quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:30 schreef Fopje het volgende:
Inderdaad, ik dacht dat BL wel aan het F5-en was
Ik had niet eens door dat ik de lapo had.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:30 schreef Fopje het volgende:
Inderdaad, ik dacht dat BL wel aan het F5-en was
O, excusezquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:31 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik corrigeerde niets.
Shit, ik begin een reputatie op te bouwen.
Jup.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:31 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik corrigeerde niets.
Shit, ik begin een reputatie op te bouwen.
Ik stop wel als ik klaar ben met het modden van GRA.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jup.
Misschien toch maar met vervroegd pensioen?
Zware taak zal dat zijn, dan heb je edit-rechten, en móét je wel alle posts langs gaan.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:35 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik stop wel als ik klaar ben met het modden van GRA.
Zwaar en geweldig.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zware taak zal dat zijn, dan heb je edit-rechten, en móét je wel alle posts langs gaan.
Aan de fouten van anderen ja, die je dan stuk voor stuk moet gaan aanpassen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:41 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Aan de taalfouten? Die worden dan juist weggehaald.
Een taalutopia.
Als ze niet willen leren...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Aan de fouten van anderen ja, die je dan stuk voor stuk moet gaan aanpassen.
Oh, en aan mensen die er niks van leren.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:44 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Als ze niet willen leren...
Banaanvraag!
cosmobells, cosmobells, cosmo all the wayquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:46 schreef Flippiee het volgende:
Die mening heb ik altijd. Show your cosmolicious
Oh what fun is to cosmorideee (gvd klinkt fout)quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:48 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
cosmobells, cosmobells, cosmo all the way
Dat klinkt goed!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:55 schreef Cosmo. het volgende:
maar hey ik stel voor om een cursus zweeds te nemen en kookcursus
You're like that.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:54 schreef imikethat het volgende:
Moeten slapen maar het niet doen, zo ff onder de dekens kruipen voor mn begeleidert het ziet
nietquote:
Hoezo slaap je niet, is je begeleidert op vakantie?quote:
blijft een nee sorryquote:
Ik heb geen begeleider/begeleidster. Alleen een (bizar) huisgenoot.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:58 schreef imikethat het volgende:
[..]
Hoezo slaap je niet, is je begeleidert op vakantie?
doen jullie wel eens man op man actie?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:00 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Ik heb geen begeleider/begeleidster. Alleen een (bizar) huisgenoot.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:04 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
doen jullie wel eens man op man actie?
Heb je begeleider net gesproken en die zei dat ie je zo even in bed komt stoppen. Weltrustenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:10 schreef BBQSausage het volgende:
Oh, dus nu denken mensen die begeleid wonen dat FOK! dé site is waar alleen maar zulk volk rondloopt?
Het is nacht. Sommige mensen moeten nog gaan slapenquote:
Ga dan slapen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:14 schreef imikethat het volgende:
[..]
Het is nacht. Sommige mensen moeten nog gaan slapen
Nee.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:04 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
doen jullie wel eens man op man actie?
Nee mn soep staat nog te trekkenquote:
Moet ik je begeleider/begeleidster bellen ofzo?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:17 schreef imikethat het volgende:
[..]
Nee mn soep staat nog te trekken
Nee die heb ik vastgebonden dan kan de soep even trekken. Ze mogen zo buiten ff gaan plassen aan de ketting.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:21 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Moet ik je begeleider/begeleidster bellen ofzo?
Psycho.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:23 schreef imikethat het volgende:
[..]
Nee die heb ik vastgebonden dan kan de soep even trekken. Ze mogen zo buiten ff gaan plassen aan de ketting.
Die zit in KLB. Kies maar een topic uit.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:26 schreef imikethat het volgende:
Ow wacht, dit is het nachtbagger topic niet. gr gr
Dit is een soort nieuwe nachtbagger. Leugenaar.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:27 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Die zit in KLB. Kies maar een topic uit.
NB in ONZ was niet veel meer dan een normale SC die alleen 's avonds en 's nachts open was. Bagger was er eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:28 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Dit is een soort nieuwe nachtbagger. Leugenaar.
Ben je op de radio geweest?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 04:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ging over Tinder. En ik had mijn succes verhaal gesmst. Werd ik teruggebeld ik denk oh shit
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 04:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ging over Tinder. En ik had mijn succes verhaal gesmst. Werd ik teruggebeld ik denk oh shit
Ach, 't is laat, de luisteraars zullen wel denken dat je heel wat gedronken hebt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 04:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik klonk wel een beetje nerveus denk ik aan de telefoon maar ach.
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 21 januari 2014 04:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ach, 't is laat, de luisteraars zullen wel denken dat je heel wat gedronken hebt.
jij bent vroeg.quote:
Ik ben alweer wakker. Ben rond 01:00 gaan slapen. Mijn 'vriend' moest er om 06:30 voor werk. Normaal rook ik dan een stukje joint mee en ga weer slapen maar ik blijf er nu maar uit. Heb om 13:00 toch een afspraak en moet ook nog de was ophangen enzquote:Op dinsdag 21 januari 2014 07:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij bent vroeg.
of moet je nog gaan slapen?
voor het werk?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 07:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben alweer wakker. Ben rond 01:00 gaan slapen. Mijn 'vriend' moest er om 06:30 voor werk. Normaal rook ik dan een stukje joint mee en ga weer slapen maar ik blijf er nu maar uit. Heb om 13:00 toch een afspraak en moet ook nog de was ophangen enz
Ja.. doet hij al jarenquote:
zou mij niet lukken denk ikquote:Op dinsdag 21 januari 2014 07:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja.. doet hij al jarenHij is echt niet meteen van de wereld na een jointje
Mij welquote:
wat heeft het huis er mee te maken?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 07:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mij welMaar moet zeggen als ik hier (dit huis) weg ben en stukken ga minderen dan lukt het mij ook niet meer hoor
Veel blowersquote:Op dinsdag 21 januari 2014 07:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat heeft het huis er mee te maken?
verschilt per winkel denk ik.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 07:52 schreef Amarantha het volgende:
Als de winkel om 08:00 open is.. hebben ze dan echt pas een uur later broodjes?
(Wordt me nu in stoners gezegd maar een uur na openingstijd lijkt me zo lang duren)
Ik wil afgebakken broodjes. Zak bolletjes heb ik net gisteren gekochtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 07:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
verschilt per winkel denk ik.
worden ze in de winkel afgebakken? dan denk ik dat het ook eerder kan.
en gewoon witte bolletjes ofzo zullen ze wel in het rek hebben liggen vanuit de fabriek
ah ja, dat scheelt wel ja.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 07:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Veel blowersIk woon met (bijna) alleen maar stonende fucks samen lol
en de bakker?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 07:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil afgebakken broodjes. Zak bolletjes heb ik net gisteren gekochtMaar ik ben nu vroeg wakker dus ik mag van mezelf afgebakken broodjes halen als ontbijt. Koop ze normaal altijd later op de dag en dan zijn ze toch minder lekker
Enige bakker in de buurt is de Bakker Bartquote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 07:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Enige bakker in de buurt is de Bakker Bart!! Verderop in het winkelcentrum zit wel een echte bakker maar is me nu te ver lopen
+ als ik daar ben wil ik ook meteen wiet halen bij de overburen hehe
Lach je om het feit dat ik te lui ben of het feit dat de Bakker Bart de enige is in de buurt? Tevens zit die 2x hier in het centrum en hebben we maar 1 echte bakker in het hele centrum. Watquote:
nja, ik weet niet hoe en waar je woont enzo, dus weet niet hoe het zit met bakkers (of wat niet goed zou zijn aan bakker bart want daar kom ik nooit)quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lach je om het feit dat ik te lui ben of het feit dat de Bakker Bart de enige is in de buurt? Tevens zit die 2x hier in het centrum en hebben we maar 1 echte bakker in het hele centrum. Wat
Oh hahaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, ik weet niet hoe en waar je woont enzo, dus weet niet hoe het zit met bakkers (of wat niet goed zou zijn aan bakker bart want daar kom ik nooit)
maar moest ook lachen om het wiet halen bij de overburen
zijn die ook zo vroeg open dan?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh hahaJa best wel praktisch, er tegenover zit de coffeeshop
winkel is open welquote:
breng maar broodjes langsquote:
limburgquote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Te ver weg denk ik..Waar moet 't heen?
das vrij lang.quote:
Drenthequote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
das vrij lang.
waar woon je?
(volgens mij heb je het al een gezegd, maar ik ben vergeetachtig)
hmm, dat is wel ver jaquote:
succesquote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:44 schreef Amarantha het volgende:
Dat zeg ikIk ga maar eens naar de supermarkt
en, heb je broodjes?quote:
wat gaat er voor beleg op?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JepIk heb alles in huis voor vandaag -van de winkel-
luxe leven hoorquote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:24 schreef Amarantha het volgende:
Sinds ik kaas koop van de versafdeling vind ik voorverpakte kaas ineens niet meer zo lekker
ach ja. zo ben ik zelf ook.quote:
werken natuurlijkquote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:31 schreef Amarantha het volgende:
Nog maar even een jointje roken en daarna huishoudelijke klusjes doen. Wat ben jij aan het doen dan Gianni?
voordelen van kantoorwerkquote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:33 schreef Amarantha het volgende:
Werken..Met FOK! de hele tijd erbij aan haha
innerlijk dan he, uiterlijk heb ik eigenlijk geen ideequote:
voordat ik hier werkte, fokte ik nog nietquote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:55 schreef Roburtt het volgende:
Sinds m'n stage ben ik weer begonnen met FOK!ken besef ik me eigenlijk net
Leuk hè, werk?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voordat ik hier werkte, fokte ik nog niet
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:59 schreef Roburtt het volgende:
Dus over twee weken FOK! ik niet meer. Dan moet ik weer WOW'en op school met mijn klas tot de elder scrolls online uit komt.
nja, als mensen mij een computer met internet geven ben ik snel afgeleidquote:
Niet haten, ik kon onder 'projectvergaderingen' uit komen met een leraar als ik zei dat ik dungeons aan het doen was met m'n projectgroep. Bleek dat ze zelf ook keihard speelde vroeger. Mooi moment was dat.quote:
Ja dit jaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, als mensen mij een computer met internet geven ben ik snel afgeleid
nee, hier moet je zijnquote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:55 schreef Lt.Surge het volgende:
Dagje vrij!
Gamen tot we dood gaan en zo!
Oke jullie hoeven hier niet meer over na te denken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:07 schreef Fopje het volgende:
Jongens ik heb een probleem.
Ik moet poepen, maar ik wacht ook op een pakketje.
Wat moet ik doen?
gewoon poepenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:07 schreef Fopje het volgende:
Jongens ik heb een probleem.
Ik moet poepen, maar ik wacht ook op een pakketje.
Wat moet ik doen?
welke van de 2?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:09 schreef Fopje het volgende:
[..]
Oke jullie hoeven hier niet meer over na te denken.
Het is gebeurd.
Ik heb echt supersnel lopen kakken, tot gevolg dat ik eigenlijk nog wel meer kan lozen.. maar ik kan het nu weer even uithouden.quote:
Imagine dragonsquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:10 schreef Roburtt het volgende:
Konko lowlands, kaartverkoop 1 februari. Als het een week later was kon ik er heen
EN IK MOET IMAGINE DRAGONS ZIEN VERDOMME
Kut userquote:
wanneer is pers conferentie van pinkpop?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:10 schreef Roburtt het volgende:
Konko lowlands, kaartverkoop 1 februari. Als het een week later was kon ik er heen
EN IK MOET IMAGINE DRAGONS ZIEN VERDOMME
A7X komt naar pinkpopquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wanneer is pers conferentie van pinkpop?
ben benieuwd wat daar nog bij komt.
voor metallica ga ik geen kaarten meer kopen
Geen idee, niet meer bezig gehouden met pinkpop omdat het wss te veel op Werchter gaat lijken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wanneer is pers conferentie van pinkpop?
ben benieuwd wat daar nog bij komt.
voor metallica ga ik geen kaarten meer kopen
A7Xquote:
zag het, maar die naam zegt me helemaal niks eigenlijkquote:
als het op werchter lijkt vind ik het goedquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:12 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Geen idee, niet meer bezig gehouden met pinkpop omdat het wss te veel op Werchter gaat lijken.
Ik had m'n hoop op Lowlands gezet, maar de kaartverkoop is een week te vroeg
Gaven een gruwelijke show vorig jaar in ziggo domequote:
Ja maar ik ga al naar Werchterquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zag het, maar die naam zegt me helemaal niks eigenlijk
[..]
als het op werchter lijkt vind ik het goed
Klopt maar moest even haten. Niet helemaal mijn muziek thoquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:14 schreef Fopje het volgende:
[..]
Gaven een gruwelijke show vorig jaar in ziggo dome
ik niet. maar pinkpop is in de buurt, dus daar overweeg ik nog wel een dag heen te gaanquote:
Dagkaarten moeten ze mee stoppenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik niet. maar pinkpop is in de buurt, dus daar overweeg ik nog wel een dag heen te gaan
jarenlang 3 dagen op de camping gelegen, maar dat trek ik niet meer helemaalquote:
Ja maar Metallica bijvoorbeeld heeft een hoop kut fans die boe gaan roepen naar artiesten die daarvoor spelen, omdat ze een dagkaart kopen om ze te zien. Daar ga ik een beetje van huilenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jarenlang 3 dagen op de camping gelegen, maar dat trek ik niet meer helemaal
sowieso altijd een beetje jammer, mensen die voor maar 1 act komen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:17 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja maar Metallica bijvoorbeeld heeft een hoop kut fans die boe gaan roepen naar artiesten die daarvoor spelen, omdat ze een dagkaart kopen om ze te zien. Daar ga ik een beetje van huilen
Haha ik zou het precies andersom hebbenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sowieso altijd een beetje jammer, mensen die voor maar 1 act komen.
maar ja, zo heb ik zelf ook een jaar 1,5 uur lenny fucking kravitz moeten aanhoren om vooraan te staan bij rammstein
Die is dus al echt zo oud hè.quote:
die dude heeft veel filmpjesquote:
vind er echt niks aan.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:20 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Haha ik zou het precies andersom hebben_
Kravitz
Ik hou echt van kravitz z'n oude muziek, maar metallica wil ik ook alleen zien omdat klassiekerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vind er echt niks aan.
maar ja, dat heb ik met wel meer grote namen.
rhcp als afsluiter vond ik ook een mooie gelegenheid om lekker rustig over het terrein te struinen
Mja dat hij de dure gitaar van z'n pa sloopt vind ik nou niet heel fake.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zie het.. vind het ineens niet meer zo boeiendHow fake
daarom heb ik metallica al gezienquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:23 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik hou echt van kravitz z'n oude muziek, maar metallica wil ik ook alleen zien omdat klassieker
Ik zie ook wel momenten dat ik denk 'als je dit hebt gespeeld ben je wel heel goed' maar toch. Even die van de gitaar zoekenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:25 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Mja dat hij de dure gitaar van z'n pa sloopt vind ik nou niet heel fake.
Daarom ga ik ze in juli zienquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daarom heb ik metallica al gezien
stap 1: zorg voor een voorraad heroïne..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:20 schreef Roburtt het volgende:
Oké, hoe word je in twee weken heroïne dealer?
Ja hoequote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
stap 1: zorg voor een voorraad heroïne..
kopen van een grotere dealer..quote:
Daar gaat het al misquote:
Hoe moet ik voor 100 heroïne kopen van een grote dealer en verkopen voor 200quote:
ja, zo werkt het natuurlijk niet he. om aan groothandel prijs in te kopen moet je ook groot kopenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:25 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Hoe moet ik voor 100 heroïne kopen van een grote dealer en verkopen voor 200
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, zo werkt het natuurlijk niet he. om aan groothandel prijs in te kopen moet je ook groot kopen
ik ben geen stoner, maar blijven liegen lijkt me geen optie. dat merkt ze toch wel of je wel of niet geblowt hebtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:55 schreef Serpenthax het volgende:
Dag mede stoners.
Ik heb even een vraagje voor jullie. Mijn vriendin is tegen blowen en vind t echt niet tof. Daarom zeg ik t nooit tegen haar en nu doet ze moeilijk en wil ze weten of ik dat wel gedaan heb. What to do?
Kapot neukenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:55 schreef Serpenthax het volgende:
n is tegen blowen en vind t echt niet
Klap je die bitch!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:55 schreef Serpenthax het volgende:
Dag mede stoners.
Ik heb even een vraagje voor jullie. Mijn vriendin is tegen blowen en vind t echt niet tof. Daarom zeg ik t nooit tegen haar en nu doet ze moeilijk en wil ze weten of ik dat wel gedaan heb. What to do?
Hoe is het?quote:
Gewoon zeggen. En als ze het niet tof vind, heeft ze twee keuzes:quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:55 schreef Serpenthax het volgende:
Dag mede stoners.
Nee zonder grappen, een vriend van me zei laatst iets vanquote:
Goed, hier ook rustig.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:42 schreef Maringo het volgende:
[..]
Gaat goed! Rustige dag.
En met jou?
Ik ook, deel deze mening ook met een eckte baas.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:44 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Nee zonder grappen, een vriend van me zei laatst iets van
"Ja ik vind het onzin als iemand dan anders van je gaat denken, als hij/zij er achter komt. In het geval van een vriendin is het helemaal bullshit omdat ze je eerst leuk vind, en dan opeens niet meer omdat je wel eens wiet rookt. Als ze zo zou denken moet je het meteen maar uitmaken, kut hypocriet."
Vond ik wel mooi
Eens. Dat zijn toch dingen die iemand maakt zoals ie is.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:44 schreef Roburtt het volgende:
[..]
"Ja ik vind het onzin als iemand dan anders van je gaat denken, als hij/zij er achter komt. In het geval van een vriendin is het helemaal bullshit omdat ze je eerst leuk vind, en dan opeens niet meer omdat je wel eens wiet rookt. Als ze zo zou denken moet je het meteen maar uitmaken, kut hypocriet."
Vond ik wel mooi
Oh! Alvast gefeliciteerd. Anders vergeet ik dat morgen sowieso.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed, hier ook rustig.
Wat voor taart zal ik gaan bakken? Ik ben morgen jarig
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:44 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Vond ik wel mooi
lokquotequote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:55 schreef Serpenthax het volgende:
Dag mede stoners.
zeg wollahquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed, hier ook rustig.
Ja super handig jaquote:
Proficiat alvast! Mon Chou taart met bastogne bodemquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed, hier ook rustig.
Thnxquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:50 schreef Maringo het volgende:
[..]
Oh! Alvast gefeliciteerd. Anders vergeet ik dat morgen sowieso.
Tja, wat voor taart. Limoencheesecake of appelkruimelvlaai.
Thnxquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:52 schreef Roburtt het volgende:
[..]
zeg wollah
Alvast gefeliciteerd, en aardbeien kwark.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:53 schreef Casaa het volgende:
[..]
Proficiat alvast! Mon Chou taart met bastogne bodem![]()
Ik ook niet, maar wel van Aardbeien kwark taartquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Thnx![]()
Ik zat misschien te denken aan een appeltaart of anders een chocoladetaart oid.
[..]
Thnx
Ik hou niet van aardbeien
Haha, zekert.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:56 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Oh dat is ook altijd wel lekker jaHmmz
Nog iemand die niet van aardbeien houdtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:56 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar wel van Aardbeien kwark taart
Appel taart dan
Ach, kom kom, zo moeilijk is een taart bakken nietquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:56 schreef Roburtt het volgende:
Maak ook even een taart voor mij voor op m'n laatste stage dag volgende week vrijdag
Ik voel de aardbei struggles jaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nog iemand die niet van aardbeien houdt
Mensen verklaren mij alitjd voor gek als ik dat zeg![]()
Appeltaart is altijd goed
[..]
Ach, kom kom, zo moeilijk is een taart bakken niet
Je bent met een half uurtje klaar manquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:58 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik voel de aardbei struggles ja
Ja leuk, maar nooit gedaan en geen tijd enzulks
Mannen hebben per definitie geen tijd om in de keuken te staan.. slechte ontwikkeling wel.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je bent met een half uurtje klaar manDaarna gaat het de oven of koeling in en ben je aan het wachten tot hij klaar is
Wat een onzin, mijn vriend kan prima kokenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:07 schreef Casaa het volgende:
[..]
Mannen hebben per definitie geen tijd om in de keuken te staan.. slechte ontwikkeling wel.
Ai, iemand op de kast gejaagd. Wasnen grapjen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat een onzin, mijn vriend kan prima koken
Hoe kun je nou met die PI bij mijn post dat denken?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:20 schreef Casaa het volgende:
[..]
Ai, iemand op de kast gejaagd. Wasnen grapjen.
Zolderkamerautist zegt voldoende.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoe kun je nou met die PI bij mijn post dat denken?
Strakke planningquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:29 schreef Rezania het volgende:
Zo, project af. Stond 16 voor gepland, 6 uur aan besteed.
Planning werd voor ons gemaakt, konden wij niks aan doen.quote:
Slecht gepland dan.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Planning werd voor ons gemaakt, konden wij niks aan doen.
450 boeken, dat is fantastisch.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:31 schreef Rezania het volgende:
Maar heb wel even mooi de bieb ontdekt, is dat niet fantastisch?
Pittigmans veel zegmaar.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
450.000 eerder, dat is pas fantastisch.
Dat blijkt maar weerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:29 schreef Casaa het volgende:
[..]
Zolderkamerautist zegt voldoende.
*ik heb last van blindheid*
Van blindheid?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:35 schreef Casaa het volgende:
[..]
Ik heb een reputatie hoog te houden.
Ja tenzij hij mislukt, en dat is een garantie.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je bent met een half uurtje klaar manDaarna gaat het de oven of koeling in en ben je aan het wachten tot hij klaar is
Ik ben die blinde van het station, met een accordeon en een bakje muntdrop. Dit doe ik naast mijn fulltime baan als zolderautist.quote:
Welnee, mijn taarten mislukken nooit.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:39 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja tenzij hij mislukt, en dat is een garantie.
Oké, aparte combi wel, wordt alles hier voorgelezen of ben je alleen outdoors blind door het felle zonlicht?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:40 schreef Casaa het volgende:
[..]
Ik ben die blinde van het station, met een accordeon en een bakje muntdrop. Dit doe ik naast mijn fulltime baan als zolderautist.
Ssstt. dat 2e, niet verder vertellen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oké, aparte combi wel, wordt alles hier voorgelezen of ben je alleen outdoors blind door het felle zonlicht?
Ik zal m'n mond houdenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:44 schreef Casaa het volgende:
[..]
Ssstt. dat 2e, niet verder vertellen.
Ja hoorquote:
1990quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Mijn leven als 23-jarige is bijna voorbij
Jeweetzquote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Mijn leven als 23-jarige is bijna voorbij
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Welnee, mijn taarten mislukken nooit.
Een goede voorbereiding is het halve werk hè?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:46 schreef Casaa het volgende:
[..]
Je productielijn is al wel gestart in '89.
Je bent pas echt bejaard als je weer uit de tiggen bentquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
24 klinkt ook beter
mijn leven als 30 jarige ook bijna. daarna ben ik echt bejaard
ik heb daar niet naar geluisterd. na 8 maanden vond ik het wel goedquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een goede voorbereiding is het halve werk hè?
En het was allemaal gewon perfect getimedMijn moeder had 2 datums te horen gekregen van de dokter en verloskundige. 21 en 23 januari. Om iedereen tevreden te houden ben ik maar gewoon de 22e gekomen
Ik vond het ook wel leuk om mijn moeder wat back-up te geven.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb daar niet naar geluisterd. na 8 maanden vond ik het wel goed
Netjes, toen al gevoel voor timing.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een goede voorbereiding is het halve werk hè?
En het was allemaal gewon perfect getimedMijn moeder had 2 datums te horen gekregen van de dokter en verloskundige. 21 en 23 januari. Om iedereen tevreden te houden ben ik maar gewoon de 22e gekomen
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:54 schreef Roburtt het volgende:
Ik kwam precies op de datum daarom ben ik zo lekker
quote:
dus je had nog limburger kunnen zijnquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel leuk om mijn moeder wat back-up te geven.
Er was dat weekend familieweekend ergens in Limboland en de familie probeerde haar over te halen mee te gaan 'want je kunt altijd nog naar huis als het wel begint' maar m'n moeder wilde dat niet.
En om even aan te geven waarom ze dat niet wilde ben ik maar gewoon even snel binnen 2 uur na de allereerste 2 gekomen
goeie comebackquote:
maar je hebt geen FoBo dus je bent vast niet lkkr greotjesquote:
Als m'n moeder mee was gegaan was ik waarschijnlijk ergens langs de snelweg geborenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dus je had nog limburger kunnen zijn
gemiste kans
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:56 schreef Casaa het volgende:
[..]
Bedankt, vind ook wel dat ik lekker ben.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:56 schreef Roburtt het volgende:
[..]
maar je hebt geen FoBo dus je bent vast niet lkkr greotjes
Ik schaam me ervoor om zoveel knapheid te delen hier op FOK!, ik dacht dat jij dat wel zou begrijpen.quote:
appeltaart vind ik zo afgezaagd... Ik vind het lekker, mits goed gemaakt uiteraard, maar zo doorsnee..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Thnx![]()
Ik zat misschien te denken aan een appeltaart of anders een chocoladetaart oid.
Ha!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:57 schreef Casaa het volgende:
[..]
Ik schaam me ervoor om zoveel knapheid te delen hier op FOK!, ik dacht dat jij dat wel zou begrijpen.
Waarvoor zou je foto's van anderen delen in je fobo?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:57 schreef Casaa het volgende:
[..]
Ik schaam me ervoor om zoveel knapheid te delen hier op FOK!, ik dacht dat jij dat wel zou begrijpen.
Was geen comeback waardige postquote:
Sorry Maringo jij staat niet op de lijst.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:58 schreef Maringo het volgende:
[..]
Waarvoor zou je foto's van anderen delen in je fobo?
Welke lijst?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:58 schreef Casaa het volgende:
[..]
Sorry Maringo jij staat niet op de lijst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |