ze staan in rijen voor de poort om hun hond te droppenquote:
hahaha ja ik hoorde het ookquote:Op maandag 20 januari 2014 13:36 schreef espri het volgende:
ik ga weg hoor... kijk ik naar andrea buiten, zit ze scheetjes te laten... IK EET NOG
quote:Op maandag 20 januari 2014 13:32 schreef ansjovissie het volgende:
De laatste keer dat Hakim zo zat te janken was bij de uitslag van de AD oliebollentest
Zat je ff te stangen, zal het niet meer doenquote:Op maandag 20 januari 2014 13:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Ben jij een fokker?
ga eens naar zoeken en typ voor de grap eens hommo in .......
quote:Op maandag 20 januari 2014 13:36 schreef espri het volgende:
ik ga weg hoor... kijk ik naar andrea buiten, zit ze scheetjes te laten... IK EET NOG
Thx, voel ik me toch een beetje Elitequote:Op maandag 20 januari 2014 13:37 schreef community het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik heb er maar de volgende titel van gemaakt .
wat zei ik nou??quote:Op maandag 20 januari 2014 13:36 schreef espri het volgende:
DUS DATquote:Op maandag 20 januari 2014 13:38 schreef Blackprinces het volgende:
Stel.. Ik zeg stel he, want ik zou never niet meedoen aan zoiets.
Stel ik zou daar zitten en ik kreeg post, zou ik het bewaken als een hondsdolle teckel.
Op pleuren. Niemand heeft wat te maken met mijn post
Proleet en plebejer zijn synoniem.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:37 schreef freaky40 het volgende:
Aike voelt zich te goed om haar post voor het pleps open te maken. Proleet...
Je leert er in ieder geval van, hoe het niet moet.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:32 schreef community het volgende:
Vind van Paul wat je wil, maar hem zien bouwen is nog altijd de meeste interessante stream.
Die moet straks haar post publiekelijk open makenquote:
Ja natuuuurlijk .....quote:Op maandag 20 januari 2014 13:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zat je ff te stangen, zal het niet meer doen
quote:Op maandag 20 januari 2014 13:39 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die moet straks haar post publiekelijk open maken
in zenderkamer: beste Aike: je zit op nominatie bankje, samen met Hakim en billyquote:
Ondernemers huilen nietquote:Op maandag 20 januari 2014 13:41 schreef ericahysterica het volgende:
Happie huilt nooit thuis want dan zit hij in de drive van zaken doen
TT nog niet gezien?quote:
Daar zat ik ook al aan te denken. Vanaf dat moment heb ik echt een gruwelijke hekel aan hem! Misbaksel!quote:Op maandag 20 januari 2014 13:40 schreef sjampoeh het volgende:
Hakim heeft echt voor mij afgedaan na die opmerking naar Peter toe, op de bekende drankavond![]()
quote:Op maandag 20 januari 2014 13:43 schreef KaoloJoeka het volgende:
Zit er hier nog iemand bij de elite? Rare zooi. Ik heb heel lang geen punten erbij gekregen, omdat ik al een paar dagen ingelogd stond. Pas na opnieuw inloggen begon ik weer punten te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |