stap 1: zorg voor een voorraad heroïne..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:20 schreef Roburtt het volgende:
Oké, hoe word je in twee weken heroïne dealer?
Ja hoequote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
stap 1: zorg voor een voorraad heroïne..
kopen van een grotere dealer..quote:
Daar gaat het al misquote:
Hoe moet ik voor 100 heroïne kopen van een grote dealer en verkopen voor 200quote:
ja, zo werkt het natuurlijk niet he. om aan groothandel prijs in te kopen moet je ook groot kopenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:25 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Hoe moet ik voor 100 heroïne kopen van een grote dealer en verkopen voor 200
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, zo werkt het natuurlijk niet he. om aan groothandel prijs in te kopen moet je ook groot kopen
ik ben geen stoner, maar blijven liegen lijkt me geen optie. dat merkt ze toch wel of je wel of niet geblowt hebtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:55 schreef Serpenthax het volgende:
Dag mede stoners.
Ik heb even een vraagje voor jullie. Mijn vriendin is tegen blowen en vind t echt niet tof. Daarom zeg ik t nooit tegen haar en nu doet ze moeilijk en wil ze weten of ik dat wel gedaan heb. What to do?
Kapot neukenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:55 schreef Serpenthax het volgende:
n is tegen blowen en vind t echt niet
Klap je die bitch!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:55 schreef Serpenthax het volgende:
Dag mede stoners.
Ik heb even een vraagje voor jullie. Mijn vriendin is tegen blowen en vind t echt niet tof. Daarom zeg ik t nooit tegen haar en nu doet ze moeilijk en wil ze weten of ik dat wel gedaan heb. What to do?
Hoe is het?quote:
Gewoon zeggen. En als ze het niet tof vind, heeft ze twee keuzes:quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:55 schreef Serpenthax het volgende:
Dag mede stoners.
Nee zonder grappen, een vriend van me zei laatst iets vanquote:
Goed, hier ook rustig.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:42 schreef Maringo het volgende:
[..]
Gaat goed! Rustige dag.
En met jou?
Ik ook, deel deze mening ook met een eckte baas.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:44 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Nee zonder grappen, een vriend van me zei laatst iets van
"Ja ik vind het onzin als iemand dan anders van je gaat denken, als hij/zij er achter komt. In het geval van een vriendin is het helemaal bullshit omdat ze je eerst leuk vind, en dan opeens niet meer omdat je wel eens wiet rookt. Als ze zo zou denken moet je het meteen maar uitmaken, kut hypocriet."
Vond ik wel mooi
Eens. Dat zijn toch dingen die iemand maakt zoals ie is.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:44 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Nee zonder grappen, een vriend van me zei laatst iets van
"Ja ik vind het onzin als iemand dan anders van je gaat denken, als hij/zij er achter komt. In het geval van een vriendin is het helemaal bullshit omdat ze je eerst leuk vind, en dan opeens niet meer omdat je wel eens wiet rookt. Als ze zo zou denken moet je het meteen maar uitmaken, kut hypocriet."
Vond ik wel mooi
Oh! Alvast gefeliciteerd. Anders vergeet ik dat morgen sowieso.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed, hier ook rustig.
Wat voor taart zal ik gaan bakken? Ik ben morgen jarig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |