Goed punt jaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 07:36 schreef Kingstown het volgende:
Goede laatste post ook wel in het vorige topic. Een echt pareltje wat voor eeuwig onthouden zal worden!
Een man die snel tevreden isquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:51 schreef Karina het volgende:
Ook snel tevreden dat zwaaien al genoeg is.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:28 schreef Kingstown het volgende:
2 vrouwen die naar me zwaaien....life is good!
Het is al heel wat dat je hier weer durft te posten.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:58 schreef Karina het volgende:
Oh niet eens opgemerkt die OP laat staan geluisterd.
Niks met durven te maken schat, gewoon even geen zin in.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is al heel wat dat je hier weer durft te posten.
Deed je een Elflettering?
Maar nu heb je wel zinquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Niks met durven te maken schat, gewoon even geen zin in.
Marie...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen commentaar![]()
Zit nu rustig Opgelicht te kijken.
Eerlijk gezegd denk ik dat bij bijna alle opgelichte mensen in dat programmaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Marie...die is wel een béétje dom geweest...
Behalve dan die mensen van die facturen waar ineens een ander rekeningnummer op stond..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat bij bijna alle opgelichte mensen in dat programma
Ja klopt dat was wel een uitzondering. En zo simpel eigenlijk. Als er zo een sticker op een factuur zit dan denk je er ook totaal niet bij na dat het 'nep' zou zijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Behalve dan die mensen van die facturen waar ineens een ander rekeningnummer op stond..
daar kan je niet zoveel tegen doen, best wel eng dat dat zomaar kan trouwens
Ze zijn nu iemand op het spoor die zaken doet op MPquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja klopt dat was wel een uitzondering. En zo simpel eigenlijk. Als er zo een sticker op een factuur zit dan denk je er ook totaal niet bij na dat het 'nep' zou zijn.
Ik kijk nogquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ze zijn nu iemand op het spoor die zaken doet op MPze gaan hem opzoeken...
Ah... dat was die vent van Mariequote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk nogAch ja, zoiets duurs, ophalen en niet zomaar het geld overmaken. Voor een tientje of zo kun je het risico wel nemen, maar voor zoveel geld, nee.
Ik ben ''effe afkloppen'' nog nooit opgelicht via MP, ik heb ook wel een beeldjes gekocht die ikquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk nogAch ja, zoiets duurs, ophalen en niet zomaar het geld overmaken. Voor een tientje of zo kun je het risico wel nemen, maar voor zoveel geld, nee.
1 keer een game nooit ontvangen, maar dat was zo een laag bedrag ik gok dat het in de post was zoekgeraakt. Was ook niet iets waarmee je iemand zou oplichten denk ik. dan zou je het 100x moeten 'verkopen' om er ook maar een aardig bedrag mee te kunnen verdienenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ben ''effe afkloppen'' nog nooit opgelicht via MP, ik heb ook wel een beeldjes gekocht die ik
verzamelde, maar dat waren bedragen tussen de 50 en 75 euro, niet hoger...
Nou jah, dan is het geen rampquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
1 keer een game nooit ontvangen, maar dat was zo een laag bedrag ik gok dat het in de post was zoekgeraakt. Was ook niet iets waarmee je iemand zou oplichten denk ik. dan zou je het 100x moeten 'verkopen' om er ook maar een aardig bedrag mee te kunnen verdienen
Onder de 100 euro zou ik de gok ook wel wagen. maar sowieso koop ik geen dure dingen op Marktplaats. Volgens mij nog nooit iets gekocht wat duurder was dan ca. 20 euro.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou jah, dan is het geen rampals ik 75 euro kwijt zou zijn zou ik wel flink balen
maar anders
moest ik helemaal naar Rotterdam ofzo om een beeldje te halen, dat ga ik ook niet doen...
Ik wel hoor, ook antieke sieraden, wel zilver, dus dat waren ook geen écht grote bedragen, zekerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Onder de 100 euro zou ik de gok ook wel wagen. maar sowieso koop ik geen dure dingen op Marktplaats. Volgens mij nog nooit iets gekocht wat duurder was dan ca. 20 euro.
ow... 6 euro kan je de gok wel nemenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik had laatst 2 cd's gekocht op MP die maar niet aankwamen. Verkoper reageerde ook niet meer, nooit iets gehoord over dat ze verzonden waren. Maar uiteindelijk heb ik ze toch ontvangen. Ging ook om een bedrag van 6 euro ofzo
als je je spulletjes niet krijgt, gewoon blijven mailen worden ze gek vanquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:41 schreef Karina het volgende:
Oh ja had je verteld dat je dacht dat je werd opgelicht. Ach soms duurt het misschien gewoon even wat langer voor zes euro kun je haast niet worden opgelicht lijkt me. Wat heeft dat voor zin
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:45 schreef arjan1112 het volgende:
zo meteen komt highlander , deel 1 uit 1985
Oh leuk kan ik wel een stuk van kijken, welke zender? Ook toevallig ik postte net een plaatje van Highlander in een ander topicquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:45 schreef arjan1112 het volgende:
RTL 7 om 22.40quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh leuk kan ik wel een stuk van kijken, welke zender? Ook toevallig ik postte net een plaatje van Highlander in een ander topicNiet Christopher Lambert maar Adrian Paul.
waar gaat dat over?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:45 schreef arjan1112 het volgende:
Nee duurde 2 weken ofzo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |