niet de hele show.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:36 schreef Pascalus het volgende:
Ik ben net thuis, hele show gemist
Dan maar de MP4 terugkijken zo meteen.
Nieuw stopzinnetje.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:39 schreef Regilio_ het volgende:
René heeft wel veel schijt aan spelertjes altijd.
In de Eredivisie wint iedereen van iedereenquote:Op maandag 20 januari 2014 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Zelfs PSV won van Utrecht
Ook Cambuur, Go Ahead..
Utrecht![]()
![]()
![]()
Hij leest ze voor bedoel je.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:39 schreef tong80 het volgende:
Niks mis met Tom Egberts. Maakt geweldige documentaires.
WTFtwitter:BBCSporf twitterde op maandag 20-01-2014 om 21:39:21EPIC: Dutch speed skater Sjinkie Knegt gracefully congratulates rival Russian speed Victor An on his win. http://t.co/nZTePRJEhN reageer retweet
We zitten hier niet in het RTL Schaatsen topic.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:41 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
WTFtwitter:BBCSporf twitterde op maandag 20-01-2014 om 21:39:21EPIC: Dutch speed skater Sjinkie Knegt gracefully congratulates rival Russian speed Victor An on his win. http://t.co/nZTePRJEhN reageer retweet
1. Dat is een nep accountquote:Op maandag 20 januari 2014 21:41 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Koert Westerman twittert onder de naam van Johan Derksen?quote:Op maandag 20 januari 2014 21:23 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Volgens mij is dit waar Johan het over hadtwitter:JohanDerkzen twitterde op woensdag 08-01-2014 om 14:34:53De sterspelers op het winter-WK in 2022 zijn ook al bekend: Evander Snow, Skibril Cisse, Anthony Curling & Sleewandowski. #Qatar2022 reageer retweet
Laat die volkskrant-journalistjes zich maar bezig houden met cumshot compilationsquote:Op maandag 20 januari 2014 21:44 schreef Slobeend het volgende:
Wat een teksten van een Volkskrant journalist.twitter:
Een bescheiden bigstar zei ooit: "Liever schijt op een natte krant dan een abonnement op de Volkskrant."quote:Op maandag 20 januari 2014 21:44 schreef Slobeend het volgende:
Ergens heeft hij wel een punt.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:44 schreef Slobeend het volgende:
Blijkbaar nietquote:Op maandag 20 januari 2014 21:42 schreef Pascalus het volgende:
[..]
1. Dat is een nep account
2. Photoshop
3. Dit is niet rullevant.
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:46 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Graafschap 0-2 voor bij Jong PSV
Jimmy Calderwood strikes again
Oh.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:47 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Blijkbaar niet
http://www.lc.nl/sport/ar(...)gt-na-obsceen-gebaar
Ja leek mij ook, hij is wel de bronzen medaille erdoor misgelopen.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:48 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Oh.
Wel een bazenactie van die gozer.
Ho ho, hij laat wel even zijn baard staanquote:
Nog erger dan Sjeneequote:Op maandag 20 januari 2014 21:53 schreef marcodej het volgende:
Dit toontje van dit pedantje verslaggevertje.
Rustig Rens.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:55 schreef RensAjacied het volgende:
Haha die jongen denkt het beter te weten dan mr Bigstar Johan Derksen. Krijg toch de pleuris. Lik mijn reet!
Ik weet nog dat Pelle in het begin van zijn carrière graag een speler als Zlatan wilde worden. Hij heeft er echt wat van weg.quote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 22:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik weet nog dat Pelle in het begin van zijn carrière graag een speler als Zlatan wilde worden. Hij heeft er echt wat van weg.
Alleen de neus van Zlatan doet wat meer Hebreeuws aan.²
Als Wilfred die 50 kantines niet haalt (gezonde voeding in kantines) presenteert Wilfred 6 uitzendingen dus niet.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waar ging het om? Heb niet opgelet
oh duidelijk, thanksquote:Op maandag 20 januari 2014 22:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als Wilfred die 50 kantines niet haalt (gezonde voeding in kantines) presenteert Wilfred 6 uitzendingen dus niet.
Wat een mongolen inderdaadquote:Op maandag 20 januari 2014 22:02 schreef RensAjacied het volgende:
PSV debielen
Kijk ze eens die teringmongolen.
Ik heb hem gelijk uitgezetquote:Op maandag 20 januari 2014 22:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ha kijk knoop in je zakdoek is ook begonnen.
Is dit nou nodig? Waar is het wederzijdse respect?quote:Op maandag 20 januari 2014 22:02 schreef RensAjacied het volgende:
PSV debielen
Kijk ze eens die teringmongolen.
Dit is een normale PSVer.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ze zouden ook eens een normale fan filmen
Rens is een relnicht.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Is dit nou nodig? Waar is het wederzijdse respect?²
Het zijn wel mongolen hoor, Die kerel zijn buik is te groot voor zijn t-shirt,quote:Op maandag 20 januari 2014 22:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Is dit nou nodig? Waar is het wederzijdse respect?²
doet het nietquote:Op maandag 20 januari 2014 22:27 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)ae9-af552df20093.mp4
quote:Op maandag 20 januari 2014 22:38 schreef DaTino het volgende:
[..]
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)ae9-af552df20093.mp4
deze wel
Donderstraal toch op man.quote:
En aan het eindequote:Op maandag 20 januari 2014 23:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat was bij de kantineheld ook in het begin.
Ik snap de rullevantie ook totaal niet. Dan heb je een bierteam van Bal Op Het Dak 4 in de studio .. ja en dan?quote:Op maandag 20 januari 2014 22:34 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Dat nieuwe programmaonderdeel is werkelijk een verschrikking.
Sierd gaat zich binnenkort nog een keer vanuit een plantenbak boven op Johan laten vallen.quote:
twitter:elsierd twitterde op vrijdag 15-03-2013 om 00:08:50Mensonterend Prietpraat Minachting van de Kijker Schijtlolligheden Blaag Hoe kan iemand zoveel Onzin verkondigen Voor Lul Zetten Kutscheet reageer retweet
Ga je Jupiler zuipen.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik snap de rullevantie ook totaal niet. Dan heb je een bierteam van Bal Op Het Dak 4 in de studio .. ja en dan?
Gaat allemaal van de spreektijd van Hansie af, sodemieter lekker op met die kutkloterij.quote:
Leuk showtje Karina, helemaal niks mis mee.quote:
Ok morgen even kijken dusquote:Op maandag 20 januari 2014 23:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Leuk showtje Karina, helemaal niks mis mee.
Als ze dat niet konden waren ze al gestopt. Voetbal is geen cabaret.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:33 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik verbaas me erover dat tussen de boekentips en gesponsorde programmaonderdelen door de heren nog in staat zijn om een vermakelijk televisieprogramma te maken.
Jup Holland Jupquote:Op maandag 20 januari 2014 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit was nog eens goede reclame.
?quote:Op maandag 20 januari 2014 23:41 schreef RensAjacied het volgende:
Toen Johan Derksen de column over Yolanthe van Nico Dijkshoorn ging voorlezen met Ivo Niehe ernaast![]()
Opgemaakte goudvis met handjes.![]()
4 jaar al weer bijnaquote:
Nee, zo werkt dat hier niet he, Rens. Wel een beetje om stukjes kunnen lachen van Nico. Maar als Nico aan tafel zit, dan kan die er weer geen kloten van en moet ie weer gauw opdonderen. Zo zit de voetbalwereld niet in elkaar.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:41 schreef RensAjacied het volgende:
Toen Johan Derksen de column over Yolanthe van Nico Dijkshoorn ging voorlezen met Ivo Niehe ernaast![]()
Opgemaakte goudvis met handjes.![]()
Arnold? Welke Arnold.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:04 schreef Neuroscience het volgende:
Topshow. Zelfs die Arnold viel mee.
Ja André joh eikel, klootzak! Het is toch godvrdomme niet te geloven man!quote:
Weet ik toch wel joh, hé. Ouwe pik.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja André joh eikel, klootzak! Het is toch godvrdomme niet te geloven man!
Hij zichzelf ook!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
4 jaar al weer bijna
Mooie tijden en Ivo mag weleens vaker komen, heb hem altijd al goed gevonden.
Helemaal vanuit Tsjechië op het imperiaal, dat gaat je niet in de koude kleren zitten.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:15 schreef Specularium het volgende:
Ik vond die hele Adriaan maar kut.
Ik kijk het gewoon wat later, net zo prettig kan ik die shit en de reclames doorspoelenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:52 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat nieuwe item.. voetbalvrienden.. Waarom moet dat nou? Zijn we verlost van die kantineheld, krijg je dit ervoor terug? Welke onbenul verzint zoiets?
Hij kwam verrassend uit de hoek jaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:35 schreef Littlerabbit het volgende:
De serious request toevoeging was wel zinnig
Ik word na nu een halfuur kijken wel een beetje gek van Hans zijn geblèr en door elkaar schreeuwen alleen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:43 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hij kwam verrassend uit de hoek ja
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik word na nu een halfuur kijken wel een beetje gek van Hans zijn geblèr en door elkaar schreeuwen alleen.
Mwah, werd in dat halve uurtje toch paar keer door vooral Derksen beledigd.Alleen Genee gaf hem soms het woord.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:20 schreef Karina het volgende:
De SR man zat niet echt voor lul, viel me reuze mee. Die voetbalvrienden daarentegen... met een zogenaamd grappig verhaaltje zonder clou. Slecht item.
Beledigen vond ik best meevallen. In het begin dacht ik wel, hij zit er voor lul, maar hij had zelfs nog iets te vertellen over Tjechisch voetbal. Ach die man had waarschijnlijk de dag van zijn leven.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:26 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Mwah, werd in dat halve uurtje toch paar keer door vooral Derksen beledigd.Alleen Genee gaf hem soms het woord.
Ik denk dat als je daar zit je ook een soort van wordt weggeblazen.Ik denk dat het allemaal zo snel gaat als je daar zit
Voor vi begrippen viel het mee jaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Beledigen vond ik best meevallen. In het begin dacht ik wel, hij zit er voor lul, maar hij had zelfs nog iets te vertellen over Tjechisch voetbal. Ach die man had waarschijnlijk de dag van zijn leven.
Uit dat filmpje blijkt dat Antonie Kamerling een goede tafelgast is. Is er al bekend wanneer die weer komt rondhangen bij de bazen van VI?quote:Op maandag 20 januari 2014 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:10 schreef superniger het volgende:
[..]
Uit dat filmpje blijkt dat Antonie Kamerling een goede tafelgast is. Is er al bekend wanneer die weer komt rondhangen bij de bazen van VI?
Achteruit rijdend met de Honda Prelude.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Helemaal vanuit Tsjechië op het imperiaal, dat gaat je niet in de koude kleren zitten.
Donderstraal jij eens een eind opquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:10 schreef superniger het volgende:
[..]
Uit dat filmpje blijkt dat Antonie Kamerling een goede tafelgast is. Is er al bekend wanneer die weer komt rondhangen bij de bazen van VI?
Wat was Johan daar nog dik zeg!quote:Op maandag 20 januari 2014 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft weer lopen saboteren, die stink Sint.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:21 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Achteruit rijdend met de Honda Prelude.
Dit is pas vies dikquote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Genee is duidelijk ondersteboven van het boek van Pelle.
[ afbeelding ]
Wil jij Wilfriet hier nou in een kwaad daglicht zetten johannes?quote:Ik keek vandaag ook raar op toen ik dit boek (Pellè spreekt) in handen had. Als je de voorkant rechtop hebt en je draait het boek gewoon om zoals elk normaal mens doet om de achterkant te lezen, staat de achterkant op z'n kop. Het boek begint als het ware aan de voor- én achterkant met vraagjes...snap hier ook niet precies de logica van, maar goed.
equin0x | 21-01-14 | 19:25 | + 4 -
Viel me ook al op.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Genee is duidelijk ondersteboven van het boek van Pelle.
[ afbeelding ]
Jij wil Stadskanaal toch ook in een kwaad daglicht zetten?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:05 schreef Ties02 het volgende:
[..]
[..]
Wil jij Wilfriet hier nou in een kwaad daglicht zetten johannes?
Oh dat is hier helemaal niet rullevant.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij wil Stadskanaal toch ook in een kwaad daglicht zetten?
Ik zegt toch ook niet: iedereen die scheel is kletst uit zijn nek?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:21 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oh dat is hier helemaal niet rullevant.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zegt toch ook niet: iedereen die scheel is kletst uit zijn nek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |