Ik heb het gegoogledquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je het wist was je niet single
quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb het gegoogled![]()
alsof relatiemateriaal je gaat daggeren in een club![]()
Even een rijdende trein pakkenquote:
Goedzo, vooruit gaan is beter dan stil staan.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Even een rijdende trein pakken
Oh de trein gaat dan wel op de rem hoor.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goedzo, vooruit gaan is beter dan stil staan.
Is Aldo single dan?quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je het wist was je niet single
Single zijn heeft ook z'n voordelen. Het is bijv. Makkelijker om celibaat te blijven eeeen je kan in de efteling van de singleriders leuk gebruik maken zodat je sneller aan de beurt bent.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Even een rijdende trein pakken
sssstttt hij moest reageren.quote:
het is maar wat je belangrijk vindtquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:31 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Single zijn heeft ook z'n voordelen. Het is bijv. Makkelijker om celibaat te blijven eeeen je kan in de efteling van de singleriders leuk gebruik maken zodat je sneller aan de beurt bent.
#xcachetpostquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Haha. Al die mensen naar Ajax - Feyenoord. Gewoon teletekst aan en FOK!ken toch.
In een trein is niemand gelukkig.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh de trein gaat dan wel op de rem hoor.
Iedereen te laat, ik zal ze leren een gelukkig leven te lijden
Dat is waar.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Onmogelijk, want kaneel is liefde.
Ik ben meer geïnteresseerd in wat het is. Er is duidelijk iets.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
sssstttt hij moest reageren.
Vraag me steeds af of het wat is tussen hem en ezellientje
En er voor ook nietquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:32 schreef Furdinand het volgende:
[..]
In een trein is niemand gelukkig.
Doe het dan gelijk goed en ga er in een auto voor staan. Zo heb ik met appel eens 3 uur in een stilstaande trein moeten zitten.quote:
Heb voorlopig alleen nog heel veel felicitaties gehadquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:33 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Yes.
Heb je al een leuke dag of moet het feest nog beginnen?
Dat was niet zo prettig.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:36 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Doe het dan gelijk goed en ga er in een auto voor staan. Zo heb ik met appel eens 3 uur in een stilstaande trein moeten zitten.
Ook leuk.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb voorlopig alleen nog heel veel felicitaties gehadVanavond eten met vriendinnen enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |