SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Tjacka op 22-01-2014 10:21:40 ]Groot fan van User Wotte
Oh, dat vind ik geen backfire maar eerder een hele lompe post.quote:
hai jc, hoe gaat het?quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:33 schreef Tjacka het volgende:
wauw daar is ze dan
SUPERSOF
De liefste FOK!ster ben jij voor mij
de liefste die er is
toen ik aan jou mijn hart verloor
sloeg ik de plank niet mis
Ik houd van je ogen en je haar
van het kuiltje in jouw kin
maar 't is ook om je warme hart
dat ik je zo bemin!
ey lmiquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:34 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
HEEEEYYYYY SOFFIIEIEEEEEEEUUUHHHH
beter net boven die 5.5quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:37 schreef supersof het volgende:
hai va
ja ging wel oké, met oefenen heb ik altijd 4-5,5 dus ik zie wel
ja hoop het maar denk het nietquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
beter net boven die 5.5
er staan er nog 204352445 meer in Amsterdamquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hahhaha
er staat pliesie op rdam centraal
Valt nog mee, al werd ik wakker gebeld en normaal kan ik nog wel in slaap vallen. Vandaag niet.quote:
hallo sofjequote:
hahahaquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
er staan er nog 204352445 meer in Amsterdam
[..]
Valt nog mee, al werd ik wakker gebeld en normaal kan ik nog wel in slaap vallen. Vandaag niet.
[..]
hallo sofje
quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:37 schreef Tjacka het volgende:
VA is lief
wie hier niet mee eens is, die ze moeder is een hoer
al gedaanquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
ga jij nou maar bloedprikken, engnek
Dus toch.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:37 schreef Tjacka het volgende:
VA is lief
wie hier niet mee eens is, die ze moeder is een hoer
ajax heeft inschattingsfoutje gemaaktquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:50 schreef supersof het volgende:
waarom is er zoveel ophef, ik snap het niet
Voetballers kunnen soms best heel moeilijk doenquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:50 schreef supersof het volgende:
waarom is er zoveel ophef, ik snap het niet
Gaat Vermeer keepen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ajax gaat verliezen vanavond. Want Vermeer
Mag ik bij jou mee ontbijten?quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:53 schreef Typisch het volgende:
ik denk dat ik straks een uitsmijtertje in elkaar ga zetten als ontbijt
einde bericht
lekker hoorquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:53 schreef Typisch het volgende:
ik denk dat ik straks een uitsmijtertje in elkaar ga zetten als ontbijt
einde bericht
quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
JARIG JOBJE![]()
nu echt gefeliciteerd
ja hoorquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mag ik bij jou mee ontbijten?
Oh daar heb ik geen tijd voorquote:
Uiteraard.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben je ook al Ajacied?
NECquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:55 schreef AldoTheApache het volgende:
Waarom is niemand voor die mooie club met rood zwart en groen?
Is geen mooie clubquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:55 schreef AldoTheApache het volgende:
Waarom is niemand voor die mooie club met rood zwart en groen?
afgesproken met wat voor watquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:57 schreef Tjacka het volgende:
ik ben vergeten hoe laat ik heb afgesproken
12 uurquote:
Ik ga vanavond weer aan die serie beginnenquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
No shit,
[ afbeelding ]
je zei dat je 12 uur ging drinken toch?quote:
Waar zit je? Ik hoef alleen de laatste nog. Seizoen 3 is EPISCHquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ga vanavond weer aan die serie beginnen![]()
even inhalen van vorige seizoenen
waarom ben je dan een ajaciedquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nooit opgeven altijd doorgaan, aangenaam door vermaak en nuttig door ontspanning combinatie Breda.
weenie meerquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:59 schreef supersof het volgende:
[..]
je zei dat je 12 uur ging drinken toch?
Het is slechts de naam van deze ploeg die ik mooi vind.quote:
Als je twijfelt tussen de 2 kun je maar beter de vroege nemen natuurlijkquote:
Zoek een dokter, zou ik zeggenquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is slechts de naam van deze ploeg die ik mooi vind.
Ajax zit in mijn hart.
Ik wist niet dat je kanker hadquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is slechts de naam van deze ploeg die ik mooi vind.
Ajax zit in mijn hart.
ik wilde hem niet makenquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je kanker had
Ondanks je clubkeuze, vind ik je nog steeds lief.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zoek een dokter, zou ik zeggen
We kunnen niet allemaal superieure smaak hebben, Aldo.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben nou eenmaal Tukkerquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ondanks je clubkeuze, vind ik je nog steeds lief.
[..]
We kunnen niet allemaal superieure smaak hebben, Aldo.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:11 schreef Omdatappel het volgende:
GEFELICITEERD ESSJE!![]()
![]()
Taart, cadeaus, glitters!
doe normaalquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Niet?quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ondanks je clubkeuze, vind ik je nog steeds lief.
[..]
We kunnen niet allemaal superieure smaak hebben, Aldo.
Hoi. Er klopte net iemand op de deur, maar ik was nog niet aangekleed. Nu ben ik bang dat ik een pakketje heb gemist.quote:
Zijn pakketje ja ^^quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoi. Er klopte net iemand op de deur, maar ik was nog niet aangekleed. Nu ben ik bang dat ik een pakketje heb gemist.
Ik hoorde dat die chicks daar vet makkelijk zijnquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik moet en zal naar sziget
Naisquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik hoorde dat die chicks daar vet makkelijk zijn
Dus ik zou me maar scheren voordat je daar heen gaatquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoi. Er klopte net iemand op de deur, maar ik was nog niet aangekleed. Nu ben ik bang dat ik een pakketje heb gemist.
of naar de hollyquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:22 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Kan je beter naar Kazantip gaan.
Hij heeft ook twee pakketjes gemist.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
dat zijn ze overalquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik hoorde dat die chicks daar vet makkelijk zijn
Daggeren? wtf is dat?quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:25 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Lekker 14-jarige sletten daggeren.
Als je het wist was je niet singlequote:
Ik heb het gegoogledquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je het wist was je niet single
quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb het gegoogled![]()
alsof relatiemateriaal je gaat daggeren in een club![]()
Even een rijdende trein pakkenquote:
Goedzo, vooruit gaan is beter dan stil staan.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Even een rijdende trein pakken
Oh de trein gaat dan wel op de rem hoor.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goedzo, vooruit gaan is beter dan stil staan.
Is Aldo single dan?quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je het wist was je niet single
Single zijn heeft ook z'n voordelen. Het is bijv. Makkelijker om celibaat te blijven eeeen je kan in de efteling van de singleriders leuk gebruik maken zodat je sneller aan de beurt bent.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Even een rijdende trein pakken
sssstttt hij moest reageren.quote:
het is maar wat je belangrijk vindtquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:31 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Single zijn heeft ook z'n voordelen. Het is bijv. Makkelijker om celibaat te blijven eeeen je kan in de efteling van de singleriders leuk gebruik maken zodat je sneller aan de beurt bent.
#xcachetpostquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Haha. Al die mensen naar Ajax - Feyenoord. Gewoon teletekst aan en FOK!ken toch.
In een trein is niemand gelukkig.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh de trein gaat dan wel op de rem hoor.
Iedereen te laat, ik zal ze leren een gelukkig leven te lijden
Dat is waar.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Onmogelijk, want kaneel is liefde.
Ik ben meer geïnteresseerd in wat het is. Er is duidelijk iets.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
sssstttt hij moest reageren.
Vraag me steeds af of het wat is tussen hem en ezellientje
En er voor ook nietquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:32 schreef Furdinand het volgende:
[..]
In een trein is niemand gelukkig.
Doe het dan gelijk goed en ga er in een auto voor staan. Zo heb ik met appel eens 3 uur in een stilstaande trein moeten zitten.quote:
Heb voorlopig alleen nog heel veel felicitaties gehadquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:33 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Yes.
Heb je al een leuke dag of moet het feest nog beginnen?
Dat was niet zo prettig.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:36 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Doe het dan gelijk goed en ga er in een auto voor staan. Zo heb ik met appel eens 3 uur in een stilstaande trein moeten zitten.
Ook leuk.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb voorlopig alleen nog heel veel felicitaties gehadVanavond eten met vriendinnen enzo
Dat hebben we nog niet bepaaldquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:40 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ook leuk.Gezellig! Uit eten of zelf maken?
Maar met appel is het toch heel goed verdraagbaar? Lijkt mij danquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:36 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Doe het dan gelijk goed en ga er in een auto voor staan. Zo heb ik met appel eens 3 uur in een stilstaande trein moeten zitten.
Jeetje VA wat ben je smooth de laatste dagen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar met appel is het toch heel goed verdraagbaar? Lijkt mij dan
quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje VA wat ben je smooth de laatste dagen.
Uhu, lekker vozen in een coupé.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee dat ook weer nietquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:45 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Uhu, lekker vozen in een coupé.
Heb jij nog nooit een vriendin gehad of iets? Vriendinnetjes zijn afschuwelijk.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze is zijn vriendin? Dan lijkt het me verdraagbaar
Ze is dan ook de keukenprinses van deze SC. Ik ben de koning, uiteraard.quote:
Gehad, lange afstand, borderline, zelfmoordpoging, don't get me startedquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb jij nog nooit een vriendin gehad of iets? Vriendinnetjes zijn afschuwelijk.
Oh joy.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gehad, lange afstand, borderline, zelfmoordpoging, don't get me started
Onmogelijk, want nu ben ik er. Ik verstoot haar van die troon.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze is dan ook de keukenprinses van deze SC. Ik ben de koning, uiteraard.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb jij nog nooit een vriendin gehad of iets? Vriendinnetjes zijn afschuwelijk.
Op welke grens woonde ze?quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gehad, lange afstand, borderline, zelfmoordpoging, don't get me started
Hallo Typisch. Vergeet je je boksbeugel en kettingslot niet mee te nemen vandaag?quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Onmogelijk, want nu ben ik er. Ik verstoot haar van die troon.
Mijn enige wapen is mijn Gengar op de 3DS.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hallo Typisch. Vergeet je je boksbeugel en kettingslot niet mee te nemen vandaag?
Ik zal voor je duimen hoor, jij durfal
Evolueert die dan zonder een trade naar een ander spel?quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mijn enige wapen is mijn Gengar op de 3DS.
Blijft lekker opstaan die pagequote:Op woensdag 22 januari 2014 11:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
lekker, voldoende gehaald voor het laatste onderdeel van m'n project
Ik zet hem op.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Evolueert die dan zonder een trade naar een ander spel?
[..]
Blijft lekker opstaan die page
Nee, ik heb hem heen en weer geruild.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Evolueert die dan zonder een trade naar een ander spel?
Tuurlijk.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Even leuke sidefact, ik sta vandaag precies 2 jaar droogquote:
Moet eigenlijk welquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:55 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Stop met roken. Chicks diggen mannen die niet uit hun bek stinken.
Was toch de laatste peuk, LETS DO THISquote:
drummer van normaal is doodquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Nog even een klassiekertje dan en dan ben ik weg.
Elke keer zeggen dat het de laatste peuk is, telt niet, hè.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Was toch de laatste peuk, LETS DO THIS
Van het pakje, nu niks meer kopenquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:59 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Elke keer zeggen dat het de laatste peuk is, telt niet, hè.
wat rook jequote:Op woensdag 22 januari 2014 11:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Van het pakje, nu niks meer kopen
Wees de baas over je eigen leven! Laat je niet manipuleren door die achterlijke stofjes in je hersens.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Was toch de laatste peuk, LETS DO THIS
zoals testosteron?quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:59 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Wees de baas over je eigen leven! Laat je niet manipuleren door die achterlijke stofjes in je hersens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |