quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:30 schreef Fopje het volgende:
Inderdaad, ik dacht dat BL wel aan het F5-en was
Ik had niet eens door dat ik de lapo had.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:30 schreef Fopje het volgende:
Inderdaad, ik dacht dat BL wel aan het F5-en was
O, excusezquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:31 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik corrigeerde niets.
Shit, ik begin een reputatie op te bouwen.
Jup.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:31 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik corrigeerde niets.
Shit, ik begin een reputatie op te bouwen.
Ik stop wel als ik klaar ben met het modden van GRA.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jup.
Misschien toch maar met vervroegd pensioen?
Zware taak zal dat zijn, dan heb je edit-rechten, en móét je wel alle posts langs gaan.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:35 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik stop wel als ik klaar ben met het modden van GRA.
Zwaar en geweldig.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zware taak zal dat zijn, dan heb je edit-rechten, en móét je wel alle posts langs gaan.
Aan de fouten van anderen ja, die je dan stuk voor stuk moet gaan aanpassen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:41 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Aan de taalfouten? Die worden dan juist weggehaald.
Een taalutopia.
Als ze niet willen leren...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Aan de fouten van anderen ja, die je dan stuk voor stuk moet gaan aanpassen.
Oh, en aan mensen die er niks van leren.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:44 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Als ze niet willen leren...
Banaanvraag!
cosmobells, cosmobells, cosmo all the wayquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:46 schreef Flippiee het volgende:
Die mening heb ik altijd. Show your cosmolicious
Oh what fun is to cosmorideee (gvd klinkt fout)quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:48 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
cosmobells, cosmobells, cosmo all the way
Dat klinkt goed!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:55 schreef Cosmo. het volgende:
maar hey ik stel voor om een cursus zweeds te nemen en kookcursus
You're like that.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:54 schreef imikethat het volgende:
Moeten slapen maar het niet doen, zo ff onder de dekens kruipen voor mn begeleidert het ziet
nietquote:
Hoezo slaap je niet, is je begeleidert op vakantie?quote:
blijft een nee sorryquote:
Ik heb geen begeleider/begeleidster. Alleen een (bizar) huisgenoot.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:58 schreef imikethat het volgende:
[..]
Hoezo slaap je niet, is je begeleidert op vakantie?
doen jullie wel eens man op man actie?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:00 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Ik heb geen begeleider/begeleidster. Alleen een (bizar) huisgenoot.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:04 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
doen jullie wel eens man op man actie?
Heb je begeleider net gesproken en die zei dat ie je zo even in bed komt stoppen. Weltrustenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:10 schreef BBQSausage het volgende:
Oh, dus nu denken mensen die begeleid wonen dat FOK! dé site is waar alleen maar zulk volk rondloopt?
Het is nacht. Sommige mensen moeten nog gaan slapenquote:
Ga dan slapen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:14 schreef imikethat het volgende:
[..]
Het is nacht. Sommige mensen moeten nog gaan slapen
Nee.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:04 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
doen jullie wel eens man op man actie?
Nee mn soep staat nog te trekkenquote:
Moet ik je begeleider/begeleidster bellen ofzo?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:17 schreef imikethat het volgende:
[..]
Nee mn soep staat nog te trekken
Nee die heb ik vastgebonden dan kan de soep even trekken. Ze mogen zo buiten ff gaan plassen aan de ketting.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:21 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Moet ik je begeleider/begeleidster bellen ofzo?
Psycho.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:23 schreef imikethat het volgende:
[..]
Nee die heb ik vastgebonden dan kan de soep even trekken. Ze mogen zo buiten ff gaan plassen aan de ketting.
Die zit in KLB. Kies maar een topic uit.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:26 schreef imikethat het volgende:
Ow wacht, dit is het nachtbagger topic niet. gr gr
Dit is een soort nieuwe nachtbagger. Leugenaar.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:27 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Die zit in KLB. Kies maar een topic uit.
NB in ONZ was niet veel meer dan een normale SC die alleen 's avonds en 's nachts open was. Bagger was er eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:28 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Dit is een soort nieuwe nachtbagger. Leugenaar.
Ben je op de radio geweest?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 04:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ging over Tinder. En ik had mijn succes verhaal gesmst. Werd ik teruggebeld ik denk oh shit
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 04:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ging over Tinder. En ik had mijn succes verhaal gesmst. Werd ik teruggebeld ik denk oh shit
Ach, 't is laat, de luisteraars zullen wel denken dat je heel wat gedronken hebt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 04:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik klonk wel een beetje nerveus denk ik aan de telefoon maar ach.
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 21 januari 2014 04:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ach, 't is laat, de luisteraars zullen wel denken dat je heel wat gedronken hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |