SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:
Nee ben jij gek. Tot kwart voor 9 vanavond blijft deze TTquote:
Ik denk eerlijk gezegd niet dat Feyenoord veel kans maakt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ben jij gek. Tot kwart voor 9 vanavond blijft deze TT
Hoop doet leven.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd niet dat Feyenoord veel kans maakt.
Jamaar en ik dan?quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ben jij gek. Tot kwart voor 9 vanavond blijft deze TT
Laat dat gezwel toch johquote:
Daarom. Dubbele kans Feyenoord is aardig te doen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:36 schreef Tchock het volgende:
Op Unibet geven ze 1,80:4,25. Dat valt nog mee. Betere odds dan PSV zondag.
Nee. maar positieve energie voor de wedstrijd van vanavondquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:38 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Haat hem terug. Verdient die
quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:37 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Hoepel op als je weer gaan zeiken
okquote:
Ik geloof je nietquote:Op woensdag 22 januari 2014 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. maar positieve energie voor de wedstrijd van vanavondKrijg je daarna zoveel TT`s die je wilt
Je mag me slaan als ik het net doe.quote:
quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:37 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Hoepel op als je weer gaan zeiken
Gewoon nachtje doorhalen, slaap je volgende nacht als een roosquote:Op woensdag 22 januari 2014 01:40 schreef Etsu het volgende:
Tijd voor melatonine, dit helpt ook niet😑.
Ik heb volgende week donderdag tentamen en moet morgen echt goed gaan leren, anders haat ik mezelf.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon nachtje doorhalen, slaap je volgende nacht als een roos
Ik wil je nu al slaanquote:Op woensdag 22 januari 2014 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je mag me slaan als ik het net doe.
Niemand mag jou hier. Mensen mogen Typisch wel, en Etsu, en mijquote:Op woensdag 22 januari 2014 01:41 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ik heb het recht hier te posten. (punt)
Slaaaaap typie slaaaap, daar buiten loopt geen schaaaap, dat zou raar zijn in Rotterdam, daar hebben ze havens met boten d'r an, slaap typisch slaaaaap, daar buiten loopt geen schaaaap.quote:
Fokit toch ook? Waarom zeg je dan dat hij moet ophoepelen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:41 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ik heb het recht hier te posten. (punt)
Nee.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niemand mag jou hier. Mensen mogen Typisch wel, en Etsu, en mij
Dus beter kanjer je gewoon lekker zelf op.
Omdat ik dat volgens hem ook moet?quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Fokit toch ook? Waarom zeg je dan dat hij moet ophoepelen?
glimlachjequote:Op woensdag 22 januari 2014 01:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Slaaaaap typie slaaaap, daar buiten loopt geen schaaaap, dat zou raar zijn in Rotterdam, daar hebben ze havens met boten d'r an, slaap typisch slaaaaap, daar buiten loopt geen schaaaap.
Ehh. Jij begon met roepen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:43 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Omdat ik dat volgens hem ook moet?
quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:43 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Nee.
Want iedereen mocht mij hier. Totdat jullie tuig hierheen verhuisde zonder toestemming
quote:
Wat vindt Stijn ervan eigenlijk, dat iedereen z'n post wordt gequoted en dat hij een quotealert krijgt?quote:
Die heeft hij uit staan.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat vindt Stijn ervan eigenlijk, dat iedereen z'n post wordt gequoted en dat hij een quotealert krijgt?
En dan heb jij het over troep?quote:
Kan hem geen reet schelenquote:Op woensdag 22 januari 2014 01:48 schreef Etsu het volgende:
En ik zie dat die zin niet klopt. Sorry typisch.
Gelukkig maar dat ik je wel goed begreep.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:48 schreef Etsu het volgende:
En ik zie dat die zin niet klopt. Sorry typisch.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:49 schreef Tchock het volgende:
Oké wie de fuck is Cookie en Koelkast? Overduidelijk dezelfde user maar vast kloons van een ander. Toto of zo?
gewoon negeren of deze quote gebruikenquote:
Nee, Cookie alleen van Koelkast.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:49 schreef Tchock het volgende:
Oké wie de fuck is Cookie en Koelkast? Overduidelijk dezelfde user maar vast kloons van een ander. Toto of zo?
Nop. Beide een ander persoonquote:Op woensdag 22 januari 2014 01:49 schreef Tchock het volgende:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:49 schreef CookieSlikker het volgende:
Ik ga.
Doei koelkastje. Love you!
ok.quote:
Jij ook niet liegenquote:Op woensdag 22 januari 2014 01:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
gewoon negeren of deze quote gebruiken
quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:50 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Nop. Beide een ander persoon
En maar weigeren op Tc te komen met cam aan terwijl 'ze' het wel belooft aan sof, en dan verwachten dat we het nog gelovenquote:Op woensdag 22 januari 2014 01:51 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Iedereen weet dat ze echt is maar weigert het te geloven
Lastig hè.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:52 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
[ [url=
[..]
]afbeelding[/url] ]
Hahaquote:Op woensdag 22 januari 2014 01:52 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
[ [url=
[..]
]afbeelding[/url] ]
Gaat ze ook doen. Maar daar bemoei ik me niet mee. Haar ideequote:Op woensdag 22 januari 2014 01:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
En maar weigeren op Tc te komen met cam aan terwijl 'ze' het wel belooft aan sof, en dan verwachten dat we het nog geloven
quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:56 schreef Etsu het volgende:
Nou T's en Fokit, veel plezier met ploffokker zijn en een geflipte koelkast, ik ben weg.
Voetbalquote:Op woensdag 22 januari 2014 01:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is nou morgen jouw humeur niet volledig naar de tering als Ajax dik wint?
Jawel.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is nou morgen jouw humeur niet volledig naar de tering als Ajax dik wint?
Ik neem aan dat jij geen bal hebt om je druk over te maken?quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:57 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Mensen die zich druk maken om een bal
Onterecht rood Pèlle in de 60e minuut bij 0-0 en dan 4-0 Ajax?quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jawel.
Maar ligt een beetje aan de manier waarop hoe lang het blijft hangen.
2 zelfs + 2quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij geen bal hebt om je druk over te maken?
Doei Etsquote:Op woensdag 22 januari 2014 01:56 schreef Etsu het volgende:
Nou T's en Fokit, veel plezier met ploffokker zijn en een geflipte koelkast, ik ben weg.
Zoiets, of Feyenoord dat gewoon compleet niet thuis geeft. Wat ik ook niet onmogelijk acht.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Onterecht rood Pèlle in de 60e minuut bij 0-0 en dan 4-0 Ajax?
trusten boelerquote:Op woensdag 22 januari 2014 01:56 schreef Etsu het volgende:
Ja heb je poep in je ogen ofzo? Dat zie je tochquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja heb je poep in je ogen ofzo? Dat zie je toch
Proestquote:Op woensdag 22 januari 2014 01:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij verdient een emo regen tot je huis instortquote:Op woensdag 22 januari 2014 01:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
woord nog wel.quote:Op woensdag 22 januari 2014 02:00 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Wedstrijd woord gestaakt. Te veel rellen
Is tussen Fopje en mijquote:Op woensdag 22 januari 2014 02:02 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, daarmee win je het.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 02:02 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Jullie zijn gewoon een hoop trieste personen.
Waarom niet GRTDers durven wel te meeten met mij, en jullie niet.
quote:
Ik ookquote:Op woensdag 22 januari 2014 01:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd niet dat Feyenoord veel kans maakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe niet zo zielig hoor Tchockquote:Op woensdag 22 januari 2014 01:49 schreef Tchock het volgende:
Niks beters met je leven kunnenquote:Op woensdag 22 januari 2014 02:45 schreef Toto69 het volgende:
Btw, ik ga nu een dikke vette TR zetten. Opdat die kloontjes eens geband worden.
kan jij die eindeloze stroom bagger die uit je toetsenbord komt een beetje indammen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 06:13 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Niks beters met je leven kunnen
Goedemorgen Sofjequote:
Ik heb heerlijk geslapen dus het kan niet meer mis gaan.quote:Op woensdag 22 januari 2014 07:12 schreef Muto het volgende:
Goedemorgen ouwe jood. Vandaag hoop ik dat je een zware nacht hebt gehad.
ja wel goed en jij?quote:Op woensdag 22 januari 2014 07:11 schreef Muto het volgende:
[..]
Goedemorgen Sofje. Lekker geslapen?
Uhm ja kan welquote:Op woensdag 22 januari 2014 06:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
kan jij die eindeloze stroom bagger die uit je toetsenbord komt een beetje indammen?
nee dankjequote:
of wordt?quote:
waar ben je dan?quote:Op woensdag 22 januari 2014 07:24 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik loop zowat langs je huis he
quote:Op woensdag 22 januari 2014 07:27 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Zodra mn OV het goed doet: lijntje friesland, groningen e.c.t. en dan via arnhem weer verder.
Wel prima, beetje kort.quote:Op woensdag 22 januari 2014 07:21 schreef supersof het volgende:
[..]
ja wel goed en jij?
ik heb een probleem help.
mijn id verloopt zondag en ik kan pas vrijdag een nieuwe aanvragen, Tenzij ik na frans weer helemaal naar huis ga, pasfoto laat maken, dan naar gemeentehuis en dan weer naar school ga. Is dat de moeite waard of al ik op school blijven en gewoon vrijdag gaan?????
Lees even de post van KV terug. Dankje. Dit boeit echt niemand namelijk.quote:Op woensdag 22 januari 2014 07:28 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Vandaag al meet in Amsterdam. (Niet bekend hier)
Het is zo. Het bewijs kan ik tot je vooordeur afleverenquote:
Los dat dit geen baggerpost is en de jouwe wel, hoeven we jouw mening niet te horen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 07:29 schreef Muto het volgende:
[..]
Lees even de post van KV terug. Dankje. Dit boeit echt niemand namelijk.
oke dankje muutquote:Op woensdag 22 januari 2014 07:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Wel prima, beetje kort.
zo erg is het niet om paar dagen met een verlopen id te lopen toch? Gewoon vrijdag aanvragen dan. Desnoods bewaar je de aanvraagbewijs bij je voor als iemand daarover zeurt.
Je mag niet eens meer lachen tegenwoordig, kutland.quote:Op woensdag 22 januari 2014 07:31 schreef supersof het volgende:
[..]
oke dankje muut
ik ga wel gewoon vrijdag
en ligt aan de fotomeestal zijn die heel lelijk
Hier mag dat toch ook niet?quote:Op woensdag 22 januari 2014 07:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Je mag niet eens meer lachen tegenwoordig, kutland.
Mooi. Ik stel voor dat je dat per direct gaat doen want het loopt de spuigaten uit zo.quote:
Ik sta er ook op als een Gestapo-officier.quote:Op woensdag 22 januari 2014 07:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga ergens anders ruzie lopen zoeken. Op het schoolplein bijvoorbeeld. En ik ben wel geïnteresseerd in zijn mening.quote:Op woensdag 22 januari 2014 07:30 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Los dat dit geen baggerpost is en de jouwe wel, hoeven we jouw mening niet te horen.
Negeren en doorlopen
Het is nog vroeg dus dromen mag.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Onterecht rood Pèlle in de 60e minuut bij 0-0 en dan 4-0 Ajax?
rijbewijs is niet geldig als reisdocument, je mag er dus niet mee 't vliegtuig in of de boot op enzo.quote:Op woensdag 22 januari 2014 07:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik sta er ook op als een Gestapo-officier.
Kan je in plaats van je id niet je rijbewijs gebruiken? Scheelt mij weer geld want m'n id loopt ook dit jaar af.
ik heb er nog een liggen van vorig jaar en ik ben niet echt veranderd, misschien dat ik die nog kan gebruiken. Maar ik kijk daar echt alsof ik net uit bed komquote:Op woensdag 22 januari 2014 07:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Nope je moet perse een ID-kaart of paspoort hebben. Maar als je die niet bij je heb mag je je natuurlijk wel legitimeren met je rijbewijs.quote:Op woensdag 22 januari 2014 07:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik sta er ook op als een Gestapo-officier.
Kan je in plaats van je id niet je rijbewijs gebruiken? Scheelt mij weer geld want m'n id loopt ook dit jaar af.
Hier welquote:Op woensdag 22 januari 2014 07:52 schreef supersof het volgende:
Maar als je nieuwe id aanvraagd wordt die oude nog niet ingenomen toch.
Dan doe ik het wel vrijdag.
Nopes die oude moet je pas afgeven bij overdracht.quote:Op woensdag 22 januari 2014 07:52 schreef supersof het volgende:
Maar als je nieuwe id aanvraagd wordt die oude nog niet ingenomen toch.
Dan doe ik het wel vrijdag.
In dat geval moet ik een nieuwe gaan aanvragen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 07:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
rijbewijs is niet geldig als reisdocument, je mag er dus niet mee 't vliegtuig in of de boot op enzo.
Dan ruilen we!quote:Op woensdag 22 januari 2014 07:31 schreef supersof het volgende:
[..]
oke dankje muut
ik ga wel gewoon vrijdag
en ligt aan de fotomeestal zijn die heel lelijk
ja daar had ik dus ff niet aangedacht. Mooi, scheelt weer gedoequote:Op woensdag 22 januari 2014 07:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Nopes die oude moet je pas afgeven bij overdracht.
Anders zit je 2 weken zonder.
neequote:
Gelukkig maar. Succes straks btw.quote:
dankjequote:
hoi jimboquote:
al 4 dagen ; (quote:Op woensdag 22 januari 2014 08:10 schreef supersof het volgende:
[..]
hoi jimbo
Ben je al zenuwachtig?
Boi jimbo. Ik wil dat het 20:45 uur is.quote:
voor uitkaart ja dacht ikquote:Op woensdag 22 januari 2014 08:15 schreef Muto het volgende:
Hebben jullie ooit pasfoto's voor Feyenoord moeten maken?
Voor je cc zeker?quote:Op woensdag 22 januari 2014 08:15 schreef Muto het volgende:
Hebben jullie ooit pasfoto's voor Feyenoord moeten maken?
Moest je toen ook al zo'n blaadje met een code voor je houden? Soort gevangenisfoto?quote:
silvercardquote:
staat me niets van bij. Is al wat jaartjes terugquote:Op woensdag 22 januari 2014 08:17 schreef Muto het volgende:
[..]
Moest je toen ook al zo'n blaadje met een code voor je houden? Soort gevangenisfoto?
ja ik ook heel ergquote:
Ben net wakker, eet mijn muesli als de brave jongen die ik ben. Weinig te meldenquote:
Spannend levenquote:Op woensdag 22 januari 2014 09:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben net wakker, eet mijn muesli als de brave jongen die ik ben. Weinig te melden
badass man.quote:
ALLEquote:
AAN HETquote:
glasvezelquote:
nee zodat mensen niet zien dat ik FOK. Heb oplader gewoon mee hoor.quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
badass man.
is dat zodat je vanavond genoeg batterij overhoud voor je teletext ?
ik heb geduimd. het moet dus goedkomen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:45 schreef Tjacka het volgende:
ja
morgen of overmorgen uitslag
#prayfortjacka
Brand wat kolen op het vuurquote:Op woensdag 22 januari 2014 09:49 schreef Muto het volgende:
Kutweer vandaag. Het is koud, het is guur.
Dit boeit echt niemand.quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:51 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Daar zit ik dan in hartje Amsterdam.
McKroket
niemand is verliefd op je hoorquote:Op woensdag 22 januari 2014 09:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Huh waarom is iedereen ineens verliefd op mij?!!! Wat doe ik nou weer!!!?
Verpest het maar weerquote:Op woensdag 22 januari 2014 09:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
niemand is verliefd op je hoor
En vanavond krijgt Feyenoord nog klop ookquote:Op woensdag 22 januari 2014 09:49 schreef Muto het volgende:
Sterkte lieverd.quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:45 schreef Tjacka het volgende:
ja
morgen of overmorgen uitslag
#prayfortjacka
bedanktquote:Op woensdag 22 januari 2014 09:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Sterkte lieverd.
What doesn't kills you makes you stronger.
Feit: het is altijd kutweer op mijn verjaardagquote:Op woensdag 22 januari 2014 09:49 schreef Muto het volgende:
Wauw, jarig?quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Feit: het is altijd kutweer op mijn verjaardag
wanneer ziet je vriendje je kut weer?quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lulweer.quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wanneer ziet je vriendje je kut weer?
quote:
Ik ga eten met vriendinnen en vanhet weekend komen mn ouders hierheenquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:03 schreef Muto het volgende:
[..]
Wist ik niet. Nog leuke dingen in de planning?
leukquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga eten met vriendinnen en vanhet weekend komen mn ouders hierheen
Valt toch wel meequote:Op woensdag 22 januari 2014 10:07 schreef Elan het volgende:
KLB / Bloedbad ontmaagding
smerig harde backfire wauw.
Jaquote:
gestapo dit datquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:10 schreef Elan het volgende:
Wauw ze zijn nu al aan het controleren op Rdam CS op Feyenoordsupporters die naar Amsterdam willen![]()
haha echtquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:10 schreef Elan het volgende:
Wauw ze zijn nu al aan het controleren op Rdam CS op Feyenoordsupporters die naar Amsterdam willen![]()
schuld van aboutalebquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:10 schreef Elan het volgende:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:10 schreef Elan het volgende:
Ja toch.quote:
gaan we biertje doenquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja toch.
Gelukkig met wagi straks, wel even Feyenoord-shirtje er uit gehaald voor je het weet gooien ze je de ramen in die asociale Amsterdammers
Die krijgt nu ook bewakingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |