Women's:twitter:Orlevy twitterde op zaterdag 04-01-2014 om 12:17:09Woah. Big words from Craig Tiley. Doesn't want Aussie open to be known as 'Blue clay' reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op woensdag 22 januari 2014 07:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat maakt het nog erger....Dimitrov had deze set zo hard moeten winnen
6-2 4e set voor Rafa NID.
Maar goed. Rafa is verslaanbaar, dat is duidelijk. Dus Murray moet straks maar van Fed winnen. (want Fed gaat zelfs van Rafa op 1% niet winnen).
Dit meen je nietquote:Op woensdag 22 januari 2014 08:39 schreef Federer-fan het volgende:
Nja, benieuwd tegen wie hij moet. Ik hoop toch Federer, ook al heeft die misschien nul kans.
Zoals Wilander een keer zei over Federer (excusez le mot): "His peanuts shrink to the size of testicles when he plays Nadal."
quote:
Nee, maar hij zei het wel andersom:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Federer was er niet blij mee. Daarop bood Wilander zijn excuses aan. Maar later zei hij op tv dat het, hoewel hij spijt had van zijn uitspraak, wel waar was.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Conclusie was dat hij met minder inspanning ongeveer net zoveel kracht mee kan geven als met zijn vorige racket.quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:35 schreef stefan92 het volgende:
Snelse serve van Federer was in vergelijking met de AO vorig jaar toch maar 1 km sneller? En 1e service gemiddeld zelfs lager? Wordt gelijk geconcludeerd dat dankzij het grotere racket hij meer kracht kan zetten bij zijn service.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |