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh wacht...
En nu is ie dood. Ik zie een verband.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hij bracht wel de wereldberoemde AFCA vesten op de markt ja
quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh wacht...
Iedereen die iets met ajax heeft te maken gaat uiteindelijk dood...quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En nu is ie dood. Ik zie een verband.
Een hoop gaat afhangen van het Fisher/Janmaat duel denk ik.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:18 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Bojan wordt waarschijnlijk gekoppeld aan Van Beek, en Schone/ Klaassen (aangezien Vilhena waarschijnlijk half verdedigt) aan BMI, maar even goed voorzie ik daar weinig problemen
Zullen we naar een station gaan en klappen uitdelen aan bezoekers van de wedstrijd?quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik heb zin om koeken uit te delen.
Lekkere jodenkoek gaat er altijd in hoor.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik heb zin om koeken uit te delen.
Station Westerbork of wat.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Zullen we naar een station gaan en klappen uitdelen aan bezoekers van de wedstrijd?
Dat is het dus, ja. Gewoon supporters die naar voetbal willen kijken. Dat de boefjes uit Amsterdam daar profijt uit willen slaan door er een paar af te trappen, tja...quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:51 schreef Merkie het volgende:
Wat een gezeur in de media over vanavond. Zinnen als dat de politie een veldslag tracht te voorkomen enzovoort, wat een onzin. Er is niemand van plan een veldslag te creëren, er zijn slechts enkele Feyenoord-supporters die graag naar een voetbalwedstrijd gaan kijken. Poe poe.
Als je zo'n tofferd bent om een Feyenoord-shirt daar aan te doen, kun je de klappen ook wel handelen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:39 schreef sonnyspek het volgende:
Dat is andersom gelukkig niet zoquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is het dus, ja. Gewoon supporters die naar voetbal willen kijken. Dat de boefjes uit Amsterdam daar profijt uit willen slaan door er een paar af te trappen, tja...
anno 2014 moet dat toch kennequote:Op woensdag 22 januari 2014 12:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als je zo'n tofferd bent om een Feyenoord-shirt daar aan te doen, kun je de klappen ook wel handelen.
Nee, jullie schieten elkaar gewoon af.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat is andersom gelukkig niet zo
Dus ik kan naar de Kuip in een Ajaxshirt zonder klappen te krijgen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:26 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
anno 2014 moet dat toch kenne
Vieze troll.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dus ik kan naar de Kuip in een Ajaxshirt zonder klappen te krijgen?
Gewoon doen joh, wat ken er nou gebeurenquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat doen ze zo vaak midden in de nacht.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:27 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gewoon doen joh, wat ken er nou gebeuren
quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:27 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dat doen ze zo vaak midden in de nacht.
[..]
[..]
[..]
Wat voor doekje hangt er vanavond? Dit keer eentje met het 140e getal achter de komma van Pi dat met een vermenigvuldiging van het 519e getal achter de komma gedeeld door het 40e getal als uitkomst 010 heeft of iets dergelijks?quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:27 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
40-45 rookbommen vanavond. Vergassen die handel.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat voor doekje hangt er vanavond? Dit keer eentje met het 140e getal achter de komma van Pi dat met een vermenigvuldiging van het 519e getal achter de komma gedeeld door het 40e getal als uitkomst 010 heeft of iets dergelijks?
doek was duidelijk genoeg, waar zijn jullie gekke acties naast het beeld van Moulijn verneuken en dan paar weken verstoppenquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat voor doekje hangt er vanavond? Dit keer eentje met het 140e getal achter de komma van Pi dat met een vermenigvuldiging van het 519e getal achter de komma gedeeld door het 40e getal als uitkomst 010 heeft of iets dergelijks?
Doek was duidelijk zat. Rookbom ook overigensquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Volgens mij gaan er best wel wat van hier vanavond naar die hal.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:40 schreef Herqules het volgende:
Wel grappig dat iedereen hier stoer doet van JA WIJ HANGEN EEN DOEKJE IN JULLIE STADION OP EN EEN GROENE ROOKBOM!!!! maar zelf zitten ze met hun dikke reet thuis op de bank
Uh, oké.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:40 schreef Herqules het volgende:
Wel grappig dat iedereen hier stoer doet van JA WIJ HANGEN EEN DOEKJE IN JULLIE STADION OP EN EEN GROENE ROOKBOM!!!! maar zelf zitten ze met hun dikke reet thuis op de bank
en een spandoekje op de Erasmusbrug toch?quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:38 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
doek was duidelijk genoeg, waar zijn jullie gekke acties naast het beeld van Moulijn verneuken en dan paar weken verstoppen
geregistreerd op: dinsdag 7 januari 2014 @ 21:18quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:42 schreef Herqules het volgende:
[..]
moest ik ff kwijt
bedankt voor het lezen
Ja in het holst van de nacht. Dat was ook erg stoerquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:43 schreef Luni het volgende:
[..]
en een spandoekje op de Erasmusbrug toch?
Uh, oké.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
laatste bezoek: 58 seconden geleden.
Ach ja, lees je eens in over PI's en probeer het nog een keer
Rot dan gewoon weer op naar je wagon.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Lekker aan 't happen boys, keurig.
Wat kom je hier nu eigenlijk doen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Lekker aan 't happen boys, keurig.
Sorry man, de brokstukken van je huis liggen in de weg.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Rot dan gewoon weer op naar je wagon.
Godverdommequote:Op woensdag 22 januari 2014 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De bedreiging was trouwens heel misschien ook mogelijk gedaan door een mogelijk labiel persoon.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:03 schreef Caland het volgende:
Hoor je de hele ochtend op het nieuws dat Aboulaadklep bedreigd is mbt de klassieker. Wordt het nu pas gerectificeerd.
Vertonghen...quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
De bedreiging was trouwens heel misschien ook mogelijk gedaan door een mogelijk labiel persoon.
Huh, van dat spandoek was toch al bewezen dat het een photoshop was?quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:08 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Dat spandoek op de brug vond ik nog wel grappig trouwens. Een standbeeld van een clubheld bekladden is echter not done, die gasten hadden een paar tikken mogen krijgen.
Yes.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Huh, van dat spandoek was toch al bewezen dat het een photoshop was?
O wist ik niet. Ik woonde nota bene in de buurt van de brug maar was toen niet thuisquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Huh, van dat spandoek was toch al bewezen dat het een photoshop was?
Heb jij wel eens iets stoers of gaafs gedaan?quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Yes.
Wat het nog triester maakt. Wees dan gewoon een miet en doe het midden in de nacht
Caland is de stoerheid zelvequote:Op woensdag 22 januari 2014 13:14 schreef Herqules het volgende:
[..]
Heb jij wel eens iets stoers of gaafs gedaan?
What the fuck is dezequote:Op woensdag 22 januari 2014 13:14 schreef Herqules het volgende:
[..]
Ben jij Stijn?quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:14 schreef Herqules het volgende:
[..]
dat idee had ik alquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:14 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Caland is de stoerheid zelve
Gisteren nog cup a soup om 3 uur op.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:14 schreef Herqules het volgende:
[..]
Zeker, ik heb hem hier wel eens zien vertellen dat hij náást een zebrapad overstak. Let wel, náást een zebrapad.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:14 schreef Herqules het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Gisteren nog cup a soup om 3 uur op.
Wat had je dan?
Nu verwar je Callie met HMF.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zeker, ik heb hem hier wel eens zien vertellen dat hij náást een zebrapad overstak. Let wel, náást een zebrapad.
Ben het hier mee eens. Trek hem dan een Ajaxshirtje aan ofzo.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:08 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Dat spandoek op de brug vond ik nog wel grappig trouwens. Een standbeeld van een clubheld bekladden is echter not done, die gasten hadden een paar tikken mogen krijgen.
Je weet dat dit ook al eens gebeurt is?quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben het hier mee eens. Trek hem dan een Ajaxshirtje aan ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Inderdaad. De dag er na kun je verhuizenquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben het hier mee eens. Trek hem dan een Ajaxshirtje aan ofzo.
Echt waar? Wow.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
Je weet dat dit ook al eens gebeurt is?
Nee, want dan had ik gezegd: NAAST een zebrapadquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, want dan had ik gezegd: NAAST een zebrapad![]()
![]()
, let wel NAAST een zebrapad
![]()
![]()
.
Dat soort onverlaten schijnen naar Bulgarije te gaan. Volgende keer trek ik hem een CSKA Sofia shirtje aanquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:22 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Inderdaad. De dag er na kun je verhuizen
Dan zul je dat in het stadion moeten doen lefgozer...quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat soort onverlaten schijnen naar Bulgarije te gaan. Volgende keer trek ik hem een CSKA Sofia shirtje aan
Staat daar ook een standbeeld?quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan zul je dat in het stadion moeten doen lefgozer...
Brede selectie, iedereen is vervangbaar.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:28 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik lees dat Ajax met een veredeld B-elftal gaat spelen schijnbaar?
Kwestie van typisch joodse arrogantie? Onderschat Ajax de boel, of hechten ze gewoon niet zoveel waarde aan het bekertoernooi?
Standbeeld is verplaatst.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Staat daar ook een standbeeld?
Of tijdens een jeugdvoetbaltoernooitje in de Kuip samen met Rens op een ventje van 10 in een Feyenoordshirtje afstappen : "Hey gappie! Uit dat shirt"
Een combinatie van joodse arrogantie en gebrek aan beter spelersmateriaal.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:28 schreef Tomatenboer het volgende:
Kwestie van typisch joodse arrogantie? Onderschat Ajax de boel, of hechten ze gewoon niet zoveel waarde aan het bekertoernooi?
Ah zo. Wel eens bij Deja Vu in de Kuip geweest. Kan dan makkelijk. Zal deze maart weer zijn. Ik houd jullie op de hoogte.quote:
Nou, als je spelers als Krkic (of hoe heet die knakker), Denswil en Duarte gaat opstellen...quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Brede selectie, iedereen is vervangbaar.
Enige jammere is dat veel supporters het op voorhand altijd zo willen devalueren alszijnde : "Het is maar een bekerpotje". Terwijl wanneer ze winnen of de beker winnen ze als hardste juichenquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:30 schreef Dekatria het volgende:
Ik leef toch anders naar deze wedstrijd toe, puur omdat het een bekerpot is. Normaal nooit spanning, nu wel.
Heeft weinig met arrogantie te maken hoor. Druk schema met competitie en EL voor de boeg en een selectie die breed genoeg is om bepaalde spelers rust te geven in de KNVB-beker.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:28 schreef Tomatenboer het volgende:
Denswil speelde in de CL ook.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou, als je spelers als Krkic (of hoe heet die knakker), Denswil en Duarte gaat opstellen...
Die vind ik echt (nog) geen volwaardig Ajax materiaal.
Tomatenboer klaagt over Denswil terwijl ze zelf Mathijsen hebbenquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Denswil speelde in de CL ook.
Rouleren nu eenmaal, Vermeer speelt ook standaard voor de beker heeft niets met onderschatting of B-keuze te maken maar zo hebben ze dat daar afgesproken.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Tomatenboer klaagt over Denswil terwijl ze zelf Mathijsen hebben
[..]
Okee, dat wist ik dan weer niet. Zo goed volg ik Ajax (niet dus).quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Denswil speelde in de CL ook.
Rouleren nu eenmaal, Vermeer speelt ook standaard voor de beker heeft niets met onderschatting of B-keuze te maken maar zo hebben ze dat daar afgesproken.
Niks mis met Mathijsen. Speelt als een baas de laatste maanden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Jullie mochten willen dat jullie verdedigers hadden met zoveel internationale ervaring als Joris.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Jullie mochten willen dat jullie verdedigers hebben die kunnen ploppen als Denswilquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Jullie mochten willen dat jullie verdedigers hadden met zoveel internationale ervaring als Joris.
xDquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:39 schreef Caland het volgende:
Denk dat Van Beek en Mathijsen het wel eens lastig kunnen gaan krijgen met die knakker van Barca. Die twee zijn niet echt wendbaar te noemen. Had je beter die Siegheilson kunnen hebben.
fixed it for yaquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Jullie mochten willen dat jullie verdedigers hebben die kunnen ploppenfloppen als Denswil
[..]
Je bent op dreef vandaagquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:39 schreef Caland het volgende:
Denk dat Van Beek en Mathijsen het wel eens lastig kunnen gaan krijgen met die knakker van Barca. Die twee zijn niet echt wendbaar te noemen. Had je beter die Siegheilson kunnen hebben.
Ik ga geheel mee in het niveau.quote:
Ach ik vind de ajaksietjes ook zo kneuzig met hun getroll hier. Hun eigen topic is zo dood als watquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga geheel mee in het niveau.
Kansloze topics altijd in de aanloop naar zo'n wedstrijd.
ja hequote:Op woensdag 22 januari 2014 14:32 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Ach ik vind de ajaksietjes ook zo kneuzig met hun getroll hier. Hun eigen topic is zo dood als wat
Haha je schreef ajaksietjes express verkeerd hihiquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:32 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Ach ik vind de ajaksietjes ook zo kneuzig met hun getroll hier. Hun eigen topic is zo dood als wat
WELKE NUANCE GVD!quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:34 schreef Lokale_Notabele het volgende:
iedereen zit met hartslag 160 achter zijn toetsenbordje, dat wil weleens ten koste gaan van de nuance
quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:32 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
quote:
Bij mij andersom. Altijd volop spanning. Nu niet... Ik neem de beker sinds 2010 niet meer serieus. Al wil ik natuurlijk heel graag dat ze winnen van ajaks.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:30 schreef Dekatria het volgende:
Ik leef toch anders naar deze wedstrijd toe, puur omdat het een bekerpot is. Normaal nooit spanning, nu wel.
Tja, dikke smet op 't geheel ja als je weet dat er boven de tafel gewoon gesjoemeld kan worden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:38 schreef satecl het volgende:
[..]
Bij mij andersom. Altijd volop spanning. Nu niet... Ik neem de beker sinds 2010 niet meer serieus. Al wil ik natuurlijk heel graag dat ze winnen van ajaks.
Nee, de scheids toch?quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:41 schreef Lokale_Notabele het volgende:
gaan we de spelersbus opwachten als ze verliezen van die kleuterklas?
quote:
Het is niet eerlijk.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Tja, dikke smet op 't geheel ja als je weet dat er boven de tafel gewoon gesjoemeld kan worden.
Voetbalsupportersquote:
Hey Scorpie, leuk je weer even te mogen spreken jongen.quote:
Net als je moeder die het condoom lek prikte en zich door een drugsverslaafde liet nemen waardoor jij werd geboren.quote:
En dat zijn niet de enigequote:
Ik vermaak me opperbest vandaag. Heel mijn Facebook vol met figuren die inchecken op allerlei plekken in Amsterdam. Humor is dat.quote:
Even wat anders.quote:Jeugdspeler Rick Karsdorp (19) heeft vanmiddag zijn handtekening gezet onder zijn eerste profcontract bij Feyenoord. De talentvolle middenvelder van Feyenoord A1 is daarmee tot medio 2015 aan de club verbonden, met een optie voor nog een jaar. Karsdorp speelt al vanaf de E-tjes op Varkenoord. 'Feyenoord is echt mijn club, hiermee gaat een jongensdroom in vervulling.'
Gelukkig legde ze daarvoor de schuld niet bij anderen neer zoals kakkerlakjes doen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Net als je moeder die het condoom lek prikte en zich door een drugsverslaafde liet nemen waardoor jij werd geboren.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik vermaak me opperbest vandaag. Heel mijn Facebook vol met figuren die inchecken op allerlei plekken in Amsterdam. Humor is dat.
Terwijl ze stiekem gewoon thuis op FOK! zittenquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik vermaak me opperbest vandaag. Heel mijn Facebook vol met figuren die inchecken op allerlei plekken in Amsterdam. Humor is dat.
Volgens mij zijn ze paranoide aan het worden, kan me niet voorstellen dat Feyenoorders zo herkenbaar of in grote groepen zich in die stad begeven.quote:
Wat een gedoe allemaalquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze paranoide aan het worden, kan me niet voorstellen dat Feyenoorders zo herkenbaar of in grote groepen zich in die stad begeven.
Wacht maar af. Het is zogenaamd bijna altijd uitverkocht, maar vaak komt 20% niet opdagen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:52 schreef Jimbo het volgende:
Ach ergens ben ik wel blij voor de 020ers.. krijgen ze die snelkookpan ook eens een keer vol.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:52 schreef Jimbo het volgende:
Ach ergens ben ik wel blij voor de 020ers.. krijgen ze die snelkookpan ook eens een keer vol tot het eind.
Dat betwijfel ik, want bij de 0-3 stand tijdens de rust vertrekt de helft al.quote:
En is het een keer vol dan vallen ze in de grachtquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:54 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wacht maar af. Het is zogenaamd bijna altijd uitverkocht, maar vaak komt 20% niet opdagen.
Dan staat het snel genoeg op AD/Telegraaf zou ik zeggen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:58 schreef Tomatenboer het volgende:
op Fey netwerk gaan er al geruchten dat er al confrontaties hebben plaatsgevonden tussen supportersgroepen in de hoofdstad.
Al denk ik dat er weinig van waar is, maar laten we hopen dat het niet zover komt indien er daadwerkelijk zoveel Feyenoorders zouden rondlopen daar.
Ik zit in The Bulldog op wifi nu.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Terwijl ze stiekem gewoon thuis op FOK! zitten
Jullie teletekstmensen maken zich er niet zo druk om nee, maar geloof me dat er veel zijn die dat wel doen.quote:
En valt er wat te beleven in de stad?quote:
Ik heb me er weleens drukker over gemaakt dat geef ik toe, maar als actief supporter nooit last van een verbod gehad, ik vind het wel best op tv.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zit in The Bulldog op wifi nu.
[..]
Jullie teletekstmensen maken zich er niet zo druk om nee, maar geloof me dat er veel zijn die dat wel doen.
Mwoah, af en toe 40-45 man dat langs komt lopen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:03 schreef satecl het volgende:
[..]
En valt er wat te beleven in de stad?
Wat een treurnisquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:04 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Mwoah, af en toe 40-45 man dat langs komt lopen.
Patrouille van:quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:04 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Mwoah, af en toe 40-45 man dat langs komt lopen.
quote:Amsterdam staat klaar met noodbevel
Amsterdam houdt een noodbevel achter de hand als het woensdagavond uit de hand loopt als Feyenoord in de ArenA tegen Ajax speelt. Er komen misschien supporters uit Rotterdam naar de wedstrijd.
De wedstrijd is niet toegankelijk voor de Feyenoordsupporters. Maar de politie zei dinsdag aanwijzingen te hebben dat er toch Feyenoorders naar Amsterdam willen gaan. Met een noodbevel kan de politie mensen verwijderen die de openbare orde willen verstoren.
"De politie is alert en klaar", zei een woordvoerster van burgemeester Eberhard van der Laan. Volgens haar hebben de betrokken partijen alle maatregelen genomen. Zo heeft Ajax de kaartverkoop gestopt om te voorkomen dat ze op de zwarte markt worden doorverkocht.
Na heftige voetbalrellen in 2009 besloten de burgemeesters van Amsterdam en
Rotterdam dat gedurende 5 jaar lang geen supporters van de 'uitploeg' aanwezig mogen zijn bij wedstrijden tussen Ajax en Feyenoord. Deze regeling loopt deze zomer af.
Amsterdam verwacht dan ook dat de voetbalfans zich rustig zullen houden. "We gaan ervan uit dat de supporters van beide clubs hechten aan beëindiging van deze 5-jaren regeling en dat kan alleen als ze zich gedragen'', aldus de woordvoerster.
Wedstrijd van vanavond was sowieso al niet uitverkocht. Gisteren nog een paar duizend kaarten te koop.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:54 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wacht maar af. Het is zogenaamd bijna altijd uitverkocht, maar vaak komt 20% niet opdagen.
Was ook op die journaals gisteren. Journalisten vroegen zich af, waarom heeft ajax in godsnaam dan een 2:1 regeling toegestaan?quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Wedstrijd van vanavond was sowieso al niet uitverkocht. Gisteren nog een paar duizend kaarten te koop.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Wedstrijd van vanavond was sowieso al niet uitverkocht. Gisteren nog een paar duizend kaarten te koop.
Er komen naar schatting 40-45 duizend toeschouwers.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:13 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:29 schreef Caland het volgende:
Vak W heeft al een doekie uit de arena weten te bemachtigen zie ik
twitter:Voetbaladvocaat twitterde op woensdag 22-01-2014 om 15:24:59Ajax-fan met blanco strafblad ten onrechte van zijn bed gelicht en naar Amsterdam overgebracht. #weervrij http://t.co/X35WRU1JgF reageer retweet
Op AT5 staat nog helemaal niks in ieder geval en die zijn altijd wel vlot met dat soort berichten.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:37 schreef Caland het volgende:
Ook weer allerlei berichten dat het in Amsterdam al weer rellen geslagen is. Zal wel niet.
Ja. Alleen niet vandaag.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:39 schreef Luni het volgende:
[..]
Wat ik begrepen heb is dit doek door Feyenoorders gestolen.
Dat gaat sowieso nooit meer gebeuren, Renéquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:38 schreef GGMM het volgende:
Wat een treurig gedoe zegHoop dat er niks voorvalt, anders zullen er echt nooit meer fans over en weer mogen komen.
twitter:CabrasFeliz_com twitterde op woensdag 22-01-2014 om 15:39:41First rumors about fights between Feyenoord and Ajax near the Arena. #ajafey reageer retweet
Dat is in tegenwoordig, zal jij nooit iets van snappen, zolderkamerbewoner.quote:
Dat zal het wel zijn, ja. Hier spreekt een wereldvreemd persoon, net zoals Aboutaleb dat is.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is in tegenwoordig, zal jij nooit iets van snappen, zolderkamerbewoner.
Tja, Abouquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zal het wel zijn, ja. Hier spreekt een wereldvreemd persoon, net zoals Aboutaleb dat is.
Jezelf vergelijken met Abou... Gaat het verder wel goed met je Stijn?quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zal het wel zijn, ja. Hier spreekt een wereldvreemd persoon, net zoals Aboutaleb dat is.
Ik ben naïef.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:44 schreef Happel het volgende:
Dat gaat sowieso nooit meer gebeuren, René
0800-Stijnquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jezelf vergelijken met Abou... Gaat het verder wel goed met je Stijn?
Weet iemand of de kindertelefoon nog bestaat?
Ik geef de 'spanning' de schuld.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jezelf vergelijken met Abou... Gaat het verder wel goed met je Stijn?
Weet iemand of de kindertelefoon nog bestaat?
Kom op man, je zit al de hele dag met hartslag 160 op je stoeltje te wippen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik geef de 'spanning' de schuld.
Die ik totaal niet heb, maar dat boeit echt niemand.
Ik wel man, altijd leuk om tegen Feyenoord te spelen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik geef de 'spanning' de schuld.
Die ik totaal niet heb, maar dat boeit echt niemand.
Sta je basis vanavond?quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wel man, altijd leuk om tegen Feyenoord te spelen.
Nu ik er aan denk, is dat niet ongeveer de periode dat Rotterdam tot stoephoogte de geschiedenis in is gebombardeerd door de Duitsers?quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:18 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Er komen naar schatting 40-45 duizend toeschouwers.
Dat zijn teksten.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik wil er niet nog meer spanning op zetten, maar vergeet niet dat de beker de kortste weg naar Europa is.
Wil je die misselijke opmerkingen over de tweede wereldoorlog voor je houden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:53 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Nu ik er aan denk, is dat niet ongeveer de periode dat Rotterdam tot stoephoogte de geschiedenis in is gebombardeerd door de Duitsers?
Vanaf volgend jaar kom je al direct in de groepsfase als je de beker wint.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik wil er niet nog meer spanning op zetten, maar vergeet niet dat de beker de kortste weg naar Europa is.
Wat leuk zeg.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:54 schreef H.FR het volgende:
[..]
Vanaf volgend jaar kom je al direct in de groepsfase als je de beker wint.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:46 schreef Happel het volgende:
[..]
En als je kampioen wordt, krijg je Champions League voetbal.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat leuk zeg.
Misschien mogen we dan ook weer een keer meedoen.
Geeft wel meer waarde aan zo'n beker. Zeker in het geval dat we evt. misschien geen kampioen worden volgend jaar.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat leuk zeg.
Misschien mogen we dan ook weer een keer meedoen.
Ik vrees hem ook meer dan Ajax inderdaad.quote:
Dit acht ik inderdaad mogelijk.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:59 schreef PizzaGeit het volgende:
Zit er trouwens wel dik in dat we de eerste dertig minuten een stuk of 5 à 6 enorme kansen krijgen en allemaal missen, Ajax dat dan de eerste corner oid krijgt en meteen scoort, en vervolgens de bal een beetje rond gaat tikken, en dat FdB na de wedstrijd weer zo'n kop trekt van ''we hebben gedomineerd''
Al die Tweede Wereldoorlog grapjes die nu al voor de 14051940e keer gemaakt wordenquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Sowieso is het belangrijk om de eerste 40-45 minuten goed door te komen.
Beetje plat Rotterdamse humor dit.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Rot dan gewoon op uit dit topicquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Al die Tweede Wereldoorlog grapjes die nu al voor de 14051940e keer gemaakt worden.
Dit is de slechtste grap van de dag.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ouden Menei?quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:01 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Beetje plat Rotterdamse humor dit.
jij bent een slechte grapquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is de slechtste grap van de dag.
En er waren wat slechte grappen vandaag..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |