Spleenquote:
Er zijn uitzonderingen. New Order sommige nummers.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:39 schreef Stickertje het volgende:
Elektronische muziek is niet mijn ding
It's fun to stay at the YMCAquote:Op maandag 20 januari 2014 19:42 schreef marcodej het volgende:
Ik zou dat wel tof vinden ja. Allemaal foute gayliedjes brullen.
Niet dat het helpt, maar goed.
DIALOOGquote:Op maandag 20 januari 2014 19:42 schreef Specularium het volgende:
Wij gaan dit even veranderen hoor in Rusland.
I've got something to put in you!quote:
Nee dankjequote:
Nu niet meer.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:46 schreef marcodej het volgende:
Heeft Kleintje Pils wel een accreditatie?
Denk het welquote:Op maandag 20 januari 2014 19:46 schreef marcodej het volgende:
Heeft Kleintje Pils wel een accreditatie?
Flauwekul idd. Gewoon leren pakkie aan, petje op. Indianentooi desnoods.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:46 schreef marcodej het volgende:
Dan moet je dus niet in het belachelijke roze gaan.
Lederen conducteurs pet op en gaan. Misschien kunnen ze de Hels Angels sturen?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:46 schreef marcodej het volgende:
Dan moet je dus niet in het belachelijke roze gaan.
Hij zal ons allemaal vergiftigen.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:47 schreef Ronaldsen het volgende:
Hopelijk ziet Poetin dit niet op youtube, hij zal ons uitlachen
Mag ie daarna meteen door naar een international tribunaal en voor mijn part de kogel krijgenquote:Op maandag 20 januari 2014 19:46 schreef Tem het volgende:
Poetin moet deze types direct neerknuppelen.
quote:Op maandag 20 januari 2014 19:47 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Lederen conducteurs pet op en gaan. Misschien kunnen ze de Hels Angels sturen?
te laat.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:47 schreef alors het volgende:
[..]
Flauwekul idd. Gewoon leren pakkie aan, petje op. Indianentooi desnoods.
Of bedoel je:quote:
nee, gewoon neequote:Op maandag 20 januari 2014 19:49 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Of bedoel je:
I've got something to Putin you!
Dat laatste, je verwacht het niet.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:49 schreef Uccie het volgende:
Maar de vraag is...gaat Paul nu zelf op het rode plein staan zingen of blijft ie met zijn gat in Hilversum zitten.
Vol van verbazing van mijn stoel.quote:
Connie klimt zo op tafel.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:50 schreef alors het volgende:
Dit is zonder drank idd echt niet leuk. nu snap ik alcoholgebruik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |