In d'r lkkre stretchbroekquote:Op maandag 20 januari 2014 14:13 schreef ericahysterica het volgende:
Vannas heeft een goed hart een echte ons moeke
oh ok, maar denken wij dan dat ze die fles tot die tijd bewaart, 9 dagen is wel heel langquote:Op maandag 20 januari 2014 14:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Voor de verjaardag van Aike dacht ik 29 jan
Kost geen drolquote:Op maandag 20 januari 2014 14:16 schreef GekkePoes het volgende:
Ik zag daar twee bakken blueband, niet eens ff huismerk spullen kopen, maar het dure merk
quote:Op maandag 20 januari 2014 14:17 schreef community het volgende:
[..]
Zo die kop de kast in duwen en huppakee!
dat wordt een schijtevenement deze week......1 wc........tel op onze lolquote:Op maandag 20 januari 2014 14:16 schreef beequeen het volgende:
Het vlees mag gewoon binnen blijven liggen van Vanas, het is er koud genoeg.![]()
Lekker met dat vlees bijna over datum.
Ze is ook best wel een aardig vrouwtjequote:Op maandag 20 januari 2014 14:18 schreef Toverheks het volgende:
Vind Vanessa aandoenlijk, vind haar niet verkeerd, en merk van mezelf ik *trek* meer toe naar de *gewone man/vrouw* dan naar de zogenaamde hoogopgeleiden randfiguren
ik kijk naar de amusementswaardequote:Op maandag 20 januari 2014 14:18 schreef Toverheks het volgende:
Vind Vanessa aandoenlijk, vind haar niet verkeerd, en merk van mezelf ik *trek* meer toe naar de *gewone man/vrouw* dan naar de zogenaamde hoogopgeleiden randfiguren
Er zitten volgens mij ook geen (hoog)opgeleiden in, dus het eordt lastig daar naartoe te trekkenquote:Op maandag 20 januari 2014 14:18 schreef Toverheks het volgende:
Ah joh, kost geen drolquote:Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef GekkePoes het volgende:
Als ze nu eens de huismerk producten bestellen, dan zijn ze nog veel goedkoper uit
Dan had ze na het #k*nkerwijfgate al moeten vertrekken.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:19 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik kijk naar de amusementswaarde
De PLUS stuurt alles naar dat hok van over de datum of bijna...scheelt weer afvalquote:Op maandag 20 januari 2014 14:16 schreef beequeen het volgende:
Het vlees mag gewoon binnen blijven liggen van Vanas, het is er koud genoeg.![]()
Lekker met dat vlees bijna over datum.
smaken verschillenquote:Op maandag 20 januari 2014 14:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dan had ze na het #k*nkerwijfgate al moeten vertrekken.
Ik zag al Blueband boter, glorix wc reiniger, en nog en duur merk.quote:
Goedkoop is duurkoopquote:Op maandag 20 januari 2014 14:21 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik zag al Blueband boter, glorix wc reiniger, en nog en duur merk.
Is er maar één toch? Emil.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:18 schreef Toverheks het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |