Bij Vanessa kan je een doos kaassouffle's vullen.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:23 schreef espri het volgende:
of de duvel er mee speelt, ik eet mn toetje voor de vanessa stream...
Hij leek eerst goed op weg maar werd volgens mij overmoedig.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat is best sneu, maar om hem daardoor nou de slachtofferrol toe te bedelen vind ik ook te makkelijk. Ik denk dat zijn persoonlijkheid hierin ook een grote factor is.
Dat was gewoon oerstom. Daarmee kon hij gewoon niets winnen.quote:Dat 'acteren' tijdens het feestje kwam ook niet uit het niets. Gegokt en fiks verloren.
Tja, jammer.. Degene die smerige spelletjes speelt moet er juist lang inblijven, anders is het maar een saaie bende.quote:
Ik denk echt dat je onze Rienk een beetje overschat nu ...quote:Op maandag 20 januari 2014 18:22 schreef AnnaNassie het volgende:
[..]
Nou, is dit niet een cryptische uittspraak van Rienk. Zo van `heel echt vals`
Eerlijk duurt het langstquote:Op maandag 20 januari 2014 18:27 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Tja, jammer.. Degene die smerige spelletjes speelt moet er juist lang inblijven, anders is het maar een saaie bende.
Meld dat dan als het begint niet er na mutske...quote:Op maandag 20 januari 2014 18:28 schreef Dotteke het volgende:
Bij SBS waren net de drie nieuwe bewoners te zien!
Je moet zorgen dat je z'n nominatielijstje in handen krijgt, dan heb je een kans.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:27 schreef community het volgende:
Hoe kun je in zo'n groep Hakim openbaar aanspreken op zijn gedrag?![]()
Mag je een straight arrow zijn. Je wordt door de groep neergesabeld met je goeie bedoelingen. Terwijl iederen heeft kunnen aanschouwen hoe die gast opereert.
kan het me voorstellen, zet er maar een reller inquote:Op maandag 20 januari 2014 18:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, Harold gaat in de centraal aankondigen dat ie vertrekt
O jee, dan heb ik Lautje gemistquote:Op maandag 20 januari 2014 18:28 schreef Dotteke het volgende:
Bij SBS waren net de drie nieuwe bewoners te zien!
5 mensen hebben die lijst gezien.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je moet zorgen dat je z'n nominatielijstje in handen krijgt, dan heb je een kans.
Ow nee, niet weer een Flauwra...quote:Op maandag 20 januari 2014 18:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
O jee, dan heb ik Lautje gemist
Ik ben toch wel blij dat bewoners het door beginnen te krijgen.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:29 schreef Gert het volgende:
Rienk: Billy zoekt steeds medestanders.
Lotte: Dat heb ik ook gedaan. Maar het is niet goed voor mij. Ik ben er mee gestopt.
Dat knallen loopt binnen de kortste keren uit in twee jankende ADHD-stumperts. Dat hebben we al een paar keer meegemaakt nu; hoeft voor mij niet meer. Ik zie liever Emil nu eens Paul en Hakim flink verbaal voor lul zetten.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:27 schreef Urb het volgende:
TT![]()
Wanneer zal Lot durven knallen tegen Billy?
Haha, ja, weer een teleurstelling er bij.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik denk echt dat je onze Rienk een beetje overschat nu ...
Emil lijkt nu aangelijnd, en dat wel best te vinden voor nu maar we zullen zien.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:30 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Dat knallen loopt binnen de kortste keren uit in twee jankende ADHD-stumperts. Dat hebben we al een paar keer meegemaakt nu; hoeft voor mij niet meer. Ik zie liever Emil nu eens Paul en Hakim flink verbaal voor lul zetten.
Als er 15 brave hendrikjes zitten is het het kijken niet meer waard..quote:
Eng mannetjequote:Op maandag 20 januari 2014 18:30 schreef community het volgende:
Nou jongens luister goed.
Rienk vertelt over aleister crowley
Crowley of rienk?quote:
Het fundament onder Billy's positie begint in rap tempo te verbrokkelen. Hakim, sluw als wat, heeft dat al door en laat haar op het juiste moment vallen. Wel met zoete woordjes uiteraard, her en der, "het is ook beter voor joú als je blabla".quote:Op maandag 20 januari 2014 18:29 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik ben toch wel blij dat bewoners het door beginnen te krijgen.
Ja, de brug waar Rienk onder verbleef was voorzien van alle luxequote:Op maandag 20 januari 2014 18:32 schreef TigerXtrm het volgende:
We hebben het nu over Beyoncé en Jay Z
Het is ook de bedoeling een Utopia te bouwenquote:Op maandag 20 januari 2014 18:31 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Als er 15 brave hendrikjes zitten is het het kijken niet meer waard..
Dat ze gebruikt worden als poppetjes VOOR GELD JAH!!quote:Op maandag 20 januari 2014 18:32 schreef TigerXtrm het volgende:
We hebben het nu over Beyoncé en Jay Z
Maar daar lult-ie dan gemakkelijk overheen.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:32 schreef TigerXtrm het volgende:
Rienk: Ze worden eigenlijk gewoon als poppetjes gebruikt.
Charlotte: Ja... maar wij ook...
quote:Op maandag 20 januari 2014 18:34 schreef RVer het volgende:
Is er om 20u Centraal? Kan ik nog ff naar de shop
quote:Op maandag 20 januari 2014 18:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Het fundament onder Billy's positie begint in rap tempo te verbrokkelen. Hakim, sluw als wat, heeft dat al door en laat haar op het juiste moment vallen. Wel met zoete woordjes uiteraard, her en der, "het is ook beter voor joú als je blabla".
God zij met Uquote:Op maandag 20 januari 2014 18:35 schreef isax het volgende:
Ik ben utopia grappig gaan vinden door fok en daarom maar een account aangemaakt.
Rienk is fascinerend.
Welkomquote:Op maandag 20 januari 2014 18:35 schreef isax het volgende:
Ik ben utopia grappig gaan vinden door fok en daarom maar een account aangemaakt.
Rienk is fascinerend.
Dat beyonce getrouwd is met Jay-Z en dat hij lady gaga en eminem kent... betekent nog niet dat hij heel goed op de hoogte isquote:Op maandag 20 januari 2014 18:34 schreef TigerXtrm het volgende:
Rienk is goed op de hoogte van de showbiz voor een zwerver.
Het is één groot complot met verborgen boodschappenquote:Op maandag 20 januari 2014 18:34 schreef TigerXtrm het volgende:
Heb mijn stash al klaar liggenquote:Op maandag 20 januari 2014 18:34 schreef RVer het volgende:
Is er om 20u Centraal? Kan ik nog ff naar de shop
Suge Knight.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:35 schreef Burner82 het volgende:
Nu eminem erbijDeathrow records was toch van Dr. Dre?
quote:Op maandag 20 januari 2014 18:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
Meld dat dan als het begint niet er na mutske...
quote:
welkomquote:Op maandag 20 januari 2014 18:35 schreef isax het volgende:
Rienk is fascinerend.
Rienk kijkt weleens op de FP hier, als hij kan surfen bij het leger des heils,quote:Op maandag 20 januari 2014 18:34 schreef TigerXtrm het volgende:
Dat kennen ze hier nietquote:Op maandag 20 januari 2014 18:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
Heb mijn stash al klaar liggenMakkelijk ook als de taxi het komt brengen
Door mee te doen? Briljantquote:Op maandag 20 januari 2014 18:36 schreef misssnapshot het volgende:
Rienk hoort vaak de klok luiden, maar weet meestal niet waar de klepel hangt. Toch geeft hij als enige tegengas aan de Utopia BV-bende.
Weg is het momentquote:Op maandag 20 januari 2014 18:37 schreef psclgrn het volgende:
Kut Harold heeft het al gezegd tegen Hakim"stomme kut je verkloot mijn hele plan"
Hij is zwerver van 9 tot 5. From nine to five zou rienk zeggen.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:34 schreef TigerXtrm het volgende:
Las hier net helaas dat hij Hakim wel heel echt vindtquote:Op maandag 20 januari 2014 18:36 schreef misssnapshot het volgende:
Rienk hoort vaak de klok luiden, maar weet meestal niet waar de klepel hangt. Toch geeft hij als enige tegengas aan de Utopia BV-bende.
Sommige dingen zou ik gewoon voor me houden. Mits je nog enigszins serieus genomen wil worden.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]![]()
Iedereen in BNW en Tru in mindere mate kan voor Rienk doorgaan... (al kom ik daar ook wel vaker... heb ook een niburu account
)
En van games en van films, hij woont dan ook onder een goed geïsoleerde 3 kamer brug, voorzien van alle moderne snufjes.....quote:Op maandag 20 januari 2014 18:34 schreef TigerXtrm het volgende:
danku al denk ik dat met mijn grote vriend Rienk u nu een geweldige preek kan geven over god.quote:
Echt? Shit!quote:Op maandag 20 januari 2014 18:37 schreef psclgrn het volgende:
Kut Harold heeft het al gezegd tegen Hakim"stomme kut je verkloot mijn hele plan"
Ja echt??? Gofferquote:Op maandag 20 januari 2014 18:37 schreef psclgrn het volgende:
Och, iedereen weet onderhand wel dat ik een pleurishekel aan Rienk heb en dat ik hem een erg overschatte idioot met gods- en grootheidswaanzin vind.... Denk dat dat ook wel genoeg zegt...quote:Op maandag 20 januari 2014 18:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
Sommige dingen zou ik gewoon voor me houden. Mits je nog enigszins serieus genomen wil worden.
Dat was ook zo'n mindmapper die echt helemaal niets kon.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:36 schreef bamby het volgende:
Ben er nu achter op wie ik die aike vind lijken, die liesbeth van bij johan vlemmink
Da's waar. Hij heeft Hakim zijn klepel nog niet gevondenquote:Op maandag 20 januari 2014 18:37 schreef AnnaNassie het volgende:
[..]
Las hier net helaas dat hij Hakim wel heel echt vindt
Maar goed ook... is besmettelijk.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:39 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Da's waar. Hij heeft Hakim zijn klepel nog niet gevonden
kan het zijn dat hakim zelf een balletje opgegooid heeft? die had het vanmiddag al over iets wat volop in de telegraaf stondquote:Op maandag 20 januari 2014 18:37 schreef psclgrn het volgende:
Inderdaad en echt een takkewijf net als aikequote:Op maandag 20 januari 2014 18:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat was ook zo'n mindmapper die echt helemaal niets kon.
Dat las hij in zijn brief. Doorgestreept door mevrouw schimmeltje, maar dat kon ie met tegenlicht nog lezen.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:40 schreef Ransjih het volgende:
[..]
kan het zijn dat hakim zelf een balletje opgegooid heeft? die had het vanmiddag al over iets wat volop in de telegraaf stond
Eens.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:36 schreef misssnapshot het volgende:
Maar dat weet iedereen ondertussen al.. maar het moet nog wel ff een tv momentje worden natuurlijkquote:Op maandag 20 januari 2014 18:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, Harold gaat in de centraal aankondigen dat ie vertrekt
Zijn kennis is zijn macht.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:41 schreef -sabine- het volgende:
Mij bekruipt vaker het gevoel dat Rienk het niet helemaal kan zetten dat hij "niets" is en mede daaruit voortkomend zwerver is geworden. Puur om wat te zijn..........in de zin van anorexia en macht/controle
Het is heel koud daar he.... dan verbrand je meerquote:Op maandag 20 januari 2014 18:44 schreef beequeen het volgende:
Harold zegt tegen Ruud dat ze straks weer gaan eten. Wtf, waar laten ze het?
thnxquote:Op maandag 20 januari 2014 18:42 schreef psclgrn het volgende:
[..]
Dat las hij in zijn brief. Doorgestreept door mevrouw schimmeltje, maar dat kon ie met tegenlicht nog lezen.
Ik schakelde in op de stream toen Harold vertelde dat ie het in Centraal ging uitleggen.
Harold is ook bloednerveus voor het praatje dat ie moet houden. Wilde zelf aantekeningen maken...
Op shitmountainquote:Op maandag 20 januari 2014 18:44 schreef beequeen het volgende:
Harold zegt tegen Ruud dat ze straks weer gaan eten. Wtf, waar laten ze het?
Ze maakt er wel wat sfeer in de toko en is lekker bezig.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:44 schreef Flow3r het volgende:
Andrea tegen Jimmy : ik was echt een emotioneel wrak in het begin
Vraag niet hoe hij afdroogtquote:Op maandag 20 januari 2014 18:44 schreef Ransjih het volgende:
[..]
thnx
maar harold doet in elk geval wel z'n corvee zoals afgesprokenen z'n vrouw weet nu ook dat hij kan afdrogen
Zijn klus als beveiliger zit erop. Misschien komt ie over een maand weer vrolijk terug, om Willy af te lossen.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:44 schreef Jian het volgende:
Ik vind het oprecht jammer dat Harold weggaat, één van de weinige toneelspelers daar ....
De conclusie is dan ook dat het hem wel iets oplevert.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:45 schreef Lyza666 het volgende:
Wat ik niet snap is waarom Harold niet gewoon NU zijn boeltje pakt en de poort uitloopt. Tis niet dat hij nu zijn borg terugkrijgt ofzo, als hij wacht tot morgen.
Ze hadden van mij het heen en weer kunnen krijgen met de tv momentjes.
Volgens mij heb ik hem morgen zeggen dat ie er morgen om 10u uit gaat tegen Isaquote:Op maandag 20 januari 2014 18:45 schreef 5thencounter het volgende:
Nog ruim een uur tot de Harold-speech... en gaan dán de 24 uur in? of heeft 'ie al eerder gedrukt?
Ja dat zal dan wel inderdaad.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:46 schreef pullup het volgende:
[..]
De conclusie is dan ook dat het hem wel iets oplevert.
Ze werken natuurlijk allemaal erg hard dus hebben ze het nodigquote:Op maandag 20 januari 2014 18:43 schreef espri het volgende:
hadden ze net niet aardappels met boontjes? ik hoor harold zeggen dat ze zo weer gaan eten...
gisteren dacht hij dat hij na 12 uur al weg mocht omdat het niet zn eerste uitbraakpoging wasquote:Op maandag 20 januari 2014 18:45 schreef 5thencounter het volgende:
Nog ruim een uur tot de Harold-speech... en gaan dán de 24 uur in? of heeft 'ie al eerder gedrukt?
is de shoarmazaak dan al open?quote:Op maandag 20 januari 2014 18:46 schreef psclgrn het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hem morgen zeggen dat ie er morgen om 10u uit gaat tegen Isa
Ik heb niets met Andrea maar ze is een van de weinigen die wel goed inbrengtquote:Op maandag 20 januari 2014 18:45 schreef tipiewan het volgende:
[..]
Ze maakt er wel wat sfeer in de toko en is lekker bezig.
Fixed.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:42 schreef psclgrn het volgende:
Dat las hij in zijn brief. Doorgestreept door mevrouw schimmeltje de Febo.
dat is in elk geval al meer dan mijn lief doetquote:Op maandag 20 januari 2014 18:46 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Vraag niet hoe hij afdroogt
1x de theedoek lichtjes over het bord halen, en niet eens de onderkant
En ondertussen en publiek in de zeik nemen.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Het fundament onder Billy's positie begint in rap tempo te verbrokkelen. Hakim, sluw als wat, heeft dat al door en laat haar op het juiste moment vallen. Wel met zoete woordjes uiteraard, her en der, "het is ook beter voor joú als je blabla".
Andrea de 2e. U is helderziend dat hij dat morgen gaat zeggen?quote:Op maandag 20 januari 2014 18:46 schreef psclgrn het volgende:
[..]
Dan moet je Harold maar nemenquote:Op maandag 20 januari 2014 18:47 schreef Ransjih het volgende:
[..]
dat is in elk geval al meer dan mijn lief doet
Dat is incl. de afgesproken 24h het gesprek met de psych?quote:Op maandag 20 januari 2014 18:46 schreef psclgrn het volgende:
[..]
Onze poll is leading bij de redactiequote:Op maandag 20 januari 2014 18:49 schreef bull1966 het volgende:
hoorde ik nou paul zeggen "de poll,,heel belangrijk"terwijl ie de phone kreeg ???
Ja, hij heeft vanmorgen al gesprek gehad en toen ging zijn 24h inquote:Op maandag 20 januari 2014 18:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat is incl. de afgesproken 24h het gesprek met de psych?
Ja Rienk is maar een rare waus. Maar wel een hele interessante! Prachtig hoe hij Billy afgelopen weekend een spiegel voorhield en haar liet janken. Dat hij daar zat hout te hakken en zich ineens met het gesprek ging bemoeien door haar keihard hypocriet te noemen (terwijl meneer z'n hele levensstijl hypocriet is natuurlijk).quote:quote:
Op maandag 20 januari 2014 18:36 schreef misssnapshot het volgende:
Eens.
Wat nog een beetje jammer aan Rienk is, is dat hij zo overtuigd is van zijn eigen waarheden. Hij overschat zijn eigen kennis ook. Dan brengt hij een mening heel groots, als een universele waarheid, liefst met nog wat moeilijke woorden, en dan denk je: boekjeswijsheid, niet écht zélf over nagedacht, of gewoon te snel gedacht dat je het doorgrond had.
Maar hij is wel oké om er bij te hebben, als "andere denker".
Nou in de pol staan Hakim en Billy onderaanquote:Op maandag 20 januari 2014 18:50 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Onze poll is leading bij de redactie
Volgens mij heeft hij om 10.30 uur een afspraak met die T-shirt man.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:46 schreef psclgrn het volgende:
[..]
Ze zien dit thuis waarschijnlijk iedere dag live dus die kijken nergens meer van op en vergrijpen zich dan nog maar aan een flugeltjequote:Op maandag 20 januari 2014 18:23 schreef waxmask het volgende:
[..]
De kinderen hebben straks een prachtige FOK collectie van mams...
quote:Op maandag 20 januari 2014 18:51 schreef community het volgende:
Was toch wel lachen geweest als Hakim met de hele groep erbij, per ongeluk die ipv. de brief van 'n familie die stasi-lijst uit z'n broekzak had gepakt.
Nee Hakim heeft die afspraak gemaaktquote:Op maandag 20 januari 2014 18:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij om 10.30 uur een afspraak met die T-shirt man.
quote:Op maandag 20 januari 2014 18:51 schreef Ransjih het volgende:
over 60 jaar de tapes terugkijken en denken: dat zijn de grondleggers
ditoquote:Op maandag 20 januari 2014 18:51 schreef taeke het volgende:
[..]
Ja Rienk is maar een rare waus. Maar wel een hele interessante! Prachtig hoe hij Billy afgelopen weekend een spiegel voorhield en haar liet janken. Dat hij daar zat hout te hakken en zich ineens met het gesprek ging bemoeien daar haar keihard hypocriet te noemen (terwijl meneer z'n hele levensstijl hypocriet is natuurlijk).
Zojuist weer van die rare theorieën over de new world order en illuminatie. Maar eigenlijk wist hij ook niet echt wat het nou betekende (" Ze zijn allerlei dingen van plan" maar wat wist hij eigenlijk ook niet)
Toch luister ik liever naar zijn gewauwel dan die vieze hakim met z'n gerat de hele tijd of billy die alles maar leuk, leuk, superleuk! vind. Bovendien draagt hij netjes z'n steentje bij, zit niet als sommigen alleen maar op z'n reet en heeft over t algemeen wel een positieve invloed op de groep.
quote:Op maandag 20 januari 2014 18:51 schreef Urb het volgende:
Hoor ze dan praten over Utopia BV, de winnaar van de show wint het bedrijf en zal de anderen aannemen als werknemers.
Ik kreeg een dag nadat lindy eruit ging het mailtje van utopiaquote:Op maandag 20 januari 2014 18:52 schreef 5thencounter het volgende:
Ik verwacht hier toch wel op de hoogte gehouden te worden van het laatste nieuws.. nergens lees ik dat Harold zijn 24uur heeft aangevraagd
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 januari 2014 18:51 schreef Ransjih het volgende:
over 60 jaar de tapes terugkijken en denken: dat zijn de grondleggers
Een dag erna..quote:Op maandag 20 januari 2014 18:52 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik kreeg een dag nadat lindy eruit ging het mailtje van utopia
God god de directie is ook weernog steeds bezigquote:Op maandag 20 januari 2014 18:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
God god de directie is ook weer bezig
Mee eens. Daarom vond ik het zo teleurstellend dat hij Hakim `echt` vindt.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:51 schreef taeke het volgende:
[..]
Ja Rienk is maar een rare waus. Maar wel een hele interessante! Prachtig hoe hij Billy afgelopen weekend een spiegel voorhield en haar liet janken. Dat hij daar zat hout te hakken en zich ineens met het gesprek ging bemoeien door haar keihard hypocriet te noemen (terwijl meneer z'n hele levensstijl hypocriet is natuurlijk).
Zojuist weer van die rare theorieën over de new world order en illuminatie. Maar eigenlijk wist hij ook niet echt wat het nou betekende (" Ze zijn allerlei dingen van plan" maar wat wist hij eigenlijk ook niet)
Toch luister ik liever naar zijn gewauwel dan die vieze hakim met z'n gerat de hele tijd of billy die alles maar leuk, leuk, superleuk! vind. Bovendien draagt hij netjes z'n steentje bij, zit niet als sommigen alleen maar op z'n reet en heeft over t algemeen wel een positieve invloed op de groep.
Ja, nadenkenquote:Op maandag 20 januari 2014 18:54 schreef Urb het volgende:
Aike pls.![]()
Ze wil "Van 9 tot 12 consturctief...." (ja wat eigelijk, nadenken?)
Ën dan smiddags wat doen, waarna ze weer even benadrukt hoe onhandig ze is met echt werken.
Morgenochtend als ze de regels naleven mag hij opgehaald worden door zijn UFOquote:Op maandag 20 januari 2014 18:45 schreef 5thencounter het volgende:
True, maar dan had Hakim aan Harold moeten vragen of die tijd uitkomt. Dat is samenwerkingquote:Op maandag 20 januari 2014 18:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat klopt, maar Harold zou met die man praten, logisch ook want hij zit zelf in die branch
Ohh ok hahaha ik ben af en toe te snel in reageren en dan krijg ik kromme zinnenquote:Op maandag 20 januari 2014 18:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahoor... ik dacht nog even na over het nut...
Hakim ook, deie mompelde iets over dealtjes toen ie terug kwam, ze zullen helaas ook wel beschermd worden.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:54 schreef misssnapshot het volgende:
Toch... Vanessa zei net dat meestal dezelfde naar de regiekamer moeten. Bepaalde deelnemers worden, denk ik, erg gestuurd en hebben meer informatie dan anderen. Aike is er daar eentje van. Ben benieuwd of er voordeeltjes zijn voor bepaalde deelnemers.
Toch wel Standaard Europese Tijd hoop ik? bij voorkeur GMT..quote:Op maandag 20 januari 2014 18:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Morgenochtend als ze de regels naleven mag hij opgehaald worden door zijn UFO
Er heeft 1 of andere fietsenboer aangeboden allemaal kapotte fietsen daar neer te zetten met gereedschap en materiaal en als zij dan de fietsen repareren dan krijgen ze 20 euro per fiets.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:55 schreef Burner82 het volgende:
Ze hebben het dus over fietsen.... Gaston zal dus wel binnenkort aan de deur staan met de fietsen voor de straatprijs
Maar echt issie wel, die Hakim.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:54 schreef AnnaNassie het volgende:
[..]
Mee eens. Daarom vond ik het zo teleurstellend dat hij Hakim `echt` vindt.
en aike kwam ook eind van de middag al terug en zei dat ze goede zaken had gedaanquote:Op maandag 20 januari 2014 18:56 schreef Urb het volgende:
[..]
Hakim ook, deie mompelde iets over dealtjes toen ie terug kwam, ze zullen helaas ook wel beschermd worden.
quote:Op maandag 20 januari 2014 18:55 schreef community het volgende:
[..]
Ik zie hakim wel als fietsendief.
Hij riep ook naar Harold dat de man morgen om 10.30 zou komen en Harold heeft dat gewoon maar te accepteren, tenslotte is Hakim directie en Harold maar gewoon medewerker.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:55 schreef Olga het volgende:
[..]
True, maar dan had Hakim aan Harold moeten vragen of die tijd uitkomt. Dat is samenwerking
quote:Op maandag 20 januari 2014 18:55 schreef HiDiHo het volgende:
Ik zie Hakim wel als fietsenmaker fietsendief
Dat weet ik allemaal niet, weet niet allesquote:Op maandag 20 januari 2014 18:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Toch wel Standaard Europese Tijd hoop ik? bij voorkeur GMT..
Dan heeft Paul nog meer te doenquote:Op maandag 20 januari 2014 18:56 schreef blanket het volgende:
[..]
Er heeft 1 of andere fietsenboer aangeboden allemaal kapotte fietsen daar neer te zetten met gereedschap en materiaal en als zij dan de fietsen repareren dan krijgen ze 20 euro per fiets.
Ja in de wereld van de vijf. Jammer dat er nog mensen inzitten die er gewoon tegenin gaan. Allemaal makke lammetjesquote:Op maandag 20 januari 2014 18:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij riep ook naar Harold dat de man morgen om 10.30 zou komen en Harold heeft dat gewoon maar te accepteren, tenslotte is Hakim directie en Harold maar gewoon medewerker.
Klopt. Maar hakim speelt het spelletje zo sluw en achterbaks dat eigenlijk niemand doorheeft wat voor gluiperd hij is. De man veinst zelfs dat hij een harde werker is maar op af en toe een plankje vasthouden voor Paul en wat dingen ' regelen' doet hij net zoveel als Haroldquote:Mee eens. Daarom vond ik het zo teleurstellend dat hij Hakim `echt` vindt.
Het lijkt nl wel...quote:Op maandag 20 januari 2014 18:57 schreef psclgrn het volgende:
Wat een verschrikkelijk Utopia. Straks komt er er in het hoekje van de loods een kantoortje waar alleen die 5 man mag komen, daar is het internet en de telefoon en in de overige 10 man wordt aangestuurd door die 5..
Het zou me niets verbazen als Hakim strikte regels wil gaan invoeren over het gebruik van internet en de telefoon inderdaadquote:Op maandag 20 januari 2014 18:57 schreef psclgrn het volgende:
Wat een verschrikkelijk Utopia. Straks komt er er in het hoekje van de loods een kantoortje waar alleen die 5 man mag komen, daar is het internet en de telefoon en in de overige 10 man wordt aangestuurd door die 5..
Dat zou geniaal zijn. Geen autoriteit zonder handhaving, dus dat wordt rellen en muiten.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:57 schreef psclgrn het volgende:
Nee, tuurlijk niet... Dan zou hij moeten werken. Hij moet nadenken van 9 tot 12 met Aike he...quote:Op maandag 20 januari 2014 18:57 schreef HiDiHo het volgende:
Kan ie geen oliebollen verkopen in Utopia?
Heeft ie min of meer al gedaan...quote:Op maandag 20 januari 2014 18:58 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als Hakim strikte regels wil gaan invoeren over het gebruik van internet en de telefoon inderdaad
Oh ja...vooral niet ondernemen, mijn foutquote:Op maandag 20 januari 2014 18:58 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet... Dan zou hij moeten werken. Hij moet nadenken van 9 tot 12 met Aike he...
Nou, in Utopia-tijd wil dat nog wel eens een paar uur schelen, ik Regie-tijd, ook wel Productie-tijd genoemd, soms wel twee dagenquote:Op maandag 20 januari 2014 18:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dat weet ik allemaal niet, weet niet alles
Heerlijk hè, wat moeten we toch zonder Hquote:Op maandag 20 januari 2014 18:57 schreef beequeen het volgende:
Hakim weer over de rotte appels die moeten vertrekken.
Jij bent de grootste Hakim.
warm water voor de douche ookquote:Op maandag 20 januari 2014 18:59 schreef Jian het volgende:
Waarom toch die CV, zo koud is het daar niet meer en de winter is bijna voorbij?
Ja die grapjes maakten iedereen hier ook al. Maar helaas is dat niet het taalgebruik en het gedrag van Rienk, vrees dat hij het meende.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:56 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Maar echt issie wel, die Hakim.
Er missen nog een paar bvnw tussen echt en Hakim, zoals bv verrot en gluiperig
Denk iets met utopiaquote:Op maandag 20 januari 2014 18:59 schreef SecretStoryWous het volgende:
Wat is de accountnaam van ze op marktplaats?
Vuile gluiperd.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:59 schreef SecretStoryWous het volgende:
quote:Op maandag 20 januari 2014 18:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou, in Utopia-tijd wil dat nog wel eens een paar uur schelen, ik Regie-tijd, ook wel Productie-tijd genoemd, soms wel twee dagen
Aike begon gister al over een soort wetten met sancties, ze maakte er later geboden van die aan de muur zouden moeten hangen om Rienk te paaien maar die vlieger ging niet op.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:58 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als Hakim strikte regels wil gaan invoeren over het gebruik van internet en de telefoon inderdaad
Ga je jezelf aanbieden danquote:Op maandag 20 januari 2014 18:59 schreef SecretStoryWous het volgende:
Datvindikecht ?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Vuile gluiperd.
Kost geen drol
Pikkepijpert
helemaaltop!quote:
had ze maar doorgezet, dan was de pleuris nu al uitgebrokenquote:Op maandag 20 januari 2014 19:01 schreef Urb het volgende:
[..]
Aike begon gister al over een soort wetten met sancties, ze maakte er later geboden van die aan de muur zouden moeten hangen om Rienk te paaien maar die vlieger ging niet op.
rot op hoor, dit meen je nietquote:Op maandag 20 januari 2014 19:00 schreef rokkutsaains het volgende:
Wat een viezerikken, die wijven daar. Nu is Vanessa weer haar voeten aan het wassen, vanuit een etenspan. Waarom geen cementtobbe van Paul? Kunnen over honderden jaren oudheidkundigen zich verbazen over de aanwezigheid van schaamhaar en tenenkaas in opgegraven cementresten.
Vanessa is gewoon echt een vies wijf die nog nooit van hygiëne gehoord heeft.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:00 schreef rokkutsaains het volgende:
Wat een viezerikken, die wijven daar. Nu is Vanessa weer haar voeten aan het wassen, vanuit een etenspan. Waarom geen cementtobbe van Paul? Kunnen over honderden jaren oudheidkundigen zich verbazen over de aanwezigheid van schaamhaar en tenenkaas in opgegraven cementresten.
snapjaquote:Op maandag 20 januari 2014 19:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Vuile gluiperd.
Kost geen drol
Pikkepijpert
Exact!quote:Op maandag 20 januari 2014 19:00 schreef Ransjih het volgende:
maar toch is het onnozel wat betreft hakim
als iemand steeds tegen jou roddelt over de ander dan kun je toch op je vingers natellen dat hij ook met een ander roddelt over jou?
Dat hem echt?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:02 schreef SecretStoryWous het volgende:
http://www.marktplaats.nl/verkopers/10729380.html
quote:Op maandag 20 januari 2014 19:02 schreef SecretStoryWous het volgende:
http://www.marktplaats.nl/verkopers/10729380.html
Klinkt best hakimsquote:Jvc televisie met afstandbediening. Deze grootte kast heeft plaats gemaakt voor een platte tv, wegens plaatsgebrek. Moet weg t.e.a.b.
was zijn eigen accountquote:Op maandag 20 januari 2014 19:00 schreef Clank het volgende:
Paul heeft al een wachtwoord voor Markplaats geregeld.. hij zal zo ergens een foto van maken en het plaatsen.
Ja wat zal ik daar nou op zeggenquote:Op maandag 20 januari 2014 19:02 schreef 5thencounter het volgende:
Waarom in hemelsnaam zit Jimmy die poten van Vanessa zo in te vetten?
Voor de tweede keer al..
Ik nietquote:Op maandag 20 januari 2014 19:00 schreef AnnaNassie het volgende:
[..]
Ja die grapjes maakten iedereen hier ook al. Maar helaas is dat niet het taalgebruik en het gedrag van Rienk, vrees dat hij het meende.
Dat ie maar 2 stemmen krijgt en dan eruit gestemd wordt door die nieuwe, ...... dat is nou mijn Utopiaquote:Op maandag 20 januari 2014 19:01 schreef psclgrn het volgende:
Hakim is zo onzeker en doodsbang om stemmen te krijgen..Begint nu alweer te zuchten en steunen..
Ligt vanavond heel vroeg op bed vanavond met vriendje Paul
in theorie zijn die er alquote:Op maandag 20 januari 2014 18:58 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dat zal de rook van de haard zijn geweest denk ikquote:Op maandag 20 januari 2014 19:00 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Uurtje geleden vond Andrea het nog benauwd binnen
Degene die eten kan maken staat hoog aangeschreven in het leger (binnen de eigen eenheidquote:Op maandag 20 januari 2014 19:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja wat zal ik daar nou op zeggen![]()
Gadverdamme!quote:Waarom in hemelsnaam zit Jimmy die poten van Vanessa zo in te vetten?
Voor de tweede keer al..
Het mijne ook.. nu dat gefluister weer naar Paul.. Echt sancties op dat stiekeme gedoe.. Hij is altijd zender kwijt of houdt zijn handje eropquote:Op maandag 20 januari 2014 19:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat ie maar 2 stemmen krijgt en dan eruit gestemd wordt door die nieuwe, ...... dat is nou mijn Utopia
omdat paul het wilquote:Op maandag 20 januari 2014 18:59 schreef Jian het volgende:
Waarom toch die CV, zo koud is het daar niet meer en de winter is bijna voorbij?
De G5quote:Op maandag 20 januari 2014 19:04 schreef Capaja het volgende:
[..]
in theorie zijn die er al
ALS DE G5 overleg heeft ligt de foon tussen hen in op tafel
de G5 beslist of een meel wel of niet goed genoeg is om doorgeschoven te worden naar de werkgroepen
vervolgens mogen de leider(s) van de werkgroepen op audientie komen bij de G5
ze krijgen dan het goedgekeurde meeltje voorgelezen en mogen dan in het bijzijn van 1 vd leden van de G5 de telefoon gebruiken om te bellen of meelen
Voetfetisjisme, straks begint ie tussen haar tenen te likken ...quote:Op maandag 20 januari 2014 19:02 schreef 5thencounter het volgende:
Waarom in hemelsnaam zit Jimmy die poten van Vanessa zo in te vetten?
Voor de tweede keer al..
Wat is de volgende stap?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:04 schreef taeke het volgende:
[..]
Gadverdamme!
Vanmiddag zat ze ook al bij hem op schoot
quote:
quote:Jvc televisie met afstandbediening. Deze wat grootte kast heeft plaats gemaakt voor een platte tv, wegens plaatsgebrek snap je. Moet weg t.e.a.b pikkepijpert.
quote:Op maandag 20 januari 2014 19:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Voetfetisjisme, straks begint ie tussen haar tenen te likken ...
quote:Op maandag 20 januari 2014 19:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Beter?quote:
Gadver.. istie al zó wanhopig?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:05 schreef Jian het volgende:
[..]
die G5 heeft peter vanmiddag al verboden te bellen over de hondenquote:Op maandag 20 januari 2014 19:04 schreef Capaja het volgende:
[..]
in theorie zijn die er al
ALS DE G5 overleg heeft ligt de foon tussen hen in op tafel
de G5 beslist of een meel wel of niet goed genoeg is om doorgeschoven te worden naar de werkgroepen
vervolgens mogen de leider(s) van de werkgroepen op audientie komen bij de G5
ze krijgen dan het goedgekeurde meeltje voorgelezen en mogen dan in het bijzijn van 1 vd leden van de G5 de telefoon gebruiken om te bellen of meelen
Waarschijnlijkquote:Op maandag 20 januari 2014 19:05 schreef Clank het volgende:
Zouden ze bij de Febo kunnen zien wat ze psies op internet doen?
Als ze nou dezelfde pan pakt die Billy heeft gebruikt en die daarna apart zet van het kookgereiquote:Op maandag 20 januari 2014 18:55 schreef beequeen het volgende:
Geen pics van Vanas die haar voeten wast in een kookpan please.
Morgenochtend huppelt ze door de loods met zijn rode baret op dr hoofdquote:Wat is de volgende stap?
Misschien moet ze binnen de boel in de gaten houden voor hem. Hij is vooral buiten bezig.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:04 schreef taeke het volgende:
[..]
Gadverdamme!
Vanmiddag zat ze ook al bij hem op schoot
Is wel lekker voor het warme water! En daar geef ik hem gelijk in, heeft ook te maken met handen wassen, kloofjes etc!quote:
Wie delen er tandenborstels? :|quote:Ben ik de enige die de voeten in pannen/scheren in een pan/tandenborstel delen enz. niet vies vind?
Het valt me niet eens op totdat ik het hier lees
Delen ze ook hun tandenborstel met elkaarquote:Op maandag 20 januari 2014 19:08 schreef -sabine- het volgende:
Ben ik de enige die de voeten in pannen/scheren in een pan/tandenborstel delen enz. niet vies vind?
ze kunnen natuurlijk heel makkelijk, zelf pasta maken, maar hebben ze die kennis!?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:05 schreef Peunage het volgende:
Kreeg net een briljant idee. Voor pasta heb je in feite alleen eieren en meel nodig. En een beetje olie. Kunnen ze niet gewoon een keer pasta maken, in plaats van elke dag freaking pannenkoeken
Nee ik zie het probleem ook niet, beetje afspoelen...quote:Op maandag 20 januari 2014 19:08 schreef -sabine- het volgende:
Ben ik de enige die de voeten in pannen/scheren in een pan/tandenborstel delen enz. niet vies vind?
Niet zolang er geld is dat kan worden uitgegeven!quote:Op maandag 20 januari 2014 19:10 schreef Toverheks het volgende:
Paul ziet er moe uit, wordt tijd dat hij weer naar huis gaat en daar verder gaat klussen
quote:Op maandag 20 januari 2014 19:09 schreef bazb het volgende:
[..]
Nee ik zie het probleem ook niet, beetje afspoelen...
Ik vind het ieder geval niet normaal, maar als jij het normaal vind mag toch ieder zijn meningquote:Op maandag 20 januari 2014 19:10 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Als vb
Ik stoor me echt nergens aan en wil wel weten of dat echt abnormaal is
Hakim wilde toch pertinent geen regels?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:10 schreef Capaja het volgende:
LET OP
ALERT
ze gaan NU afspreken dat er regels komen![]()
dan heeft aike excell en kan ze alles daar mooi inzettenquote:
Tuurlijk, maar ik lees het vaak en was benieuwd of ik de enige en enigste benquote:Op maandag 20 januari 2014 19:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik vind het ieder geval niet normaal, maar als jij het normaal vind mag toch ieder zijn mening
Drink je ook uit de toiletpot soms?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:08 schreef -sabine- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |