abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135788862
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 02:35 schreef De_Ilias het volgende:
Ik ben onlangs nog aangehouden in Tunesie, waarom? Omdat ik een baard heb.... nee ik lieg niet! Wat een klote land!!!!
Ik ben onlangs nog aangehouden. Om niets, liep op straat. Relaxed praatje met de jonge politiemannetjes. Ze vonden Nederland wel tof. Voetbal, vrouwen, dat soort gesprekjes.

Wat is je punt, Ilias?

Wordt Syrië Russisch-Sji'itisch grondgebied, denk je?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_135788866
In zie ze al helemaal voor me, daar in Washington en Riyadh, flink op hun tanden aan het bijten.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_135788870
quote:
10s.gif Op woensdag 22 januari 2014 02:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik ben onlangs nog aangehouden. Om niets, liep op straat. Relaxed praatje met de jonge politiemannetjes. Ze vonden Nederland wel tof. Voetbal, vrouwen, dat soort gesprekjes.

Wat is je punt, Ilias?

Wordt Syrië Russisch-Sji'itisch grondgebied, denk je?
Laat ik het zo zeggen, ik werd niet aangehouden.... Ik mocht het land niet binnenkomen omdat ik een Islamitisch uiterlijk had, mijn paspoort (nederlandse) werd afgepakt en ik mocht een hele dag zitten zonder eten en drinken. Werd uitgescholden door de douane en slecht behandeld.

Mijn punt? Salafisten kunnen ook gediscrimineerd worden!
pi_135788874
quote:
17s.gif Op woensdag 22 januari 2014 02:42 schreef IPA35 het volgende:
In zie ze al helemaal voor me, daar in Washington, flink op hun tanden aan het bijten.
Zelfde tijd als de eerste Golfoorlog, vlak na mijn 12e verjaardag. Mijn eerste kennismaking met de wereldpolitiek door een aan de buis gekluisterde pa.

Het was zo spannend allemaal.

Interessant te zien wat Rusland en Iran gaan doen. Hebben ze al gereageerd op deze "authentieke" foto's?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_135788875
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 02:43 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Laat ik het zo zeggen, ik werd niet aangehouden.... Ik mocht het land niet binnenkomen omdat ik een Islamitisch uiterlijk had, mijn paspoort (nederlandse) werd afgepakt en ik mocht een hele dag zitten zonder eten en drinken. Werd uitgescholden door de douane en slecht behandeld.

Heb jij het gevoel dat er mensen zijn die dit ontkennen dan ?

Je moet alleen de schuld niet wijzen naar Tunesië, maar naar achterlijke figuren als ISIS die het beeld verzieken.
pi_135788877
quote:

[..]

Dat lijkt me geen normaal beleid in Tunesië. Sta jij op terroristenlijsten ofzo?

pi_135788882
Nee man! Ik zie er gewoon uit als een Salafist zoals ISIS figuren, daarom werd ik opgepakt. Dat was m'n eerste en laatste keer tunesie!
pi_135788886
Tsja, Tunesië is jihadi exporteur nr. 1.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_135788888
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 02:48 schreef De_Ilias het volgende:
Nee man! Ik zie er gewoon uit als een Salafist zoals ISIS figuren, daarom werd ik opgepakt. Dat was m'n eerste en laatste keer tunesie!
Dat is precies wat ik bedoel he.
pi_135788894
In Marokko gaat dat echt heel anders, veel meer vrijheid en veel meer veiligheid!
pi_135788900
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 02:50 schreef De_Ilias het volgende:
In Marokko gaat dat echt heel anders, veel meer vrijheid en veel meer veiligheid!
In die zin begrijp ik ook niet goed hoe je voor een islamitische staat kan zijn.

Je vindt vrijheid immers wel belangrijk.
pi_135789018
quote:
Dat was m'n eerste en laatste keer tunesie!
Voortaan toch maar de actualiteiten in de gaten houden?

"In Tunesië is de noodtoestand van toepassing".

http://en.wikipedia.org/wiki/Ansar_al-Sharia_(Tunisia)
-
pi_135789580
Nu ik ben benieuwd naar het verloop van de conferentie.

Ik zag net Hague op televisie die uiteraard alle verantwoording van het slagen van deze conferentie bij het regime legde. Dat terwijl de uitgangspunten die zij hanteren al totaal onrealistisch zijn. Verder heeft iedereen het over de "misdaden" van Assad in verband met die foto's die heel toevallig net nu naar buiten worden gebracht. In een nota bene door Qatar geregisseerd onderzoek. Iran, 1 van de belangrijkste spelers zit niet aan tafel en allerlei partijen die niets met het conflict te maken hebben wel.

Goed ,het zwartepieten gaat weer beginnen, want het regime van Assad zal straks uiteraard de schuld krijgen van het mislukken van die conferentie, waarna de dreiging van (een vorm van) militair ingrijpen wellicht weer op tafel komt.

[ Bericht 5% gewijzigd door Gabrunal_2013 op 22-01-2014 07:32:54 ]
pi_135789828
Syrie had alvoor de burgeroorlog aangevallen moeten worden voor het schenden van mensenrechten. De oorlog is een direct gevolg van wanbeleid.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_135789847
quote:
Al jullie extremisme en criminaliteit zit in het buitenland :').
And remember, respect is everything!
pi_135789863
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 08:04 schreef firefly3 het volgende:
Syrie had alvoor de burgeroorlog aangevallen moeten worden voor het schenden van mensenrechten. De oorlog is een direct gevolg van wanbeleid.
Tuurlijk, alle huidige leiders moesten eraan, tijd voor vervanging door nog meer extremistisch gelul.
Is er eigenlijk al 1 land in het Midden Oosten dat effectief verbeterd is na hun zogezegde revolutie ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_135789895
Er zijn al nieuwsberichten dat westerse inlichtingendiensten gezien hebben dat assad een dubbelrol speeld met isis!! om het westen te overtuigen dat de rebellen echt terroristen waren! Met een oliedeal (o.a. de isis "overname" van olie pijpleidingen). Niet alleen inlichtingen, maar ook mensen die isis etc verlaten hebben, hebben deze details.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_135789930
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 08:06 schreef killfrenzy het volgende:

[..]

Al jullie extremisme en criminaliteit zit in het buitenland :').
:')
pi_135789934
quote:
:r
pi_135789966
http://www.telegraph.co.u(...)et-oil-deals.html?fb Oliedeals assad en al qaeda, en over de al qaeda extremisten die assad vrijliet.
  woensdag 22 januari 2014 @ 08:57:45 #22
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_135790356
quote:

[..]

De_Ilias Saddam was een taghut hond. Hij is niet als een leeuw gestorven.

En wat zeg je over de honderdduizenden Soennitische Koerden.

Zijn die ook als leeuwen gestorven of zijn dat ongelovigen volgens jou.
pi_135790887
quote:
Kerel jij wordt als baardmans in Marokko gewoon in de gaten gehouden. Je hebt het alleen niet door. Ze hebben daar een nog grotere hekel aan Salafisten dan in Tunesië.
Allah Al Watan Al Malik
pi_135794203
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 09:23 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Kerel jij wordt als baardmans in Marokko gewoon in de gaten gehouden. Je hebt het alleen niet door. Ze hebben daar een nog grotere hekel aan Salafisten dan in Tunesië.
Wou ik net gaan zeggen, maar dacht laat maar gaan.

Ik heb het van dichtbij mogen meemaken. Familieleden die onterecht voor jaren achter de tralies hebben gezeten. Gewoon omdat ze baarden of niqaabs dragen.

Daarnaast heb ik een goede vriend die bij Marokkaanse inlichtingendienst werkt en waarvan ik 1 keer eens stiekem ( ja heel slecht maar het lag daar en ik wist dat het foto's waren) een kijkje genomen heb. Overal foto's van mannen in baarden die dus echt wel bij elke demonstratie of stap buiten gefotografeerd worden zonder dat zij het überhaupt door hebben.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2014 11:23:50 ]
  woensdag 22 januari 2014 @ 11:30:31 #25
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_135794651
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 11:16 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ik heb het van dichtbij mogen meemaken. Familieleden die onterecht voor jaren achter de tralies hebben gezeten. Gewoon omdat ze baarden of niqaabs dragen.

Daarnaast heb ik een goede vriend die bij Marokkaanse inlichtingendienst werkt en waarvan ik 1 keer eens stiekem ( ja heel slecht maar het lag daar en ik wist dat het foto's waren) een kijkje genomen heb. Overal foto's van mannen in baarden die dus echt wel bij elke demonstratie of stap buiten gefotografeerd worden zonder dat zij het überhaupt door hebben.

Dat klinkt heel slecht.

Waarom hebben jullie daar een hekel aan Salafisten. De meeste zijn niet zo erg. De enige Salafis die ik wel walgelijk en idioot vind zijn die ISIS-figuren.

Zelfs in Turkije haten ze geen Salafisten.
pi_135796430
quote:
De madkhali-salafisten (substroming) worden redelijk met rust gelaten, zijn vooral de andere salafisten in Marokko die (keihard) bestreden worden. Ilias' heeft een a-politieke vorm van salafisme tegenover "moslimheersers", vandaar de koning hen redelijk met rust laat. Alleen zodra het op sjieten aankomt verdwijnt dat a-politieke als sneeuw onder de zon :D
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_135796526
Het raar vinden dat ze zulke mensen in de gaten willen houden :') .
  woensdag 22 januari 2014 @ 12:22:36 #28
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_135796602
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 08:21 schreef firefly3 het volgende:
http://www.telegraph.co.u(...)et-oil-deals.html?fb Oliedeals assad en al qaeda, en over de al qaeda extremisten die assad vrijliet.
Goed bericht om de terroristen dus alsnog te blijven steunen. :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_135796604
quote:
Over Syrië:

"And if they come across murder & genocide, they deserve what happens to them. So do not mourn them."

-
pi_135796941
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 12:22 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Goed bericht om de terroristen dus alsnog te blijven steunen. :')
En weer 1 die al qaeda en fsa op 1 hoop gooid. Way to go !! Het wordt eens tijd dat er hier een cursusje wordt gegeven dat er meerdere groeperingen zijn.
  woensdag 22 januari 2014 @ 13:29:26 #31
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_135799144
Hey nieuwelingen hier in deze topicreeks.

Mijn beste vriend El_Matador. :D :D

En zo'n een of andere Islamofoob genaamd IkStamOpTacos.
  woensdag 22 januari 2014 @ 13:37:56 #32
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_135799508
quote:
2s.gif Op woensdag 22 januari 2014 12:22 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Over Syrië:

"And if they come across murder & genocide, they deserve what happens to them. So do not mourn them."

Ik heb echt schijt aan die Madkhalis.

Nog even en ze gaan zeggen dat Mark Rutte een Waly Al Amr is(Moslimleider). :') :') :') :')
pi_135800023
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 11:30 schreef Baklava95 het volgende:

[..]

Dat klinkt heel slecht.

Waarom hebben jullie daar een hekel aan Salafisten. De meeste zijn niet zo erg. De enige Salafis die ik wel walgelijk en idioot vind zijn die ISIS-figuren.

Zelfs in Turkije haten ze geen Salafisten.
Zegt de uitspraak "my way or the highway" je iets?
pi_135801613
quote:

[..]

Baard = salafist ?

Wat een bekrompenheid.
pi_135801641
quote:

[..]

Wat een land dat Marokko dan... _O-
pi_135801706
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 12:20 schreef IPA35 het volgende:
Het raar vinden dat ze zulke mensen in de gaten willen houden :') .
Ik vind het redelijk raar er mensen met baarden extra in de gaten worden gehouden, ja.
pi_135802265
quote:

[..]

Waarom precies?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_135802335
quote:
Wat is er precies te zien eigenlijk ?
pi_135802347
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 14:51 schreef Hathor het volgende:

[..]

Waarom precies?
Ontploffingsgevaar.
pi_135802397
quote:
8s.gif Op woensdag 22 januari 2014 14:53 schreef Peunage het volgende:

[..]

Ontploffingsgevaar.
Een man met een baard ja?
pi_135802471
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 14:54 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Een man met een baard ja?
Niet elke man met een baard natuurlijk.
pi_135802509
quote:
8s.gif Op woensdag 22 januari 2014 14:55 schreef Peunage het volgende:

[..]

Niet elke man met een baard natuurlijk.
Maar wel veel ?

In die baard zit een stofje dat ze psychisch maakt ofzo ?
pi_135802522
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 14:56 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Maar wel veel ?

In die baard zit een stofje dat ze psychisch maakt ofzo ?
Ja precies.
pi_135802563
quote:
8s.gif Op woensdag 22 januari 2014 14:56 schreef Peunage het volgende:

[..]

Ja precies.

Jij bent Arabier toch ?
  woensdag 22 januari 2014 @ 14:57:55 #46
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_135802569
quote:

[..]

Ja precies.
Zou het niet makkelijker zijn als er een explosief stofje in baarden zou zitten?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  woensdag 22 januari 2014 @ 14:58:17 #47
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_135802580
quote:

[..]

Ja precies.
Of als baarden zelf explosief zouden zijn?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_135802767
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 14:57 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Jij bent Arabier toch ?
Natuurlijk gaan inlichtingendiensten niet iedereen met een baard in de gaten houden. Salafisten met een agressieve politieke ideologie zijn aan meer te herkennen dan hun baard. Bijvoorbeeld aan die ideologie. Iemand die steeds bij een bepaald soort demonstraties aanwezig is. Of steeds met een clubje afspreekt dat al in de gaten werd gehouden. Iemand die bijvoorbeeld vaak in zijn eentje naar Afghanistan of Pakistan afreist en maanden later terugkomt.
pi_135802871
quote:
8s.gif Op woensdag 22 januari 2014 15:02 schreef Peunage het volgende:

[..]

Natuurlijk gaan inlichtingendiensten niet iedereen met een baard in de gaten houden. Salafisten met een agressieve politieke ideologie zijn aan meer te herkennen dan hun baard. Bijvoorbeeld aan die ideologie. Iemand die steeds bij een bepaald soort demonstraties aanwezig is. Of steeds met een clubje afspreekt dat al in de gaten werd gehouden. Iemand die bijvoorbeeld vaak in zijn eentje naar Afghanistan of Pakistan afreist en maanden later terugkomt.
Ze geven dus goed de gewelddadige Salafisten hun zin...

De angst zit er namelijk al goed in. *)
pi_135803128
quote:
7s.gif Op woensdag 22 januari 2014 14:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Of als baarden zelf explosief zouden zijn?
Explosieve baarden worden onderschat inderdaad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')