Ze is dan ook de keukenprinses van deze SC. Ik ben de koning, uiteraard.quote:
Gehad, lange afstand, borderline, zelfmoordpoging, don't get me startedquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb jij nog nooit een vriendin gehad of iets? Vriendinnetjes zijn afschuwelijk.
Oh joy.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gehad, lange afstand, borderline, zelfmoordpoging, don't get me started
Onmogelijk, want nu ben ik er. Ik verstoot haar van die troon.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze is dan ook de keukenprinses van deze SC. Ik ben de koning, uiteraard.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb jij nog nooit een vriendin gehad of iets? Vriendinnetjes zijn afschuwelijk.
Op welke grens woonde ze?quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gehad, lange afstand, borderline, zelfmoordpoging, don't get me started
Hallo Typisch. Vergeet je je boksbeugel en kettingslot niet mee te nemen vandaag?quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Onmogelijk, want nu ben ik er. Ik verstoot haar van die troon.
Mijn enige wapen is mijn Gengar op de 3DS.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hallo Typisch. Vergeet je je boksbeugel en kettingslot niet mee te nemen vandaag?
Ik zal voor je duimen hoor, jij durfal
Evolueert die dan zonder een trade naar een ander spel?quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mijn enige wapen is mijn Gengar op de 3DS.
Blijft lekker opstaan die pagequote:Op woensdag 22 januari 2014 11:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
lekker, voldoende gehaald voor het laatste onderdeel van m'n project
Ik zet hem op.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Evolueert die dan zonder een trade naar een ander spel?
[..]
Blijft lekker opstaan die page
Nee, ik heb hem heen en weer geruild.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Evolueert die dan zonder een trade naar een ander spel?
Tuurlijk.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar met appel is het toch heel goed verdraagbaar? Lijkt mij dan
Even leuke sidefact, ik sta vandaag precies 2 jaar droogquote:
Moet eigenlijk welquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:55 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Stop met roken. Chicks diggen mannen die niet uit hun bek stinken.
Was toch de laatste peuk, LETS DO THISquote:
drummer van normaal is doodquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Nog even een klassiekertje dan en dan ben ik weg.
Elke keer zeggen dat het de laatste peuk is, telt niet, hè.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Was toch de laatste peuk, LETS DO THIS
Van het pakje, nu niks meer kopenquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:59 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Elke keer zeggen dat het de laatste peuk is, telt niet, hè.
wat rook jequote:Op woensdag 22 januari 2014 11:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Van het pakje, nu niks meer kopen
Wees de baas over je eigen leven! Laat je niet manipuleren door die achterlijke stofjes in je hersens.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Was toch de laatste peuk, LETS DO THIS
zoals testosteron?quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:59 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Wees de baas over je eigen leven! Laat je niet manipuleren door die achterlijke stofjes in je hersens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |