Daar is het ook vaak balquote:
Alsof ik dat zou toelaten.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:29 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik zie nu pas SC.. Ik dacht dat het COS was
Goed zoquote:Op maandag 20 januari 2014 02:29 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik zie nu pas SC.. Ik dacht dat het COS was
Ik vond je al zo mild!quote:
Ik zoek een prinsquote:
Met een rode baret?quote:
Vreselijkquote:
Magquote:
Vanessa.. nu weet ik even weer niet wie dat isquote:Op maandag 20 januari 2014 02:36 schreef mootie het volgende:
Aike, Vanessa en Billy lijken minstens 10 jaar ouder dan ze zijn.
een kutkop... En een Super iri grote bek,zonder te weten dat er uitkomt...quote:Op maandag 20 januari 2014 02:36 schreef PoezeligDing het volgende:
En mee eens, wie het ook typte, Billy.. heeft een methadonharses.
Volgens mij speelt het licht ook mee maar de persfoto's zijn ver van de realiteit. Maar de namen leer je vanzelf.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:35 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik lees soms namen van deelnemers en dan moet ik eerst in de OP van de COS gaan kijken, en dan 'O ja' die zit er ook in.. Harold, Isabelle en Aike voornamelijk.. Ligt het aan mijn jeugdigheid of hebben die 'meisjes' daar allemaal een verschrikkelijk oude kop?
Met deze omschrijving kan het iedereen van daar zijn.. Ik kijk wel in de OP..quote:Op maandag 20 januari 2014 02:39 schreef chufi het volgende:
[..]
een kutkop... En een Super iri grote bek,zonder te weten dat er uitkomt...
Das een camper met een redelijk lichaam, maar een extra kussen is verplicht, zelfs voor JoJo..quote:Op maandag 20 januari 2014 02:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vanessa.. nu weet ik even weer niet wie dat is
Ik zie net dat jij Charlotte leuk vindt..quote:Op maandag 20 januari 2014 02:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij speelt het licht ook mee maar de persfoto's zijn ver van de realiteit. Maar de namen leer je vanzelf.
Ja het licht speelt meequote:Op maandag 20 januari 2014 02:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij speelt het licht ook mee maar de persfoto's zijn ver van de realiteit. Maar de namen leer je vanzelf.
Kutkoppen nee, maar ze zien er verdomd oud uit.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:41 schreef community het volgende:
Nou ze hebben toch niet allemaal kutkoppen. Dan vind ik dat je te hoge eisen stelt.
Georgio is de enige zonder hoofd waar schaamlippen ontbreken, klopt.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:41 schreef community het volgende:
Nou ze hebben toch niet allemaal kutkoppen. Dan vind ik dat je te hoge eisen stelt.
Aike 31?quote:Op maandag 20 januari 2014 02:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Kutkoppen nee, maar ze zien er verdomd oud uit.
Vanessa 37 en Aike 31 oid. 57 en 41 zou ik meteen geloven.
Met goed licht ben ik ook een bijzonder lekker wijf.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het licht speelt meeIk weet wel wie wie is inmiddels
Overbelichting doet het altijd goedquote:Op maandag 20 januari 2014 02:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Met goed licht ben ik ook een bijzonder lekker wijf.
Correctie, 34.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Aike 31?Die had ik rond de 49 geschat
Zoiets, Ik zie een zorgeloos kind met leuk haar. maar ik vind bijna alle bewoners wel wat hebben hoor. Charlotte en Ruud zijn mijn favoriet maar ik vind Giorgio, Emil, Aike, Peter ....Ik vind ze eigenlijk allemaal wel leuk op zijn tijd.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zie net dat jij Charlotte leuk vindt..![]()
Die naam ken ik voornamelijk van het oeverloze, nietszeggend, 'ik wil stoer zijn, maar heb geen ballen' gelul. 21 en een miljoen vriendjes versleten, was het toch?
Bij het kampvuur gedroeg ze zich redelijk. Maar ze blijft altijd zo in de aanwezigheid...quote:Op maandag 20 januari 2014 02:41 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vond Billy vanavond wel tof. Niet mooi, wel voor het eerst aardig en relaxed.
Omdat ze haar tietjes liet zien zekerquote:Op maandag 20 januari 2014 02:41 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vond Billy vanavond wel tof. Niet mooi, wel voor het eerst aardig en relaxed.
Best grappig ook. Ik heb geen favo daar. Ik had een pesthekel aan Charlotte in het begin maar dat is nu niet meer zo.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Georgio is de enige zonder hoofd waar schaamlippen ontbreken, klopt.
Ik geloof het gewoon niet.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Das toch ernstig. Die is echt zwaar afgeleefd en uitgewoond en weet ik veel wat nog meer.
Zorgeloos? Mén, die heeft issues, die durft niks rechtstreeks mede te delen. Voorbeeld met boer Klaver; Ik geef je Billy.. Als je guts hebt, heb je daar geen boer Klaver voor nodig.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zoiets, Ik zie een zorgeloos kind met leuk haar. maar ik vind bijna alle bewoners wel wat hebben hoor. Charlotte en Ruud zijn mijn favoriet maar ik vind Giorgio, Emil, Aike, Peter ....Ik vind ze eigenlijk allemaal wel leuk op zijn tijd.
Maar niet van de abortussen? Dat is Isabella, toch?quote:Op maandag 20 januari 2014 02:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Das toch ernstig. Die is echt zwaar afgeleefd en uitgewoond en weet ik veel wat nog meer.
Iemand van hier had die boer toch gemaild over Billy?quote:Op maandag 20 januari 2014 02:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zorgeloos? Mén, die heeft issues, die durft niks rechtstreeks mede te delen. Voorbeeld met boer Klaver; Ik geef je Billy.. Als je guts hebt, heb je daar geen boer Klaver voor nodig.
Nee bij het vuur toch. Overdonderd door veel testosteron dus gedroeg ze zich.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:47 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Omdat ze haar tietjes liet zien zeker
Op schootquote:Op maandag 20 januari 2014 02:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee bij het vuur toch. Overdonderd door veel testosteron dus gedroeg ze zich.
eigenlijk heeft iedereen idd wel iets.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zoiets, Ik zie een zorgeloos kind met leuk haar. maar ik vind bijna alle bewoners wel wat hebben hoor. Charlotte en Ruud zijn mijn favoriet maar ik vind Giorgio, Emil, Aike, Peter ....Ik vind ze eigenlijk allemaal wel leuk op zijn tijd.
Nou en.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zorgeloos? Mén, die heeft issues, die durft niks rechtstreeks mede te delen. Voorbeeld met boer Klaver; Ik geef je Billy.. Als je guts hebt, heb je daar geen boer Klaver voor nodig.
Ja, er posten net zoveel met een afwijking als er in een RLS zitten. Ik scroll me de tering door het persoonlijk 'leed' heen.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:48 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Iemand van hier had die boer toch gemaild over Billy?
Ik kan daar altijd goed om lachenquote:Op maandag 20 januari 2014 02:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, er posten net zoveel met een afwijking als er in een RLS zitten. Ik scroll me de tering door het persoonlijk 'leed' heen.
Ey!!! Georgio is normaal!quote:Op maandag 20 januari 2014 02:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou en.
Ik vind haar leuk.
Alsof er normale mensen in zitten.
Jimmy leikdt me idd een goeie gastquote:Op maandag 20 januari 2014 02:50 schreef community het volgende:
Ik heb nogsteeds groot vertrouwen in Jimmy. Die heeft ook echt wel gelijk die groep een stuk rechter getrokken.
Ik heb al kanker, borderline en depressie gezien.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, er posten net zoveel met een afwijking als er in een RLS zitten. Ik scroll me de tering door het persoonlijk 'leed' heen.
Ja ze schuurde wel een beetje volgens mij.quote:
Zo dan de sc op dreef. Nu ga ik slapenquote:Op maandag 20 januari 2014 02:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou en.
Ik vind haar leuk.
Alsof er normale mensen in zitten.
Aight trustenquote:Op maandag 20 januari 2014 02:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo dan de sc op dreef. Nu ga ik slapen
ADHD viert volgens mij hoogtij.. En de Enterdrangquote:Op maandag 20 januari 2014 02:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb al kanker, borderline en depressie gezien.
quote:Op maandag 20 januari 2014 02:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Aight trusten
Iedereen terug naar COS
Als je booty ziet, moet je enteren!quote:Op maandag 20 januari 2014 02:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
ADHD viert volgens mij hoogtij.. En de Enterdrang
Niet naar de wekker staren! Slaap lekker Muis.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo dan de sc op dreef. Nu ga ik slapen
Slaap lekker, wit streepjequote:Op maandag 20 januari 2014 02:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij
Zit
In
Een
RLS
Verder niets aan het handje.
Wie is booty?quote:Op maandag 20 januari 2014 02:54 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Als je booty ziet, moet je enteren!
ARRRRRRRRRRRR
Als Billy wil schuren weet ze joJo zo te vinden.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ze schuurde wel een beetje volgens mij.
Volgens mij hadden ze een leuke avond en dat was leuk om te zien.
Moots.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:53 schreef mootie het volgende:
Trusten, stinkmuisje. Ik ben dus morgen lief, wil jij de cosbitch worden?
Bij BB1 begreep ik het nog, misschien ook bij 2. Daarna werd het een aandachtshoerending.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij
Zit
In
Een
RLS
Verder niets aan het handje.
Zelf doe je het ook.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik keek eerder vanavond op Wiki, voor BB, eigenlijk was de naam voor BB De Gouden Kooi..quote:Op maandag 20 januari 2014 02:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Bij BB1 begreep ik het nog, misschien ook bij 2. Daarna werd het een aandachtshoerending.
DGK begreep ik wel, dat was iets heel anders, met een hoge inzet.
Bij utopia hebben ze gewoon weer in de doos met usual suspects gegraaid.
Waarom tof doen danquote:Op maandag 20 januari 2014 02:56 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Zelf doe je het ook.
Ik vind het nog interessanter om hier te lezen dan dat hele programma, serieus. Ik vind dit zo typerend: met z'n allen iedereen afkraken tot op het bot, maar toch 24/7 blijven kijken. 🙊
Jonguh, dat doet muis al uitstekend zonder een woord van mij. Die vertelt streamers gewoon dat ze hun bek moeten houden en optyfen.quote:
NEEquote:Op maandag 20 januari 2014 02:53 schreef mootie het volgende:
Trusten, stinkmuisje. Ik ben dus morgen lief, wil jij de cosbitch worden?
Wat doe ik?quote:Op maandag 20 januari 2014 02:56 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Zelf doe je het ook.
Ik vind het nog interessanter om hier te lezen dan dat hele programma, serieus. Ik vind dit zo typerend: met z'n allen iedereen afkraken tot op het bot, maar toch 24/7 blijven kijken. 🙊
Yep en ik vermaak me er weer prima mee.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Bij BB1 begreep ik het nog, misschien ook bij 2. Daarna werd het een aandachtshoerending.
DGK begreep ik wel, dat was iets heel anders, met een hoge inzet.
Bij utopia hebben ze gewoon weer in de doos met usual suspects gegraaid.
Het zit er ook niet meer in. Je krijgt geen onbevangen mensen zo gek.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep en ik vermaak me er weer prima mee.
Dat is de volgende sessie, ik kan het toch niet allemaal tegelijkertijd.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Jonguh, dat doet muis al uitstekend zonder een woord van mij. Die vertelt streamers gewoon dat ze hun bek moeten houden en optyfen.
Nuanceren is je vreemd, heb ik het idee.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:56 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Zelf doe je het ook.
Je kan een hoop halen uit de COS en streamverslagen. Maar toch heb ik even een accountje gemaakt.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:56 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Zelf doe je het ook.
Nee, je moet de muis insmeren met frituurvet en dan de cos induwen!quote:Op maandag 20 januari 2014 02:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is de volgende sessie, ik kan het toch niet allemaal tegelijkertijd.
Nou bij dezen dan, Muis doe eens wat liever, niet iedereen kent je nog en prikt er doorheen.
Nu tevreden Mootie?
Zeg, wat doe ik? Waar lees jij dat ik 24 uur kijk? Ik gaf nota bene een uur geleden aan dat ik geen streams kijk.quote:
Je hebt een druk weekend achter de rug jaquote:Op maandag 20 januari 2014 02:59 schreef community het volgende:
[..]
Je kan een hoop halen uit de COS en streamverslagen. Maar toch heb ik even een accountje gemaakt.
Maar ik raak waarschijnlijk snel uitgebrand hierop. En heb ten slotte ook nog andere dingen te doen.
Ja precies. En inmiddels hang ik hier alweer 6.5 jaar ofzo.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:59 schreef community het volgende:
[..]
Je kan een hoop halen uit de COS en streamverslagen. Maar toch heb ik even een accountje gemaakt.
Maar ik raak waarschijnlijk snel uitgebrand hierop. En heb ten slotte ook nog andere dingen te doen.
Newbeequote:Op maandag 20 januari 2014 03:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja precies. En inmiddels hang ik hier alweer 6.5 jaar ofzo.
Ja, ik ben wel benieuwd hoe die samenleving zich gaat ontwikkelen enzo.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:59 schreef community het volgende:
[..]
Omdat?quote:Op maandag 20 januari 2014 03:03 schreef community het volgende:
[..]
Ik vind dat je ook een een blaaskaak bent..
Dat zou jij nooit doen natuurlijk.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:03 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja, ik ben wel benieuwd hoe die samenleving zich gaat ontwikkelen enzo.
Maar ff: als je niks hebt te doen moet je hier eens lezen hoe erg mensen worden afgekraakt. Op het rare af soms hoe mensen worden beschreven/gehaat, maar tóch blijven kijken tot diep in de nacht. Geen schande, maar het is ergens wel grappig en een beetje krom. ☺️
Omdat je zo hier in dit topic binnen komt shobowen.quote:
Gelukkig haak jij voor diep in de nacht af, voor betere dingen..quote:Op maandag 20 januari 2014 03:03 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Maar ff: als je niks hebt te doen moet je hier eens lezen hoe erg mensen worden afgekraakt. Op het rare af soms hoe mensen worden beschreven/gehaat, maar tóch blijven kijken tot diep in de nacht. Geen schande, maar het is ergens wel grappig en een beetje krom. ☺️
Ik denk dat ik ga slaan als je doorgaat met het posten van emoji'squote:Op maandag 20 januari 2014 03:03 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Was dit nou zo'n persoonlijk drama waar jij het over had?quote:Op maandag 20 januari 2014 03:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gelukkig haak jij voor diep in de nacht af, voor betere dingen..
Dat maak jij er van..quote:Op maandag 20 januari 2014 03:05 schreef community het volgende:
[..]
Omdat je zo hier in dit topic binnen komt shobowen.
Eigenlijk is iedereen maar een sukkel volgens jou.
Ik vind het een beetje naar en triest tegelijkertijd.
Ik kijk niet neer op mensen, das ook zoiets: mensen voelen zich hier meteen aangevallen. 😳 Het is gewoon zo: jullie blijven kijken naar mensen, maar kraken ze daarnaast heel erg af. Ik denk dat veel mensen gewoon zo zijn, en das wel grappig. En interessant.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:00 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Vanuit je ivoren torentje neerkijken op het klagende voetvolk
Ja precies. Jij bent de veterane streamer.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat maak jij er van..
Ik heb al meerdere RLS-sen meegemaakt, geen paniek
Ja, triest, dat deel ik met je
Onnee niks, quote verkeerd.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zeg, wat doe ik? Waar lees jij dat ik 24 uur kijk? Ik gaf nota bene een uur geleden aan dat ik geen streams kijk.Maar, je wil het vast over jouw issues hebben, ik ben er, brand los.
quote:Op maandag 20 januari 2014 03:05 schreef community het volgende:
[..]
Was dit nou zo'n persoonlijk drama waar jij het over had?
Denk je dat een psycholoog of socioloog alleen maar mensen die hij leuk vindt interessant vindt?quote:Op maandag 20 januari 2014 03:06 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik kijk niet neer op mensen, das ook zoiets: mensen voelen zich hier meteen aangevallen. 😳 Het is gewoon zo: jullie blijven kijken naar mensen, maar kraken ze daarnaast heel erg af. Ik denk dat veel mensen gewoon zo zijn, en das wel grappig. En interessant.
Totaal onbelangrijk, Maar jij beweert dat ik 'hier zomaar kom binnen vallen'.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:06 schreef community het volgende:
[..]
Ja precies. Jij bent de veterane streamer.
Lekker belangrijk, zegmaar
Nee, maar dat Zijn jullie toch niet?quote:Op maandag 20 januari 2014 03:07 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Denk je dat een psycholoog of socioloog alleen maar mensen die hij leuk vindt interessant vindt?
Het is gewoon niet zo interessant om te horen hoe fantastisch ingewijd je wel niet bent. Iedere post die je hier in het afgelopen half uur hebt gemaakt is om aan te tonen hoe een ervaren streamer jij wel niet bent. Het is werkelijk transparant en triestig, dus probeer maar niet meer boven mij te staan en boven laura.quote:
Niet iedereen met zulke interesses volgt er ook daadwerkelijk een studie inquote:Op maandag 20 januari 2014 03:09 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nee, maar dat Zijn jullie toch niet?
Ik erger me bij tijd en wijlen aan de inwoners maar vind het vooral leuk om naar ze te kijken. Feitelijk doen we dus hetzelfde.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Totaal onbelangrijk, Maar jij beweert dat ik 'hier zomaar kom binnen vallen'.
Een poster met issues gespot. Sterkte.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:09 schreef community het volgende:
[..]
Het is gewoon niet zo interessant om te horen hoe fantastisch ingewijd je wel niet bent. Iedere post die je hier in het afgelopen half uur hebt gemaakt is om aan te tonen hoe een ervaren streamer jij wel niet bent. Het is werkelijk transparant en triestig, dus probeer maar niet meer boven mij te staan en boven laura.
Dus dat heeft niet zo'n zinquote:Op maandag 20 januari 2014 03:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Een poster met issues gespot. Sterkte.
Ja, lies, ik vraag morgen een paspoort aan. Nu lekker slapen, mét streepje!quote:Op maandag 20 januari 2014 03:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik erger me bij tijd en wijlen aan de inwoners maar vind het vooral leuk om naar ze te kijken. Feitelijk doen we dus hetzelfde.
Je gaat al zo vreselijk de fout in door 'jullie' te zeggen. Wie ben jij om te oordelen over hoe wij kijken en posten. En wat weet je daar überhaupt vanaf?quote:Op maandag 20 januari 2014 03:06 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik kijk niet neer op mensen, das ook zoiets: mensen voelen zich hier meteen aangevallen. 😳 Het is gewoon zo: jullie blijven kijken naar mensen, maar kraken ze daarnaast heel erg af. Ik denk dat veel mensen gewoon zo zijn, en das wel grappig. En interessant.
Ik ga ook pitten . Gaan we morgen gezellig die streams bekijken oké ;Dquote:Op maandag 20 januari 2014 03:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, lies, ik vraag morgen een paspoort aan. Nu lekker slapen, mét streepje!
Ik reageer op bewoners en trek een vergelijking met hetgeen hier post, jij gaat janken en nu heb ík een probleem? Right.quote:
Van mij een kusje.. Slaap zacht Liesjequote:Op maandag 20 januari 2014 03:11 schreef liesje1979 het volgende:
En verder ga ik zo slapen dus doe eens lief?
Ik ben klaar trouwens ik heb gewoon even gezegd wat ik ervan vond.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik reageer op bewoners en trek een vergelijking met hetgeen hier post, jij gaat janken en nu heb ík een probleem? Right.
Neeheur.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:13 schreef mootie het volgende:
Ergens heb ik het idee dat Community op Poezelig reageert, terwijl hij Lalalalaura bedoelt.
Ik heb nog steeds geen idee wat je waar van vindt.. 'ik kom binnenvallen' was het toch? Ik waan me bijna Big Jim.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:13 schreef community het volgende:
[..]
Ik ben klaar trouwens ik heb gewoon even gezegd wat ik ervan vond.
Het maakt indruk, blijkbaar.quote:
Ik vond het gewoon merkwaardig dat ik indirect afgezeken werd waar ik bijstond, toen PD over de COS mensen begon. En het is ook feitenlijk niet waar.quote:
Je andere account? :0quote:Op maandag 20 januari 2014 03:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het maakt indruk, blijkbaar.![]()
Je moet eerst 300 keer gepost hebben, wil je meetellen.
Ik pak mijn andere account er even bij
Wat is 'feitelijk' niet waar?quote:Op maandag 20 januari 2014 03:17 schreef community het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon merkwaardig dat ik indirect afgezeken werd waar ik bijstond, toen PD over de COS mensen begon. En het is ook feitenlijk niet waar.
Ik lees hier soms, want ik vind dat echt (serieus en niet gemeen bedoeld) grappig😎. Iedereen kraakt hier mensen af: die is niet goed, die is lelijk, die heeft issues, die heeft een kutkop, zij is irritant, hij heeft een kutstem, blablabla. Maar tóch blijven kijken en hopen op sensatie. Dat is toch best grappig?quote:Op maandag 20 januari 2014 03:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Je gaat al zo vreselijk de fout in door 'jullie' te zeggen. Wie ben jij om te oordelen over hoe wij kijken en posten. En wat weet je daar überhaupt vanaf?
Jij bent grappig.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:19 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik lees hier soms, want ik vind dat echt (serieus en niet gemeen bedoeld) grappig😎. Iedereen kraakt hier mensen af: die is niet goed, die is lelijk, die heeft issues, die heeft een kutkop, zij is irritant, hij heeft een kutstem, blablabla. Maar tóch blijven kijken en hopen op sensatie. Dat is toch best grappig?
Tsja, in haar eerste post werd ik afgezeken. 't Zal allemaal wel. Niet de moeite waard om me druk over te maken.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:17 schreef community het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon merkwaardig dat ik indirect afgezeken werd waar ik bijstond, toen PD over de COS mensen begon. En het is ook feitenlijk niet waar.
Ik heb meestal alleen het geluid aan, ik kan dat geouwehoer op de achtergrond wel waarderenquote:Op maandag 20 januari 2014 03:19 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik lees hier soms, want ik vind dat echt (serieus en niet gemeen bedoeld) grappig😎. Iedereen kraakt hier mensen af: die is niet goed, die is lelijk, die heeft issues, die heeft een kutkop, zij is irritant, hij heeft een kutstem, blablabla. Maar tóch blijven kijken en hopen op sensatie. Dat is toch best grappig?
Ik voel me niet aangesproken. Dus.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:19 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Van streamers of bewoners?quote:Op maandag 20 januari 2014 03:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat is 'feitelijk' niet waar?
Hoeveel diagnoses van de DSM IV zijn gepasseerd in de COSsen?
Het is allemaal wel een act ook hè. Ik ga echt pitten nou. Wil ook nog ff lezen.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Tsja, in haar eerste post werd ik afgezeken. 't Zal allemaal wel. Niet de moeite waard om me druk over te maken.
Nog 1 post, dan heb je er 333quote:Op maandag 20 januari 2014 03:21 schreef community het volgende:
[..]
Het is allemaal wel een act ook hè. Ik ga echt pitten nou. Wil ook nog ff lezen.
Het was niet mijn eerste post, en hooguit voelde je je afgezeken, dan sneed het hout.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Tsja, in haar eerste post werd ik afgezeken. 't Zal allemaal wel. Niet de moeite waard om me druk over te maken.
Ik heb met mijn achterlijke hoofd mijn kater nog naar buiten gelaten. Nu moet ik wachten.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:21 schreef community het volgende:
[..]
Het is allemaal wel een act ook hè. Ik ga echt pitten nou. Wil ook nog ff lezen.
Snap ik, is toch wat fijner als je eenzaam bent.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:20 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik heb meestal alleen het geluid aan, ik kan dat geouwehoer op de achtergrond wel waarderen
Van mij niet hoor.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het was niet mijn eerste post, en hooguit voelde je je afgezeken, dan sneed het hout.![]()
Je moet hier echt een zogenaamde reputatie hebben om iets te 'mogen' melden?
In dit geval streamers, ik heb nimmer zo'n groep 'ik heb ook adhd, maar dit doe ik niet' voorbij zien komen, nav Billyquote:
Dat weet ik, mootiequote:
Hedde gij al die bipolairen gemist dan? Ook bosjes!quote:Op maandag 20 januari 2014 03:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
In dit geval streamers, ik heb nimmer zo'n groep 'ik heb ook adhd, maar dit doe ik niet' voorbij zien komen, nav Billy
Hahaha, naja niet eenzaamquote:Op maandag 20 januari 2014 03:22 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Snap ik, is toch wat fijner als je eenzaam bent.
Hahaha nee grapje!
Kom vechten danquote:Op maandag 20 januari 2014 03:23 schreef community het volgende:
[..]
Postcount van een fok accountje.
Ik hoop niet dat zij hier ooit gaat lezen, de arme vrouw dan 😞quote:Op maandag 20 januari 2014 03:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
In dit geval streamers, ik heb nimmer zo'n groep 'ik heb ook adhd, maar dit doe ik niet' voorbij zien komen, nav Billy
Wats met jou, je wil echt constanten matten, kleintje.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:25 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hahaha, naja niet eenzaam
Maar het is beter dan stilte of iets wat je moet volgen. Gewoon geouwehoer zonder dat je je daar zelf voor hoeft in te spannen
[..]
Kom vechten dan
Doe eens gewoon FOK!smileys? Zometeen kom je nog met glitterplaatjes.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:26 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat zij hier ooit gaat lezen, de arme vrouw dan 😞
Dyslecten verschuilen zich toch achter 'het is maar chat en geen sollicitatiegesprek, pm je tieten etc'?quote:Op maandag 20 januari 2014 03:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Hedde gij al die bipolairen gemist dan? Ook bosjes!
En de dyslecten, maar die zeggen het niet hardop.
Ha, en daar gaat het mis in de Cos, mensen gebruiken het als chat!quote:Op maandag 20 januari 2014 03:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dyslecten verschuilen zich toch achter 'het is maar chat en geen sollicitatiegesprek, pm je tieten etc'?
Ik zou me ook kapot schamen met zo'n kop.. Maar zij meldt zich aan, ik niet. Hoe vreemd is het dat er over haar gesproken wordt?quote:Op maandag 20 januari 2014 03:26 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat zij hier ooit gaat lezen, de arme vrouw dan 😞
😘quote:Op maandag 20 januari 2014 03:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Doe eens gewoon FOK!smileys? Zometeen kom je nog met glitterplaatjes.
Ik heb niks te vechten. Ik zat in 2000 op fora en ik vond er geen klooi aan.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:25 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hahaha, naja niet eenzaam
Maar het is beter dan stilte of iets wat je moet volgen. Gewoon geouwehoer zonder dat je je daar zelf voor hoeft in te spannen
[..]
Kom vechten dan
Ik zie alleen maar lege blokjesquote:Op maandag 20 januari 2014 03:28 schreef Laura.b het volgende:
[..]
😘
Glitterplaatjes zijn wel weer heel anders.
Jij kunt er ook uit gestemd worden bij de komende nominaties? Je ergert me meer dan nietszeggende Billy met haar methhead.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:28 schreef Laura.b het volgende:
[..]
😘
Glitterplaatjes zijn wel weer heel anders.
Hahaha. Dit bedoel ik nou. 😂😂😂😂😂 Ik weet het niet: ken haar niet.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zou me ook kapot schamen met zo'n kop.. Maar zij meldt zich aan, ik niet. Hoe vreemd is het dat er over haar gesproken wordt?
Meeeeeeeeeeeeeeh FOK! heeft ook een IRC-server/kanaal maar daar is weinig aanquote:Op maandag 20 januari 2014 03:28 schreef community het volgende:
[..]
Ik heb niks te vechten. Ik zat in 2000 op fora en ik vond er geen klooi aan.
Ik zit sinds die tijd altijd op IRC.
Maar goed, echt heel erg vriendelijk ben je niet. Geef toe.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij kunt er ook uit gestemd worden bij de komende nominaties? Je ergert me meer dan nietszeggende Billy met haar methhead.
Maak er eens een screenie vanquote:Op maandag 20 januari 2014 03:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zie hele stupide smileys.![]()
Wees maar blij met je blokjes.
(Sjips)
De rest is ook leeg.quote:
Hihihihahaha, dat weet ik nu wel, verder nog iets, plakje worst, lege flessen ingeleverd, airmiles?quote:Op maandag 20 januari 2014 03:30 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Hahaha. Dit bedoel ik nou. 😂😂😂😂😂 Ik weet het niet: ken haar niet.
ZO hard als het gaat in COS soms zou het wel fijn zijn.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:30 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Meeeeeeeeeeeeeeh FOK! heeft ook een IRC-server/kanaal maar daar is weinig aan
Vriendelijk zijn is hopelijk geen pré hier? Daar word ik niet voor betaald.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar goed, echt heel erg vriendelijk ben je niet. Geef toe.
True, maar FOK! heeft alleen http://irc.fok.nl/quote:Op maandag 20 januari 2014 03:32 schreef community het volgende:
[..]
ZO hard als het gaat in COS soms zou het wel fijn zijn.
Heintje was sneller klaar met zijn afscheidstournee.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:32 schreef community het volgende:
[..]
ZO hard als het gaat in COS soms zou het wel fijn zijn.
Het wordt er niet leuker op als iedereen je uitkotst natuurlijk.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vriendelijk zijn is hopelijk geen pré hier? Daar word ik niet voor betaald.
Dat doe ik absoluut niet. Maar als je aankomt met 'je komt hier binnen met' .. Dan voelt het achter mijn oren iets droger, vrees ik..quote:Op maandag 20 januari 2014 03:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Het wordt er niet leuker op als iedereen je uitkotst natuurlijk.
Ze houdt zo te zien wel van negatieve aandacht, misschien heeft ze zich ook al ingeschreven voor Utopia.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Het wordt er niet leuker op als iedereen je uitkotst natuurlijk.
Ja, heb ik me ingeschreven voor Utopia?quote:Op maandag 20 januari 2014 03:35 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ze houdt zo te zien wel van negatieve aandacht, misschien heeft ze zich ook al ingeschreven voor Utopia.
Ho stop, zet mij er even niet tussen. Als jullie een bitchfight willen, doe het lekker saampjes.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:35 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ze houdt zo te zien wel van negatieve aandacht, misschien heeft ze zich ook al ingeschreven voor Utopia.
Geen idee.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, heb ik me ingeschreven voor Utopia?
Wat lul je dan?quote:
Je voldoet aan je eigen zinnen "wat ik hier lees wat jullie over anderen schrijven, 24/ 7"quote:
Ik was al thuis, slaap lekkerquote:
welneequote:Op maandag 20 januari 2014 03:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je voldoet aan je eigen zinnen "wat ik hier lees wat jullie over anderen schrijven, 24/ 7"
In de SC mag ik je naar je nest sturen? Ksstttt!quote:
Stil zijn en toekijkenquote:Op maandag 20 januari 2014 03:47 schreef chufi het volgende:
Als man soms niets meer te zoeken hier...
Zolang het geen formaat Jimmie is heeft niemand interessequote:Op maandag 20 januari 2014 03:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een stijfje, geef maar toe.
Ik lig vredig tv te kijken johquote:Op maandag 20 januari 2014 03:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een stijfje, geef maar toe.
Op een watte?quote:Op maandag 20 januari 2014 04:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Als jij nog kunt reageren op een Arnie Alberts.. dan lig je echt vredig..
Iwanus en Alberts staan bij mij op een hoog 'Utopia' gehalte.. Brullen, schreeuwen, gaat nergens over.. Maar for the real shit worden ze niet uitgenodigd.. Om on topic te blijvenquote:
oooooooquote:Op maandag 20 januari 2014 04:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Iwanus en Alberts staan bij mij op een hoog 'Utopia' gehalte.. Brullen, schreeuwen, gaat nergens over.. Maar for the real shit worden ze niet uitgenodigd.. Om on topic te blijven
Ik 'ben' de real shitquote:Op maandag 20 januari 2014 04:15 schreef mootie het volgende:
Zolang ik maar voor de real shit ben uitgenodigd, vind ik het best. Wat jij, Hu?
Je bent zoquote:Op maandag 20 januari 2014 04:17 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ooooooo
Ik moest even zoeken waar je het over had. Ik had niet op de naam van degene waarop ik reageerde gelet
Ik kende 'm niet, maar ik ben helemaal zen atm
Veel x 'ik'
Hahahaha ik kende die gast serieus nietquote:Op maandag 20 januari 2014 04:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je bent zoals je de vermoorde onschuld speelt
'Kennen' is ook te veel eer. Ik lees de visitekaartjes en wens geen kennismaking.quote:Op maandag 20 januari 2014 04:20 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hahahaha ik kende die gast serieus niet
Gewoon af en toe even uitschelden dan. Een beetje wat ik standaard doequote:Op maandag 20 januari 2014 04:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
'Kennen' is ook te veel eer. Ik lees de visitekaartjes en wens geen kennismaking.
De meeste streamers zijn nog erger dan de ergste realifesoapies hoor.quote:Op maandag 20 januari 2014 07:30 schreef Blackprinces het volgende:
Nou in de sc hoef je voortaan ook niet meer te zijn.
In de cos zeiken ze tenminste utopianen uit.. Hier dus streamers afzeiken?
Muissiequote:Op zondag 19 januari 2014 18:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was nog niet zo lang geleden. Ik gebruikte dat toffe ding nog vaak.
gatverdegatverquote:Op maandag 20 januari 2014 13:56 schreef GekkePoes het volgende:
Die hoofdluizen zijn nog best wel groot
[ afbeelding ]
Van je icoontje? of een ander soort gifje ?quote:Op maandag 20 januari 2014 16:12 schreef HiDiHo het volgende:
Wie wil er ff een mooi Elite gifje voor mij maken?
Liefst van icoontje, met iets extra's voor Elitequote:Op maandag 20 januari 2014 16:16 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Van je icoontje? of een ander soort gifje ?
Je zit er vast erg mee.quote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 16:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Liefst van icoontje, met iets extra's voor Elite
Lastig te zien héquote:Op maandag 20 januari 2014 16:29 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik heb de utopia elite stempel er een beetje vaag op gezet
Jij hebt tenminste een levenquote:
Misselijke streek weer!quote:Op maandag 20 januari 2014 16:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen honden, geen Peter. Ze saboteren echt al zijn plannen. Bah!
Ja hij is er knap druk mee geweest zonder al te veel hulpquote:Op maandag 20 januari 2014 16:38 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Terwijl Peter al dat werk heeft gedaan met die hondenkennel enzo
ik snap het ook niet, denk echt dat hij eruit gaat en daarom gesaboteerd wordt. onder het motto hij is zo toch weg dus doen we maar niets voor hemquote:Op maandag 20 januari 2014 16:38 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Terwijl Peter al dat werk heeft gedaan met die hondenkennel enzo
mij maakt het niet uit, ik blijf toch wel kijkenquote:Op maandag 20 januari 2014 16:43 schreef Chanel5 het volgende:
Als dat zo door blijft gaan met die 4/5 opperhoofden weet ik niet of ik het nog wel zo leuk vind om te kijken.
Ik schreef net in de COS dat ik me er nu al te kwaad over zit te maken. Het is gewoon niet leuk.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:43 schreef Chanel5 het volgende:
Als dat zo door blijft gaan met die 4/5 opperhoofden weet ik niet of ik het nog wel zo leuk vind om te kijken.
quote:Op maandag 20 januari 2014 16:37 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is de goede ...
Of in de biologische koeienpoep zaktquote:Op maandag 20 januari 2014 16:47 schreef Chanel5 het volgende:
Hoop dat die biomarkt totaal in het water valt!!
ik hoop het ook maar ik vrees dat er genoeg mensen op af komen die op camera hopen te komen.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:47 schreef Chanel5 het volgende:
Hoop dat die biomarkt totaal in het water valt!!
Hahaha, ik mistte al het e.e.a. dacht dat ik in de COS zat maar zit in de SC.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik schreef net in de COS dat ik me er nu al te kwaad over zit te maken. Het is gewoon niet leuk.
wel op blijven letten hequote:Op maandag 20 januari 2014 16:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hahaha, ik mistte al het e.e.a. dacht dat ik in de COS zat maar zit in de SC.
Eensquote:Op maandag 20 januari 2014 16:43 schreef Chanel5 het volgende:
nou inderdaad, dat heb je goed gezegdquote:Op maandag 20 januari 2014 16:49 schreef Chanel5 het volgende:
Ze geven mensen geen EERLIJKE kans voor hun project.
Ik snap het ook niet want Peter had een grote klant voor zijn kennel.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:49 schreef Chanel5 het volgende:
Ze geven mensen geen EERLIJKE kans voor hun project.
en als meer mensen hem zouden steunen zou hij het best in de groep gooien, maar ik denk dat ie geen zin meer heeft om alleen aangevallen te worden. dat snap ik dan weer wel, maar het is wel heel lulligquote:Op maandag 20 januari 2014 16:51 schreef Toverheks het volgende:
Peter is gewoon het pispaaltje geworden, en waarom, omdat hij gewoon de waarheid zegt zoals vanmiddag dat het te zweverig te ja knikkerig en nog meer was in Utopia
Peter zal niet opgeven en het hek uitlopen, maar diep van binnen huilt hij gewoon, hij kijkt af en toe ook zo verdrietig, hij had er veel meer van verwacht maar het valt hem ontzettend tegen lijkt het wel.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
en als meer mensen hem zouden steunen zou hij het best in de groep gooien, maar ik denk dat ie geen zin meer heeft om alleen aangevallen te worden. dat snap ik dan weer wel, maar het is wel heel lullig
klopt en dat na al zijn pogingen om in een rls te komen, dan lukt het en dan word ie tegengewerkt, best wel lullig voor hemquote:Op maandag 20 januari 2014 16:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Peter zal niet opgeven en het hek uitlopen, maar diep van binnen huilt hij gewoon, hij kijkt af en toe ook zo verdrietig, hij had er veel meer van verwacht maar het valt hem ontzettend tegen lijkt het wel.
Heel lullig, maar Peter weet ook ach hierna komt er weer zonneschijn volgens mij, Hoop gewoon dat als hij er uit gaat dat hij toch kan terug kijken op een leuke tijd in Utopiaquote:Op maandag 20 januari 2014 16:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
klopt en dat na al zijn pogingen om in een rls te komen, dan lukt het en dan word ie tegengewerkt, best wel lullig voor hem
ik hoop het ook voor hemquote:Op maandag 20 januari 2014 16:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Heel lullig, maar Peter weet ook ach hierna komt er weer zonneschijn volgens mij, Hoop gewoon dat als hij er uit gaat dat hij toch kan terug kijken op een leuke tijd in Utopia
Ja Peter krijgt niet veel voor elkaar door die strontluiquote:Op maandag 20 januari 2014 16:45 schreef Chanel5 het volgende:
En Hakim weer over Peter? Dat hij de boel op stang loopt te jagen. Waarom, omdat Peter wil bellen, wat natuurlijk zijn goed recht is. Ach zegt Hakim hij gaat er volgende week toch uit![]()
![]()
![]()
jip maar dat gaat hem niet worden denk ikquote:Op maandag 20 januari 2014 17:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja Peter krijgt niet veel voor elkaar door die strontlui
Hij zou eens flink met zijn vuist op tafel moeten slaan!
Ja maar dat doet hij niet, zo is hij niet, jammer!quote:Op maandag 20 januari 2014 17:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja Peter krijgt niet veel voor elkaar door die strontlui
Hij zou eens flink met zijn vuist op tafel moeten slaan!
Hij heeft meer mensen op internet dan hij zelf beseft, die hem steunen op fora enzoquote:Op maandag 20 januari 2014 16:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik hoop het ook voor hemach toch nog mensen die om hem geven en hem het beste wensen
dan heeft ie wel wat te doen als ie eruit gaat. goed voor hemquote:Op maandag 20 januari 2014 17:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hij heeft meer mensen op internet dan hij zelf beseft, die hem steunen op fora enzo
Ben ook bang van niet helaas!quote:Op maandag 20 januari 2014 17:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
jip maar dat gaat hem niet worden denk ik
Had hem gesproken en vertelt blijf vooral je zelf, niet een kunstje doen etc, en hij blijft ook zich zelf al is het vaak geforceerd, aan de ene kant denk ik jongen trek het hek open en ren lekker weer naar Sneek, aan de andere kant ik laat ze eens een poepie ruiken.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dan heeft ie wel wat te doen als ie eruit gaat. goed voor hem
ik geloof wel dat ie wilt knallen maar niet meer durft door vorige week, hij werd door niemand gesteund, al was er maar 1 achter hem gaan staan dan durfde hij nu meer, maar dat gaat nu niet meer lukken. ik denk dat het nu inderdaad beter is voor hem om eruit te gaan. en ik hoop voor hem dat ie inderdaad zichzelf blijft en met opgeheven hoofd de poort uitloopt als zijn tijd daar isquote:Op maandag 20 januari 2014 17:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Had hem gesproken en vertelt blijf vooral je zelf, niet een kunstje doen etc, en hij blijft ook zich zelf al is het vaak geforceerd, aan de ene kant denk ik jongen trek het hek open en ren lekker weer naar Sneek, aan de andere kant ik laat ze eens een poepie ruiken.
Dat hoop ik ook, straks Harold weg, aan Isabella heeft hij ook weinig denk ik, zevert die te lang dan kapt hij het ook af. ach we hebben het hier Over peter, als hij thuis is gaat ie alles lezen....ik zwaai ff naar Peter vastquote:Op maandag 20 januari 2014 17:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik geloof wel dat ie wilt knallen maar niet meer durft door vorige week, hij werd door niemand gesteund, al was er maar 1 achter hem gaan staan dan durfde hij nu meer, maar dat gaat nu niet meer lukken. ik denk dat het nu inderdaad beter is voor hem om eruit te gaan. en ik hoop voor hem dat ie inderdaad zichzelf blijft en met opgeheven hoofd de poort uitloopt als zijn tijd daar is
zal ik het dan ook maar ff doen, hallo peterquote:Op maandag 20 januari 2014 17:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, straks Harold weg, aan Isabella heeft hij ook weinig denk ik, zevert die te lang dan kapt hij het ook af. ach we hebben het hier Over peter, als hij thuis is gaat ie alles lezen....ik zwaai ff naar Peter vast![]()
hahaha ja dat is een veel mooier terreinquote:Op maandag 20 januari 2014 17:11 schreef Leandra het volgende:
Ik had dit verwacht trouwens...
[ afbeelding ]
He Leandra, dacht al van de week lees je amper in UTO.....ja dat is een mooi eiland in de stille Zuidzee, dit Utopia is modderig en is in Nederlandquote:Op maandag 20 januari 2014 17:11 schreef Leandra het volgende:
Ik had dit verwacht trouwens...
[ afbeelding ]
Nee hoor, dat is Drenthe in de tijd van de hunebedden.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
He Leandra, dacht al van de week lees je amper in UTO.....ja dat is een mooi eiland in de stille Zuidzee, dit Utopia is modderig en is in Nederland
Ziet er mooier uit dan de loods van Utopia.mooie fotoquote:Op maandag 20 januari 2014 17:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is Drenthe in de tijd van de hunebedden.
We waren in Borger in het Hunebedcentrum en ik zag die maquette en dacht gelijk "zo had Utopia moeten zijn".quote:Op maandag 20 januari 2014 17:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ziet er mooier uit dan de loods van Utopia.mooie foto
Oke, en je hebt nog gelijk ook, zoiets had Utopia moeten wezen, eigenlijk stom dat de Bouwers niet echt om hun heen hebben gekeken.....de voorkant van de Loods is oud de rest nieuw, ze hadden het zoveel leuker kunnen maken.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
We waren in Borger in het Hunebedcentrum en ik zag die maquette en dacht gelijk "zo had Utopia moeten zijn".
Die loods maakt me niet zoveel uit, maar die hadden ze als bonus moeten zien, als "luxe" basis van waaruit ze selfsupporting hadden kunnen worden.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oke, en je hebt nog gelijk ook, zoiets had Utopia moeten wezen, eigenlijk stom dat de Bouwers niet echt om hun heen hebben gekeken.....de voorkant van de Loods is oud de rest nieuw, ze hadden het zoveel leuker kunnen maken.
quote:Op maandag 20 januari 2014 18:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die loods maakt me niet zoveel uit, maar die hadden ze als bonus moeten zien, als "luxe" basis van waaruit ze selfsupporting hadden kunnen worden.
quote:Op maandag 20 januari 2014 16:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Peter zal niet opgeven en het hek uitlopen, maar diep van binnen huilt hij gewoon, hij kijkt af en toe ook zo verdrietig, hij had er veel meer van verwacht maar het valt hem ontzettend tegen lijkt het wel.
oui très bien, comment vas-tu?quote:
Nou niet lachenquote:
Elite hierquote:Op maandag 20 januari 2014 16:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste een levenElite zijn mensen die geen leven hebben zoals ik
![]()
![]()
quote:Op maandag 20 januari 2014 12:47 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Muissie[ afbeelding ]
Best handig die quote alerts [ afbeelding ]
Bizar, SC 2 topics verder opeens zie ik
Nee kloptquote:
Als je maar niet weg blijft met je heerlijke scherpe commentaarquote:Op maandag 20 januari 2014 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee kloptIk had de streams al vanaf december aan. Ik moet zeggen dat ik een beetje moe begin te worden van alles.
Die heeft Nachtzuster gemaaktquote:Op maandag 20 januari 2014 18:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Als je maar niet weg blijft met je heerlijke scherpe commentaaren leuk die smilie met die rode baret
UTO / [COS #306] Hakim is echt in hoe hij is.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:57 schreef Baconbus het volgende:
Hakim zegt dat het allemaal niet gaat lukken zolang de rotte appels nog niet weg zijn. Want het zal vooral niet aan hem liggen, dat staat buiten kijf.
Ik vind hem leuk, zag hem dacht he daar is Jimmyquote:
Schoppen die hap hier naar toe, is gesjelligquote:Op maandag 20 januari 2014 18:59 schreef Toverheks het volgende:
Goffer de goffer, nou moet ik Mootie`s taak hier over nemen lijkt het wel, om users naar een deurtje verder te verwijzen
quote:Op maandag 20 januari 2014 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Schoppen die hap hier naar toe, is gesjellig [ afbeelding ]
Welnee, die gifkikker valt best meequote:Op maandag 20 januari 2014 19:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]Vind jij dat goed dan? straks komt Mootie krijgen we weer op onze flikker want lullen over Utopia moet in de COS en lullen over randzaken en drama mag hier
![]()
Mootie kom er maar in
Ze is lief, maar kan ook zo streng zijn, dan wordt ik een beetje bang, net als bij jouquote:
Er lijken wat posts te verdwijnen. Maar wat ik wilde zeggen is dat ik het top vind dat je die verslagen maakt. Ik lees ze elke dag na het echte nieuwsquote:
Dat vind ik echt ontzettend lief van je dat je dit zegt, ach en ik doe het voor de lol, maar merk ik begin steeds van die zegt dit en die zegt dat maar dan ga ik in een andere vorm over, moeilijk uit te leggen, zoals de andere ik kan het gewoon niet, en die tikken heel veel slagen in een minuut, dat zal ik nooit leren, en merk ook als ik wel eens iets van mezelf terug lees dan ik er een verhaaltje van maak, wel wat er gebeurd is in grote lijnen maar plak er af en toe iets achteraan.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Er lijken wat posts te verdwijnen. Maar wat ik wilde zeggen is dat ik het top vind dat je die verslagen maakt. Ik lees ze elke dag na het echte nieuws![]()
![]()
Niks van aan trekken. Het is tof.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dat vind ik echt ontzettend lief van je dat je dit zegt, ach en ik doe het voor de lol, maar merk ik begin steeds van die zegt dit en die zegt dat maar dan ga ik in een andere vorm over, moeilijk uit te leggen, zoals de andere ik kan het gewoon niet, en die tikken heel veel slagen in een minuut, dat zal ik nooit leren, en merk ook als ik wel eens iets van mezelf terug lees dan ik er een verhaaltje van maak, wel wat er gebeurd is in grote lijnen maar plak er af en toe iets achteraan.
Wat is deze spam ?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:22 schreef zyx1981 het volgende:
Bijzonderleuke actie.Wie doet er mee mensen?! Bijtjes zijn een erg belangrijke schakel in onze voedselproductie. De laatste jaren krijgen imkers meer en meer tegenslagen. Het soort vandalisme zoals wat bovengenoemde imker is overkomen, blijft echter te bizar voor woorden. Bijen in het water gegooid... en met vuurwerk bestookt. Wie doet nu zo iets?
Daarom is het een mooi gebaar als Fok!kers die man een camerasysteem kunnen bezorgen.Met een camera bij zijn bijen is het voor die imker weer: "Don't worry, bee happy!"
Voor meer info, zie GC / FOK! de bloemetjes en de bijtjes: al 830 euro!
Ik heb het gezien. Lief welquote:Op maandag 20 januari 2014 19:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Het heeft al 830 euro opgeleverd
Lief wel zo te zien.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Het heeft al 830 euro opgeleverd
aktie op FOK dusquote:Op maandag 20 januari 2014 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het gezien. Lief wel
[..]
Lief wel zo te zien.
Ja ik zag het. Maar ik heb niks met bloemtjes en bijtjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |