Spleenquote:
Er zijn uitzonderingen. New Order sommige nummers.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:39 schreef Stickertje het volgende:
Elektronische muziek is niet mijn ding
It's fun to stay at the YMCAquote:Op maandag 20 januari 2014 19:42 schreef marcodej het volgende:
Ik zou dat wel tof vinden ja. Allemaal foute gayliedjes brullen.
Niet dat het helpt, maar goed.
DIALOOGquote:Op maandag 20 januari 2014 19:42 schreef Specularium het volgende:
Wij gaan dit even veranderen hoor in Rusland.
I've got something to put in you!quote:
Nee dankjequote:
Nu niet meer.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:46 schreef marcodej het volgende:
Heeft Kleintje Pils wel een accreditatie?
Denk het welquote:Op maandag 20 januari 2014 19:46 schreef marcodej het volgende:
Heeft Kleintje Pils wel een accreditatie?
Flauwekul idd. Gewoon leren pakkie aan, petje op. Indianentooi desnoods.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:46 schreef marcodej het volgende:
Dan moet je dus niet in het belachelijke roze gaan.
Lederen conducteurs pet op en gaan. Misschien kunnen ze de Hels Angels sturen?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:46 schreef marcodej het volgende:
Dan moet je dus niet in het belachelijke roze gaan.
Hij zal ons allemaal vergiftigen.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:47 schreef Ronaldsen het volgende:
Hopelijk ziet Poetin dit niet op youtube, hij zal ons uitlachen
Mag ie daarna meteen door naar een international tribunaal en voor mijn part de kogel krijgenquote:Op maandag 20 januari 2014 19:46 schreef Tem het volgende:
Poetin moet deze types direct neerknuppelen.
quote:Op maandag 20 januari 2014 19:47 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Lederen conducteurs pet op en gaan. Misschien kunnen ze de Hels Angels sturen?
te laat.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:47 schreef alors het volgende:
[..]
Flauwekul idd. Gewoon leren pakkie aan, petje op. Indianentooi desnoods.
Of bedoel je:quote:
nee, gewoon neequote:Op maandag 20 januari 2014 19:49 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Of bedoel je:
I've got something to Putin you!
Dat laatste, je verwacht het niet.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:49 schreef Uccie het volgende:
Maar de vraag is...gaat Paul nu zelf op het rode plein staan zingen of blijft ie met zijn gat in Hilversum zitten.
Vol van verbazing van mijn stoel.quote:
Connie klimt zo op tafel.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:50 schreef alors het volgende:
Dit is zonder drank idd echt niet leuk. nu snap ik alcoholgebruik.
door de slappe lach waarschijnlijk. ..wat een circusclownenquote:Op maandag 20 januari 2014 19:49 schreef TheArt het volgende:
Poetin zal vanavond niet slapen denk ik.
Pas op niveautjes comazuipen dan.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:50 schreef alors het volgende:
Dit is zonder drank idd echt niet leuk. Opeens snap ik alcoholgebruik.
Die heeft zich bijna verhangen aan de lamellen met dit gedoequote:
quote:
Nou ik twijfel nog... heb ik ooit een slechtere uitzending gezien?quote:
Nee dat is het kutte. Niets begint om 8 uur behalve het 8 uur journaal. Je moet jezelf dus nu een halfuur vermakenquote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 19:52 schreef alors het volgende:
[..]
Nee dat is het kutte. Niets begint om 8 uur behalve het 8 uur journaal. Je moet jezelf dus nu een halfuur vermaken
Palmen is ooit een keer een hele aflevering te gast geweest.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:52 schreef wdn het volgende:
[..]
Nou ik twijfel nog... heb ik ooit een slechtere uitzending gezien?
Heb je ooit die Top Gear aflevering gezien dat ze vanaf Miami naar Loisiana gingen?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:52 schreef Doublepain het volgende:
Echt hypocriet die homo's, als je als homo door Alabama gaat ben je ook de lul maar daar hoor je niemand over.
VOO TBBTquote:Op maandag 20 januari 2014 19:52 schreef alors het volgende:
[..]
Nee dat is het kutte. Niets begint om 8 uur behalve het 8 uur journaal. Je moet jezelf dus nu een halfuur vermaken
Lag ze toen onder de tafel?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Palmen is ooit een keer een hele aflevering te gast geweest.
Ik.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:54 schreef Pandaplint het volgende:
Die vloerbedekking reclame
Wie kent die basketballer
Yep en dat heb je overal over de hele wereld, echt triest dat ze Rusland belachelijk maken hypocriet kut volk dat het is.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:53 schreef wdn het volgende:
[..]
Heb je ooit die Top Gear aflevering gezien dat ze vanaf Miami naar Loisiana gingen?
Echt dat volk dat ze tegen kwamen
RailAwayquote:Op maandag 20 januari 2014 19:52 schreef alors het volgende:
[..]
In Kentucky valt het dan weer mee, ziequote:Op maandag 20 januari 2014 19:52 schreef Doublepain het volgende:
Echt hypocriet die homo's, als je als homo door Alabama gaat ben je ook de lul maar daar hoor je niemand over.
Wie ?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:22 schreef Tem het volgende:
Wel een vrouw waar arjan1112 op zou vallen.
Ik had het idee dat het een en ander in scene was gezet.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:53 schreef wdn het volgende:
[..]
Heb je ooit die Top Gear aflevering gezien dat ze vanaf Miami naar Loisiana gingen?
Echt dat volk dat ze tegen kwamen
Gelukkig nog 1 boeiende gast vanavond.quote:De bergen achter Sotsji: Jelle Brandt Corstius
Jelle Brandt Corstius was van 2005 tot 2010 correspondent in Moskou. Daarna maakte hij reisprogramma's en schreef hij reisboeken, voornamelijk over Rusland. In zijn nieuwe tv-serie ‘De bergen achter Sotsji’ laat Jelle het gebied in Rusland zien dat in februari het decor vormt van de Olympische Winterspelen. Ver van politieke machtspelletjes en oorlogsintriges, bezoekt hij afgelegen bergdorpen en ontmoet trotse volkeren.
Guilty Pleasures: Blaudzun & Krystl
Zo fout, maar oh zo lekker: muzikale ‘Guilty Pleasures’. Van die liedjes uit je middelbareschooltijd die je nu stiekem luidkeels meezingt in de auto of zoetsappige crooners die je heimelijk onder de douche meeblèrt.
Ook muzikanten hebben zo hun heimelijke, onverwachte en misschien wel pijnlijke muzikale genoegens, die wij dan weer graag met ze bespreken.
Vanavond horen we van Blaudzun en Krystl wat hun gênante, maar stiekem zo fijne, guilty pleasures zijn!
Muziek: The Benelux
Het Oor noemde ze een waardige afsluiter voor 5DaysOff. 3voor12 noemde hen 'funky en flink dansbaar'.
Ze nemen wat poprock, gooien er wat vleugjes ska, soul, disco, funk en elektronica doorheen, stoppen het even goed in de blender en wat komt eruit?
Juist; een unieke, extreem dansbare en aanstekelijke sound.
Eerder stonden ze al in Paradiso, maar vanavond komen ze bij ons spelen!
Tafeldame: Rosanne Hertzberger
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:22 schreef Uccie het volgende:
Ik hoop nog steeds op goeie echte GP's.
Zo'n nummer dat echt te genant voor woorden is.
Hoi Wimquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:01 schreef wdn het volgende:
Wat een irri reclame die over die bank en online veiligheid.
egt irri jah XDquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:01 schreef wdn het volgende:
Wat een irri reclame die over die bank en online veiligheid.
Hey Karina.quote:
Niet zo homofoob Corrie.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:03 schreef Karina het volgende:
Wat? Gaan ze dan YMCA spelen en Songfestivalnummers
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:04 schreef Gramulanion het volgende:
Hey, dat is de UI van een user hier.
Hoeft per definitie niet zo te zijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:07 schreef Stickertje het volgende:
'Genetisch gemanipuleerde granen is niks mis mee'![]()
kloptquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:07 schreef Stickertje het volgende:
Niet per definitie nee.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:07 schreef Stickertje het volgende:
Goed onderbouwd.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:07 schreef Stickertje het volgende:
quote:
quote:
quote:
Een van de interessantste ja.quote:
Ernstig hèquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:10 schreef Evertjan het volgende:
waarom nu al die ophef over de OS in Rusland dit was al bekend in 2007 mensen
ja. en vele andere aanslagen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:10 schreef TLC het volgende:
Zijn die uit datzelfde groepje dat verantwoordelijk is voor de slacht op de school in Beslan ?
Toffe boeken ookquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:13 schreef TLC het volgende:
Jelle die vloeiend Russisch kan praten, erg knap
*krekelsquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:14 schreef Gramulanion het volgende:
Mezelf opblazen is wel het laatste wat ik zou doen.
kloptquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:14 schreef Gramulanion het volgende:
Mezelf opblazen is wel het laatste wat ik zou doen.
Vervelend voor hem dat hij zo'n mutserige zus heeft.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:13 schreef TLC het volgende:
Jelle die vloeiend Russisch kan praten, erg knap
Inderdaad, daar kweek je allemaal Stickertjes mee.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:14 schreef Stickertje het volgende:
Best erg zo als je die verhalen hoort dat mensen bang voor je zijn als je moslim bent en je hebt een tas bij je
Zal vast wel een reden voor zijnquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:14 schreef Stickertje het volgende:
Best erg zo als je die verhalen hoort dat mensen bang voor je zijn als je moslim bent en je hebt een tas bij je
Alexander Klöpping is social media expert.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:16 schreef Njosnavelin het volgende:
Is terrorisme een studie? Hoe word je terrorisme expert?
Relatie hebben met Mohammed B.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:16 schreef Njosnavelin het volgende:
Is terrorisme een studie? Hoe word je terrorisme expert?
Vooral paranoia gekweekt door de mediaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:16 schreef superniger het volgende:
[..]
Zal vast wel een reden voor zijn
Roxanne Hertzberger oid, journalistquote:
En dat ze dan net I Will Survive voor Paultje spelen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoop dat ze dat Hoempapa Dweilorkest pakken
En Britt ziet er IRL ook heel anders uit dusquote:
Die van 1936 bedoel je?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:20 schreef superniger het volgende:
In Duitsland waren de spelen wel veilig ja
DIe is ziek. Van der G blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:22 schreef TLC het volgende:
Waarom zit die moordenaar van Theo van Gogh wel levenslang vast en volkert niet
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:22 schreef Mani89 het volgende:
Volkert zit al heel lang op FOK! hij heet hier remlof.
Maar de onderbuik moet sprekenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad. Anders haal je gewoon het fundament van onze rechtstaat onderuit.
Je kunt niet zomaar alle moordenaars vergelijken, heeft te maken met hun psychische gesteldheid en de moord zelf en weet ik veel wat allemaal.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:22 schreef TLC het volgende:
Waarom zit die moordenaar van Theo van Gogh wel levenslang vast en volkert niet
Iedereen krijgt 1000 euro! Geen macht meer naar Brussel!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:24 schreef alors het volgende:
Mooi domme uitspraak van Rutte was dat ja
quote:
Wat ontzettend leuk!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:26 schreef Mansjester het volgende:
Hallo hallo. Ik kijk volgens mij voor de eerste keer in 2014 ook
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:26 schreef marcodej het volgende:
Mevrouw links achter Jelle is heerlijk.
Gezelligquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:26 schreef Mansjester het volgende:
idd te gruwelijk voor woorden ik zou alleen mijn kinderen in elkaar slaan als ze op korfbal gaanquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:26 schreef Zaktabak het volgende:
Je ouders die je in elkaar slaan omdat je homo bent
Van harte gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:26 schreef Mansjester het volgende:
Die zat net nog aan tafel.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:26 schreef marcodej het volgende:
Mevrouw links achter Jelle is heerlijk.
Nou, fijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:26 schreef Mansjester het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |