Women's:twitter:Orlevy twitterde op zaterdag 04-01-2014 om 12:17:09Woah. Big words from Craig Tiley. Doesn't want Aussie open to be known as 'Blue clay' reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op woensdag 22 januari 2014 07:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat maakt het nog erger....Dimitrov had deze set zo hard moeten winnen
6-2 4e set voor Rafa NID.
Maar goed. Rafa is verslaanbaar, dat is duidelijk. Dus Murray moet straks maar van Fed winnen. (want Fed gaat zelfs van Rafa op 1% niet winnen).
Dit meen je nietquote:Op woensdag 22 januari 2014 08:39 schreef Federer-fan het volgende:
Nja, benieuwd tegen wie hij moet. Ik hoop toch Federer, ook al heeft die misschien nul kans.
Zoals Wilander een keer zei over Federer (excusez le mot): "His peanuts shrink to the size of testicles when he plays Nadal."
quote:
Nee, maar hij zei het wel andersom:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Federer was er niet blij mee. Daarop bood Wilander zijn excuses aan. Maar later zei hij op tv dat het, hoewel hij spijt had van zijn uitspraak, wel waar was.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Conclusie was dat hij met minder inspanning ongeveer net zoveel kracht mee kan geven als met zijn vorige racket.quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:35 schreef stefan92 het volgende:
Snelse serve van Federer was in vergelijking met de AO vorig jaar toch maar 1 km sneller? En 1e service gemiddeld zelfs lager? Wordt gelijk geconcludeerd dat dankzij het grotere racket hij meer kracht kan zetten bij zijn service.
Wat was er dan?quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:26 schreef Gruisman het volgende:
Dat hawkeye item van game,set en mats is wel echt tenenkrommend zegwat een opportunisme
Er werden behoorlijk voorbarige conclusies getrokken op basis van drie wedstrijden. Fed zou door dat racket opeens een veel betere speler zijn geworden, simpel gezegd. Volgens mij is dit trouwens nog hetzelfde racket waarmee die ook verloor van Robredo in de USO.quote:
Oké, dat klinkt wel dom. Echt een noobopmerking dat iemand met een ander racket een veel betere speler wordt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:10 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Er werden behoorlijk voorbarige conclusies getrokken op basis van drie wedstrijden. Fed zou door dat racket opeens een veel betere speler zijn geworden, simpel gezegd. Volgens mij is dit trouwens nog hetzelfde racket waarmee die ook verloor van Robredo in de USO.
Op de USO speelde ie met klein racket. Alleen in die 2 voorbereidings graveltoernooitjes experimenteerde hij met groot racket.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:10 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Er werden behoorlijk voorbarige conclusies getrokken op basis van drie wedstrijden. Fed zou door dat racket opeens een veel betere speler zijn geworden, simpel gezegd. Volgens mij is dit trouwens nog hetzelfde racket waarmee die ook verloor van Robredo in de USO.
dit idd.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:14 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een rally zeg. Jammer dat Federer niet passeerde in plaats van een lob sloeg (of een betere lob sloeg).
Daar gaat een doek over de camera heen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:16 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb al een paar keer de box van Murray gezien maar niet die van Federer. Is die al in beeld geweest?
Die camera wordt afgedektquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:16 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb al een paar keer de box van Murray gezien maar niet die van Federer. Is die al in beeld geweest?
Ik las "met haar neus".quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:17 schreef LoveProfuzion het volgende:
Geen idee, ik weet wel dat Mirca iedere keer die 'hidden' cam voor haar neus blocked.
Vandaar.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:18 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Daar gaat een doek over de camera heen.
Een design tas!quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:18 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Daar gaat een doek over de camera heen.
Ja, ik vind het prima als hij continu zo aanvallend speelt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:26 schreef truedestiny het volgende:
Hij moet de rally's wel weer wat korter zien te houden.
Ben je niet voor Federer?quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:32 schreef Norrage het volgende:
Nou Murray, je bent nog niet op niveau
Ik keer daar een keer naar Nadal bij het ABN en voor ons zat een vrouw en die werd onwel en haar zoon en haar man deden in eerste instantie niet veel..ze lag half knock out op de schoot van haar man...zoon ging ehbo halen en de vrouw moest weg. Man "godverdomme kan niet eens naar Nadal kijken"quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:25 schreef IbanMayo het volgende:
Laatkomende bobo's op de eerste rij, het ABN toernooi komt er weer aan. Heerlijk ergeren
quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:34 schreef LoveProfuzion het volgende:
[..]
Ik keer daar een keer naar Nadal bij het ABN en voor ons zat een vrouw en die werd onwel en haar zoon en haar man deden in eerste instantie niet veel..ze lag half knock out op de schoot van haar man...zoon ging ehbo halen en de vrouw moest weg. Man "godverdomme kan niet eens naar Nadal kijken"
Schitterend zeg.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:34 schreef LoveProfuzion het volgende:
[..]
Ik keer daar een keer naar Nadal bij het ABN en voor ons zat een vrouw en die werd onwel en haar zoon en haar man deden in eerste instantie niet veel..ze lag half knock out op de schoot van haar man...zoon ging ehbo halen en de vrouw moest weg. Man "godverdomme kan niet eens naar Nadal kijken"
Nee. Ik wil dat iemand een reele kans heeft tegen Rafa volgende ronde.quote:
Ja, snap ik.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee. Ik wil dat iemand een reele kans heeft tegen Rafa volgende ronde.
Mij ook ja.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:40 schreef Angelof9 het volgende:
Een finale Federer-Warinka lijkt me wel wat
*wishful thinking*
Dat is al jaren zo. Dan kan het allebei in de avondsessie.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:35 schreef Federer-fan het volgende:
Ik dacht dat de beide halve finales bij de heren op vrijdag waren. Maar zie nu dat Berdych-Wawrinka morgen al is.
?quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:47 schreef LoveProfuzion het volgende:
Ik heb federer denk ik nog nooit een goede challenge zien aanvragen
Oké, zit ook wel wat in en ze hebben toch nog allebei een dag rust.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is al jaren zo. Dan kan het allebei in de avondsessie.
Murray is nog ergerquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:48 schreef LoveProfuzion het volgende:
[..]
Hij lijkt het altijd mis te hebben.
Dat valt wel mee. Alleen wordt het bij hem zo vaak gezegd dat je het vanzelf gaat geloven.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:48 schreef LoveProfuzion het volgende:
[..]
Hij lijkt het altijd mis te hebben.
Was te verwachten gelukkig.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:50 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik vind Murray wel weer een beetje zaadje vandaag
quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:50 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik vind Murray wel weer een beetje zaadje vandaag
ditquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:58 schreef luckass het volgende:
Nadal - Federer
Nadal - Wawrinka/Berdych
Ja godverdomme zegquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:01 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Als Dimitrov nou die TBs gewonnen had...
quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:58 schreef luckass het volgende:
Nadal - Federer
Nadal - Wawrinka/Berdych
Ook al zou hij er 30 halen, hij zal nooit GOAT zijn/worden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:04 schreef Norrage het volgende:
Rafa wint deze AO dus. En dan uiteraard ook RG. En dan staat ie al op 15 GS
Nog maar 2x RG en Rafa is de GOAT! Nouja, eigenlijk is hij dat zeer zeker nu al.
Hahahaquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:05 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ook al zou hij er 30 halen, hij zal nooit GOAT zijn/worden.
Wie dan?quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:05 schreef Syntix het volgende:
[..]
Vergeet het mentale aspect niet.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:04 schreef truedestiny het volgende:
Federer in deze doen wint gewoon van Rafa
Liever welquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vergeet het mentale aspect niet.
quote:
Klopt, maar ik kan gewoon niet hopen dat Murray wintquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:04 schreef Norrage het volgende:
Rafa wint deze AO dus. En dan uiteraard ook RG. En dan staat ie al op 15 GS
Nog maar 2x RG en Rafa is de GOAT! Nouja, eigenlijk is hij dat zeer zeker nu al.
Tuurlijk, ondanks dat Nadal hem meerdere malen versloeg. Is ook heel logisch.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:06 schreef Syntix het volgende:
[..]
Federer, blijft dat voor een hele lange tijd natuurlijk.
Nah. Ik vind Rafa nu al de GOAT, eigenlijk.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:06 schreef Syntix het volgende:
[..]
Federer, blijft dat voor een hele lange tijd natuurlijk.
Maar ga je er dan van uit dat Murray dit niet meer kan winnen?quote:
Meerdere malen versloeg? Bedoel je niet 'een zwaar positieve H2H tegen Federer heeft'?quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Tuurlijk, ondanks dat Nadal hem meerdere malen versloeg. Is ook heel logisch.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Tuurlijk, ondanks dat Nadal hem meerdere malen versloeg. Is ook heel logisch.
Federer is qua techniek gewoon zoveel beter dan iedereen die ooit maar tennis heeft gespeeld. Powerplay van Nadal en Djoko zullen hun nooit GOAT opleveren.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nah. Ik vind Rafa nu al de GOAT, eigenlijk.
Hij is nu al GOAT.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:05 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat ongelooflijk kansloze gemekker over GOAT telkensquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nah. Ik vind Rafa nu al de GOAT, eigenlijk.
quote:
Ja fed-fan moet niet met argumenten komen. Gewoon het tegenovergestelde zeggen. Fanboy Syntixquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat ongelooflijk kansloze gemekker over GOAT telkens
Die is gewoon een Gquote:
Logisch dat je liever gamet.quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:32 schreef Szura het volgende:
Wat een gejank hier. Rafa breekt in de halve finale gewoon z'n knieschijf en komt nooit meer terug
quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:32 schreef Szura het volgende:
Wat een gejank hier. Rafa breekt in de halve finale gewoon z'n knieschijf en komt nooit meer terug
Sportief.quote:
Nog nooit zo'n bal gezien.quote:
Hij gaat ook gewoon winnen van Rafa.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:36 schreef Norrage het volgende:
Fitness is straks sowieso geen probleem tegen Rafa gelukkig. Zonder setverlies door
Nee.quote:
Nja, eerst nog zijn service houden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:38 schreef lwaierkjkafj het volgende:
Fed gaat Murray binnen 2 uur van de baan slaan?
quote:
Hier dacht ik ook al aan.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:40 schreef Norrage het volgende:
En dit is precies waarom het tegen Rafa al HELEMAAL mis zal gaan.
Ik zeg doen!quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:42 schreef Federer-fan het volgende:
Layodds voor Federer 1.14. Daar zou ik wel wat geld op willen zetten.
Ik kan er niet op wedden, omdat het in Australië is.quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik kan er niet op wedden, omdat het in Australië is.
Dat ligt aan jou.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Kan wel bij Betfair.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
quote:
Ik heb meerdere keerden begrepen dat je dan een notaris of advocaat moet benaderen die voor jou in moet staan of iets dergelijks en dat vind ik een beetje absurd.quote:
Klopt, als je een soort verklaring overlegt.quote:
Tijdsverschil hequote:Op woensdag 22 januari 2014 11:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nop. Ik transfer elke keer funds tussen mijn wallets. Nog nooit een verklaring hoeven afleggen daarvoor.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:49 schreef Federer-fan het volgende:
Klopt, als je een soort verklaring overlegt.
Wed gewoon bij een bookie waar het wel kanquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Ik heb meerdere keerden begrepen dat je dan een notaris of advocaat moet benaderen die voor jou in moet staan of iets dergelijks en dat vind ik een beetje absurd.
[..]
Klopt, als je een soort verklaring overlegt.
Maar je hebt wel dingen moeten opsturen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Nop. Ik transfer elke keer funds tussen mijn wallets. Nog nooit een verklaring hoeven afleggen daarvoor.
Kan me niet herinneren ooit zoiets gedaan te hebben. Heb me wel ooit laten verifyen door paspoort te sturen, maar dat geldt volgens mij niet voor Australiëquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maar je hebt wel dingen moeten opsturen.
Boehoehoequote:Op woensdag 22 januari 2014 11:59 schreef Federer-fan het volgende:
Als Federer de TB verliest wint Murray de wedstrijd.
![]()
quote:
Ik zie hem niet haten op Nadalquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:00 schreef Syntix het volgende:
[..]
haten op de beste speler aller tijden
quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:00 schreef Norrage het volgende:
Briljant hoor van Murray, zo als hij ineens het initiatief neemt
dit...quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:01 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Het is dat Federer vroeger zo veel beter dan de competitie was, mentaal stelt het niet zoveel voor.
Misschien komt het (ook) daardoor, dat hij heel lang niet echt getest is.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:01 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Het is dat Federer vroeger zo veel beter dan de competitie was, mentaal stelt het niet zoveel voor.
Dat is dan ook niet de beste speler allertijdenquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:01 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ik zie hem niet haten op Nadal
Hoezo haat ik op Nadal?quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:00 schreef Syntix het volgende:
[..]
haten op de beste speler aller tijden
Zogenaamde "fans" die zijn legende gaan bagatelliserenquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Misschien komt het (ook) daardoor, dat hij heel lang niet echt getest is.
Gewoon een enorme pannenkoek dat hij dat nu pas doet. Altijd hetzelfde liedje.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:00 schreef Norrage het volgende:
Briljant hoor van Murray, zo als hij ineens het initiatief neemt
je weet dat Federer voor altijd beter is dan alles wat er nu rondloopt?quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:01 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ik zie hem niet haten op Nadal
Ik ben een kritische fan.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:04 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
Zogenaamde "fans" die zijn legende gaan bagatelliseren
Ik heb sterk het gevoel dat je fan bent van Federer, kan dat kloppen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:04 schreef Syntix het volgende:
[..]
je weet dat Federer voor altijd beter is dan alles wat er nu rondloopt?
Haha, neequote:Op woensdag 22 januari 2014 12:04 schreef Syntix het volgende:
[..]
Wat bedoel je met beter? Djokovic, Murray en Nadal doen qua niveau volgens mij niet voor hem onder - wel qua stijl en resultaten.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:04 schreef Syntix het volgende:
[..]
Hard werken is het.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:06 schreef Gruisman het volgende:
Murrie straalt ook totaal geen plezier uit he
quote:
Bij voorbaat opgeven terwijl die met een set voorstaat en prima tennis speelt.quote:
8 op gravel, 5 op andere ondergrond, rekenlesje kan geen kwaad denk ik.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:06 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
Iemand die 80% van zijn toernooien op één ondergrond heeft gewonnen de beste ooit noemen
Hij heeft wel de GS'en op alle ondergronden gewonnen, heeft de meeste Masterstitels en is de officieuze GOAT in hun H2H zwaar de baas.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:06 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
Iemand die 80% van zijn toernooien op één ondergrond heeft gewonnen de beste ooit noemen
quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:07 schreef Gruisman het volgende:
Die GOAT discussie is even kinderachtig als de Ronaldo-Messi discussie. Kunnen jullie daar niet lekker een apart topic voor maken?
Nee, mijn post was een reactie op jouw post waarin je reageerde op mijn post over dat niet getest zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:07 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
[..]
Bij voorbaat opgeven terwijl die met een set voorstaat en prima tennis speelt.Wat heeft dat te maken met kritisch zijn?
Hij heeft het over alle toernooien, niet over de GS'en.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:07 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
8 op gravel, 5 op andere ondergrond, rekenlesje kan geen kwaad denk ik.
Ah, dat zou ik niet uit mijn hoofd weten, wat het percentage is.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij heeft het over alle toernooien, niet over de GS'en.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:59 schreef Federer-fan het volgende:
Als Federer de TB verliest wint Murray de wedstrijd.
![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, mijn post was een reactie op jouw post waarin je reageerde op mijn post over dat niet getest zijn.
Het zou me niet verbazen als het 80% is.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:09 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ah, dat zou ik niet uit mijn hoofd weten, wat het percentage is.
Dus als je fan bent moet je ervan overtuigd zijn dat je favoriet de partij gaat winnen? Ik denk gewoon dat Murray wint. En ik hoop dat Federer wint.quote:
Valt die les op dezelfde dag als de cursus begrijpend lezen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:07 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
8 op gravel, 5 op andere ondergrond, rekenlesje kan geen kwaad denk ik.
Ben jij ooit wel overtuigd geweest dan?quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dus als je fan bent moet je ervan overtuigd zijn dat je favoriet de partij gaat winnen? Ik denk gewoon dat Murray wint.
Nee, maar dat hoeft ook niet als je fan bent van iemand. Ik ben altijd bang dat mijn favoriet verliest.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:12 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
Ben jij ooit wel overtuigd geweest dan?
quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:12 schreef alors het volgende:
[..]
Rennen, nu het nog kan!
[ afbeelding ]
Net ff gechecked, van de 61 gewonnen toernooien waren er 42 op gravelquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als het 80% is.
Ongeveer de helft dus.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:13 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Net ff gechecked, van de 61 gewonnen toernooien waren er 42 op gravel
quote:
En dan te bedenken dat jij dacht dat Murray er wel even overheen zou gaanquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:16 schreef Federer-fan het volgende:
Alsnog een dubbele fout. En dan te bedenken dat het net 0-40 was.
Dat heb ik niet gezegd hoor. Ik heb alleen gezegd dat ik denk dat Murray wint.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:17 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat jij dacht dat Murray er wel even overheen zou gaan
Ik denk dat zo de marsmannetjes gaan landen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:18 schreef Federer-fan het volgende:
De reden dat ik denk dat Murray wint, is dat hij volgens mij nog wel wat over heeft. Hij heeft tot nu toe niet goed gespeeld en kan volgens mij nog in de wedstrijd groeien. Federer heeft tot nu toe goed gespeeld (behalve aan het eind van set 3 op de belangrijke momenten) en ik weet niet hoe lang hij dat nog volhoudt.
Kun je uitleggen wat er volgens jou niet klopt aan mijn post?quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:19 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
Ik denk dat zo de marsmannetjes gaan landen.
Het is nergens op gebaseerdquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Kun je uitleggen wat er volgens jou niet klopt aan mijn post?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |