quote:Op maandag 20 januari 2014 18:34 schreef RVer het volgende:
Is er om 20u Centraal? Kan ik nog ff naar de shop
quote:Op maandag 20 januari 2014 18:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Het fundament onder Billy's positie begint in rap tempo te verbrokkelen. Hakim, sluw als wat, heeft dat al door en laat haar op het juiste moment vallen. Wel met zoete woordjes uiteraard, her en der, "het is ook beter voor joú als je blabla".
God zij met Uquote:Op maandag 20 januari 2014 18:35 schreef isax het volgende:
Ik ben utopia grappig gaan vinden door fok en daarom maar een account aangemaakt.
Rienk is fascinerend.
Welkomquote:Op maandag 20 januari 2014 18:35 schreef isax het volgende:
Ik ben utopia grappig gaan vinden door fok en daarom maar een account aangemaakt.
Rienk is fascinerend.
Dat beyonce getrouwd is met Jay-Z en dat hij lady gaga en eminem kent... betekent nog niet dat hij heel goed op de hoogte isquote:Op maandag 20 januari 2014 18:34 schreef TigerXtrm het volgende:
Rienk is goed op de hoogte van de showbiz voor een zwerver.
Het is één groot complot met verborgen boodschappenquote:Op maandag 20 januari 2014 18:34 schreef TigerXtrm het volgende:
Heb mijn stash al klaar liggenquote:Op maandag 20 januari 2014 18:34 schreef RVer het volgende:
Is er om 20u Centraal? Kan ik nog ff naar de shop
Suge Knight.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:35 schreef Burner82 het volgende:
Nu eminem erbijDeathrow records was toch van Dr. Dre?
quote:Op maandag 20 januari 2014 18:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
Meld dat dan als het begint niet er na mutske...
quote:
welkomquote:Op maandag 20 januari 2014 18:35 schreef isax het volgende:
Rienk is fascinerend.
Rienk kijkt weleens op de FP hier, als hij kan surfen bij het leger des heils,quote:Op maandag 20 januari 2014 18:34 schreef TigerXtrm het volgende:
Dat kennen ze hier nietquote:Op maandag 20 januari 2014 18:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
Heb mijn stash al klaar liggenMakkelijk ook als de taxi het komt brengen
Door mee te doen? Briljantquote:Op maandag 20 januari 2014 18:36 schreef misssnapshot het volgende:
Rienk hoort vaak de klok luiden, maar weet meestal niet waar de klepel hangt. Toch geeft hij als enige tegengas aan de Utopia BV-bende.
Weg is het momentquote:Op maandag 20 januari 2014 18:37 schreef psclgrn het volgende:
Kut Harold heeft het al gezegd tegen Hakim"stomme kut je verkloot mijn hele plan"
Hij is zwerver van 9 tot 5. From nine to five zou rienk zeggen.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:34 schreef TigerXtrm het volgende:
Las hier net helaas dat hij Hakim wel heel echt vindtquote:Op maandag 20 januari 2014 18:36 schreef misssnapshot het volgende:
Rienk hoort vaak de klok luiden, maar weet meestal niet waar de klepel hangt. Toch geeft hij als enige tegengas aan de Utopia BV-bende.
Sommige dingen zou ik gewoon voor me houden. Mits je nog enigszins serieus genomen wil worden.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]![]()
Iedereen in BNW en Tru in mindere mate kan voor Rienk doorgaan... (al kom ik daar ook wel vaker... heb ook een niburu account
)
En van games en van films, hij woont dan ook onder een goed geïsoleerde 3 kamer brug, voorzien van alle moderne snufjes.....quote:Op maandag 20 januari 2014 18:34 schreef TigerXtrm het volgende:
danku al denk ik dat met mijn grote vriend Rienk u nu een geweldige preek kan geven over god.quote:
Echt? Shit!quote:Op maandag 20 januari 2014 18:37 schreef psclgrn het volgende:
Kut Harold heeft het al gezegd tegen Hakim"stomme kut je verkloot mijn hele plan"
Ja echt??? Gofferquote:Op maandag 20 januari 2014 18:37 schreef psclgrn het volgende:
Och, iedereen weet onderhand wel dat ik een pleurishekel aan Rienk heb en dat ik hem een erg overschatte idioot met gods- en grootheidswaanzin vind.... Denk dat dat ook wel genoeg zegt...quote:Op maandag 20 januari 2014 18:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
Sommige dingen zou ik gewoon voor me houden. Mits je nog enigszins serieus genomen wil worden.
Dat was ook zo'n mindmapper die echt helemaal niets kon.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:36 schreef bamby het volgende:
Ben er nu achter op wie ik die aike vind lijken, die liesbeth van bij johan vlemmink
Da's waar. Hij heeft Hakim zijn klepel nog niet gevondenquote:Op maandag 20 januari 2014 18:37 schreef AnnaNassie het volgende:
[..]
Las hier net helaas dat hij Hakim wel heel echt vindt
Maar goed ook... is besmettelijk.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:39 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Da's waar. Hij heeft Hakim zijn klepel nog niet gevonden
kan het zijn dat hakim zelf een balletje opgegooid heeft? die had het vanmiddag al over iets wat volop in de telegraaf stondquote:Op maandag 20 januari 2014 18:37 schreef psclgrn het volgende:
Inderdaad en echt een takkewijf net als aikequote:Op maandag 20 januari 2014 18:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat was ook zo'n mindmapper die echt helemaal niets kon.
Dat las hij in zijn brief. Doorgestreept door mevrouw schimmeltje, maar dat kon ie met tegenlicht nog lezen.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:40 schreef Ransjih het volgende:
[..]
kan het zijn dat hakim zelf een balletje opgegooid heeft? die had het vanmiddag al over iets wat volop in de telegraaf stond
Eens.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:36 schreef misssnapshot het volgende:
Maar dat weet iedereen ondertussen al.. maar het moet nog wel ff een tv momentje worden natuurlijkquote:Op maandag 20 januari 2014 18:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, Harold gaat in de centraal aankondigen dat ie vertrekt
Zijn kennis is zijn macht.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:41 schreef -sabine- het volgende:
Mij bekruipt vaker het gevoel dat Rienk het niet helemaal kan zetten dat hij "niets" is en mede daaruit voortkomend zwerver is geworden. Puur om wat te zijn..........in de zin van anorexia en macht/controle
Het is heel koud daar he.... dan verbrand je meerquote:Op maandag 20 januari 2014 18:44 schreef beequeen het volgende:
Harold zegt tegen Ruud dat ze straks weer gaan eten. Wtf, waar laten ze het?
thnxquote:Op maandag 20 januari 2014 18:42 schreef psclgrn het volgende:
[..]
Dat las hij in zijn brief. Doorgestreept door mevrouw schimmeltje, maar dat kon ie met tegenlicht nog lezen.
Ik schakelde in op de stream toen Harold vertelde dat ie het in Centraal ging uitleggen.
Harold is ook bloednerveus voor het praatje dat ie moet houden. Wilde zelf aantekeningen maken...
Op shitmountainquote:Op maandag 20 januari 2014 18:44 schreef beequeen het volgende:
Harold zegt tegen Ruud dat ze straks weer gaan eten. Wtf, waar laten ze het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |