Dan moet je Harold maar nemenquote:Op maandag 20 januari 2014 18:47 schreef Ransjih het volgende:
[..]
dat is in elk geval al meer dan mijn lief doet
Dat is incl. de afgesproken 24h het gesprek met de psych?quote:Op maandag 20 januari 2014 18:46 schreef psclgrn het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hem morgen zeggen dat ie er morgen om 10u uit gaat tegen Isa
Onze poll is leading bij de redactiequote:Op maandag 20 januari 2014 18:49 schreef bull1966 het volgende:
hoorde ik nou paul zeggen "de poll,,heel belangrijk"terwijl ie de phone kreeg ???
Ja, hij heeft vanmorgen al gesprek gehad en toen ging zijn 24h inquote:Op maandag 20 januari 2014 18:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat is incl. de afgesproken 24h het gesprek met de psych?
Ja Rienk is maar een rare waus. Maar wel een hele interessante! Prachtig hoe hij Billy afgelopen weekend een spiegel voorhield en haar liet janken. Dat hij daar zat hout te hakken en zich ineens met het gesprek ging bemoeien door haar keihard hypocriet te noemen (terwijl meneer z'n hele levensstijl hypocriet is natuurlijk).quote:quote:
Op maandag 20 januari 2014 18:36 schreef misssnapshot het volgende:
Rienk hoort vaak de klok luiden, maar weet meestal niet waar de klepel hangt. Toch geeft hij als enige tegengas aan de Utopia BV-bende.
Eens.
Wat nog een beetje jammer aan Rienk is, is dat hij zo overtuigd is van zijn eigen waarheden. Hij overschat zijn eigen kennis ook. Dan brengt hij een mening heel groots, als een universele waarheid, liefst met nog wat moeilijke woorden, en dan denk je: boekjeswijsheid, niet écht zélf over nagedacht, of gewoon te snel gedacht dat je het doorgrond had.
Maar hij is wel oké om er bij te hebben, als "andere denker".
Nou in de pol staan Hakim en Billy onderaanquote:Op maandag 20 januari 2014 18:50 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Onze poll is leading bij de redactie
Volgens mij heeft hij om 10.30 uur een afspraak met die T-shirt man.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:46 schreef psclgrn het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hem morgen zeggen dat ie er morgen om 10u uit gaat tegen Isa
Ze zien dit thuis waarschijnlijk iedere dag live dus die kijken nergens meer van op en vergrijpen zich dan nog maar aan een flugeltjequote:Op maandag 20 januari 2014 18:23 schreef waxmask het volgende:
[..]
De kinderen hebben straks een prachtige FOK collectie van mams...
quote:Op maandag 20 januari 2014 18:51 schreef community het volgende:
Was toch wel lachen geweest als Hakim met de hele groep erbij, per ongeluk die ipv. de brief van 'n familie die stasi-lijst uit z'n broekzak had gepakt.
Nee Hakim heeft die afspraak gemaaktquote:Op maandag 20 januari 2014 18:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij om 10.30 uur een afspraak met die T-shirt man.
quote:Op maandag 20 januari 2014 18:51 schreef Ransjih het volgende:
over 60 jaar de tapes terugkijken en denken: dat zijn de grondleggers
ditoquote:Op maandag 20 januari 2014 18:51 schreef taeke het volgende:
[..]
Ja Rienk is maar een rare waus. Maar wel een hele interessante! Prachtig hoe hij Billy afgelopen weekend een spiegel voorhield en haar liet janken. Dat hij daar zat hout te hakken en zich ineens met het gesprek ging bemoeien daar haar keihard hypocriet te noemen (terwijl meneer z'n hele levensstijl hypocriet is natuurlijk).
Zojuist weer van die rare theorieën over de new world order en illuminatie. Maar eigenlijk wist hij ook niet echt wat het nou betekende (" Ze zijn allerlei dingen van plan" maar wat wist hij eigenlijk ook niet)
Toch luister ik liever naar zijn gewauwel dan die vieze hakim met z'n gerat de hele tijd of billy die alles maar leuk, leuk, superleuk! vind. Bovendien draagt hij netjes z'n steentje bij, zit niet als sommigen alleen maar op z'n reet en heeft over t algemeen wel een positieve invloed op de groep.
quote:Op maandag 20 januari 2014 18:51 schreef Urb het volgende:
Hoor ze dan praten over Utopia BV, de winnaar van de show wint het bedrijf en zal de anderen aannemen als werknemers.
Ik kreeg een dag nadat lindy eruit ging het mailtje van utopiaquote:Op maandag 20 januari 2014 18:52 schreef 5thencounter het volgende:
Ik verwacht hier toch wel op de hoogte gehouden te worden van het laatste nieuws.. nergens lees ik dat Harold zijn 24uur heeft aangevraagd
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 januari 2014 18:51 schreef Ransjih het volgende:
over 60 jaar de tapes terugkijken en denken: dat zijn de grondleggers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |