quote:Op maandag 20 januari 2014 13:44 schreef Sunshine1974 het volgende:
Aike heeft instructies en traandruppels gekregen van de FEBO
Tiet.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:45 schreef Fieleke het volgende:
Kan alleen nog kiezen tussen stream met billy en zonder hakim of met hakim en zonder billy... kan beide ff niet aan. Tiet voor Thee!
Goed idee. Voor mij tijd voor de boodschappen.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:45 schreef Fieleke het volgende:
Kan alleen nog kiezen tussen stream met billy en zonder hakim of met hakim en zonder billy... kan beide ff niet aan. Tiet voor Thee!
kijk tussen haar wenkbrauwen ...dat verraadt haarquote:Op maandag 20 januari 2014 13:45 schreef espri het volgende:
echt, volgens mij is billy vroeger man geweest hoor, zie een verdikking in dr keel en een schaduwsnorretje
Peter was net ergens in geinteresseerd in verband met de nieuwe telefoon. Zegt Hakim, daar kun je ze volgende week wel over bellen. M.a.w. want dan ben je toch thuis..quote:Op maandag 20 januari 2014 13:40 schreef sjampoeh het volgende:
Hakim heeft echt voor mij afgedaan na die opmerking naar Peter toe, op de bekende drankavond![]()
Billebillebillebille oh wat gaaaaaaafquote:Op maandag 20 januari 2014 13:46 schreef beequeen het volgende:
En wie zit er weer bijna bovenop Aike?????
Nep, ze vindt waarschijnlijk dat het bij de situatie past en heeft vorige week al in haar planning gezet ....quote:
Echt supertof!quote:Op maandag 20 januari 2014 13:47 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Billebillebillebille oh wat gaaaaaaaf
Zet het dan ff in de topicpointer i.p.v. het steeds te postenquote:Op maandag 20 januari 2014 13:48 schreef Gert het volgende:
Voor de nieuwe aanhakers:
Posts gerelateerd aan Elite gaarne graag niet hier maar daar: UTO / [ELITE] Naar wie gaat jullie stem?
Hier worden ze verwijderd.
Alsof iemand die leestquote:Op maandag 20 januari 2014 13:48 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zet het dan ff in de topicpointer i.p.v. het steeds te posten
Heb het in de OP gezet. Topicpointer moet niet te groot worden.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:48 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zet het dan ff in de topicpointer i.p.v. het steeds te posten
quote:Op maandag 20 januari 2014 13:49 schreef beequeen het volgende:
Aike heeft een Fisherman's friend in haar mond? Vandaar die tranen.
Die had nog niet gejankt toch?quote:Op maandag 20 januari 2014 13:49 schreef beequeen het volgende:
Aike heeft een Fisherman's friend in haar mond? Vandaar die tranen.
nee hoor je mag kiezen, de post van happie of van kakkiequote:Op maandag 20 januari 2014 13:50 schreef Toverheks het volgende:
Krijgen we nu de hele middag Hakim met zijn post
Volgens mij alleen Rienk niet.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:51 schreef Gert het volgende:
Die had nog niet gejankt toch?
Hebben ze nou allemaal gejankt?
Rienk nog niet geloof ik.. en Sjors en Ruud?
Het is echt voor het eerst dat Aike huilt, nou laat maar ff stromen die tranenquote:Op maandag 20 januari 2014 13:51 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nee hoor je mag kiezen, de post van happie of van kakkie
nee ook uit jonge prinsjes (haar neefjes)quote:Op maandag 20 januari 2014 13:52 schreef Flow3r het volgende:
De ' vrienden' van Aike bestaan enkel uit collega's?
't blijft een plorkquote:Op maandag 20 januari 2014 13:51 schreef hugecooll het volgende:
Aike in een kort rokje met rode pumps
Ik ben geen nieuwe aanhaker.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:48 schreef Gert het volgende:
Voor de nieuwe aanhakers:
Posts gerelateerd aan Elite gaarne graag niet hier maar daar: UTO / [ELITE] Naar wie gaat jullie stem?
Hier worden ze verwijderd.
Alle lopende kosten van thuis worden door Talpa overgenomen gedurende het verblijf.. dat is voor sommige daar al gauw ¤2000,- p/m zeg maar een vast inkomenquote:Op maandag 20 januari 2014 13:50 schreef STAP01 het volgende:
Nog steeds niet en ik denk dat ik het nooit zal begrijpen. Waarom?! Waarom kiest iemand ervoor om in zo'n koude loods te gaan zitten? Terwijl je (op Rienk na) een lekker warm heerlijk huis hebt. Lekker warm bedje, warme douche en noem maar op! De kans dat je wint is superklein en hangt van allerlei factoren af.
Ik heb die hele show gemist helaas.Stream verslag was ook niet zo gedetailleerd. Welk COS # was het?quote:Op maandag 20 januari 2014 13:40 schreef sjampoeh het volgende:
Hakim heeft echt voor mij afgedaan na die opmerking naar Peter toe, op de bekende drankavond![]()
quote:Op maandag 20 januari 2014 13:54 schreef rokkutsaains het volgende:
Billy is familie van Aike, althans, dat vindt Billy. Aike hoopt dat het niet waar is.
Hiero ergensquote:Op maandag 20 januari 2014 13:55 schreef community het volgende:
[..]
Ik heb die hele show gemist helaas.Stream verslag was ook niet zo gedetailleerd. Welk COS # was het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |