okquote:
Ik geloof je nietquote:Op woensdag 22 januari 2014 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. maar positieve energie voor de wedstrijd van vanavondKrijg je daarna zoveel TT`s die je wilt
Je mag me slaan als ik het net doe.quote:
quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:37 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Hoepel op als je weer gaan zeiken
Gewoon nachtje doorhalen, slaap je volgende nacht als een roosquote:Op woensdag 22 januari 2014 01:40 schreef Etsu het volgende:
Tijd voor melatonine, dit helpt ook niet😑.
Ik heb volgende week donderdag tentamen en moet morgen echt goed gaan leren, anders haat ik mezelf.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon nachtje doorhalen, slaap je volgende nacht als een roos
Ik wil je nu al slaanquote:Op woensdag 22 januari 2014 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je mag me slaan als ik het net doe.
Niemand mag jou hier. Mensen mogen Typisch wel, en Etsu, en mijquote:Op woensdag 22 januari 2014 01:41 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ik heb het recht hier te posten. (punt)
Slaaaaap typie slaaaap, daar buiten loopt geen schaaaap, dat zou raar zijn in Rotterdam, daar hebben ze havens met boten d'r an, slaap typisch slaaaaap, daar buiten loopt geen schaaaap.quote:
Fokit toch ook? Waarom zeg je dan dat hij moet ophoepelen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:41 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ik heb het recht hier te posten. (punt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |