12 uurquote:
Ik ga vanavond weer aan die serie beginnenquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
No shit,
[ afbeelding ]
je zei dat je 12 uur ging drinken toch?quote:
Waar zit je? Ik hoef alleen de laatste nog. Seizoen 3 is EPISCHquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ga vanavond weer aan die serie beginnen![]()
even inhalen van vorige seizoenen
waarom ben je dan een ajaciedquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nooit opgeven altijd doorgaan, aangenaam door vermaak en nuttig door ontspanning combinatie Breda.
weenie meerquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:59 schreef supersof het volgende:
[..]
je zei dat je 12 uur ging drinken toch?
Het is slechts de naam van deze ploeg die ik mooi vind.quote:
Als je twijfelt tussen de 2 kun je maar beter de vroege nemen natuurlijkquote:
Zoek een dokter, zou ik zeggenquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is slechts de naam van deze ploeg die ik mooi vind.
Ajax zit in mijn hart.
Ik wist niet dat je kanker hadquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is slechts de naam van deze ploeg die ik mooi vind.
Ajax zit in mijn hart.
ik wilde hem niet makenquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je kanker had
Ondanks je clubkeuze, vind ik je nog steeds lief.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zoek een dokter, zou ik zeggen
We kunnen niet allemaal superieure smaak hebben, Aldo.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben nou eenmaal Tukkerquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ondanks je clubkeuze, vind ik je nog steeds lief.
[..]
We kunnen niet allemaal superieure smaak hebben, Aldo.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:11 schreef Omdatappel het volgende:
GEFELICITEERD ESSJE!![]()
![]()
Taart, cadeaus, glitters!
doe normaalquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Niet?quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ondanks je clubkeuze, vind ik je nog steeds lief.
[..]
We kunnen niet allemaal superieure smaak hebben, Aldo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |