Gelukkig maar, anders wordt het wel erg saai.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Denk dat Hakim heel ver komt, die zit er wel een jaar
Huub kent zijn pappenheimers en laat ons geselenquote:Op maandag 20 januari 2014 14:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Denk dat Hakim heel ver komt, die zit er wel een jaar
Ik zie Rienk nog wel iemand met een paar rake opmerkingen, helemaal doorzagen. Hij is alleen een beetje frustro en krijgt niet snel de groep op zijn hand. Hij heeft wel een sterk gevoel voor wat onzuiver is. (aldus ik)quote:Op maandag 20 januari 2014 14:01 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Ik hoop ooit nog mee te kunnen genieten van een confrontatiemoment Rienk - happy
ze hadden het van de week over een zaag certificaat////???quote:Op maandag 20 januari 2014 14:03 schreef oma-Nijn het volgende:
Pfff, ik erger me zo aan al die debielen, dat ik kies voor het zagen van Jim of helemaal geen stream en alleen COS
ja hij weet wat onzuiver is......meedoen aan een programma van JdMquote:Op maandag 20 januari 2014 14:03 schreef community het volgende:
[..]
Ik zie Rienk nog wel iemand met een paar rake opmerkingen iemand helemaal doorzagen. Hij is alleen een beetje frustro en krijgt niet snel de groep op zijn hand. Hij heeft wel een sterk gevoel voor wat onzuiver is. (aldus ik)
Sinds wanneer behoor jij tot het managementquote:Op maandag 20 januari 2014 14:02 schreef HiDiHo het volgende:
Genoeg geteut over de post.....we gaan eens wat doen
quote:Op maandag 20 januari 2014 14:03 schreef community het volgende:
[..]
Ik zie Rienk iemand nog wel, met een paar rake opmerkingen, helemaal doorzagen. Hij is alleen een beetje frustro en krijgt niet snel de groep op zijn hand. Hij heeft wel een sterk gevoel voor wat onzuiver is. (aldus ik)
Dat deed hij bij Billy heel effectief.quote:
Sinds vanochtendquote:Op maandag 20 januari 2014 14:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Sinds wanneer behoor jij tot het management
Ik moest hardop lachen vanmorgen met die groepsfoto, stond jan lul met baret en legerjas plus kettingzaagquote:Op maandag 20 januari 2014 14:04 schreef ericahysterica het volgende:
Stille Jim is flink aan het zagen buiten schrik me rot
Das toch niet raar..?quote:Op maandag 20 januari 2014 14:06 schreef hugecooll het volgende:
Aike: ZE VINDEN MIJ OOK OP MIJN VADER LIJKEN![]()
![]()
Ik zeg laat die zaag vastlopen zodat meester paul hem weer los kan makenquote:Op maandag 20 januari 2014 14:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen vanmorgen met die groepsfoto, stond jan lul met baret en legerjas plus kettingzaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |