En hij heeft van de redactie opdracht gekregen, het met redenen te omkleden. Wat ik ervan begrijp moet hij onder andere Peter nog een trap na geven.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup. Straks tijdens centraal verteld hij het tegen de rest
Kunnen ze hier geen energie mee opwekken en verkopen?quote:Op maandag 20 januari 2014 18:17 schreef Goejedag het volgende:
[ afbeelding ]
"JONGENS WEL NAAR JULLIE BOVENSTE ARM BLIJVEN KIJKEN!" "OEPS"
Een ander geen ballen verwijten terwijl je zelf weggaatquote:Op maandag 20 januari 2014 18:18 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
En hij heeft van de redactie opdracht gekregen, het met redenen te omkleden. Wat ik ervan begrijp moet hij onder andere Peter nog een trap na geven.
En dat is best sneu, maar om hem daardoor nou de slachtofferrol toe te bedelen vind ik ook te makkelijk. Ik denk dat zijn persoonlijkheid hierin ook een grote factor is. Dat 'acteren' tijdens het feestje kwam ook niet uit het niets. Gegokt en fiks verloren.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij heeft geen enkele aansluiting. Dat drietal jonge honden, daar kan-ie ook niks mee.
quote:Op maandag 20 januari 2014 18:20 schreef Jian het volgende:
Rienk zegt dat Happie echt is, heel echt in wat hij doet. Tot zover de mensenkennis van Rienk
rienks is toch net zo dom als de rest..de wereldverbeteraarquote:Op maandag 20 januari 2014 18:20 schreef Burner82 het volgende:
Rienk valt alweer eens stevig door de mand...
In vind Hakim ook echt; een echte gluipert, echte niksnut, - niet doen - echte stagaire-verkrachter.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:20 schreef Jian het volgende:
Rienk zegt dat Happie echt is, heel echt in wat hij doet. Tot zover de mensenkennis van Rienk
quote:Op maandag 20 januari 2014 18:21 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik denk ook wel dat Happie echt is. Echt een smerig smerig persoon. Maar wel echt.
quote:Op maandag 20 januari 2014 18:20 schreef Jian het volgende:
Nou, is dit niet een cryptische uittspraak van Rienk. Zo van `heel echt vals`quote:Op maandag 20 januari 2014 18:20 schreef Jian het volgende:
quote:Op maandag 20 januari 2014 18:22 schreef SecretStoryWous het volgende:
Voor de liefhebber
[ afbeelding ]
ik had net weggezaptquote:Op maandag 20 januari 2014 18:22 schreef SecretStoryWous het volgende:
Voor de liefhebber
[ afbeelding ]
Denk het niet. Charlotte loopt volledig leeg, Rienk krijgt een hoop info.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:20 schreef Urb het volgende:
Rienk "Happie is echt in wat ie doet"
Wat...meent ie dit nou.
Pus pus pus..quote:Op maandag 20 januari 2014 18:22 schreef SecretStoryWous het volgende:
Voor de liefhebber
[ afbeelding ]
ze zit pukkels uit te knijpen??quote:Op maandag 20 januari 2014 18:22 schreef SecretStoryWous het volgende:
Voor de liefhebber
[ afbeelding ]
De kinderen hebben straks een prachtige FOK collectie van mams...quote:Op maandag 20 januari 2014 18:22 schreef SecretStoryWous het volgende:
Voor de liefhebber
[ afbeelding ]
Gadver, kan dat niet ff in een spoilertjequote:Op maandag 20 januari 2014 18:22 schreef SecretStoryWous het volgende:
Voor de liefhebber
[ afbeelding ]
Mijn godquote:Op maandag 20 januari 2014 18:22 schreef SecretStoryWous het volgende:
Voor de liefhebber
[ afbeelding ]
Het navigatiesysteem vindt dat de Amersfoortsestraatweg 115 in Laren ligt. Maar goed, lekker belangrijk verder, je weet nu waar Utopia ligt. Wat ga je uitvreten daar?quote:Op maandag 20 januari 2014 18:17 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dat is Bussum. Dat is de weg die parelel loopt aan de snelweg.
quote:Op maandag 20 januari 2014 18:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik gokte al op Harold..dat leek me echt passen
quote:Op maandag 20 januari 2014 18:23 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
En straks lekker met deze handjes eten maken
Kut, ... ik moet nog etenquote:Op maandag 20 januari 2014 18:22 schreef SecretStoryWous het volgende:
Voor de liefhebber
[ afbeelding ]
Een TR zou hier wel op zijn plaats zijnquote:Op maandag 20 januari 2014 18:23 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Mijn godDat weren ze zelfs nog bij liveleak en rotten.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |