Hoi. Er klopte net iemand op de deur, maar ik was nog niet aangekleed. Nu ben ik bang dat ik een pakketje heb gemist.quote:
Zijn pakketje ja ^^quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoi. Er klopte net iemand op de deur, maar ik was nog niet aangekleed. Nu ben ik bang dat ik een pakketje heb gemist.
Ik hoorde dat die chicks daar vet makkelijk zijnquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik moet en zal naar sziget
Naisquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik hoorde dat die chicks daar vet makkelijk zijn
Dus ik zou me maar scheren voordat je daar heen gaatquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoi. Er klopte net iemand op de deur, maar ik was nog niet aangekleed. Nu ben ik bang dat ik een pakketje heb gemist.
of naar de hollyquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:22 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Kan je beter naar Kazantip gaan.
Hij heeft ook twee pakketjes gemist.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
dat zijn ze overalquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik hoorde dat die chicks daar vet makkelijk zijn
Daggeren? wtf is dat?quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:25 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Lekker 14-jarige sletten daggeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |