ze staan in rijen voor de poort om hun hond te droppenquote:
hahaha ja ik hoorde het ookquote:Op maandag 20 januari 2014 13:36 schreef espri het volgende:
ik ga weg hoor... kijk ik naar andrea buiten, zit ze scheetjes te laten... IK EET NOG
quote:Op maandag 20 januari 2014 13:32 schreef ansjovissie het volgende:
De laatste keer dat Hakim zo zat te janken was bij de uitslag van de AD oliebollentest
Zat je ff te stangen, zal het niet meer doenquote:Op maandag 20 januari 2014 13:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Ben jij een fokker?
ga eens naar zoeken en typ voor de grap eens hommo in .......
quote:Op maandag 20 januari 2014 13:36 schreef espri het volgende:
ik ga weg hoor... kijk ik naar andrea buiten, zit ze scheetjes te laten... IK EET NOG
Thx, voel ik me toch een beetje Elitequote:Op maandag 20 januari 2014 13:37 schreef community het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik heb er maar de volgende titel van gemaakt .
wat zei ik nou??quote:Op maandag 20 januari 2014 13:36 schreef espri het volgende:
DUS DATquote:Op maandag 20 januari 2014 13:38 schreef Blackprinces het volgende:
Stel.. Ik zeg stel he, want ik zou never niet meedoen aan zoiets.
Stel ik zou daar zitten en ik kreeg post, zou ik het bewaken als een hondsdolle teckel.
Op pleuren. Niemand heeft wat te maken met mijn post
Proleet en plebejer zijn synoniem.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:37 schreef freaky40 het volgende:
Aike voelt zich te goed om haar post voor het pleps open te maken. Proleet...
Je leert er in ieder geval van, hoe het niet moet.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:32 schreef community het volgende:
Vind van Paul wat je wil, maar hem zien bouwen is nog altijd de meeste interessante stream.
Die moet straks haar post publiekelijk open makenquote:
Ja natuuuurlijk .....quote:Op maandag 20 januari 2014 13:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zat je ff te stangen, zal het niet meer doen
quote:Op maandag 20 januari 2014 13:39 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die moet straks haar post publiekelijk open maken
in zenderkamer: beste Aike: je zit op nominatie bankje, samen met Hakim en billyquote:
Ondernemers huilen nietquote:Op maandag 20 januari 2014 13:41 schreef ericahysterica het volgende:
Happie huilt nooit thuis want dan zit hij in de drive van zaken doen
TT nog niet gezien?quote:
Daar zat ik ook al aan te denken. Vanaf dat moment heb ik echt een gruwelijke hekel aan hem! Misbaksel!quote:Op maandag 20 januari 2014 13:40 schreef sjampoeh het volgende:
Hakim heeft echt voor mij afgedaan na die opmerking naar Peter toe, op de bekende drankavond![]()
quote:Op maandag 20 januari 2014 13:43 schreef KaoloJoeka het volgende:
Zit er hier nog iemand bij de elite? Rare zooi. Ik heb heel lang geen punten erbij gekregen, omdat ik al een paar dagen ingelogd stond. Pas na opnieuw inloggen begon ik weer punten te krijgen.
quote:Op maandag 20 januari 2014 13:44 schreef Sunshine1974 het volgende:
Aike heeft instructies en traandruppels gekregen van de FEBO
Tiet.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:45 schreef Fieleke het volgende:
Kan alleen nog kiezen tussen stream met billy en zonder hakim of met hakim en zonder billy... kan beide ff niet aan. Tiet voor Thee!
Goed idee. Voor mij tijd voor de boodschappen.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:45 schreef Fieleke het volgende:
Kan alleen nog kiezen tussen stream met billy en zonder hakim of met hakim en zonder billy... kan beide ff niet aan. Tiet voor Thee!
kijk tussen haar wenkbrauwen ...dat verraadt haarquote:Op maandag 20 januari 2014 13:45 schreef espri het volgende:
echt, volgens mij is billy vroeger man geweest hoor, zie een verdikking in dr keel en een schaduwsnorretje
Peter was net ergens in geinteresseerd in verband met de nieuwe telefoon. Zegt Hakim, daar kun je ze volgende week wel over bellen. M.a.w. want dan ben je toch thuis..quote:Op maandag 20 januari 2014 13:40 schreef sjampoeh het volgende:
Hakim heeft echt voor mij afgedaan na die opmerking naar Peter toe, op de bekende drankavond![]()
Billebillebillebille oh wat gaaaaaaafquote:Op maandag 20 januari 2014 13:46 schreef beequeen het volgende:
En wie zit er weer bijna bovenop Aike?????
Nep, ze vindt waarschijnlijk dat het bij de situatie past en heeft vorige week al in haar planning gezet ....quote:
Echt supertof!quote:Op maandag 20 januari 2014 13:47 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Billebillebillebille oh wat gaaaaaaaf
Zet het dan ff in de topicpointer i.p.v. het steeds te postenquote:Op maandag 20 januari 2014 13:48 schreef Gert het volgende:
Voor de nieuwe aanhakers:
Posts gerelateerd aan Elite gaarne graag niet hier maar daar: UTO / [ELITE] Naar wie gaat jullie stem?
Hier worden ze verwijderd.
Alsof iemand die leestquote:Op maandag 20 januari 2014 13:48 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zet het dan ff in de topicpointer i.p.v. het steeds te posten
Heb het in de OP gezet. Topicpointer moet niet te groot worden.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:48 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zet het dan ff in de topicpointer i.p.v. het steeds te posten
quote:Op maandag 20 januari 2014 13:49 schreef beequeen het volgende:
Aike heeft een Fisherman's friend in haar mond? Vandaar die tranen.
Die had nog niet gejankt toch?quote:Op maandag 20 januari 2014 13:49 schreef beequeen het volgende:
Aike heeft een Fisherman's friend in haar mond? Vandaar die tranen.
nee hoor je mag kiezen, de post van happie of van kakkiequote:Op maandag 20 januari 2014 13:50 schreef Toverheks het volgende:
Krijgen we nu de hele middag Hakim met zijn post
Volgens mij alleen Rienk niet.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:51 schreef Gert het volgende:
Die had nog niet gejankt toch?
Hebben ze nou allemaal gejankt?
Rienk nog niet geloof ik.. en Sjors en Ruud?
Het is echt voor het eerst dat Aike huilt, nou laat maar ff stromen die tranenquote:Op maandag 20 januari 2014 13:51 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nee hoor je mag kiezen, de post van happie of van kakkie
nee ook uit jonge prinsjes (haar neefjes)quote:Op maandag 20 januari 2014 13:52 schreef Flow3r het volgende:
De ' vrienden' van Aike bestaan enkel uit collega's?
't blijft een plorkquote:Op maandag 20 januari 2014 13:51 schreef hugecooll het volgende:
Aike in een kort rokje met rode pumps
Ik ben geen nieuwe aanhaker.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:48 schreef Gert het volgende:
Voor de nieuwe aanhakers:
Posts gerelateerd aan Elite gaarne graag niet hier maar daar: UTO / [ELITE] Naar wie gaat jullie stem?
Hier worden ze verwijderd.
Alle lopende kosten van thuis worden door Talpa overgenomen gedurende het verblijf.. dat is voor sommige daar al gauw ¤2000,- p/m zeg maar een vast inkomenquote:Op maandag 20 januari 2014 13:50 schreef STAP01 het volgende:
Nog steeds niet en ik denk dat ik het nooit zal begrijpen. Waarom?! Waarom kiest iemand ervoor om in zo'n koude loods te gaan zitten? Terwijl je (op Rienk na) een lekker warm heerlijk huis hebt. Lekker warm bedje, warme douche en noem maar op! De kans dat je wint is superklein en hangt van allerlei factoren af.
Ik heb die hele show gemist helaas.Stream verslag was ook niet zo gedetailleerd. Welk COS # was het?quote:Op maandag 20 januari 2014 13:40 schreef sjampoeh het volgende:
quote:Op maandag 20 januari 2014 13:54 schreef rokkutsaains het volgende:
Billy is familie van Aike, althans, dat vindt Billy. Aike hoopt dat het niet waar is.
Hiero ergensquote:Op maandag 20 januari 2014 13:55 schreef community het volgende:
[..]
Ik heb die hele show gemist helaas.Stream verslag was ook niet zo gedetailleerd. Welk COS # was het?
Dat wil ik wel zien jahquote:Op maandag 20 januari 2014 13:51 schreef hugecooll het volgende:
Aike in een kort rokje met rode pumps
Goeie baan en naar festivals gaan in je vrije tijd? Nou het kan ergerquote:Op maandag 20 januari 2014 13:54 schreef waxmask het volgende:
Saai leven heeft Aike buiten lijkt het wel...
Dan wordt je bedanktquote:Op maandag 20 januari 2014 13:55 schreef community het volgende:
[..]
Ik heb die hele show gemist helaas.Stream verslag was ook niet zo gedetailleerd. Welk COS # was het?
En in ruil daarvoor ga je in een koude loods wonen....Geen winst, geen verlies en een koude loods.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Alle lopende kosten van thuis worden door Talpa overgenomen gedurende het verblijf.. dat is voor sommige daar al gauw ¤2000,- p/m zeg maar een vast inkomen
Een toekomstige, slechtziende ex-vriend waarschijnlijk.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:56 schreef Itisbangin het volgende:
[..]
Ex-vriend van Billy is familie van Aike haar moeder.
Het smerige was dat peter zich op dat moment niet kon verdedigen omdat hij te lam was. Laffe happie vernederde hem tot op het bot.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dan wordt je bedankter staat de opmerking van Hakim aan peter was, dat Peter een loser was en buiten niks heeft, kroeg over de kop etc. Hakim deed stoer dat hij wel zijn zaakjes voor elkaar heeft in de buitenwereld
"Nee, nee, juist niet, ze heeft juist een heel uitdagend leven, met veel hippe vrienden (van kantoor) een vreselijke interessante en belangrijke baan, veel waaaanzinnige feesten en iedereen vindt haar een te gekke meid" ......... toevalligquote:Op maandag 20 januari 2014 13:54 schreef waxmask het volgende:
Saai leven heeft Aike buiten lijkt het wel...
Er zijn meer kutfestivals dan leuke festivals in de wereld...quote:Op maandag 20 januari 2014 13:57 schreef Sunshine1974 het volgende:
[..]
Goeie baan en naar festivals gaan in je vrije tijd? Nou het kan erger
Streamverslag was prima. Alleen niet heel gedetailleerdquote:Op maandag 20 januari 2014 13:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dan wordt je bedankter staat de opmerking van Hakim aan peter was, dat Peter een loser was en buiten niks heeft, kroeg over de kop etc. Hakim deed stoer dat hij wel zijn zaakjes voor elkaar heeft in de buitenwereld
Hakim is een mannetje die denkt maar alles tegen iedereen te mogen zeggen, vind hem TE aanwezig echt een dwingelandquote:Op maandag 20 januari 2014 13:58 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Het smerige was dat peter zich op dat moment niet kon verdedigen omdat hij te lam was. Laffe happie vernederde hem tot op het bot.
Gebakken lucht. Zoals het hele consultancy wereldje is.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:59 schreef Jian het volgende:
[..]
"Nee, nee, juist niet, ze heeft juist een heel uitdagend leven, met veel hippe vrienden (van kantoor) een vreselijke interessante en belangrijke baan, veel waaaanzinnige feesten en iedereen vindt haar een te gekke meid" ......... toevallig
Nou ja, in principe hebben totaal geen zorgen aan hun kop, de financiën thuis zijn geregeld, de verantwoording over hoe ze leven willen is maar 1/15 pp.. verder is het gewoon een spannend avontuurtje voor zequote:Op maandag 20 januari 2014 13:57 schreef STAP01 het volgende:
[..]
En in ruil daarvoor ga je in een koude loods wonen....Geen winst, geen verlies en een koude loods.
Hakim is weer opgeladen, kan er weer helemaal tegenaan. Top!
quote:Op maandag 20 januari 2014 13:59 schreef community het volgende:
[..]
Streamverslag was prima. Alleen niet heel gedetailleerd
En Marokkaanquote:Op maandag 20 januari 2014 13:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hakim is een mannetje die denkt maar alles tegen iedereen te mogen zeggen, vind hem TE aanwezig echt een dwingeland
En hij hoopte dat Peter hem zou slaan. Echt zo smerig!quote:Op maandag 20 januari 2014 13:58 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Het smerige was dat peter zich op dat moment niet kon verdedigen omdat hij te lam was. Laffe happie vernederde hem tot op het bot.
Ik hoop ooit nog mee te kunnen genieten van een confrontatiemoment Rienk - happyquote:Op maandag 20 januari 2014 13:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hakim is een mannetje die denkt maar alles tegen iedereen te mogen zeggen, vind hem TE aanwezig echt een dwingeland
Denk dat Hakim heel ver komt, die zit er wel een jaarquote:Op maandag 20 januari 2014 14:01 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Ik hoop ooit nog mee te kunnen genieten van een confrontatiemoment Rienk - happy
Gelukkig maar, anders wordt het wel erg saai.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Denk dat Hakim heel ver komt, die zit er wel een jaar
Huub kent zijn pappenheimers en laat ons geselenquote:Op maandag 20 januari 2014 14:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Denk dat Hakim heel ver komt, die zit er wel een jaar
Ik zie Rienk nog wel iemand met een paar rake opmerkingen, helemaal doorzagen. Hij is alleen een beetje frustro en krijgt niet snel de groep op zijn hand. Hij heeft wel een sterk gevoel voor wat onzuiver is. (aldus ik)quote:Op maandag 20 januari 2014 14:01 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Ik hoop ooit nog mee te kunnen genieten van een confrontatiemoment Rienk - happy
ze hadden het van de week over een zaag certificaat////???quote:Op maandag 20 januari 2014 14:03 schreef oma-Nijn het volgende:
Pfff, ik erger me zo aan al die debielen, dat ik kies voor het zagen van Jim of helemaal geen stream en alleen COS
ja hij weet wat onzuiver is......meedoen aan een programma van JdMquote:Op maandag 20 januari 2014 14:03 schreef community het volgende:
[..]
Ik zie Rienk nog wel iemand met een paar rake opmerkingen iemand helemaal doorzagen. Hij is alleen een beetje frustro en krijgt niet snel de groep op zijn hand. Hij heeft wel een sterk gevoel voor wat onzuiver is. (aldus ik)
Sinds wanneer behoor jij tot het managementquote:Op maandag 20 januari 2014 14:02 schreef HiDiHo het volgende:
Genoeg geteut over de post.....we gaan eens wat doen
quote:Op maandag 20 januari 2014 14:03 schreef community het volgende:
[..]
Ik zie Rienk iemand nog wel, met een paar rake opmerkingen, helemaal doorzagen. Hij is alleen een beetje frustro en krijgt niet snel de groep op zijn hand. Hij heeft wel een sterk gevoel voor wat onzuiver is. (aldus ik)
Dat deed hij bij Billy heel effectief.quote:
Sinds vanochtendquote:Op maandag 20 januari 2014 14:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Sinds wanneer behoor jij tot het management
Ik moest hardop lachen vanmorgen met die groepsfoto, stond jan lul met baret en legerjas plus kettingzaagquote:Op maandag 20 januari 2014 14:04 schreef ericahysterica het volgende:
Stille Jim is flink aan het zagen buiten schrik me rot
Das toch niet raar..?quote:Op maandag 20 januari 2014 14:06 schreef hugecooll het volgende:
Aike: ZE VINDEN MIJ OOK OP MIJN VADER LIJKEN![]()
![]()
Ik zeg laat die zaag vastlopen zodat meester paul hem weer los kan makenquote:Op maandag 20 januari 2014 14:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen vanmorgen met die groepsfoto, stond jan lul met baret en legerjas plus kettingzaag
In principe niet, ware het niet dat haar vader ouder is dan zij (logisch) en zij een oude kop heeftquote:
Ze heeft last van zere voeten waarschijnlijkquote:
hihihihihihihi lachen joh..quote:Op maandag 20 januari 2014 14:07 schreef hugecooll het volgende:
[..]
In principe niet, ware het niet dat haar vader ouder is dan zij (logisch) en zij een oude kop heeft
quote:Op maandag 20 januari 2014 14:06 schreef hugecooll het volgende:
![]()
En dat, terwijl ze van de melboer is.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:06 schreef hugecooll het volgende:
![]()
Groente, deh ken toch heulemoal nie??quote:Op maandag 20 januari 2014 14:09 schreef GekkePoes het volgende:
Vanes krijgt tip van de mevrouw van de plus, om seizoensgroenten te bestellen?
melgboergquote:Op maandag 20 januari 2014 14:10 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
En dat, terwijl ze van de melboer is.
wel gratis dan toch mag ik hopenquote:Op maandag 20 januari 2014 14:11 schreef ericahysterica het volgende:
mevrouw plus heeft runderlappen bijna over de datum "ja doe die er ook maar bij
Ze hadden gister commentaar over de kringloop winkel, ze willen een anderquote:Op maandag 20 januari 2014 14:10 schreef community het volgende:
Wat zei die mevrouw nou tegen Vanessa? Vanessa: "Jajajaj! Hebt hier overal wel wat op te mauwen." -wat dat ook moge betekenen.
157,5quote:Op maandag 20 januari 2014 14:12 schreef Toverheks het volgende:
hoeveel moet er betaald worden kon het niet verstaan
Mag je zelf weten of je hem opeet of ergens anders voor gebruikt.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:12 schreef ChocoFan het volgende:
vanessa legt op alle bedjes een banaan
quote:Op maandag 20 januari 2014 14:13 schreef waxmask het volgende:
[..]
Mag je zelf weten of je hem opeet of ergens anders voor gebruikt.
ja achterover drukkenquote:Op maandag 20 januari 2014 14:13 schreef ChocoFan het volgende:
en mandarijntjes of sinaasappels op ieders bed, best wel slim om dat gelijk zo te verdelen. dan kan een ieder het zelf uitzoeken wat ze ermee doen
Een volledig misplaatste grap van Billy. Niet te geloven!quote:Op maandag 20 januari 2014 14:13 schreef Jian het volgende:
Niet geloven wat Billy zegt hoor Aike, je vader vind je echt gewoon een kudtkind en hoopt dat je nooit meer naar huis komt
Ik ken dat soort schreeuwwijven. Niet echt een pretje die als buurvrouw te hebben.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:13 schreef ericahysterica het volgende:
Vannas heeft een goed hart een echte ons moeke
maar heeft ze nu voorzichzelf een fles wijn achterovergedrukt?? daar ben ik toch wel benieuwd naarquote:
Sterk staaltje sarcasme.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:13 schreef ericahysterica het volgende:
ze ZEGT dat het voor een verjaardag isquote:Op maandag 20 januari 2014 14:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
maar heeft ze nu voorzichzelf een fles wijn achterovergedrukt?? daar ben ik toch wel benieuwd naar
Voor de verjaardag van Aike dacht ik 29 janquote:Op maandag 20 januari 2014 14:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
maar heeft ze nu voorzichzelf een fles wijn achterovergedrukt?? daar ben ik toch wel benieuwd naar
quote:Op maandag 20 januari 2014 14:13 schreef waxmask het volgende:
[..]
Mag je zelf weten of je hem opeet of ergens anders voor gebruikt.
ja jaquote:Op maandag 20 januari 2014 14:16 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ze ZEGT dat het voor een verjaardag is
In d'r lkkre stretchbroekquote:Op maandag 20 januari 2014 14:13 schreef ericahysterica het volgende:
oh ok, maar denken wij dan dat ze die fles tot die tijd bewaart, 9 dagen is wel heel langquote:Op maandag 20 januari 2014 14:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Voor de verjaardag van Aike dacht ik 29 jan
Kost geen drolquote:Op maandag 20 januari 2014 14:16 schreef GekkePoes het volgende:
Ik zag daar twee bakken blueband, niet eens ff huismerk spullen kopen, maar het dure merk
quote:Op maandag 20 januari 2014 14:17 schreef community het volgende:
[..]
Zo die kop de kast in duwen en huppakee!
dat wordt een schijtevenement deze week......1 wc........tel op onze lolquote:Op maandag 20 januari 2014 14:16 schreef beequeen het volgende:
Het vlees mag gewoon binnen blijven liggen van Vanas, het is er koud genoeg.![]()
Lekker met dat vlees bijna over datum.
Ze is ook best wel een aardig vrouwtjequote:Op maandag 20 januari 2014 14:18 schreef Toverheks het volgende:
Vind Vanessa aandoenlijk, vind haar niet verkeerd, en merk van mezelf ik *trek* meer toe naar de *gewone man/vrouw* dan naar de zogenaamde hoogopgeleiden randfiguren
ik kijk naar de amusementswaardequote:Op maandag 20 januari 2014 14:18 schreef Toverheks het volgende:
Vind Vanessa aandoenlijk, vind haar niet verkeerd, en merk van mezelf ik *trek* meer toe naar de *gewone man/vrouw* dan naar de zogenaamde hoogopgeleiden randfiguren
Er zitten volgens mij ook geen (hoog)opgeleiden in, dus het eordt lastig daar naartoe te trekkenquote:Op maandag 20 januari 2014 14:18 schreef Toverheks het volgende:
Ah joh, kost geen drolquote:Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef GekkePoes het volgende:
Als ze nu eens de huismerk producten bestellen, dan zijn ze nog veel goedkoper uit
Dan had ze na het #k*nkerwijfgate al moeten vertrekken.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:19 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik kijk naar de amusementswaarde
De PLUS stuurt alles naar dat hok van over de datum of bijna...scheelt weer afvalquote:Op maandag 20 januari 2014 14:16 schreef beequeen het volgende:
Het vlees mag gewoon binnen blijven liggen van Vanas, het is er koud genoeg.![]()
Lekker met dat vlees bijna over datum.
smaken verschillenquote:Op maandag 20 januari 2014 14:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dan had ze na het #k*nkerwijfgate al moeten vertrekken.
Ik zag al Blueband boter, glorix wc reiniger, en nog en duur merk.quote:
Goedkoop is duurkoopquote:Op maandag 20 januari 2014 14:21 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik zag al Blueband boter, glorix wc reiniger, en nog en duur merk.
Is er maar één toch? Emil.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:18 schreef Toverheks het volgende:
De elite zeg maar?quote:Op maandag 20 januari 2014 14:21 schreef Toverheks het volgende:
Komt misschien ik ben ook maar een eenvoudig vrouwtje, ons kent ons heJe hoeft niet hoogopgeleid te wezen, levens lessen daar draait het om in het leven, niet dure woorden of dat zogenaamde geblaat
![]()
Ik hoop dat Vanessa de tijd van haar leven in Utopia heeft.
Pfffquote:Op maandag 20 januari 2014 14:22 schreef ericahysterica het volgende:
aik zou willen dat er wat chickies langs zouden mogen komen voor een dansje
Al zouden ze eigenlijk gewoon een grote zak havermout moeten bestellen.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:21 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik zag al Blueband boter, glorix wc reiniger, en nog en duur merk.
Hee de brinta is wel van 'plus'
(te vroeg geklaagd)
Een Marokkaan, werkelozen, slechte accommodaties, koken voor kinderen, mensen met een veels te grote mond.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:21 schreef Toverheks het volgende:
Komt misschien ik ben ook maar een eenvoudig vrouwtje, ons kent ons heJe hoeft niet hoogopgeleid te wezen, levens lessen daar draait het om in het leven, niet dure woorden of dat zogenaamde geblaat
![]()
Ik hoop dat Vanessa de tijd van haar leven in Utopia heeft.
Er zitten nauwelijks hoog opgeleiden tussen heksquote:Op maandag 20 januari 2014 14:18 schreef Toverheks het volgende:
quote:Op maandag 20 januari 2014 14:24 schreef ericahysterica het volgende:
ies : ik heb liever 1 andrea dan 10 billies om mij heen tegen peter en harold.
Bij restaurant waar ik heb gewerkt bestelden we 20 kilo zakken met meel voor 7.50 euro. daar kan je voor een hele week voor iedereen brood en pasta van maken.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Al zouden ze eigenlijk gewoon een grote zak havermout moeten bestellen.
Ja John had het nog wel zo mooi verteltquote:Op maandag 20 januari 2014 14:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Er zitten nauwelijks hoog opgeleiden tussen heks
quote:Op maandag 20 januari 2014 14:28 schreef ChocoFan het volgende:
die koe gaat dadelijk op ruud liggen. levensgevaarlijk, maar ja dan hebben wij nog wat te kijken
Eerder van "Wat heb ik nu weer uitgescheten?"quote:Op maandag 20 januari 2014 14:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
Je ziet die koeien denken, flikkert eens op uit onze wei....
Een kalf met down-syndroom uitgescheten,,,quote:Op maandag 20 januari 2014 14:28 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Eerder van "Wat heb ik nu weer uitgescheten?"
hahaha en die andere denkt wat kom jij doen en staat op. en ff lekker schijtenquote:Op maandag 20 januari 2014 14:29 schreef Toverheks het volgende:
Koe loopt weg en draait zich weer om . kijkt en zal echt denken die is niet goed hoor
Lekker even buiten met de dieren, zonder al dat gebral van de mensen. Geen slecht idee.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:31 schreef ZodiaX het volgende:
Wat is dat voor iets idioots eigenlijk? Om dat te gaan doen?
quote:Op maandag 20 januari 2014 14:31 schreef blanket het volgende:
Die zwarte koe gaat nu op de knop drukken...gaat 24 uur aanvragen.
misschien dacht ruud, he misschien kan ik hem daar in stoppen.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:32 schreef GekkePoes het volgende:
Emil: "Hij loopt er heen met zijn rukbunker "![]()
quote:Op maandag 20 januari 2014 14:32 schreef GekkePoes het volgende:
Emil: "Hij loopt er heen met zijn rukbunker "![]()
dat vermoed ik ookquote:Op maandag 20 januari 2014 14:34 schreef waxmask het volgende:
Al zou Rienk een konijn schieten dan nog zou die pijl te weinig kracht hebben en afketsen.
ja en ze moeten bukken als hij afwijktquote:Op maandag 20 januari 2014 14:35 schreef GekkePoes het volgende:
Ze zijn wel erg verstandig bezig. Ruud en Emil houden een slaapzak omhoor terwijl Rienk er op schiet met pijl en boog
ja ik kan er ook niets aan doen dat zij gewoon het boeiends zijn met hun kwadejongens gedrag. erg leukquote:Op maandag 20 januari 2014 14:35 schreef renevanlaaren het volgende:
de mannen zijn weer vermakelijke streams![]()
Dan hoop ik dat ze hier ook heel snel komt lezenquote:Op maandag 20 januari 2014 14:35 schreef Dottey het volgende:
Billy: Ik las net stiekem op het internet.. heet ze nou eigenlijk Billy Bakker? Of.. wat isnou haar echte naam?
Ze heet dus Marjet Bakker! Maar ik noem mijzelf Billy Bakker!
NU AL DAT LEZEN DUS!!!![]()
Rienk houdt er ook wel van al is hij vaak weer iemand die op de rem trapt als het te ver gaat.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja ik kan er ook niets aan doen dat zij gewoon het boeiends zijn met hun kwadejongens gedrag. erg leuk
Als ze eruit is ja!quote:Op maandag 20 januari 2014 14:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ze hier ook heel snel komt lezen
wel verstandig dan want het kan goed uit de klauwen lopen dat jongensgedrag. maar het is wel leuk om naar te kijkenquote:Op maandag 20 januari 2014 14:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
Rienk houdt er ook wel van al is hij vaak weer iemand die op de rem trapt als het te ver gaat.
Maar niemand in dat huis stemt op Billy.. dus dan gaat je stem teniet..quote:
oh, dat is wel slim, gewoon zelf een andere naam aannemen zodat je niet tot in de eeuwigheid te googelen bentquote:Op maandag 20 januari 2014 14:35 schreef Dottey het volgende:
Billy: Ik las net stiekem op het internet.. heet ze nou eigenlijk Billy Bakker? Of.. wat isnou haar echte naam?
Ze heet dus Marjet Bakker! Maar ik noem mijzelf Billy Bakker!
NU AL DAT LEZEN DUS!!!![]()
quote:
Dat weet ik nog zo net niet. Hakim gaat ook niet werken.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:38 schreef Dottey het volgende:
[..]
Maar niemand in dat huis stemt op Billy.. dus dan gaat je stem teniet..
EUH nee.... mij ging het erom dat ze nu al op internet dus zitten te lezen.......quote:Op maandag 20 januari 2014 14:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
oh, dat is wel slim, gewoon zelf een andere naam aannemen zodat je niet tot in de eeuwigheid te googelen bent
neeeee dat kan niet, billy slim neeequote:Op maandag 20 januari 2014 14:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
oh, dat is wel slim, gewoon zelf een andere naam aannemen zodat je niet tot in de eeuwigheid te googelen bent
Ik verstond alleen dat ze haar nagels ooit wilde laten tattooerenquote:Op maandag 20 januari 2014 14:39 schreef NenaLois het volgende:
Heeft iemand gehoord wat Lot net zei...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |