Party pooper.quote:
Is toch wel een paar keer in dit topic besproken.quote:
Een paar keer maar inderdaad. Wel terecht overigens.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:06 schreef Fegalund het volgende:
[..]
Is toch wel een paar keer in dit topic besproken.
Maar Yoshimi Battles the Pink Robots blijft het bestquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:09 schreef Norrage het volgende:
The Flaming Lips zijn altijd leuk geweest
Nee, The Soft Bulletin!quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maar Yoshimi Battles the Pink Robots blijft het best
Ook Transmissions From The Satellite Heart vind ik persoonlijk nog beter dan Yoshimi. Daar staan me een partij culthits op!quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mwa, toch niet hoor. Samen met Embryonic wel goedLaatste album is ook best prima trouwens.
Die heb ik nog nooit geluisterdquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:06 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ook Transmissions From The Satellite Heart vind ik persoonlijk nog beter dan Yoshimi. Daar staan me een partij culthits op!
quote:Oon yksin perjantain
ja koko lauantain
Vielä sunnuntain
ja jälleen maanantain
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind ´t eigenlijk wel een leuk nummer.Met ongetwijfeld ook een geweldige clip, als je ´m kunt zien:
Ach, elk land heeft toch tientallen van dat soort zangeressen. Dat iemand besluit dat het leuk is om van Rebecca de pispaal te maken en dat de hele wereld daaraan mee doet, tja....quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:06 schreef takkfyrir het volgende:
Stuit ik nietsvermoedend op de Finse versie van Rebecca Black! Iisa´s (met dubbel ii) weekend is alleen iets minder leuk. Ik citeer:
Nice. We zitten wel in hetzelfde bootjequote:Op woensdag 22 januari 2014 18:41 schreef Inverted_World het volgende:
Maar weer eens posten, weer wat leuke ontdekkingen gedaan, zag er al een aantal voorbij komen, maar toch;
Asgeir - In The Silence
Toch wel een erg fijn album, van ijslandse komaf, en dat is wel te horen aan het accentje. Inmiddels meerdere luister beurten gehad en hoewel het begon met " meh " draai ik hem nu telkens vaker, prachtplaat.
Benelux? 2013...al krijgen ze nu natuurlijk pas airtime door Noorderslag.quote:
Alcest had ik al gehoord, wel aardig. Blank Realm wordt geCalvéed.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:23 schreef Felagund het volgende:
Die is volgens mij al eens langsgekomen, album nog niet geluisterd. Ik heb zelf buiten Damien Jurado weinig ontdekt. De nieuwe Thee Silver Mt Zion is wel aardig, net als Alcest en Apneu. Blank Realm is wel lekkere rammelrock:
Hoi Bobquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat dacht je van pluggen?
Niets veranderd.
Met als verschil dat deze Iisa wél kan zingen en ook leadzangeres is van een Pitchforkproof bandje.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:13 schreef ranja het volgende:
[..]
Ach, elk land heeft toch tientallen van dat soort zangeressen. Dat iemand besluit dat het leuk is om van Rebecca de pispaal te maken en dat de hele wereld daaraan mee doet, tja....
Lekker jahquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:31 schreef Norrage het volgende:
Dit is toch wel echt fenomenaal van die nieuwe Jurado:
En Cocaine Lights ook nog.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:26 schreef Moody het volgende:
[..]
Ben de vorige albums van Phosphorescent opnieuw aan het proberen. Zitten 2 geniale nummers tussen:
Heerlijk iddquote:
Live is wel een belevenis hoor. Hij schuwt de beatbox niet en weet 'm op Andrew Bird-achtige wijze te gebruiken. Voegt wel wat toe. Stem is ook geweldig vind ik.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:42 schreef Norrage het volgende:
Ik vind Phosporescent een beetje saai, eigenlijk. 3 nummers lang luisteren zijn ze fantastisch, maar dan heb je het wel gehoord.
Heerlijke plaatquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:29 schreef Kerftminister het volgende:
Siamese Dream maar eens opgezet, aantal bands die ik veel te weinig luister ondanks dat ik ze goed vind en Smashing Pumpkins zijn daar 1 van, kom ook niet echt bij nummers van ze die ik meerdere keren per week kan luisteren ofzo.
Zit nu Kyuss te luisterenquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:29 schreef Kerftminister het volgende:
Siamese Dream maar eens opgezet, aantal bands die ik veel te weinig luister ondanks dat ik ze goed vind en Smashing Pumpkins zijn daar 1 van, kom ook niet echt bij nummers van ze die ik meerdere keren per week kan luisteren ofzo.
Kyussquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zit nu Kyuss te luisteren
Siamese Dream is ook gewoon geweldigEen van mooiste bands
Ik zit een beetje in een muzikale depressie. Ontdek weinig nieuws, dus ga alle muziek die ik al ken weer afquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:36 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Kyuss
Welcome to Sky Valley is een van mijn favoriete platen ooit, ook een band die ik vaker moet luisteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. bij DWDD.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:42 schreef Felagund het volgende:
Voor de fans van Rita Zipora, morgen zingt zeDat wordt vast een geweldig halve minuutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. bij DWDD.
Ik vind het sowieso niet echt fantastisch
EDIT: oke, volgende keer eerst spoilers lezen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |