Ik ga eten met vriendinnen en vanhet weekend komen mn ouders hierheenquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:03 schreef Muto het volgende:
[..]
Wist ik niet. Nog leuke dingen in de planning?
leukquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga eten met vriendinnen en vanhet weekend komen mn ouders hierheen
Valt toch wel meequote:Op woensdag 22 januari 2014 10:07 schreef Elan het volgende:
KLB / Bloedbad ontmaagding
smerig harde backfire wauw.
Jaquote:
gestapo dit datquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:10 schreef Elan het volgende:
Wauw ze zijn nu al aan het controleren op Rdam CS op Feyenoordsupporters die naar Amsterdam willen![]()
haha echtquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:10 schreef Elan het volgende:
Wauw ze zijn nu al aan het controleren op Rdam CS op Feyenoordsupporters die naar Amsterdam willen![]()
schuld van aboutalebquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:10 schreef Elan het volgende:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:10 schreef Elan het volgende:
Ja toch.quote:
gaan we biertje doenquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja toch.
Gelukkig met wagi straks, wel even Feyenoord-shirtje er uit gehaald voor je het weet gooien ze je de ramen in die asociale Amsterdammers
Die krijgt nu ook bewakingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |