In principe niet, ware het niet dat haar vader ouder is dan zij (logisch) en zij een oude kop heeftquote:
Ze heeft last van zere voeten waarschijnlijkquote:
hihihihihihihi lachen joh..quote:Op maandag 20 januari 2014 14:07 schreef hugecooll het volgende:
[..]
In principe niet, ware het niet dat haar vader ouder is dan zij (logisch) en zij een oude kop heeft
quote:Op maandag 20 januari 2014 14:06 schreef hugecooll het volgende:
Aike: ZE VINDEN MIJ OOK OP MIJN VADER LIJKEN![]()
![]()
En dat, terwijl ze van de melboer is.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:06 schreef hugecooll het volgende:
Aike: ZE VINDEN MIJ OOK OP MIJN VADER LIJKEN![]()
![]()
Groente, deh ken toch heulemoal nie??quote:Op maandag 20 januari 2014 14:09 schreef GekkePoes het volgende:
Vanes krijgt tip van de mevrouw van de plus, om seizoensgroenten te bestellen?
melgboergquote:Op maandag 20 januari 2014 14:10 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
En dat, terwijl ze van de melboer is.
wel gratis dan toch mag ik hopenquote:Op maandag 20 januari 2014 14:11 schreef ericahysterica het volgende:
mevrouw plus heeft runderlappen bijna over de datum "ja doe die er ook maar bij
Ze hadden gister commentaar over de kringloop winkel, ze willen een anderquote:Op maandag 20 januari 2014 14:10 schreef community het volgende:
Wat zei die mevrouw nou tegen Vanessa? Vanessa: "Jajajaj! Hebt hier overal wel wat op te mauwen." -wat dat ook moge betekenen.
157,5quote:Op maandag 20 januari 2014 14:12 schreef Toverheks het volgende:
hoeveel moet er betaald worden kon het niet verstaan
Mag je zelf weten of je hem opeet of ergens anders voor gebruikt.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:12 schreef ChocoFan het volgende:
vanessa legt op alle bedjes een banaan
quote:Op maandag 20 januari 2014 14:13 schreef waxmask het volgende:
[..]
Mag je zelf weten of je hem opeet of ergens anders voor gebruikt.
ja achterover drukkenquote:Op maandag 20 januari 2014 14:13 schreef ChocoFan het volgende:
en mandarijntjes of sinaasappels op ieders bed, best wel slim om dat gelijk zo te verdelen. dan kan een ieder het zelf uitzoeken wat ze ermee doen
Een volledig misplaatste grap van Billy. Niet te geloven!quote:Op maandag 20 januari 2014 14:13 schreef Jian het volgende:
Niet geloven wat Billy zegt hoor Aike, je vader vind je echt gewoon een kudtkind en hoopt dat je nooit meer naar huis komt
Ik ken dat soort schreeuwwijven. Niet echt een pretje die als buurvrouw te hebben.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:13 schreef ericahysterica het volgende:
Vannas heeft een goed hart een echte ons moeke
maar heeft ze nu voorzichzelf een fles wijn achterovergedrukt?? daar ben ik toch wel benieuwd naarquote:
Sterk staaltje sarcasme.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:13 schreef ericahysterica het volgende:
Vannas heeft een goed hart een echte ons moeke
ze ZEGT dat het voor een verjaardag isquote:Op maandag 20 januari 2014 14:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
maar heeft ze nu voorzichzelf een fles wijn achterovergedrukt?? daar ben ik toch wel benieuwd naar
Voor de verjaardag van Aike dacht ik 29 janquote:Op maandag 20 januari 2014 14:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
maar heeft ze nu voorzichzelf een fles wijn achterovergedrukt?? daar ben ik toch wel benieuwd naar
quote:Op maandag 20 januari 2014 14:13 schreef waxmask het volgende:
[..]
Mag je zelf weten of je hem opeet of ergens anders voor gebruikt.
ja jaquote:Op maandag 20 januari 2014 14:16 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ze ZEGT dat het voor een verjaardag is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |