Ik doe niet zo zielig hoor Tchockquote:Op woensdag 22 januari 2014 01:49 schreef Tchock het volgende:
Oké wie de fuck is Cookie en Koelkast? Overduidelijk dezelfde user maar vast kloons van een ander. Toto of zo?
Niks beters met je leven kunnenquote:Op woensdag 22 januari 2014 02:45 schreef Toto69 het volgende:
Btw, ik ga nu een dikke vette TR zetten. Opdat die kloontjes eens geband worden.
kan jij die eindeloze stroom bagger die uit je toetsenbord komt een beetje indammen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 06:13 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Niks beters met je leven kunnen
Goedemorgen Sofjequote:
Ik heb heerlijk geslapen dus het kan niet meer mis gaan.quote:Op woensdag 22 januari 2014 07:12 schreef Muto het volgende:
Goedemorgen ouwe jood. Vandaag hoop ik dat je een zware nacht hebt gehad.
ja wel goed en jij?quote:Op woensdag 22 januari 2014 07:11 schreef Muto het volgende:
[..]
Goedemorgen Sofje. Lekker geslapen?
Uhm ja kan welquote:Op woensdag 22 januari 2014 06:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
kan jij die eindeloze stroom bagger die uit je toetsenbord komt een beetje indammen?
nee dankjequote:
of wordt?quote:
waar ben je dan?quote:Op woensdag 22 januari 2014 07:24 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik loop zowat langs je huis he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |