quote:Op woensdag 22 januari 2014 07:27 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Zodra mn OV het goed doet: lijntje friesland, groningen e.c.t. en dan via arnhem weer verder.
Wel prima, beetje kort.quote:Op woensdag 22 januari 2014 07:21 schreef supersof het volgende:
[..]
ja wel goed en jij?
ik heb een probleem help.
mijn id verloopt zondag en ik kan pas vrijdag een nieuwe aanvragen, Tenzij ik na frans weer helemaal naar huis ga, pasfoto laat maken, dan naar gemeentehuis en dan weer naar school ga. Is dat de moeite waard of al ik op school blijven en gewoon vrijdag gaan?????
Lees even de post van KV terug. Dankje. Dit boeit echt niemand namelijk.quote:Op woensdag 22 januari 2014 07:28 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Vandaag al meet in Amsterdam. (Niet bekend hier)
Het is zo. Het bewijs kan ik tot je vooordeur afleverenquote:
Los dat dit geen baggerpost is en de jouwe wel, hoeven we jouw mening niet te horen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 07:29 schreef Muto het volgende:
[..]
Lees even de post van KV terug. Dankje. Dit boeit echt niemand namelijk.
oke dankje muutquote:Op woensdag 22 januari 2014 07:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Wel prima, beetje kort.
zo erg is het niet om paar dagen met een verlopen id te lopen toch? Gewoon vrijdag aanvragen dan. Desnoods bewaar je de aanvraagbewijs bij je voor als iemand daarover zeurt.
Je mag niet eens meer lachen tegenwoordig, kutland.quote:Op woensdag 22 januari 2014 07:31 schreef supersof het volgende:
[..]
oke dankje muut
ik ga wel gewoon vrijdag
en ligt aan de fotomeestal zijn die heel lelijk
Hier mag dat toch ook niet?quote:Op woensdag 22 januari 2014 07:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Je mag niet eens meer lachen tegenwoordig, kutland.
Mooi. Ik stel voor dat je dat per direct gaat doen want het loopt de spuigaten uit zo.quote:
Ik sta er ook op als een Gestapo-officier.quote:Op woensdag 22 januari 2014 07:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga ergens anders ruzie lopen zoeken. Op het schoolplein bijvoorbeeld. En ik ben wel geïnteresseerd in zijn mening.quote:Op woensdag 22 januari 2014 07:30 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Los dat dit geen baggerpost is en de jouwe wel, hoeven we jouw mening niet te horen.
Negeren en doorlopen
Het is nog vroeg dus dromen mag.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Onterecht rood Pèlle in de 60e minuut bij 0-0 en dan 4-0 Ajax?
rijbewijs is niet geldig als reisdocument, je mag er dus niet mee 't vliegtuig in of de boot op enzo.quote:Op woensdag 22 januari 2014 07:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik sta er ook op als een Gestapo-officier.
Kan je in plaats van je id niet je rijbewijs gebruiken? Scheelt mij weer geld want m'n id loopt ook dit jaar af.
ik heb er nog een liggen van vorig jaar en ik ben niet echt veranderd, misschien dat ik die nog kan gebruiken. Maar ik kijk daar echt alsof ik net uit bed komquote:Op woensdag 22 januari 2014 07:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Nope je moet perse een ID-kaart of paspoort hebben. Maar als je die niet bij je heb mag je je natuurlijk wel legitimeren met je rijbewijs.quote:Op woensdag 22 januari 2014 07:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik sta er ook op als een Gestapo-officier.
Kan je in plaats van je id niet je rijbewijs gebruiken? Scheelt mij weer geld want m'n id loopt ook dit jaar af.
Hier welquote:Op woensdag 22 januari 2014 07:52 schreef supersof het volgende:
Maar als je nieuwe id aanvraagd wordt die oude nog niet ingenomen toch.
Dan doe ik het wel vrijdag.
Nopes die oude moet je pas afgeven bij overdracht.quote:Op woensdag 22 januari 2014 07:52 schreef supersof het volgende:
Maar als je nieuwe id aanvraagd wordt die oude nog niet ingenomen toch.
Dan doe ik het wel vrijdag.
In dat geval moet ik een nieuwe gaan aanvragen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 07:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
rijbewijs is niet geldig als reisdocument, je mag er dus niet mee 't vliegtuig in of de boot op enzo.
Dan ruilen we!quote:Op woensdag 22 januari 2014 07:31 schreef supersof het volgende:
[..]
oke dankje muut
ik ga wel gewoon vrijdag
en ligt aan de fotomeestal zijn die heel lelijk
ja daar had ik dus ff niet aangedacht. Mooi, scheelt weer gedoequote:Op woensdag 22 januari 2014 07:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Nopes die oude moet je pas afgeven bij overdracht.
Anders zit je 2 weken zonder.
neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |