Bij Vanessa kan je een doos kaassouffle's vullen.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:23 schreef espri het volgende:
of de duvel er mee speelt, ik eet mn toetje voor de vanessa stream...
Hij leek eerst goed op weg maar werd volgens mij overmoedig.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat is best sneu, maar om hem daardoor nou de slachtofferrol toe te bedelen vind ik ook te makkelijk. Ik denk dat zijn persoonlijkheid hierin ook een grote factor is.
Dat was gewoon oerstom. Daarmee kon hij gewoon niets winnen.quote:Dat 'acteren' tijdens het feestje kwam ook niet uit het niets. Gegokt en fiks verloren.
Tja, jammer.. Degene die smerige spelletjes speelt moet er juist lang inblijven, anders is het maar een saaie bende.quote:
Ik denk echt dat je onze Rienk een beetje overschat nu ...quote:Op maandag 20 januari 2014 18:22 schreef AnnaNassie het volgende:
[..]
Nou, is dit niet een cryptische uittspraak van Rienk. Zo van `heel echt vals`
Eerlijk duurt het langstquote:Op maandag 20 januari 2014 18:27 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Tja, jammer.. Degene die smerige spelletjes speelt moet er juist lang inblijven, anders is het maar een saaie bende.
Meld dat dan als het begint niet er na mutske...quote:Op maandag 20 januari 2014 18:28 schreef Dotteke het volgende:
Bij SBS waren net de drie nieuwe bewoners te zien!
Je moet zorgen dat je z'n nominatielijstje in handen krijgt, dan heb je een kans.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:27 schreef community het volgende:
Hoe kun je in zo'n groep Hakim openbaar aanspreken op zijn gedrag?![]()
Mag je een straight arrow zijn. Je wordt door de groep neergesabeld met je goeie bedoelingen. Terwijl iederen heeft kunnen aanschouwen hoe die gast opereert.
kan het me voorstellen, zet er maar een reller inquote:Op maandag 20 januari 2014 18:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, Harold gaat in de centraal aankondigen dat ie vertrekt
O jee, dan heb ik Lautje gemistquote:Op maandag 20 januari 2014 18:28 schreef Dotteke het volgende:
Bij SBS waren net de drie nieuwe bewoners te zien!
5 mensen hebben die lijst gezien.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je moet zorgen dat je z'n nominatielijstje in handen krijgt, dan heb je een kans.
Ow nee, niet weer een Flauwra...quote:Op maandag 20 januari 2014 18:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
O jee, dan heb ik Lautje gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |