Goed punt jaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 07:36 schreef Kingstown het volgende:
Goede laatste post ook wel in het vorige topic. Een echt pareltje wat voor eeuwig onthouden zal worden!
Een man die snel tevreden isquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:51 schreef Karina het volgende:
Ook snel tevreden dat zwaaien al genoeg is.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:28 schreef Kingstown het volgende:
2 vrouwen die naar me zwaaien....life is good!
Het is al heel wat dat je hier weer durft te posten.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:58 schreef Karina het volgende:
Oh niet eens opgemerkt die OP laat staan geluisterd.
Niks met durven te maken schat, gewoon even geen zin in.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is al heel wat dat je hier weer durft te posten.
Deed je een Elflettering?
Maar nu heb je wel zinquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Niks met durven te maken schat, gewoon even geen zin in.
Marie...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen commentaar![]()
Zit nu rustig Opgelicht te kijken.
Eerlijk gezegd denk ik dat bij bijna alle opgelichte mensen in dat programmaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Marie...die is wel een béétje dom geweest...
Behalve dan die mensen van die facturen waar ineens een ander rekeningnummer op stond..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat bij bijna alle opgelichte mensen in dat programma
Ja klopt dat was wel een uitzondering. En zo simpel eigenlijk. Als er zo een sticker op een factuur zit dan denk je er ook totaal niet bij na dat het 'nep' zou zijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Behalve dan die mensen van die facturen waar ineens een ander rekeningnummer op stond..
daar kan je niet zoveel tegen doen, best wel eng dat dat zomaar kan trouwens
Ze zijn nu iemand op het spoor die zaken doet op MPquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja klopt dat was wel een uitzondering. En zo simpel eigenlijk. Als er zo een sticker op een factuur zit dan denk je er ook totaal niet bij na dat het 'nep' zou zijn.
Ik kijk nogquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ze zijn nu iemand op het spoor die zaken doet op MPze gaan hem opzoeken...
Ah... dat was die vent van Mariequote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk nogAch ja, zoiets duurs, ophalen en niet zomaar het geld overmaken. Voor een tientje of zo kun je het risico wel nemen, maar voor zoveel geld, nee.
Ik ben ''effe afkloppen'' nog nooit opgelicht via MP, ik heb ook wel een beeldjes gekocht die ikquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk nogAch ja, zoiets duurs, ophalen en niet zomaar het geld overmaken. Voor een tientje of zo kun je het risico wel nemen, maar voor zoveel geld, nee.
1 keer een game nooit ontvangen, maar dat was zo een laag bedrag ik gok dat het in de post was zoekgeraakt. Was ook niet iets waarmee je iemand zou oplichten denk ik. dan zou je het 100x moeten 'verkopen' om er ook maar een aardig bedrag mee te kunnen verdienenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ben ''effe afkloppen'' nog nooit opgelicht via MP, ik heb ook wel een beeldjes gekocht die ik
verzamelde, maar dat waren bedragen tussen de 50 en 75 euro, niet hoger...
Nou jah, dan is het geen rampquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
1 keer een game nooit ontvangen, maar dat was zo een laag bedrag ik gok dat het in de post was zoekgeraakt. Was ook niet iets waarmee je iemand zou oplichten denk ik. dan zou je het 100x moeten 'verkopen' om er ook maar een aardig bedrag mee te kunnen verdienen
Onder de 100 euro zou ik de gok ook wel wagen. maar sowieso koop ik geen dure dingen op Marktplaats. Volgens mij nog nooit iets gekocht wat duurder was dan ca. 20 euro.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou jah, dan is het geen rampals ik 75 euro kwijt zou zijn zou ik wel flink balen
maar anders
moest ik helemaal naar Rotterdam ofzo om een beeldje te halen, dat ga ik ook niet doen...
Ik wel hoor, ook antieke sieraden, wel zilver, dus dat waren ook geen écht grote bedragen, zekerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Onder de 100 euro zou ik de gok ook wel wagen. maar sowieso koop ik geen dure dingen op Marktplaats. Volgens mij nog nooit iets gekocht wat duurder was dan ca. 20 euro.
ow... 6 euro kan je de gok wel nemenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik had laatst 2 cd's gekocht op MP die maar niet aankwamen. Verkoper reageerde ook niet meer, nooit iets gehoord over dat ze verzonden waren. Maar uiteindelijk heb ik ze toch ontvangen. Ging ook om een bedrag van 6 euro ofzo
als je je spulletjes niet krijgt, gewoon blijven mailen worden ze gek vanquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:41 schreef Karina het volgende:
Oh ja had je verteld dat je dacht dat je werd opgelicht. Ach soms duurt het misschien gewoon even wat langer voor zes euro kun je haast niet worden opgelicht lijkt me. Wat heeft dat voor zin
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:45 schreef arjan1112 het volgende:
zo meteen komt highlander , deel 1 uit 1985
Oh leuk kan ik wel een stuk van kijken, welke zender? Ook toevallig ik postte net een plaatje van Highlander in een ander topicquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:45 schreef arjan1112 het volgende:
RTL 7 om 22.40quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh leuk kan ik wel een stuk van kijken, welke zender? Ook toevallig ik postte net een plaatje van Highlander in een ander topicNiet Christopher Lambert maar Adrian Paul.
waar gaat dat over?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:45 schreef arjan1112 het volgende:
Nee duurde 2 weken ofzo.quote:
Onsterfelijken die achter elkaars hoofd aanzitten....maar dit is wel heel erg kort door de bochtquote:
Jij weet dondersgoed waar ik het over heb, mevrouwtje.quote:
Ja, maar als je RR kijkt mis je alleen de eerste 20 min ofzo.quote:
Ja precies, maarja je weet het nooit. Als ze het bij veel mensen doen kan het wel wat opleveren..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:41 schreef Karina het volgende:
Oh ja had je verteld dat je dacht dat je werd opgelicht. Ach soms duurt het misschien gewoon even wat langer voor zes euro kun je haast niet worden opgelicht lijkt me. Wat heeft dat voor zin
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Onsterfelijken die achter elkaars hoofd aanzitten....maar dit is wel heel erg kort door de bocht
Moet het wel iets heel gewilds zijn. Anders kun je het nooit 100 keer of zo verkopen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja precies, maarja je weet het nooit. Als ze het bij veel mensen doen kan het wel wat opleveren..
Je zat er ook wel meteen klaar voor he.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Jij weet dondersgoed waar ik het over heb, mevrouwtje.
Ja soms welquote:
Ik denk dat concertkaartjes de grootste oplichters-opbrengsten genereren. Verder zou ik het ook niet zo snel weten.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet het wel iets heel gewilds zijn. Anders kun je het nooit 100 keer of zo verkopen.
Ja dat is waar.. Niet 2 oude cd'squote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet het wel iets heel gewilds zijn. Anders kun je het nooit 100 keer of zo verkopen.
Neh... heb ik niet zoveel meequote:
Ik niet persoonlijk, maar op tv.quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh alleen uit Amsterdam, dat verbaast me.
Nieuwste iphones en andere telefoons ook denk ik. De vriendin van mijn broertje had zo'n nieuwe telefoon vrij 'goedkoop' op marktplaats gekocht, helemaal blij maar nooit ontvangen natuurlijkquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk dat concertkaartjes de grootste oplichters-opbrengsten genereren. Verder zou ik het ook niet zo snel weten.
Het is in elk geval één van mijn favoriete films.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:51 schreef arjan1112 het volgende:
Highlander is een van de beste films ooit gemaakt
Ik heb een nieuwe buurman en buurvrouw en die hebben toen ze aan het klussen waren eenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh alleen uit Amsterdam, dat verbaast me.
Beetje overdreven, Adriaan.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:51 schreef arjan1112 het volgende:
Highlander is een van de beste films ooit gemaakt
Ohja, dat inderdaad ook.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nieuwste iphones en andere telefoons ook denk ik. De vriendin van mijn broertje had zo'n nieuwe telefoon vrij 'goedkoop' op marktplaats gekocht, helemaal blij maar nooit ontvangen natuurlijk
Ahh is toch leuk? Zie ik mijn buren nog niet doen (geen idee wie mijn buren zijnquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe buurman en buurvrouw en die hebben toen ze aan het klussen waren een
beetje gereedschap geleend en die kwamen net om te vragen of we morgen op de koffie komen,
dat is ook niet écht iets voor Amsterdammersze komen volgens mij ook niet uit Amsterdam,
en ik heb er h;elemaaaaaaaal geen zin in, maar ik heb maar ja gezegd
Dat is ook wel bekend hoorquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nieuwste iphones en andere telefoons ook denk ik. De vriendin van mijn broertje had zo'n nieuwe telefoon vrij 'goedkoop' op marktplaats gekocht, helemaal blij maar nooit ontvangen natuurlijk
Ja daarom noemde ik het ook.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is ook wel bekend hoordat gebeurd best vaak ...
Ik vind het wel leuk, weet je in elk geval wat voor mensen er wonen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe buurman en buurvrouw en die hebben toen ze aan het klussen waren een
beetje gereedschap geleend en die kwamen net om te vragen of we morgen op de koffie komen,
dat is ook niet écht iets voor Amsterdammersze komen volgens mij ook niet uit Amsterdam,
Dit zijn ook de eerste buren waar ik bij op de koffie gaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ahh is toch leuk? Zie ik mijn buren nog niet doen (geen idee wie mijn buren zijn)
is ook eigenlijk wel leuk, lijken me aardige mensenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk, weet je in elk geval wat voor mensen er wonen.
Heb ik hier ook nog nooit meegemaakt. Ik zeg hallo als ik ze tegenkom maar op de koffie, nou liever niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:56 schreef hugecooll het volgende:
Neem wel je autismepilletjes in voor het daar helemaal uit de hand escaleert
Precies.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
is ook eigenlijk wel leuk, lijken me aardige mensenbeter dan dat je een paar tokkies als buren
krijgt, maar ik ben het niet gewend
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1332477quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk dat concertkaartjes de grootste oplichters-opbrengsten genereren. Verder zou ik het ook niet zo snel weten.
Standaard. Telefoons, consoles en zoquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:57 schreef Karina het volgende:
1x MOEST ik wel op visite bij de buurman boven, toen had ik mijn sleutel in het slot laten zitten aan de binnenkant en kon ik mijn huis niet meer inMoest ik op de slotenmaker wachten.
Komt omdat het niet in me op zou komen dat via MP aan te schaffen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:59 schreef hugecooll het volgende:
[..]
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1332477
[..]
Standaard. Telefoons, consoles en zo
Aan de ene kant is iedereen een moeder in de bijstand die voor de verjaardag van haar zieke kindje per se een van de nieuwste consoles nodig heeft, aan de andere kant heb je mensen die je middels (de levering van) het product naaien
o ja, dat ken ik wel, maar dan deur dichtgewaaid, stond ik in mijn ochtendjas buiten, mocht ik bij de buren even bellen naar iemand die de sleutel kon komen brengen, ik heb wel aardige buren hoor,quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb ik hier ook nog nooit meegemaakt. Ik zeg hallo als ik ze tegenkom maar op de koffie, nou liever niet.
1x MOEST ik wel op visite bij de buurman boven, toen had ik mijn sleutel in het slot laten zitten aan de binnenkant en kon ik mijn huis niet meer inMoest ik op de slotenmaker wachten.
wij hadden dat ook een keer maar dan met de auto, stonden we ergens in duitsland op een parkeerterrein... zat daar een duitser die zag dat zegt, wacht ff , pakt zijn kouvoet en douwt die tussen de deur en vrikt een beetje pakt met een ander ding het deurslot dingentje beet, hup deur open... whahaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb ik hier ook nog nooit meegemaakt. Ik zeg hallo als ik ze tegenkom maar op de koffie, nou liever niet.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
o ja, dat ken ik wel, maar dan deur dichtgewaaid, stond ik in mijn ochtendjas buiten
Ik bedenk me ineens dat ik nog steeds een sleutel van het kleine slot aan de buurvrouw wil geven.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
o ja, dat ken ik wel, maar dan deur dichtgewaaid, stond ik in mijn ochtendjas buiten, mocht ik bij de buren even bellen naar iemand die de sleutel kon komen brengen, ik heb wel aardige buren hoor,
daar niet van
Nou, moet je niet teveel bij voorstellen gewoon zo'n badstof badjas, niks bijzonders en mijn onderbuurmannetjes zijn homoquote:
parkeerbeheer doet het ook heel handig als ze je auto wegslepen. IJzer ding tussen het raam of zo en dan hup is de deur open.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:01 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
wij hadden dat ook een keer maar dan met de auto, stonden we ergens in duitsland op een parkeerterrein... zat daar een duitser die zag dat zegt, wacht ff , pakt zijn kouvoet en douwt die tussen de deur en vrikt een beetje pakt met een ander ding het deurslot dingentje beet, hup deur open... whaha
Daar ken ik mijn buren dan weer niet goed genoeg voor, zou ik toch niet aandurvenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik bedenk me ineens dat ik nog steeds een sleutel van het kleine slot aan de buurvrouw wil geven.
Heb je ook zo'n panterjas?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou, moet je niet teveel bij voorstellen gewoon zo'n badstof badjas, niks bijzonders en mijn onderbuurmannetjes zijn homo
Nou dit zijn aardige oudere mensen, en ze kunnen er alleen mijn huis mee in als ik thuis ben, mijn voordeur heeft 2 sloten. Dus echt voor als ik de deur uitstap en mijn sleutels liggen binnen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Daar ken ik mijn buren dan weer niet goed genoeg voor, zou ik toch niet aandurvenmisschien bij
deze nieuwe buren welmaar dat moet ik eerst nog even aanijken voordat ik zoiets doe...
Wat een kutopmerkingquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, die vind ik eigenlijk wel lelijk, sorry Karina
Nee joh, dan blijven wij panterjasdragers veel exclusieverquote:
Oh maakt niet uit, hij is lekker warm hoor en zacht.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, die vind ik eigenlijk wel lelijk, sorry Karina
dan is het goedquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh maakt niet uit, hij is lekker warm hoor en zacht.
Dat is wel een idee.. ik heb ook meerdere sloten.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou dit zijn aardige oudere mensen, en ze kunnen er alleen mijn huis mee in als ik thuis ben, mijn voordeur heeft 2 sloten. Dus echt voor als ik de deur uitstap en mijn sleutels liggen binnen.
Ja, alleen neem ik me dus al 6jr voor een sleutel bij te laten makenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is wel een idee.. ik heb ook meerdere sloten.
Als je sleutel nog in de deur zit dan krijg je hem niet meer open. Alleen bij sommige speciale *dure) sloten kan het wel.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou dit zijn aardige oudere mensen, en ze kunnen er alleen mijn huis mee in als ik thuis ben, mijn voordeur heeft 2 sloten. Dus echt voor als ik de deur uitstap en mijn sleutels liggen binnen.
Ik heb al een extra sleutelquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, alleen neem ik me dus al 6jr voor een sleutel bij te laten maken
Ja dat klopt, ik deed dat altijd 's nachts tot ik heel ziek werd en mijn ouders me uit huis moesten halen en ze de deur niet open kregen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je sleutel nog in de deur zit dan krijg je hem niet meer open. Alleen bij sommige speciale *dure) sloten kan het wel.
Bij zo'n schoenmaker, kan je er op wachten 10 minuutjes dan is het gepiept..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:13 schreef arjan1112 het volgende:
Nah ga gewoon naar een doe het zelf zaak dan, heb je die sleutel zo
Ik doe het dus nog steedsquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja dat klopt, ik deed dat altijd 's nachts tot ik heel ziek werd en mijn ouders me uit huis moesten halen en ze de deur niet open kregen.
Sindsdien doe ik dat dus niet meer.
Ik heb nu een haakje in de deur, naast het slot. Kan ik mooi mijn sleutelbos ophangen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik doe het dus nog steedsAl twee keer de slotenmaker moeten bellen trouwens. Dure grap ook, kost i90 euro omdat het een 'spoedje' is.
Ik kan hem aan de deurklink hangen maar ja dat doe ik dus nooit.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb nu een haakje in de deur, naast het slot. Kan ik mooi mijn sleutelbos ophangen.
pffffff dat is balen...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik doe het dus nog steedsAl twee keer de slotenmaker moeten bellen trouwens. Dure grap ook, kost i90 euro omdat het een 'spoedje' is.
Is waarschijnlijk zo'n gewoonte die je nooit meer kwijtraakt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan hem aan de deurklink hangen maar ja dat doe ik dus nooit.
Is wel een all-in prijs, maakt niet uit hoe lang het duurt of wat ze moeten doen, je betaalt altijd hetzelfde.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
pffffff dat is balen...ik heb nooit de leutel in de deur ik heb van die nachtsloten een soort klemmen
die moet je omhoog doen maar ik draai de deur niet op slot, als ik die gebruik kan er ook niemand
naar binnen ook al lig ik dood in huis
Ja gaat automatisch. Bij mijn vorige huis heb ik het ook 1 keer gehadquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk zo'n gewoonte die je nooit meer kwijtraakt.
Krijg je voor dat geld dan ook wel meteen een nieuw slot? Of is dat niet nodig?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Is wel een all-in prijs, maakt niet uit hoe lang het duurt of wat ze moeten doen, je betaalt altijd hetzelfde.
Oh als het nodig is komen de hulpdiensten wel naar binnen hoor.. trust mequote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
pffffff dat is balen...ik heb nooit de de sleutel in de deur ik heb van die nachtsloten een soort klemmen
die moet je omhoog doen maar ik draai de deur niet op slot, als ik die gebruik kan er ook niemand
naar binnen ook al lig ik dood in huis
Nee dat hoeft niet. Ze boren een heel klein gaatje naast je slot en gaan er dan met een ijzerdraadje in en dan een beetje frummelen en dan kunnen ze dat ding terugduwen, hoe heet dat, wat in je deur gaat? Met een penslot zal het niet lukken denk ik.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Krijg je voor dat geld dan ook wel meteen een nieuw slot? Of is dat niet nodig?
Als het echt niet anders kan dan kunnen ze via de buren over het balkon klimmen en dan het slaapkamerraam inslaan.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh als het nodig is komen de hulpdiensten wel naar binnen hoor.. trust me
Dan moeten ze de deur inrammenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh als het nodig is komen de hulpdiensten wel naar binnen hoor.. trust me
Bijvoorbeeld. Zat mogelijkheden. Of de deur gaat er gewoon helemaal uit, heb zelf een keer een agent geholpen, trapte ik zo die deur in 2'enquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het echt niet anders kan dan kunnen ze via de buren over het balkon klimmen en dan het slaapkamerraam inslaan.
Dat zou bij mij de keuken worden, maar dat kan ook nogquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het echt niet anders kan dan kunnen ze via de buren over het balkon klimmen en dan het slaapkamerraam inslaan.
Dat gaat hier wat lastig ik heb zo een strip aan de deur, die trap je er niet zomaar uit.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Zat mogelijkheden. Of de deur gaat er gewoon helemaal uit, heb zelf een keer een agent geholpen, trapte ik zo die deur in 2'en.. helaas was die bewoonster al overleden.
Oeps....quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Zat mogelijkheden. Of de deur gaat er gewoon helemaal uit, heb zelf een keer een agent geholpen, trapte ik zo die deur in 2'en.. helaas was die bewoonster al overleden.
Oh wat naar om mee te maken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als je gewoon een vrij normale deur hebt dan gaat ie wel in 2'en hoor als er een paar stevige kerels met alle macht tegen aan staan te trappen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat gaat hier wat lastig ik heb zo een strip aan de deur, die trap je er niet zomaar uit.
Oh jee.
Ja, was even een aparte ervaring. Ik had ook nog een plantenbak aan de kant gezet zodat ambulancepersoneel er met de brancard door konden en ik hield de portiekdeur open voor ze, maar toen ze net aankwamen kwam de politie de woning al uit met de melding dat het niet meer nodig was.quote:
Ik heb een wit wijntje, de rijdende rechter is nu gaat ook altijd over burenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:27 schreef arjan1112 het volgende:
best lekker dat texiela mix drankje van lidl
Het is wel een massieve deur, dus slaapkamerraam intikken is makkelijkerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:30 schreef YokiKater het volgende:
Als je gewoon een vrij normale deur hebt dan gaat ie wel in 2'en hoor als er een paar stevige kerels met alle macht tegen aan staan te trappen.
Was het je buurvrouw?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als je gewoon een vrij normale deur hebt dan gaat ie wel in 2'en hoor als er een paar stevige kerels met alle macht tegen aan staan te trappen.
[..]
Ja, was even een aparte ervaring. Ik had ook nog een plantenbak aan de kant gezet zodat ambulancepersoneel er met de brancard door konden en ik hield de portiekdeur open voor ze, maar toen ze net aankwamen kwam de politie de woning al uit met de melding dat het niet meer nodig was.
Geen directe buurvrouw, het was om de hoek.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Was het je buurvrouw?
Toch klote lijkt mij ...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Geen directe buurvrouw, het was om de hoek.
Die optie is er inderdaad dus ook, als ze binnen moeten komen dan komen ze wel binnenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is wel een massieve deur, dus slaapkamerraam intikken is makkelijker
Oh ja dat geloof ik graag.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die optie is er inderdaad dus ook, als ze binnen moeten komen dan komen ze wel binnen![]()
Mijn pa is brandweerman geweest, ik ken genoeg verhalen.
Ja, vooral omdat er een bekende van die vrouw bij was, die ging op bezoek maar er werd niet open gedaan. En toen zag hij haar door het raam op de grond liggen.. 112 gebeld en de politie was al eerste ter plaatse, vlak daarna kwam ik de poort uitgelopen en had al door wat er aan de hand was. Hoorde die agent trappen en toen ben ik snel de straat overgestoken en gevraagd of ik kon helpen en toen stonden we met zijn 2 tegen die deur aan te trappen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Toch klote lijkt mij ...
Dat moet een nare ervaring zijn geweest, niet fijnquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, vooral omdat er een bekende van die vrouw bij was, die ging op bezoek maar er werd niet open gedaan. En toen zag hij haar door het raam op de grond liggen.. 112 gebeld en de politie was al eerste ter plaatse, vlak daarna kwam ik de poort uitgelopen en had al door wat er aan de hand was. Hoorde die agent trappen en toen ben ik snel de straat overgestoken en gevraagd of ik kon helpen en toen stonden we met zijn 2 tegen die deur aan te trappen.
Maar die zat dus op 3 punten op slot.. en toen ben ik in het midden gaan trappen en brak de deur in 2 delen. Toen is de politie naar binnen gegaan en heb ik de ambu opgewacht. En daarna was er het nare bericht en meteen een soort gevoel van verslagenheid... We hebben geen verschil gemaakt want ze was al een paar uur dood, dus we hadden haar toch niet kunnen redden. Maar toch krijg je een naar gevoel en ik heb ook die man gecondoleerd en zo.
Echt veel last heb ik er niet van maar vergeten zal ik het nooit. Ik heb vaker hulp geboden en EHBO verleend e.d. maar dit was mijn eerste en gelukkig tot nu toe enige met een slachtoffer waarvoor de hulp te laat kwam.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat moet een nare ervaring zijn geweest, niet fijn
Nou ja je hebt in elk geval alles gedaan wat je kon doen. dat is misschien een kleine troost...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Echt veel last heb ik er niet van maar vergeten zal ik het nooit. Ik heb vaker hulp geboden en EHBO verleend e.d. maar dit was mijn eerste en gelukkig tot nu toe enige met een slachtoffer waarvoor de hulp te laat kwam.
Ja precies, zo moet je er ook gewoon tegen aankijken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou ja je hebt in elk geval alles gedaan wat je kon doen. dat is misschien een kleine troost...
heeft het te maken met je beroep dat je wel vaker EHBO heb verleend? Of heb je gewoon je EHBOquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja precies, zo moet je er ook gewoon tegen aankijken.
Het is ook niet ongezellig hoorquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:54 schreef Cat22 het volgende:
Ik hoorde dat het hier gezellig was, worden er zulke zware onderwerpen besproken.
Ik woon alleen en heb daarom mijn deuren nooit op de dievenklauwen. Nachtslot is voldoende, sleutel eraf en dan kunnen ze evengoed binnen in geval van nood. Ik heb sleutels op wel vier plaatsen liggen.
Ooit ook uitgekomen bij iemand die overleden was (werk). Heel raar, ik kon mezelf daar altijd binnen laten en deze keer was het écht stil. Ik liep de slaapkamer op, ze lag er heel mooi bij maar je zag meteen dat het mis was. Meteen familie gebeld, huisarts laten komen en poets opgevangen die die dag ook kwam en haar al 20 jaar kende. Heel bizar. Ze was al op leeftijd en dit was een mooie dood, maar evengoed verdrietig natuurlijk.
Het is hier vaak gezellig hoorquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:54 schreef Cat22 het volgende:
Ik hoorde dat het hier gezellig was, worden er zulke zware onderwerpen besproken.
Ik woon alleen en heb daarom mijn deuren nooit op de dievenklauwen. Nachtslot is voldoende, sleutel eraf en dan kunnen ze evengoed binnen in geval van nood. Ik heb sleutels op wel vier plaatsen liggen.
Ooit ook uitgekomen bij iemand die overleden was (werk). Heel raar, ik kon mezelf daar altijd binnen laten en deze keer was het écht stil. Ik liep de slaapkamer op, ze lag er heel mooi bij maar je zag meteen dat het mis was. Meteen familie gebeld, huisarts laten komen en poets opgevangen die die dag ook kwam en haar al 20 jaar kende. Heel bizar. Ze was al op leeftijd en dit was een mooie dood, maar evengoed verdrietig natuurlijk.
Ik had een EHBO en ben opgegroeid met de hulpdiensten, wil wel weer nieuwe EHBO gaan halen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
heeft het te maken met je beroep dat je wel vaker EHBO heb verleend? Of heb je gewoon je EHBO
diploma en verleen je hulp als je dat ''toevallig'' nodig hebt?
ja.. gewoon geen fijne ervaringenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
[quote]Het is hier vaak gezellig hoor![]()
Dat is ook een naar verhaal.
dat is mooi, ik ''bevries'' meestal in noodsituaties is mijn ervaringquote:Ik had een EHBO en ben opgegroeid met de hulpdiensten, wil wel weer nieuwe EHBO gaan halen.
Zit een beetje bij mij ingebakken om hulp te verlenen daar waar nodig is en als ik iets kan doen, dan ga ik op de automatische piloot.
Same here. Ik heb een paar jaar gehad waarin elke zomer minimaal één persoon in mijn buurt neerstortte. Flauwvallen, epilepsie, noem maar op. En dan ben ik ook één van de eersten die erbij is.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is hier vaak gezellig hoor![]()
Dat is ook een naar verhaal.
[..]
Ik had een EHBO en ben opgegroeid met de hulpdiensten, wil wel weer nieuwe EHBO gaan halen.
Zit een beetje bij mij ingebakken om hulp te verlenen daar waar nodig is en als ik iets kan doen, dan ga ik op de automatische piloot.
Dat is dus geen geschikt werk voor mijquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Same here. Ik heb een paar jaar gehad waarin elke zomer minimaal één persoon in mijn buurt neerstortte. Flauwvallen, epilepsie, noem maar op. En dan ben ik ook één van de eersten die erbij is.![]()
Mooi dat het hier vaak gezellig is! Volgens mij ken ik al een aantal van de reguliere posters hier.
Online, bedoelde ik.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is dus geen geschikt werk voor mijik kan niet tegen bloed ook nog..
Ik ken eigenlijk alleen Karina
Ja, met karina heb ik weleens gemeet, dat bedoel ik eigenlijk, de rest ken ik natuurlijk een heelquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Online, bedoelde ik.En sommigen inderdaad ook gemeet.
Zondag vieren we de verjaardag van mijn Moederquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:13 schreef Karina het volgende:
Groot aantal mensen dat hier post ontmoet.
Oh Fann kom je zondag ook naar de film?
Oe Indonesisch eten lijkt me wel watquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zondag vieren we de verjaardag van mijn Moedermet de héle familie
![]()
het is maar 2 uurtjes hoor, want langer houdt ze het niet vol, maar ik ga al vroeg erheen
samen met een zus om de boel te versieren enzo, voorbereidingen te treffen etc..
Alles moet in een Indonesische sfeer, want daar is ze geboren, mijn broer zorgt voor muziek
en er komt catering![]()
naar welke film ga je ?
Aaaaarghhhhhhhhhhhhhhh dat is zó niks voor mij dat Frankensteinquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe Indonesisch eten lijkt me wel watlekker joh.
Deze:
http://film.fok.nl/advert(...)-i-frankenstein.html
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Aaaaarghhhhhhhhhhhhhhh dat is zó niks voor mij dat Frankensteinmaar dat had niet zoveel uitgemaakt
Dat is goedquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:20 schreef Karina het volgende:
Die verjaardag klinkt ook leukKomt vast wel weer een andere keer zoiets. Dan ga je gewoon mee
scheelt ook jaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:20 schreef Karina het volgende:
[..]het is ook gratis dat scheelt natuurlijk al een stuk.
Dit heet vanaf nu een Njovelinnetje doen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:35 schreef Tem het volgende:
En nu ga ik hier voorlopig niet meer posten.
Gewoon beetje proppen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:44 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik wilde vanavond iets maken met prei maar kan ze hier alleen per 3 kopen en heb er maar 1 nodig.. Lastig.
En verder
ik heb al een tijdje niet gekekenquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoi Tjacka, loopt je herenpenertopic in KPD een beetje?
Zou wel handig zijn ja.quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
In het 'wat draag je vandaag' topic.
Dat ie er zo uithangt.
In die topics komt al het commentaar van helden die zelf niks posten.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vorige keer dat ik daar postte zei iemand iets lulligs, werd ook meteen verwijderd door een mod.
Ja dat is waar, lekker veilig om dan anderen af te kraken.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
In die topics komt al het commentaar van helden die zelf niks posten.
Omdat ik dat leuk vind, kijk ook altijd naar outfits van anderen (dat topic maar ook blogs en Lookbook bijvoorbeeld).quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:15 schreef Karina het volgende:
Als je daar post dan kun je toch commentaar verwachten?
Snap sowieso niet waarom je je foto daar neer zet.
Ik snap het gewoon niet. maar goed ik zal wel weer raar zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Omdat ik dat leuk vind, kijk ook altijd naar outfits van anderen (dat topic maar ook blogs en Lookbook bijvoorbeeld).
En ja, tuurlijk verwacht ik commentaar maar het hoeft niet op een lullige manier.
Jij bent mod op VBL, dus beide beweringen kloppen waarschijnlijk.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik snap het gewoon niet. maar goed ik zal wel weer raar zijn.
Nee vind het niet raar. Ieder zijn ding.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik snap het gewoon niet. maar goed ik zal wel weer raar zijn.
Vindt Waaghals het wel goed dat jij foto's van hem post?quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee vind het niet raar. Ieder zijn ding.
Ik vind het ook leuk om naar foto's in het hondentopic te kijken en om daar foto's van mijn hond te posten.
/voorspelbaarquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vindt Waaghals het wel goed dat jij foto's van hem post?
Is wel een keer gebeurd toen ik in zak en as zat. Toen sliep ik op een matras op de grond en kwam hij aan mijn voeten liggen, vond ik wel lief.quote:
Die hotwings erop is wel heel lelijk hoor. Welk nummer heb je erop gezet? 13?quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:54 schreef sp3c het volgende:
http://WWW.ZOETERMEERPANT(...)s-panters-shirt.html
Lol het is foeilelijk maar ik heb het gewoon besteld
Die van mij zegt #yolo achterop
Ow Karientje? Heb jij de hots voor Sp3c?quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:26 schreef Karina het volgende:
Als het shirt lekker strak zit zou het wel hot kunnen zijn.
Om met z'n ijshockeystick tegen aan te slappen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:35 schreef Takaiki het volgende:
Hij vindt dat je een goeie kont hebt
(waarvoor weet ik niet, dat heeft ie niet gezegd)
quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Om met z'n ijshockeystick tegen aan te slappen.
Op je dikke roze apekontquote:
Nu ga ik in een hoekje zitten huilen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:29 schreef sp3c het volgende:
FLAPT ER OOK MAAR EENS WAT IN HE MENSCHEN!!!!!!!!!
daarom flapt het ook niet.quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:41 schreef arjan1112 het volgende:
* messen flitsen in de arena * binnenstad Amsterdam in de fik gestoken * 27 feyenoord supporters neergestoken waaronder 8 kinderen jonger dan 10 jaar * Politie kan het niet * Burgemeester v d Laan doet dramatische oproep aan den haag om hulp * Mark Rutte zet het leger in * Tanks rollen de stad binnen
..
Dit alles vanavond nadat Feyenoord met 8-0 won in de arena
Wordt het nog ergens uitgezonden? Kon het nergens op TV vindenquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:41 schreef arjan1112 het volgende:
* messen flitsen in de arena * binnenstad Amsterdam in de fik gestoken * 27 feyenoord supporters neergestoken waaronder 8 kinderen jonger dan 10 jaar * Politie kan het niet * Burgemeester v d Laan doet dramatische oproep aan den haag om hulp * Mark Rutte zet het leger in * Tanks rollen de stad binnen
..
Dit alles vanavond nadat Feyenoord met 8-0 won in de arena
De rellen of het voetbal?quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:46 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wordt het nog ergens uitgezonden? Kon het nergens op TV vinden
Ja weet ik het...maar op regulier zenders in elk geval niet. Misschien Fox Sport ofzo, maar dat heb ik niet.quote:
Meh, dat kan ik geen tank noemen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:49 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/YPR-765
http://www.rijnmond.nl/live/radio/overlayquote:
Er hing gisteren een helicopter boven mijn straat, moest meteen aan jou denken.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Meh, dat kan ik geen tank noemen.
Wel héél toevallig toch? Maar nog toevalliger is dat hij geboren is in het zelfde dorpje als ik,quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:00 schreef Njosnavelin het volgende:
Vegetariërs, dan kan het ook bijna niet mis gaan.
Ik had een appeltaartje meegenomen, heel burgelijkquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:04 schreef sp3c het volgende:
Gewoon je eigen bammetjes met bacon meenemen
Niet eens Kruimelvlaai.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is dat in hemelsnaam![]()
Ruimelvlaai gok ik maar sjuum? Geen idee.
Oh ik lust geen vlaai met bessen of kersenquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet eens Kruimelvlaai.![]()
Kruisbessenvlaai met eiwitschuim.![]()
Zoiets zei sp3c ook.... tot hij de kronselevlaai probeerde.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik lust geen vlaai met bessen of kersenEigenlijk alleen appel of rijstevlaai. Ik ben niet zo een taarteter. Alleen kwarktaart lust ik nog verder vind ik het allemaal maar zozo. Vooral mokka, bah.
Klinkt goedquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Fijn voor je.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:09 schreef 3-voud het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk, hij doet het.
Ik heb het nog nooit gegeten, dus wie weetquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zoiets zei sp3c ook.... tot hij de kronselevlaai probeerde.
Ís goed.quote:
Hoe goed ben je in vlaai eten in het donker? (zondag)quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gegeten, dus wie weet
Ook nog nooit gedaan, maar beetje ruiken en voelen en dan moet het lukkenquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:15 schreef Cat22 het volgende:
Hoe goed ben je in vlaai eten in het donker? (zondag)
Kinkey!quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook nog nooit gedaan, maar beetje ruiken en voelen en dan moet het lukkenIk zal een slabbetje meenemen
Haal effe weg danquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:18 schreef sp3c het volgende:
Gouden post dat, die komt nog wel een paar keer terug denk ik
Grummele mit puddingquote:
Ja die is echt goddelijk. Twee van mijn favoriete dingen om te eten.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
We weten allemaal dat ik die post zelf gewoon ga quotenquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Haal effe weg danOf is dat heel flauw
quote:
Jij weet!quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja die is echt goddelijk. Twee van mijn favoriete dingen om te eten.
Ben je mal was maar een grapjequote:Op donderdag 23 januari 2014 16:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
We weten allemaal dat ik die post zelf gewoon ga quoten
Maar van mij mag je hetzelf weghalen ofzo, dan doe ik of ik het niet gezien heb
In mijn jeugd veel tijd in Zuid-Limburg doorgebracht.quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:45 schreef Karina het volgende:
Ik heb honger al dat gepraat over vlaai en zo.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |